Wpis z mikrobloga

Mircy!

Jeśli pamiętacie mój wpis nt. problemu z pękniętymi szybkami w #xperia #zultra, to chciałbym was poinformowac, że odpisało mi #sonypolska.

Oto moja wiadomość przesłana do #sonymobile Polska:


Oto odpowiedź, jaką otrzymałem:


//Proszę mieć na uwadze punkt 3 Ograniczonej Gwarancji:„Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń Produktu będących wynikiem wypadku, (...)”, co oznacza, że telefon może być wyłączony z Gwarancji.

I tu ponownie kilka pytań do Was:

1. Czy dobre zrozumiałem, ze #sony odgórnie założyło, że uszkodzenie jest wynikiem mojej winy?

2. Czy jest sens domagać się od nich realizacji gwarancji?

3. Jak domagać się realizacji gwarancji na podstawie uszkodzeń urządzenia?

5. Czy ewentualna naprawa w autoryzowanym punkcie #sony będzie tańsza od naprawy w innym serwisie?


Z góry dzięki za pomoc!

#kiciochpyta #sony #gwarancja #zultra #xperia #naprawa #elektronika #ultrareanimacja #serwis

Zawołam jeszcze #naprawalaptopow , bo oni jako serwis będą w stanie przekazać informacje, jak wyglada serwis od drugiej strony.