Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko252
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

varius
varius

varius

Dołączył 16 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 81
  • Znaleziska 18
  • Mikroblog 63
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
ATAT-2
ATAT-2
ATAT-2
28.10.2022, 11:22:53
  • 17
Jeszcze raz bo widzę, że brak krótkiego zdania prowadzi do linczu na wykopie xD

To od nowa - wiem, że Japonia była tu agresorem, wiem, że sytuacja była inna ale chodzi mi tu o poświęcaniu cywilów za wszelką cenę aby osiągnąć cel.

Oryginalna wypowiedź:
Trafiłem zupełnie przypadkiem na dokument o Nagasaki na YT. Obejrzałem sobie i stwierdzam, że niezła hipokryzja panuje aktualnie na świecie.
ATAT-2 - Jeszcze raz bo widzę, że brak krótkiego zdania prowadzi do linczu na wykopie...

źródło: comment_1666956140malVl5AekltZYInhilLKwz.jpg

Pobierz
  • 84
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 28.10.2022, 11:38:17
  • 39
@ATAT-2: Koledzy wyżej w sumie niezłe odpowiedzi dali, ale a propos sedna Twojej wypowiedzi: stwierdziłeś, że panuje hipokryzja. Nie, nie panuje. Hipokryzja to by była jakby rok temu Biden rozkazał zrzucić gdzieś b---ę a dziś rzucał się do putina za to samo.

To było 80 lat temu, wykonane przez innych ludzi i w innych warunkach (nie usprawiedliwiam teraz tej akcji, to czy wtedy było to uzasadnione czy nie to zupełnie
  • Odpowiedz
MaSacrator
MaSacrator
MaSacrator
27.10.2022, 09:40:25 via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
Z tym węglem to jest z góry ukartowana akcja, podnieśli ceny do 3k, żeby teraz wprowadzić ustawę z maksymalną ceną węgla 2k i pokazać Polaczkom jacy to oni są dobrzy, Polacy będą myśleli że mają promocje a będą płacić 2 razy więcej niż powinni - W KRAJU KTÓRY ŚPI NA WĘGLU. I ta cena już tak zostanie, łatwy sposób jak podnieść wartość wyngla o 100% i zadowolić naród.

#pis #
MaSacrator - Z tym węglem to jest z góry ukartowana akcja, podnieśli ceny do 3k, żeby...

źródło: comment_1666863625ccUGM01QcAp5Lby5LmKG2R.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 27.10.2022, 11:46:13
  • 0
@MaSacrator: Prawdopodobnie nic nie brakło. Ceny wywaliło przez panikę. Ludzie zaczęli masowo kupować węgiel, bo przecież "ceny rosną". Wobec dużego popytu sprzedawcy zaczęli podnosić ceny. A teraz będą powolutku opuszczać (raz że sami zapłacili dużo a dwa że jaki biznesmen nagle obniży cenę jak może jeszcze drogo sprzedać).

Zobacz co się działo z benzyną po wybuchu wojny. Momentalnie wywaliło na 8 czy 9 zł, a przecież to były zapasy "przedwojenne".
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 27.10.2022, 12:00:57
  • 0
@MaSacrator: Owszem, ale mechanizm jest w zasadzie ten sam. Inwestorzy panikują - wybija cenę na giełdzie. kierowcy panikują - wybija cenę na stacjach. Cena towaru którą ktoś jest w stanie zapłacić to nie tylko jego wartość ale i przewidywania co do dostępności/wartości w przyszłości. Tak samo to działa gdy kupujesz ropę na giełdzie czy węgiel w składzie.
  • Odpowiedz
k.....e
k.....e
konto usunięte 07.10.2022, 11:01:57
  • 113
Oglądam podcast Rogana z Rogerem Watersem i czlowiek za głowe sie łapie. Waters to jest taka odklejka, ze ja p------e, typ caly czas pierdzieli cos o tym, ze on jest za pokojem i zaprzestaniem wojny, on chce tylko agitowac za dyplomacją i pokojowymi rozwiązaniami, putin jest gotowy do rozmow, ale to zly zelenski nie chce rozmawiac, a rogan jak skonczony kretyn mu tylko przytakuje xddd
Nie wiem jak gilmour mógl z tym
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 07.10.2022, 13:19:41
  • 3
@kfiatek_na_parapecie: Myślę, że ta cała gadka "ameryka ma się zająć sobą" to takie gadanie na użytek wewnętrzny. Każdy polityk co ma tam ćwierć mózgu, wie że USA jest potężne właśnie dlatego, że w taki czy inny sposób kontrolują to co się dzieje poza USA. A jak nie wie to mu służby na pewno wyjaśnią jak tylko zajmie ważniejsze stanowisko :).

