✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Dlaczego zapaśnicy są tacy porąbani? Zapisałem się na #studia i rector wymyślił sobie, że każdy student ma chodzić na wf lol. Na szczęście nie trzeba chodzić na zwykły wf, gdzie jest typowe "macie gałę i se kopta". U nas na uczelni można zaliczyć wf chodząc na sekcję akademicką. Pasowało mi to rozwiązanie i zacząłem chodzić na #zapasy. Gardzę tym sportem od zawsze, ale pasuje mi ta sekcja pod
@mirko_anonim Wiesz oni nie muszą chodzić na zapasy aby się #!$%@?ć na ulicy. Idąc Twoja droga po co ludzie dzisiaj ćwiczą walki na szpady, przecież na takiej Ukrainie dostaną serie z ckmu i do piachu.

A w ogóle jak na sekcje walki na szpady, przyniosłem pistolet to facet spojrzał się na mnie jak na debila i kazał #!$%@?ć albo dzwoni na policję.

Lol, co wstydu się najadlem to moje ale udowodniłem swoje
  • Odpowiedz
@Orage moze dlatego, że w 90% szkół BJJ nie uczą w ogole stójki ( ͡º ͜ʖ͡º) - tak sam trenuje ta piekna sztuke walki, ale jak nie nabędziesz chociaż podstaw zapasów to krucho.

Żeby kogoś dosiąść i nawalać trzeba go najpierw obalić.
  • Odpowiedz
O skutecznosci BJJ w walce mozemy sie dowiedziec obserwujac gale MMA ilu parterowcow tam wygrywa.
Moim skromnym zdaniem dla zwyklego szaraczka BJJ jest najlepszym sposobem na obrone przed nieznajaca sztuk walki agresywna osoba - mozna bezpiecznie i skutecznie obezwladnic przeciwnika bez pozniejszych konsekwencji w sadzie za pobicie. Do tego BJJ jest bardzo wymagajace fizycznie, wiec kondycja, sila i pewnosc siebie po pewnym czasie tez mocno zyskuja.
Jednakze...
Samo BJJ nie wystarczy jezeli
  • Odpowiedz