Wpis z mikrobloga

@konradk1: myślałem że będą wchodzić w jakiś ciemny grafit czy coś(po pierwszych zdjęciach) a tu tak jasno. Toć to prawie różnicy z większej odległości nie widać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@kpawel70: Widzisz, mam małą korbę na DIY :) wahacze, amory, jakieś tam egr-y termostaty, oleje... lubię dłubać w samochodach. Folię też sam będę czepiał. I pewnie to spieprzę, ale chcę sam. Myślałem o - w allegrowym standardzie - 75% "Dark Black"
  • Odpowiedz
@bazylo: To opony trzymane w garażu awaryjnie, jeździć na tym raczej nie zamierzam, bo łyso panie. Się ostały dwie znośnie z poprzedniego sezonu to się założyło, w lecie wymienimy ;) Poza tym w Lublinie 215/45/17 to katowanie siebie i zawieszenia. 225/45/17 to minimum, ale do mojego grubasa - 2.4JTD 20v - to chyba 235/45/17 założę na lato.
  • Odpowiedz
@kpawel70: Wiem. Niestety w 2.4 20v muszę mieć, albo częściowo zaślepiony - blaszka z otworkami, albo wyłączony programowo. No albo zaślepiony całkiem, bez wyłączania programem i 15 KM ;)
  • Odpowiedz
@konradk1: Czyli koszt robienia tego samemu jest 2 razy niższy (oczywiście nie licząc czasu) niż malowanie proszkowe. Sam rok temu za proszek + ściągnięcie opon + założenie + wyważenie zapłaciłem 400zł - również 17".
  • Odpowiedz
@kpawel70: Tak, w 156 2.4 20v to jedyny Mjtd. w 1.9 16v zakładało się pełną blaszkę, komp wywalał błąd ale nie odbijało się to na mocy w sposób negatywny. A programowy off to z podnoszeniem mocy, a podnoszenie mocy, żeby miało sens to IC centralny, a to z kolei grubsze koszty, a ja bym sobie w tym roku 159 przygarnął, więc trochę szkoda inwestować w 156 kiedy mam ją w
  • Odpowiedz