Nawet za czasów Trumpa, co to niby nakręcał MAGA i
  • Odpowiedz
Kempes
Kempes
Kempes
06.10.2022, 06:20:29 via Android
  • 68
#ukraina #rosja #bialorus #wojna

Przegraną kacapów na Białorusi i upadek kartoflanego cara najbardziej zobaczyć bym chciał (✌ ゚ ∀ ゚)☞
No i Białorusini by z twarzą wyszli, w kontekście ich pomocy kacapom na Ukrainie, z takiego konfliktu.
Kempes - #ukraina #rosja #bialorus #wojna

Przegraną kacapów na Białorusi i upadek ka...

źródło: comment_1665037228wrJZMLwnQJKBN5QBgrmfFp.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 06.10.2022, 10:08:34
  • 3
@lagi_mozgu: Nie do końca. Wszedł w ZBiR za Jelcyna bo się szykował, że po nim obejmie władze nad państwem związkowym, ale go wydymali i wstawili putlera. Od tego czasu dość dobrze grał na nosie putlerowi i trzymał się stołka ograniczając dalszą integracje, a jednocześnie zarabiał krocie bo Białoruś była używana do omijania wszelkich sankcji. Kiedyś były nawet zdjęcia ośmiornic produkowanych na Białorusi :D Białoruś była bardzo potrzebna Kremlowi więc sobie
  • Odpowiedz
m.....0
m.....0
konto usunięte 06.10.2022, 07:12:59
  • 52
Kurde z tym Kaliningradem to zaczyna sie robic jak w tej pascie xD Az troche ja dostosuje ( ͡° ͜ʖ ͡°):

Kiedyś wykopek stworzyl dla beki obrazek z czeskim Kralovcem, zaczal pisać dla jaj na social media i podlapal to czeski polityk na twitterze, boże jak kisnęliśmy z frajera. Pozniej dla beki podlapaly to czeskie koleje i dla beki otworzyly linie z Pragi do Kralovca xD.
Dla jaj
m.....0 - Kurde z tym Kaliningradem to zaczyna sie robic jak w tej pascie xD Az troch...

źródło: comment_1665040279jWifxUryTz5ElzH7FiacRh.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 06.10.2022, 09:49:52
  • 0
@marcooo80: Ambicje polityków. Po upadku ZSRR Czechosłowacja stała się federacją. Ale politycy obu krajów nie chcieli się dzielić władzą to się dogadali i rozwiązali federacje. Główną robotę zrobił Klaus po stronie czeskiej (wtedy wicepremier) i Meciar po słowackiej (premier). Po rozpadzie każdy został panem (tzn. premierem) swojego własnego poletka.
  • Odpowiedz
niceman
niceman
niceman
05.10.2022, 08:49:49
  • 2
Czy jest tu ktoś, kto zna Rosję i mentalność 'zwykłych' ludzi? Wchodzę sobie czasami na ichniejszy wypok poczytać tag mobilizacyjny i szokuje mnie, że w większości znajdziesz tam protipy jaki hełm sobie kupić, historie o tym ile się stoi w kolejce do WKU albo o tym, jak współkompani srają gdzie popadnie, bo nie potrafią korzystać z kibla. Czytając to wszystko odnoszę wrażenie, że to wszystko dla nich takie normalne, na bezrefleksyjnej zasadzie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 05.10.2022, 09:21:44
  • 0
@niceman: Nasz historyk, Feliks Konieczny, całkiem nieźle ich opisał/sklasyfikował ich mentalność:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Feliks_Koneczny#Cywilizacja_tura%C5%84ska
Tu jeszcze trochę więcej o tym:
https://milosierdziewlegionowie.pl/aktualnosci/669-czym-jest-cywilizacja-turanska-wg-f-konecznego

Konieczny mówił o carskiej rosji oczywiście, ale mentalność tak łatwo się nie zmienia. Kolejni władcy próbują legitymizować władzę w ten sam sposób - chcą, a może nawet muszą, pokazać ludowi, że są silnymi zdobywcami i powiększają rosje. Nawet w historii najnowszej - Jelcyn i Łukaszenka zrobili ZBiR, a putler największe poparcie miał w czasach zwycięstw
  • Odpowiedz
LebronAntetokounmpo
LebronAntetokounmpo
LebronAntetokounmpo
30.09.2022, 14:28:31
  • 242
Najlepsze jest to, że Putin w-----ł do kosza całą misternie budowaną politykę odbudowywania pozycji mocarstwowej Rosji po Jelcynie. Do 2014 ugrał najwięcej co mógł z państwem będącym 11, 12 gospodarką świata.

Ogarnął Czeczenię i tym samym zatrzymał wszelkie tendencje odśrodkowe w kraju, składającego się z kilkunastu narodów zamieszkujących kilka stref czasowych. Chciał sobie zagrać z westernizującą się Gruzją, to wszedł im prawie do stolicy. Ogarnął uzależnienie UE od rosyjskich surowców. Obama chciał
LebronAntetokounmpo - Najlepsze jest to, że Putin w-----ł do kosza całą misternie bud...

źródło: comment_1664548052J93g8A2WIP8AQ0FApQFpJq.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 30.09.2022, 14:49:05
  • 45
@JakTamCoTam: Ubiegłeś mnie w odpowiedzi. Ale ten imperializm to jest właśnie główna cecha dzięki której podbili tyle terenów, ale i przez co i raz dostają w dupę. Nawet w Czeczenii chodziło o to żeby pokazać że jest się carem-zdobywcą który powiększa/utrzymuje ziemie.

Po za tym oni uważają że podbite tereny tylko należy doić. Tak traktowali nas, ale przede wszystkim tak traktują swój cały wschód, dlatego nie inwestują w to i
  • Odpowiedz
elocotam
elocotam
elocotam
30.09.2022, 13:13:47
  • 7
#ukraina #rosja #wojna

Ciekawe czy Chiny uznają aneksję
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 30.09.2022, 14:27:29
  • 0
@gharman: Ekhm. Nie żebym z takim podejściem się zgadzał (że coś kiedyś należało do kogoś to może wziąć), ale te tereny też setki lat należały do rosji. Tak naprawdę to trochę źle bolszewicy rozrysowali granice i stąd dużo problemów w róźnych rejonach teraz.
varius - @gharman: Ekhm. Nie żebym z takim podejściem się zgadzał (że coś kiedyś nale...

źródło: comment_1664548005k92TPphpUwnYK1SiUxyRlA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 30.09.2022, 12:45:40
  • 1
100% projekcji. Wszystko co on mówi dotyczy się rosji. To oni podbili wschodnie narody i to oni do dziś traktują ich jak obywateli 2 kategorii, używając ich w kopalniach, na wojnie a nawet nie dając im w zamian porządniej infrastruktury. To samo o tym że tylko siła się liczy. Wow, co za gadka.
#wojna
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Blumenik
Blumenik
Blumenik
30.09.2022, 10:34:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
Ukraina zamiast mówić że referendum zorganizowane przez Rosję jest z d--y to też mogłaby sama zrobić głosowania na anektowanych terytoriach i podać wszędzie wyniki o 0.1 punktu procentowego więcej za przyłączeniem do Ukrainy ( ͡º ͜ʖ͡º)
#wojna #ukraina
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 30.09.2022, 10:57:17
  • 0
@Blumenik: Kopertowe referendum :D Coś mi mignęło w newsach, że w głosowaniu biorą też udział osoby z okupowanych ("wyzwolonych") terenów które są na terenie rosji. Ukraina by mogła zrobić to samo i by legitnie wygrali, nawet nie trzeba by naginać wyników.
  • Odpowiedz
BasedMan
BasedMan
BasedMan
30.09.2022, 09:16:05
  • 149
Top 3 frazy, po których poznasz kacapską onucę:
1. Wspieram Ukrainę, ale ...
2. Wołyn/Upa
3. Putin może użyć atomu
#ukraina #rosja #wojna
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 30.09.2022, 09:34:24
  • 1
@CzaryMarek: Raczej chodzi o to że codziennie to powtarzają do znudzenia. Oczywiście, że może, nikt o tym nie zapomniał, tylko nie trzeba tym straszyć 24h.

