Wpis z mikrobloga

czego od razu zmarnowałeś, bo co, bo nie żyłeś jak w amerykańskim filmie o nastolatkach?

@tomy86: Bo nie żyłem tak jak normalny student, który od czasu do czasu (nie mówię co tydzień) może się dobrze pobawić. Konsekwentnie odmawiałem wszelkich okazji do imprez, siedziałem #!$%@? przez 5 lat na tej stancji sam pod pretekstem nauki. Dwa dni temu zabawiłem się w akademiku pierwszy raz i mam wrażenie że ostatni. Studia się kończą,
@splasz: miałem dokładnie to samo kończąc studia. Mimo aktywnego uczestnictwa w zyciu studenckim i tak po pięciu latach trafia się dół bo pewien etap w życiu bezpowrotnie się kończy. Musiało minąc trochę czasu zanim się z tym pogodziłem. Dobra organizacja życia po studiach ułatwia znacząco etap przejścia.
jeśli na nie idziesz


@splasz: Właśnie nie wiem, bo jestem w technikum i mi to teoretycznie nie potrzebne. Ale chyba pójdę na jakiś gównokierunek żeby zasmakować trochę młodości. Ale tak jak mówiłem mnie nawet nie ma kto zaprosić, a wkręcić się gdzieś teraz jest ciężko. Z ciekawości, byłeś na studniówce, jakichś osiemnastkach, swoją organizowałeś?
miałem dokładnie to samo kończąc studia. Mimo aktywnego uczestnictwa w zyciu studenckim i tak po pięciu latach trafia się dół bo pewien etap w życiu bezpowrotnie się kończy. Musiało minąc trochę czasu zanim się z tym pogodziłem. Dobra organizacja życia po studiach ułatwia znacząco etap przejścia.

@tomy86: Właśnie chyba przez to że to jest koniec pewnego etapu życia to mnie to podwójnie dołuje. A w moim obecnym stanie nie sądzę, żebym