@Said222: Do dzisiaj pamiętam to przerażenie gdy za gówniaka na swoim pierwszym kompie z procesorem 166 MHz zapomniałem poczekać na ten komunikat i wyłączyłem blaszaka, byłem przekonany ze już po komputerze XD
Miraski, #cebuladeals od #banggood. Z apką mobilną możemy zamówić jeden z 4 przedmiotów za 1 centa (0,04 cebuliona). Do wyboru mamy: 10cm Stainless Steel Finger Nail Clipper Trimmer Manicure Cutter Tool (obcinacz do paznokci) Mini Car USB Cigarette Lighter Chargers Adapter For iPhone Samsung(ładowarka samochodowa USB) Running Gear Glowing LED Wrist Band Lights Flash Nylon Cuff Bracelet (świecąca opaska do biegania) EDC 8 in 1 Bottle Opener Keychain Gadget Multi-function
@dybligliniaczek: tak, taka forma płatności to bardziej pay2win. Płacisz i wygrywasz. Nie porównuje teraz tego, to tutaj macie rację. Chodzi mi np. o grę, która została wypuszczona jako darmowa z reklamą oraz płatna bez reklamy. Gdy gra stanie się choć troszkę popularna to twórca zwykle najwięcej zarobi na reklamie niż na sprzedaży. @noekid: właśnie nie do końca. W pay2win kupując coś zyskujesz ogromną przewagę nad graczami, którzy nie wydadzą pieniędzy.
@bazingaxl: nie ma jej każda co jest pewnie często utrudnieniem. Nie chce spamować konkretną apk w poście kogoś innego, ale często też twórca wypuszcza płatną i darmową wersje osobno i wtedy wygląda to tak jak taka niby mikropłatność, która jest rozbita na 2 aplikacje.
@bazingaxl: nie jestem znawcą. Mam jedną grę w Play, która rozbita była na 2 apki (nie było wtedy mikropłatności jeszcze, chyba). Początkowo apka w płatnej wersji posiadała jeszcze Google Play Games, czego darmowa nie miała. Aktualnie różnią się tylko reklamą. Według mnie lepszym pomysłem jest wypuszczenie aplikacji za darmo z możliwością usunięcia reklamy. @omx: gdy Twoja aplikacja się nie wybije na początku to później już nikt nie kupi. Tak niestety
* Ekran wczytywania gry. * Wbudowane efekty przejścia między stanami gry (coś jak przejścia w power poincie) * Możliwość podpięcia innego silnika renderującego (np THREE.js) *
Na kanale kilkadziesiąt innych sposobów jak można znęcać się nad tym urządzeniem. Ciekawe ile gościu wydał pieniędzy na wszystkie "testowane" telefony.
Hej piszę aby się pochwalić. Publikujemy nasze największe marzenie jako open source. Wiemy, że jeszcze bardzo wiele pracy przed nami, ale jestem ciekaw waszych opinii. Dodatkowo cała zawartość portalu objęta jest licencją Creative Commons.
@Grzegorz_Warzecha: pewnie chodzi mi o to, że teraz, jeśli ktoś chce zrobić coś swojego korzystając z Waszego kodu to w myśl GPL musi udostępnić to także na tej samej licencji.
Po odpaleniu programu napisanego w Android Studio mam problem taki, że na jednym telefonie z Android 2.3 Gingerbread buttony nie wyświetlają się prawidłowo - wyświetlają się jako zwykłe napisy bez tła, reagują na kliknięcia, więc chodzi tylko o wygląd. W telefonie z androidem 4.2 wyświetlają się poprawnie. Co zrobić aby w 2.3 też wyśweitlane były poprawnie?
@toster15: pokaż xml, bo to co dałeś nic nie mówi. Dodatkowo Android Studio pewnie Ci podpowiada, że kompilujesz projekt z SDK 21, a appcompat zabrałeś z 22. Zmień compileSdkVersion i targetSdkVersion na 22
Wersja 0.3 wydana.
#elementaryos #linux