@jan_testowy: 1 .Rzecz w tym, że my jesteśmy na liście krajów do podboju/"denazyfikacji", być może nawet byliśmy następni. Gdyby Putin miał siłę (np. gdyby mu 3 dniowa operacja wyszła) to pewnie już by się u nas kotłowało albo co najmniej żylibyśmy w napięciu
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 30.09.2022, 09:46:34
  • 0
@jan_testowy: Trochę jest tu hurra optymizm (szczególnie widać ostatnio jeżeli chodzi o mobilizacje), ale tak jak wspomniałem - wszyscy wiedzą co to Wołyń, więc nie ma chyba sensu o tym przypominać w czasie gdy potrzebna jest jedność. A jeżeli chodzi o sankcje - oczywiście, że są negatywne skutki, ale większość uważa (ja też), że trzeba zagryźć zęby i przecierpieć dla lepszej przyszłości bez zagrożenia ze wschodu. Więc nie do końca
  • Odpowiedz
Shitadel
Shitadel
Shitadel
26.09.2022, 12:11:05 via Wykop Mobilny (Android)
  • 617
#heheszki #humorobrazkowy #mobilizeralfa #januszalfa #wojna #rosja #ukraina #memy
Shitadel - #heheszki #humorobrazkowy #mobilizeralfa #januszalfa #wojna #rosja #ukrain...

źródło: comment_1664194265sdCHkIRi1rJO7SZfCam3D3.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 26.09.2022, 12:38:41
  • 25
@asiajasiabasia: Nie przypomina, a jest. Prawdziwym, oryginalnym Januszexem. To od nich, za sprawą rosji carskiej a później ZSRR i PRL, przyszła do nas ta mentalność, ta byle jakość, ten brak poszanowania innych i rzeczy wspólnych. Ech, znowu się wk...iłem na to co nam robili przez 200 lat. Dawać newsy z frontu na pocieszenie, rozkład jazdy wszystkim dobrze znany!
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 26.09.2022, 12:51:19
  • 6
@asiajasiabasia: Hehehe. Dokładnie. Niestety jeszcze trochę zajmie pozbycie się tych naleciałości, parę pokoleń co najmniej. To mnie swoją droga najbardziej drażni w obecnej władzy - nie to jak faktycznie rządzą czy jakie prawa ustanawiają, ale takie jakby oficjalne przyzwolenie na powrót/kontynuacje tych zachowań. Przez nich będziemy się dłużej zmagać z tą mentalnością.
  • Odpowiedz

553

Rosyjscy górnicy i nafciarze idą na wojnę. Jest rozporządzenie ministerstwa

Rosyjscy górnicy i nafciarze idą na wojnę. Jest rozporządzenie ministerstwa

Rosyjskie Ministerstwo Energetyki wystawia noty krajowym firmom energetycznym, metalowym i mineralnym, żądając od 100% męskich pracowników stawienia się w wojskowych biurach rekrutacyjnych.

LudzieToDebile
z
energetyka24.com
dodany: 23.09.2022, 09:36:30
  • 135
  • #
    rosja
  • #
    wojna
varius
varius
varius 23.09.2022, 09:55:12
  • 125
Kurna, on chyba naprawdę celuje w tych którzy mogliby robić zamieszki niedługo, jak zaczną mocno odczuwać problemy gospodarki.

Może rzeczywiście gra w te szachy 10D, ale z własnym narodem? :D
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

varius
varius
varius 23.09.2022, 11:16:58
  • 53
@oio154: Hehe, możliwe że p---r lepiej to oddaje. Chociaż wygląda to raczej tak jakby on nie miał karty ale ciągle podbijał licząc ze inni spasują, a inni (np. USA) wcale nie mają zamiaru spasować.
varius
varius
varius 23.09.2022, 11:22:00
  • 75
@varius: A tak bardziej serio to nie wydaje mi się żeby on grał w cokolwiek - chłop miał tylko Plan A, zająć Kijów w 3 dni, zmienić władzę i wrócić do Business as usual z zachodem. Zajęcie się nie powiodło, a zachód nie jest taki chętny do BAU. Nie miał planu B więc teraz tylko na bieżąco łata problemy, ale tych jest coraz więcej zamiast mniej.
varius
varius
varius 23.09.2022, 16:14:56
  • 3
@turysta89: Nawet jeżeli przyjdzie nam srogo zapłacić, to zima nie trwa wiecznie. Co innego by było gdyby nas odciął od jakiegoś zasobu który tylko on ma i to na lata. Wtedy pewnie faja zmiękła by wszystkim na zachodzie. Ale są inne źródła i będzie nas boleć tylko chwile do póki się nie przestawimy. Były już kryzysy paliwowe, a nie tak dawno siedzieliśmy zamknięci w domach bo COVID. Daliśmy rade wtedy,
varius
varius
varius 24.09.2022, 14:24:22
  • 1
@Lizbona: Dokładnie. To nie jest wojna Rosji o kawałek Ukrainy ale próba przywrócenia kontroli nad środkową Europą. Nie bez powodu wrzeszczeli przed 24.02 że NATO ma się cofnąć.

@turysta89: Kto mówi o OZE albo atomie? Mówię o tym że dość szybko zastąpimy ruski gaz, ropę i węgiel. Będzie bardzo drogo jedną zimę bo potrzeba czasu aby nowe łańcuchy dostaw się ustaliły a producenci dostosowali do popytu. A potem
lycaon_pictus
lycaon_pictus
lycaon_pictus
22.09.2022, 10:18:28
  • 2
#wojna #ukraina #rosja
Powołują rezerwistów, czyli w ich realiach, ci, którzy przeszkolenie wojskowe już przeszli, prawda? Ok, ja nie wątpię w ich wyszkolenie, ale jak dobrze zrozumiałem to oni potrzebują przynajmniej 2 miesiące, żeby takiego rezerwistę ponownie przeszkolić i dostarczyć na front. Na front wysyłane będzie regularne wojsko, które potrafi walczyć, oni planują tego wysłać w sumie 300 tysięcy i rzekomo od wiosny trwał też proces odmrażania
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 22.09.2022, 11:08:31
  • 0
@lycaon_pictus: Wezwania dostaje masa ludzi, także nie związana wcześniej z wojskiem. Prawdopodobnie liczba "300k" i tekst o mobilizacji rezerwistów zostały wymyślone na potrzeby propagandy, żeby uspokoić ludność.

