Aktywne Wpisy

Rad-X +183
Moje stoopki, po krótkiej przebieżce <3
#stopyboners
#stopyboners
źródło: c1c5146b0f9e4f3d5d32eb849820bf52aea021098fda08143e68e709cda4ee8c
Pobierz
Ciemny009 +72
Po dwóch tygodniach pracy w korpo dojrzewam w końcu do tego pomimo ogromnego dysonansu poznawczego że zostałem oszukany i całe życie próbowano mi wmówić że korpo to najlepsza co może się w życiu zdarzyć, czyli fajna praca za biureczkiem, kawka, ploteczki a pracownicy fizyczni to j----e tępaki. Typowe( UCZ SIĘ BO SKOŃCZYSZ JAK TEN PAN ŚMIECIARZ). Tymczasem stara ruro z polskiego ten Pan który pracuje jako śmieciarz zarabia dwa razy więcej od





if(input.odpowiedniklawisz){
for (float i = 0.01; i <= 5; i++)
transform.Translate(Vector2.right * i *Time.deltaTime);
}
Pomysł taki żeby po wciśnięciu klawisza wykonywała się pętla dodawania do zmiennej samej siebie dopóki nie będzie maksymalną, a potem z tą maksymalną prędkością żeby dalej obiekt się poruszał, tylko chyba jednak mi to nie podziała za bardzo :/ .
#gamedev #unity3d
Do ciągłej zmiany pozycji nie używaj transform
jezeli klawisz wcisnietyjezeli obecnaPredkosc < MAKSYMALNA_PREDKOSC
obecnaPredkosc += STALY_KROK_DODAWANIA_PREDKOSCI
jezeli obecnaPredkosc
if (Input.GetKey (KeyCode.D)) {
if(currentspeed < maxspeed){
currentspeed+=momentum}
if(currentspeed
działa ?
Najpierw przerzuce sterowanie na rigidbody, a potem dodam to. Ale luz, poza tym że ja to lama jestem :< .
Ale to nic, po plusie dla wszystkich :> .
Jeżeli obiekt porusza się po 1 osi, wystarczy ci tylko rigidbody.velocity.x/y/z, jeżeli po przekątnej, pobierz długość wektora velocity i to będzie twoja prędkość wypadowa.