Mikroblog

#primemma kanu odszedl. Swiat sie konczy, jesnoczesnie przekonuje mnie aby tez to k---a rzucic w p---u i sie zajac hodowla jedwabnikow
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

żeby była jasność, OrangeGutan i Rzid zabili dla chłopa jego ojca, a wy wierzycie, że teraz jak powiedzą "pobite gary", to będzie reset and business as usual? Dobrze rozumiem wpisy "PĄPA"?

#gielda
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw ja serio wierzę w te medytacje
Żeby myśli oddzielić od rzeczywistości i mieć w------e na nie
Że jestem biedny głupi samotny i bezrobotny a rentę dostałem przez przypadek i marnuje publiczne pieniądze
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#gielda #meczennicyamd
Nie będzie niczego, a Ciocia Lisa na tym zarobi.

$AMD and $INTC raised CPU prices again in March bringing 2026 increases to ~15%.

Lead times have also stretched from 1 to 2 weeks to as long as six months signaling the CPU shortage is getting worse.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Ale się majkronik ładnie odbił od 380. Bierzcie, bo za miesiąc będzie płacz jak będzie latał po 450 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gielda
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tylko teraz jestem w szpitalu to biorę najpierw kawę chowam za kibel i potem czekam chwilę i dla niepoznaki idę dopiero potem z papierem żeby nikt się nie skapną że tak robię
  • Odpowiedz
#gielda #bekazdino cała giełda zielono, WIG20 ponad 2% i Dino jak ta czerwona latarnia. Ale obiektywnie to mało spadło w trakcie wojny teraz więc nie ma tragedii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░░░░ 23% roku za nami, tak mija czas... ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:

  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gdybyście się kiedyś zastanawiali "co by zrobiła rajsejcian w tej sytuacji" to zastanówcie się "co by zrobił bohater himmel" i zróbcie na odwrót
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#primemma Jeżeli naprawdę prime zrekrutuje elite drezdeńską na ten turniej to MUSI BYĆ CZĘSTO I GĘSTO lane winko na konferencjach bo inaczej tego nie widzę
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach