Aktywne Wpisy

Kichachi +354
Niech jakiś stały widz mi powie - Te telefony to tak zawsze wyglądają? Przecież IQ spada od samego słuchania tych ludzi, abstrahując nawet od treści tego co mówią xD
#kanalzero
#kanalzero

adzioq +489
Sikorski: 8 lat pisu nie zrobilo nic z reparacjami, bo nie da sie nic zrobic PRAWNIE z reparacjami i zaden rzad nie dostanie pieniedzy
Stanowski: no dobrze, ale co wy zrobiliscie przez 1,5 roku i co zrobicie?
XD Stanowski to mem
#kanalzero
Stanowski: no dobrze, ale co wy zrobiliscie przez 1,5 roku i co zrobicie?
XD Stanowski to mem
#kanalzero





Tydzień temu pierwszy raz napisałem o moim growym projekcie.
Przez tydzień poprawiłem gameplay, wyeliminowałem znaczną większość oczywistych błędów i.. zrobiłem fajny, pseudoplazmowy background!!
Pamiętając o tym, że gra musi chodzić bardzo płynnie nawet na starszych telefonach, a styl wizualny można podpisać pod neonowy #8bit, zdecydowałem się na coś w rodzaju demoscenowej plazmy. Nawet sposób wykonania jest bardzo demoscenowy - oszczędziłem CPU liczenia sinusów i cosinusów, generując podczas ładowania tabelkę z przybliżonymi wartościami trygonometrycznymi. Algorytm rysujący tło zamiast co chwilę liczyć to samo po prostu zagląda do tabelki :)
Oprócz sterowania akcelerometrem zdecydowałem się na dodanie możliwości sterowania analogowym joystickiem w rogu ekranu. Coś dla ludzi, którzy lubią grać niekoniecznie siedząc/stojąc, albo po prostu chcą wyglądać poważnie w miejscach publicznych :P
Do zrobienia od strony graficznej zostały na przykład: ładne przyciski, particle effects przy obijaniu się o ściany i przede wszystkim jakieś lepsze tilesy.
kod wygląda mniej więcej tak:
float v = (float) (FastSines.sin(time + x) + (time / 144f) - FastSines.cos(time * 0.015f
fajny sposób wykorzystania pixmapy ;)