Najprawdopodobniej zmobilizowanych podzielą pod względem doświadczenia i tego jak dawno byli w woju. Tych co są w miarę świeżo po szkoleniach/kontraktach rzucą prawie od razu do łatania frontu żeby im UA nie zrobiła kolejnego rajdu. Reszta będzie się szkolić, ale nie wiadomo ile.
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 22.09.2022, 11:12:55
  • 0
@lycaon_pictus: A no i trzeba pamiętać że wojna to długa gra. UA ma podobno zmobilizowanych 700k lub więcej, ale większość jeszcze pewnie się szkoli. Partia 1 poszła na front na początku września (zmobilizowani w lutym, po 6 miesiącach szkolenia) a kolejni pewnie na jesień/zimę. Dlatego teraz mobilizacja żeby się na to przygotować.
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 22.09.2022, 11:22:00
  • 0
@lycaon_pictus: Tak, teraz doczytałem i zmodernizowane T-64 są używane od początku wojny. UA ma swoją zmodernizowaną wersje z 2005 ("Bułat") i to chyba z nimi są filmiki. Te szroty z których były heheszki i które pojawiły się jako "mobilna artyleria" to chyba stare T-64 wyciągnięte z magazynów i właśnie T-62.
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 22.09.2022, 11:50:46
  • 0
@lycaon_pictus: Bo to byli "rezerwiści-kontraktowcy" :D Tzn. do tej pory nie było mobilizacji więc nie mogli wysłać rezerwistów tak ot. Zmuszali ich do podpisania kontraktu - zastraszali lub obiecywali gruszki na wierzbie. Wiec "prawnie" na UA wjeżdżali tylko kontraktowcy.
  • Odpowiedz
varius
varius
varius 22.09.2022, 12:36:34
  • 0
@lycaon_pictus: Ja tylko tłumacze "skąd rezerwiści mieli by zrywać kontrakty". Ale IMHO warto pisać ze to "rezerwiści" czy "rezerwiści-kontraktowcy" żeby rozróżnić ich od prawdziwych kontraktowców którzy w woju siedzą lata. Inna wartość bojowa.
  • Odpowiedz
szuineg
szuineg
szuineg
21.09.2022, 08:22:12 via Android
  • 3
Jednego w tej wojnie nie jestem w stanie pojąć, braków w umundurowaniu i broni po stronie rosyjskiej.
Wiem jaka tam jest mentalność, jak kiedyś pracowałem w firmie która robiła deale z ruskami z Kaliningradu to był temat na 3 maszyny, każda za około 150 tys euro. No i oni mówią że ok, ale czy może być za 300 tys za sztukę i z tego nadmiarowego 150 odpalą nam po 50 tys żeby
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 21.09.2022, 09:07:58
  • 1
@szuineg: Oczywiście że kradną wszystko od samej góry, ale każdy myśli że Ci poniżej już nie ;) Chyba najlepiej to pokazuje przykład tego typa co Orlana wysyłał do domu... Skoro znalazł się typ co zajumał drona wojskowego z okolic FRONTU i to W CZASIE wojny to tylko można sobie wyobrazić co się działo przed wojną w magazynach setki/tysiące kilometrów od stolicy. Były nawet doniesienia że w niektórych magazynach ledwie 1/10
  • Odpowiedz
Okcydent
Okcydent
Okcydent
08.09.2022, 06:58:08
  • 4
Zastanawia mnie dlaczego skoro kacapy wiedziały, że pójdzie ofensywa na kierunku charkowskim to nic nie zrobiły.

Wpis z ostatniego dnia sierpnia:
https://twitter.com/MeridionaliAura/status/1565080746578132993

#ukraina #wojna #rosja
Okcydent - Zastanawia mnie dlaczego skoro kacapy wiedziały, że pójdzie ofensywa na ki...

źródło: comment_1662620265oynDc4bcou4sMG1ED3Zhtq.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

varius
varius
varius 08.09.2022, 07:40:49
  • 1
@Okcydent: Nie maja zasobów żeby obstawić cały front wiec musieli wybierać, a Chersoń jest o wiele ważniejszy. Bez niego stracą szybko połączenie lądowe z Krymem. Dlatego to tam teraz kombinują z referendum itp. żeby to była ziemia "ruska" i łatwiej było mobilizować ludzi do obrony lub nawet "użyć atomówki zgodnie z doktryną" (tzn. straszyć ze użyją).
  • Odpowiedz

43

Niemcy nie kupią już smartfonów OPPO i OnePlusa. To wielkie zwycięstwo...

Niemcy nie kupią już smartfonów OPPO i OnePlusa. To wielkie zwycięstwo...

Coraz ciekawiej robi się na niemieckim rynku telefonów komórkowych. Dwie chińskie firmy, OnePlus oraz OPPO, w wyniku sk…

siap_tiruriruri
z
komorkomania.pl
dodany: 11.08.2022, 22:34:07
  • 42
  • #
    technologia
  • #
    smartfon
  • #
    ekonomia
  • #
    niemcy
  • #
    chiny
varius
varius
varius 12.08.2022, 14:48:11
  • 1
@sid127: Kiedyś robiłem research i w Europie jest produkowany chyba tylko Gigaset, przynajmniej te lepsze modele są Made in Germany. LG składało swoje w Korei (m. in. dlatego sam kupiłem LG V30 made in Korea) a Sony w Japonii ale oba już chyba nie aktualne. Samsung ma produkcje w Korei i Wietnamie (przynajmniej wiem ze S22 jest robiony tu i tu). Jak się poszuka to pewnie coś by się jeszcze
varius
varius
varius 12.08.2022, 14:52:28
  • 1
BTW Jak robiłem research to Gigasety były dość średnie, ale teraz widzę że wypuścili coś nowego (GS5) i nawet się prezentuje nieźle. Nie jest to jakiś ultra flagowiec ale jak będzie miał dobrą cenę to będzie ciekawy produkt.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 13.06.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl