Wpis z mikrobloga

Dlaczego ludzie mówią że w Polsce jest ciężko o znalezienie dobrze płatnej pracy? Mam 19 lat jestem w drugiej klasie technikum budowlanego i w ciągu 20 min znalazłem pracę na budowie za 12 zł za godzinę. Pracuje sobie po 11 godzin w tym godzinna przerwa płatna. Nie jest jakoś mega ciężko. Do tego praca na fajnych obiektach, Warsaw Spire, wieżowiec Prime. W górnych pięter fajnie się ogląda Warszafkę. Polecam, wystarczy tylko chcieć. Dodam tylko że jestem osobą w brygadzie która ma najmniejszą stawkę :P #niepopularnaopinia #praca #wystarczychciec
  • 146
  • Odpowiedz
jestem w drugiej klasie technikum budowlanego

znalazłem pracę na budowie za 12 zł za godzinę


@maxprojekt: no nic dziwnego skoro w budowlance są pustki bo większość (nawet i gównospecy) ludzi z tego sektora wyjeżdża do Niemiec, Anglii, Norwegii.
  • Odpowiedz
@Sancho_Pansa: Zależy w czym się specjalizujesz.
@jaywalker: No i w sumie to bardzo dobrze że wyjechali, mam pracę.
@leworwel: Ja nie wiem co tam jest do ogarnięcia. Przynieś rurę, podaj klucz itd. Pracuje jako pomocnik. A z czasem wszystkiego się człowiek uczy.
@elemenTH: Ciekawe czy myślenie ludzi co do wykształcenia i umiejętności się kiedyś ustabilizuje.
  • Odpowiedz
@maxprojekt: naprawdę za przynieś podaj pozamiataj masz 12 zł? Jak ja szukałem to na takich stanowiskach było max 8. Poza tym jak odpisałem na ogłoszenie 20 minut po jego opublikowaniu to już było nieaktualne
  • Odpowiedz
@leworwel: No poważnie Ci mówię. Nie będę dokładnie mówił w jakiej firmie pracuję, ale zajmujemy się wentylacją, klimatyzacją, ogrzewaniem i hydrauliką.

@Retrospekcja: Hmm no może i tak ale pomyśl gdzie bez doświadczenia i żadnego "wykształcenia" dostaniesz więcej na start. Wg zastanówmy się gdzie po niektórych kierunkach studiów znajdziesz pracę za takie pieniądze. Pracuje że mną koleś który ma 20 zł za godzinę (wiem bo byłem akurat przy nim jak się
  • Odpowiedz