Wpis z mikrobloga

@blisher: skończy się jak każda tego typu gra na Unity. Wielkie plany, a gra złożona z ogólnodostępnych modeli itd.
Zresztą, po co z wczesną alphą pakować się na Steama?
  • Odpowiedz
@RudyLis @CocoSzambo a ja jestem innego zdania co do rżnięcia taki jest urok i założenie unity żeby rżnąć z asset store.Jeżeli to mała grupa początkujących developerów to i tak nie jest tragicznie. A pierwsza zasada informatyki brzmi jeżeli coś jest ogólnodostępne w necie i jest dobre to trzeba korzystać żeby nie tracić czasu ^^ #potwierdzoneinfo
  • Odpowiedz
@zdoonio: niech sobie robią co tylko chcą, ale po kiego sie pchają na Steama? i jeszcze będą chcieli za tą "produkcję" pieniądze. Tylko o to mi chodzi.
  • Odpowiedz
@RudyLis ja to chyba zaczynam się przyzwyczajać do zmian na rynku gier , że wszędzie wczesne alphy i wszędzie unity3d albo unreal :D bo tak najprościej. Ogarnij tytuły 7 days to die i Gloria Victis założe się , że na unity robione
  • Odpowiedz