Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko165
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

tibun
tibun

tibun

Dołączył 9 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1327
  • Znaleziska 1084
  • Mikroblog 243
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 3

8

To NIE SĄ Spiskowe Teorie - Lewactwo Naprawdę Każe JEŚĆ DZIECI

To NIE SĄ Spiskowe Teorie - Lewactwo Naprawdę Każe JEŚĆ DZIECI

Ator i najnowsze pomysly kloacznych klaunow z lewej strony.... Co bedzie nastepne? Zyciowe limity co2?

tibun
z
youtube.com
dodany: 10.10.2019, 18:35:23
  • 3
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    neuropa
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    tibun
  • #
    4konserwy

16

Jacek Bartosiak o swoich obserwacjach z pobytu USA.

Jacek Bartosiak o swoich obserwacjach z pobytu USA.

Bartosiak - i jego obserwacje z pobytu w USA. Dosyc wazne w aspekcie obecnych wydarzen.

tibun
z
youtube.com
dodany: 10.10.2019, 13:50:11
  • 0
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    usa

15

Dlaczego Lewactwo nienawidzi Jokera? PJW i kolejne fenomenalne wyjasnienia.

Dlaczego Lewactwo nienawidzi Jokera? PJW i kolejne fenomenalne wyjasnienia.

Angielski wymagany....

tibun
z
youtube.com
dodany: 08.10.2019, 20:38:27
  • 7
  • #
    polityka
  • #
    kultura
  • #
    swiat
  • #
    honkhonk
  • #
    tibun
  • #
    kino
szakal20103
szakal20103
szakal20103
06.10.2019, 21:06:28
  • 0
#przegryw

Na kogo będziecie głosować w wyborach? Proszę o uzasadnienie swojego wyboru w komentarzu

  • Polskie Stronnictwo Ludowe 9.8% (13)
  • Prawo i Sprawiedliwość 14.4% (19)
  • Sojusz Lewicy Demokratycznej 12.9% (17)
  • Konfederacja Wolność i Niepodległość 50.0% (66)
  • KKW Koalicja Obywatelska PO .N iPL Zieloni 12.9% (17)

Oddanych głosów: 132

  • 19
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 06.10.2019, 21:44:27
  • 1
Konfederacja Wolność i Niepodległość


@szakal20103: Niestety jedynym wyborem jest PiS - Konfederacja bliski 2-gi wybor, ale nie wierze ze maja kadry (zwlaszcza do resortow silowych) - przy sztuczkach opozycjii (PO) mysle ze byli by zgwalceni legislacyjnie - PL to nie jest normalny kraj, w normalnym kraju to byla by Konfederacja.

Wyobrazcie sobie ze Konfederacja zwycieza i ma doczynienia z syfem ktory Platfusy odwalaja od 4 lat.... Zostali by zniszczeni -
  • Odpowiedz

343

Właściciel firmy transportowej: Kierowcy wolą brać kursy do Rosji

Właściciel firmy transportowej: Kierowcy wolą brać kursy do Rosji

Dziki zachód na zachodzie Europy... Inżynierowie i Doktorzy z Afryki polują na europejskie bydło, kradną paliwo, usypiają gazami i mordują. Lewacki Raj w realu....

tibun
z
youtube.com
dodany: 05.10.2019, 23:19:54
  • 65
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    imigranci
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewactwo
  • #
    swiat

1

Roanoke Gaming - kanal ktory laczy gry komputerowe i nauke

Roanoke Gaming - kanal ktory laczy gry komputerowe i nauke

Czy może być coś lepszego żeby odpocząć od polityki i innej kloaki? Może - kanał na youtube który wyjaśnia wiele aspektów z naszych ulubionych gier w naukowy sposób.

tibun
z
youtube.com
dodany: 05.10.2019, 14:34:02
  • 5
  • #
    gry
  • #
    multimedia
  • #
    technologia
  • #
    rozrywka
  • #
    kultura

1

Koniec Pazerności Banków w Polsce

Koniec Pazerności Banków w Polsce

Ciekawy przyklad na to ze duzi moga wiecej - dzieki UE mozna bylo spacyfikowac banki - to dla przeciwnikow UE, ktorzy nie rozumieja ze PL w UE jest duzo silniejsza niz PL poza UE.

tibun
z
youtube.com
dodany: 05.10.2019, 13:24:52
  • 1
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze

4

Semeniuk: Trzaskowski nie radzi sobie z przelewami...

Semeniuk: Trzaskowski nie radzi sobie z przelewami...

Czy R.Trzaskowski (prezydent Warszawy) specjalnie wstrzymuje wypłatę 500+? Wygląda na to że dla zysku politycznego Trzaskowski (który przyznał że pieniądze jednak doszły) stosuje dziwne metody rodem z bantustanu. Warszawa ma już rzekę pełną odchodów- to i standardy mamy jak w Afryce.

tibun
z
youtube.com
dodany: 05.10.2019, 11:12:26
  • 1
  • #
    polska
  • #
    wybory
  • #
    warszawa
  • #
    polityka
  • #
    lewackalogika

11

Lubina: Chiny nie chcą zdominować całego świata, to chce USA.

Lubina: Chiny nie chcą zdominować całego świata, to chce USA.

Ciekawy wywiad - zwlaszcza z ostatnimi wydarzeniami (made by USA) w HK. Powinnismy uwazac na naszego sojusznika - w kazdej chwili strategia dziel i rzadz moze byc zastosowana i u nas. Zwlaszcza ze Polacy sa ekstremalnie podzieleni ostatnio.

tibun
z
youtube.com
dodany: 05.10.2019, 09:51:37
  • 1
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    chiny
  • #
    geopolityka
tibun
tibun
tibun 04.10.2019, 09:49:02
  • 0
Dziwne, ktos zakopuje informacje o tasmach Neumanna, bardzo dziwne - i ten wyprysk artykulow pro POKO.... #wybory
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 22:23:06
  • 2
Nierowna walka trwa, najpierw muzyka:
https://www.youtube.com/watch?v=_i-fvPYm9JY

Oto wykres ktory niszczy wszelkie spekulacje - przypatrzcie sie koncentracjii CO2 i Globalnej Temperaturze. Jak widac sa one skorelowane do pewnego poziomu CO2 ale potem calkowicie sie rozchodza. CO2 idzie w gore - a temperatura oscyluje wokol sredniej - nie wzrasta pionowo jak koncentracja CO2.

@skar @Damasweger @Napochybel #klimat #globalneocieplenie #neuropa #europa #zmianyklimatu
tibun - Nierowna walka trwa, najpierw muzyka:
https://www.youtube.com/watch?v=_i-fvP...

źródło: comment_VeT1Lbp6j1HerSzsjE8qUrVizeyKwdbA.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 22:24:38
  • 1
@tibun: Jak widac w okresie kiedy CO2 praktycznie caly czas roslo - temperatura raz opadala, raz znowu rosla. Potrzebny jest bardziej dokladny wykres (poszukam).
tibun - @tibun: Jak widac w okresie kiedy CO2 praktycznie caly czas roslo - temperatu...

źródło: comment_xoj5UEl4zaXsqC5Z0wpnI2hUDUs7RZkl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 22:29:17
  • 0
@skar: Napisalem od pewnego poziomu - tutaj 300 ppm. Mam na to teorie: Otoz gdy koncentracja CO2 przekracza 300ppm nie ma korelacjii z jakis powodow. Cos mi to przypomina fizyke kwantowa czy cos - co myslicie?
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 22:31:29
  • 0
@asurbanipal_: co ty jestes imbecylem? Masz cos ciekawego do napisania jak np @skar to pisz, a nie bluzgaj mi tutaj....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 22:32:58
  • 0
@skar: Z ta fizyka kwantowa mialem na mysli ze od pewnego poziomu pewne prawa nie dzialaja tak jak powinny.... Moze tez z powodu tego ze jest duzo wiecej miast na ziemi odbijaja one promienie sloneczne itp - albo je pochlaniaja wglab (zatrzymuja cieplo) - takie tam przemyslenia.... Co myslisz?
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 22:58:01
  • 0
moderatora


@abraca: @skar @Dect - przeczytales moj komentarz - z tym duzym wyjasnieniem. Przeciez usuniecie go to jakas masakra..... Nic tam nie bylo zadnych wyzwisk, nic - tylko duuuuze obszerne wyjasnienie o co moze chodzic a jednak moderacja usunela. CO za gowno....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 23:08:00
  • 0
@Dect: Dobre to przemyslenie na koncu z pochlanianiem cieplnym gleby w zaleznosci od temperatury?
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 23:11:15
  • 1
@skar: No skorzystam, ja ogladam wszystko co mi wpadnie - nie mam zadnych preferencjii. I z prawa i z lewa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 23:28:06
  • 0
@Dect: Od czasu kiedy przeczytalem w Finlandii ( z nudow) ksiazke ktora w 1960 twierdzila ze do 1980 skoncza sie zasoby ropy, jedzenia itp - przestalem wierzyc naukowcom w 100%.... Nie pamietam tytulu - to chyba bylo to: The Limits to Growth (1972) albo Population Bomb (1962 chyba)... Pozatym widze wieksza korelacje z poziomem wody i temperatura niz co2 i temp... Ciekawe, no nic oczywiscie ze zaczne czytac. Ale do
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
29.06.2019, 00:45:39
  • 0
@batek254: Bylo to opisane ale moderacja usunela dlugi post z jakiegos powodu (moglem tam bluzgnac i nazwac goldman sachs bydlem - wiec nie wiem - mody na wypoku pracuja dla GS? - dziwne)....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
29.06.2019, 00:46:31
  • 0
@batek254: Twierdzili w 1960 ze skonczy sie jedzenie w 1970.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
29.06.2019, 02:15:20
  • 0
@batek254: Zes sie przyrownal....( ͡° ͜ʖ ͡°) To ja po smierci powiem: Probowalem wytlumaczyc, ale nie dalo rady jak w 1933, jak w 1918 i jak w 2019 - lewactwo stworzylo pieklo na ziemi, a naiwni ludzie im w tym pomagali. Wtedy oni odpowiedza: Taki jest los geniuszow, tych co ida pod prad... A to co zostanie z ludzkosci bedzie sie babralo w piekle lewactwa i
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
29.06.2019, 21:52:01
  • 0
@cumulus: Twoje herezje nie maja tutaj mocy. Co do zanieczyszczenia sie zgodze - na przykladzie Indii albo i miejscami Polski. Produkcja zywnosci - damy rade - mieso z laba, zasoby - takze damy rade, mamy technologie po prostu za duzo grup lobbingowych zwiazanych z przemyslem wydobywczym (ropa). Populacja - nie zgadzam sie - nalezy skonczyc z neokolonizacja, tylko tym akurat nie jest nikt zainteresowany. Klimat sie zmienia cyklicznie i powtarzam
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
29.06.2019, 21:55:35
  • 0
@cumulus: Mylisz sie zwierzaku, albowiem czytalem w tej starej ksiazce (nie pamietam ktorej z 1960 czy 1970 - podalem 2 tytuly) i tam byly przepowiednie ze do 1980 w USA 75 mln umrze z glodu.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Population_Bomb

Tutaj masz wiecej info heretyku.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
29.06.2019, 22:03:38
  • 0
@cumulus: Jak sam widzisz podalem 2 ksiazki - i nawet napisalem ze nie wiem dokladnie co to byla za ksiazka, moze byla to jakas inna (cos z lat 1960 chyba - ale naprawde nie pamietam, ogolnie taka smutna ze jakbym wtedy zyl to bym sie chyba poplakal ze strachu) - dobrze jednak ze nic sie nie spelnilo i lata 70 i 80 to peak wydobycia ropy a nie jak ten
  • Odpowiedz

8

Polskie Sądy - Najsztub uniewinniony ...

Polskie Sądy - Najsztub uniewinniony ...

Przypominamy: Najsztub, bez prawka, bez ubezpieczenia - został uniewinniony bo nie było wiadomo z jaka prędkością staruszka wskoczyła mu pod koła.... Takie mamy sądy.... PiS wspaniale reformy przeprowadził po rządach POlszewi.....

tibun
z
youtube.com
dodany: 29.06.2019, 17:18:49
  • 2
  • #
    polska
  • #
    sadownictwo
  • #
    chlewobsranygownem
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    wybory

6

Wyciekł Tajny Plan Wysiedlenia Polaków z Mieszkań i Domów

Wyciekł Tajny Plan Wysiedlenia Polaków z Mieszkań i Domów

Wielki plan wydymania Polakow.

tibun
z
youtube.com
dodany: 29.06.2019, 13:58:55
  • 0
  • #
    polska
  • #
    pis
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    podatki
  • #
    katastrofa
skar
skar
skar
28.06.2019, 21:42:10
  • 9
Dziwi mnie i mam ból dupy, że w czasach kiedy dostęp do rzetelnej wiedzy opartej badaniach naukowych jest łatwiejszy, niż kiedykolwiek wcześniej, są ludzie, którzy nie chcą po nią sięgnąć. Mało tego w tym samym czasie piszą pierdoły poparte tylko "mondrościami" typu "bo mi się wydaje". Rozumiem - tacy ludzie zawsze byli i będą, efekt dunninga krugera zawsze na czasie, jednak do rzeczy...
Ponad 200+ pod komentarzem @Napochybel sugerującym, że ocieplenie to mit i jako bonus - perełka @tibun , który musiał odpierać ataki lewaków, którzy twierdzili, że człowiek ma realny wpływ na klimat..

Nie każdy ma czas na lekture publikacji naukowych, ale są ludzie (chwała im za to), którzy robią to za nas i przekładają na ludzki..
tutaj przykład, właśnie o
skar - Dziwi mnie i mam ból dupy, że w czasach kiedy dostęp do rzetelnej wiedzy opart...

źródło: comment_RtjdTYXyW79WAbHseeGQknV69JL9hj9W.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 21:49:43
  • 0
Niczym samotny templariusz w ziemi swietej odpieralem (samemu) ataki hord lewackich, zlaknionych krwi bestii twierdzacych ze czlowiek emituje wystarczajaco duzo CO2 zeby zmieniac klimat.

Otoz idea ta tak glupia, tepa i bezsensowna zmusila mnie do wyjscia z mojej piwnicy i zaczecia nierownej walki z horda oplacanych przez Sorosa lewackich troli - troli ktorzy chcieli mnie zniszczyc - wspomagajac sie moderacja.

Walka byla nierowna, ja przeciwko armii i bogom wykopu (moderacjii) ale mimo to nie zdolali zlamac mego ducha. Otoz gdy teraz slyszysz slowo TIBUN - slyszysz ta oto muzyke:

https://www.youtube.com/watch?v=VoF9HUvYPKs
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 21:52:08
  • 0
@Napochybel: Dokladnie. Przylacz sie nierownej walki z diablem, i bogami zla (moderacja). Im wiecej bedzie nas - normalnych tym lepiej ten swiat bedzie wygladal!!!!!
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 21:53:37
  • 2
@skar: Ma racje, zmiany sa cykliczne - co za nie odpowiada? Moze byc to wiele rzeczy - zmiana kata nachylenia ziemi, oslabienie pola magnetycznego nawet (ostatnio nawet byly informacje o oslabieniu pola mag. ziemi) - na pewno nie jest to CO2, placenie USD Goldmanowi nic nie pomoze, przemysl Zmiany Klimatu to prawie 2 tryliony USD wiec to lewackie bydlo wie o co walczy.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 21:56:30
  • 0
@skar: Dlaczego manipulujesz? Nie sprowadzaj dyskusjii do poziomu wyborczej (kloaki) - globalne ocieplenie jest cykliczne. Co je powoduje - moze gdyby nie przemysl zmiany klimatu (2 tryliony) naukowcy mogli by sie skupic na badaniach a nie na robieniu pseudo nauki dla grantow od geszefciarzy....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 22:00:37
  • 0
@skar: Moze pochopnie cie zaatakowalem, ostatnio odpieram ataki od prawie 2 tygodni wiec jestem w strefie wojny (walcze jak lew, samotny templariusz itp). Czlowiek jest nastawiony na atak kiedy musi tlumaczyc takie proste rzeczy jak cykliczne zmiany klimatu i brak wplywu CO2 na zmiane klimatu...
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 22:13:37
  • 0
@skar: Co myslisz o tym wykresie: Zwlaszcza te pierwsze 2 - wzrost CO2 (rzekomy) a temperatura w miare stabilna (nie wzrasta - brak korelacjii ze wzrostem CO2)
tibun - @skar: Co myslisz o tym wykresie: Zwlaszcza te pierwsze 2 - wzrost CO2 (rzeko...

źródło: comment_mubws19uAPOsFRcqihoy4PkY1AT1YzKF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 22:17:57
  • 0
@Damasweger: Odnies sie do wykresu. Wzrost CO2 i calkowity brak korelacjii z temperatura. (od okolo 250ppm). Jest to gwozdz do trumny teorii o wplywie CO2 na temperature.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 22:20:05
  • 0
@skar: Nie widzisz ze wraz ze wzrostem pionowym CO2 temperatura praktycznie oscyluje wokol sredniej i nie wzrasta pionowo. Gdyby korelacja byla dodatnia - temperatura wzrastala by tak jak koncentracja CO2. KUR@#$ to sa podstawy....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 22:26:09
  • 0
@skar: No wlasnie szukam bardziej dokladnego wykresu.
  • Odpowiedz
precz_z_komunia
precz_z_komunia
precz_z_komunia
28.06.2019, 19:02:43
  • 1
@tibun tłuku dalej uważasz że ziemia zmienia oś o kilkadziesiąt km rocznie? Dalej uważasz że temp na wykresie w 2009 jest podobna jak w 1200 z tego swojego gównowpisu gdzie pousuwałeś niewygodne komentarze?

https://www.wykop.pl/wpis/42307365/interesujacy-wykres-pokazujacy-temperatury-z-proje/#comment-148701507

#bekazprawakow #4konserwy #neuropa #klimat #bekazpisu
  • 4
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 19:10:03
  • 0
To akurat nie ja twierdzilem - tam ktos inny o tym pisal, i uwazam ze to ciekawa koncepcja. Pozatym jeszcze raz: wytlumaczylem ci, zglosiles moj post i zostal on usuniety, klamiesz, zrobiles jakis randomowy wpis i screenshot - nie bede z toba rozmawial. To juz twoj 8 post z tym samym pytaniem i ja odpowiadam po raz ostatni: Dopuki moje posty beda usuwane przez moderacje nie bede z toba dyskutowal. Rozmawiaj sobie
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 19:16:38
  • 0
@precz_z_komunia: Nieprawda. Moderacja usunela cos wiecej niz moje wytyki dot. twojej inteligencjii. Jeszcze raz: Nie odpowiem ci bo jestes za cenzura i ograniczaniem wolnosci slowa. Nie bede sie powtarzal bo ty tak chcesz - na zadne twoje prowokacje nie bede odpowiadal.
  • Odpowiedz
CzasNaPoznan
CzasNaPoznan
CzasNaPoznan
25.06.2019, 15:55:39
  • 11
Jak jest lato to musi być upał. Zawsze tak było i jakoś nie narzekano. Co marudzisz?
No właśnie nie, kiedyś tak upalnie nie było. W Poznaniu średnia roczna liczba dni upalnych (z temperaturą ⩾30°C) wzrosła z około 4 do 12 w przeciągu ostatnich 67 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°) A tegoroczny czerwiec przyniósł już 9 dni z temperaturą ⩾30°C ( i dojdzie jeszcze co
CzasNaPoznan - Jak jest lato to musi być upał. Zawsze tak było i jakoś nie narzekano....

źródło: comment_t8Rw4ZVK7GTa7fqywHcRMmdUdhweU0PV.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 27.06.2019, 21:07:11
  • 0
@CzasNaPoznan: Po pierwsze: Czy ten wykres nie jest zmanipulowany? Ja tez moge sobie taki wykres zrobic.... Mamy juz fake porno - to taki wykresik to nie jest zaden problem. Tyle w temacie.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 27.06.2019, 22:50:59
  • 0
@CzasNaPoznan: Skad wiadomo ze dane nie sa zmanipulowane. Wszyscy klamia w dzisiejszym swiecie - skad wiesz ze to sa prawdziwe dane. Wieksze afery niz jakies cyferki byly ukrywane - np. Polio i szczepionka (fajny dokument francuski o tym byl - Origins of Aids czy cos takiego).
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 00:03:00
  • 1
@CzasNaPoznan: Jak to nie jest takie proste jak sie wydaje. Notujesz temperature 3x dziennie o tych samych godzinach w 3 roznych miejscach. Przez np 10 lat i tyle w temacie. Wtedy wiesz na pewno ze to nie sciema. Tutaj sam nie wiem, za tym klimatycznym badziewiem (glownie bajeczka typu emisja co2 i wplyw czlowieka na klimat) to biliony dolarow wiec pewnie jak chca to oszukaja. Wystarczy zobaczyc ile ludzi jest
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 18:45:52
  • 0
@CzasNaPoznan: Hmmmm w 2015 liczba dni byla taka sama jak w 1956... HMMMMM HMMMMMMM ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mozna tez zobaczyc ze liczba cieplych dni spadla od 2007 - 2015
  • Odpowiedz
precz_z_komunia
precz_z_komunia
precz_z_komunia
28.06.2019, 17:55:36
  • 4
Patrzcie jak żałośnie @tibun usuwa wpisy które wytykają jego całkowitą ignorancję i debilizm, facet nie jest w stanie przeczytać wykresu który sam zamieścił (twierdzi że punkty z 2009 i 1200 roku są "mnie więcej takie same"). Jak mu się wytyka błąd wyzywa od "#!$%@? debili" i usuwa komentarze. Prawactwo w najlepszym wydaniu :)

https://www.wykop.pl/wpis/42307365/interesujacy-wykres-pokazujacy-temperatury-z-proje/148767999/#comment-148767999

Kopiuję tagi z wpisu @tibuna żeby wszyscy mogli podziwiać prawackiego inteligentna. W tym wątku też jest
preczzkomunia - Patrzcie jak żałośnie @tibun usuwa wpisy które wytykają jego całkowit...

źródło: comment_pVMCMJTSAKOjHLmqZnfIoTnJabMO9ead.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 17:58:42
  • 0
Odpowiedzialbym ci ale boje sie ze usuniesz moj wpis. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na moim wlasnym komentarzu moderacja usuwala odpowiedzi. Ciezko prowadzic dyskusje w takich warunkach. Pozatym dobrze ze tylko usuwali a mogli zmienic np. tresc.... No szkoda ale tak widac dziala lewacka wolnosc slowa. Pozdrawiam i wyluzuj.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 18:05:04
  • 0
@precz_z_komunia: Nieprawda. Wytlumaczylem ci to a moderacja usunela mi komentarz. Jakos jak ty mnie wyzywales to komentarz nie zostal usuniety. Ja ci odpowiem a komentarz zostanie usuniety, potem ty dodasz swoj komentarz i wyjdzie ze niby powiedzialem co innego - dobra sztuczka. Rozmowe z toba zakoncze, nie ma mozliwosci porozumienia. Nigdy jej nie bedzie. Ty wierzysz w swoje brednie, ja wierze w cyklicznosc zmian klimatu ktora nie jest powodowana iloscia
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 18:09:38
  • 0
@precz_z_komunia: Klamiesz. Wytlumaczylem ci i zaznaczylem nawet okresy z podobnymi "skokami" temperatury. Uczepiles sie tego 1200 i 2009 a nie potrafisz zrozumiec wczesniejszych wartosci. Tyle w temacie. Mozesz usunac post. Nie ma o czym rozmawiac.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 18:20:32
  • 0
@precz_z_komunia: Czlowieku, przeciez informowalem cie ze wszystkie twoje posty zostana skasowane za to ze moderacja skasowala mi post z odpowiedzia i wyjasnieniami. Przestan manipulowac. Wykres jest prosty i pokazuje cyklicznosc zmian temperatury, nie ma co o nim dyskutowac, wglebiac sie w szczegoly, probowac sie doczepic jednego czy drugiego. Nie mamy o czym rozmawiac bo jestes manipulantem i tyle w temacie. Osmieszyles sie i tyle. Nie bede ci juz odpowiadal. Mozesz
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 27.06.2019, 20:00:27
  • 0
Interesujacy wykres pokazujacy temperatury z projektu: Greenland Ice Sheet Project na przestrzeni 10 tysiecy lat....

#zmianyklimatu #klimat #globalneocieplenie #nwo #neuropa #brednie #lewackalogika #soros #greenpeace #propaganda #bekazlewactwa
tibun - Interesujacy wykres pokazujacy temperatury z projektu: Greenland Ice Sheet Pr...

źródło: comment_1ig13NVq71TGq56mVbxNJt64kHGlz4D0.jpg

Pobierz
  • 64
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:05:23
  • 0
@weglowy: Brawo. Zobacz jak wooooolno zwiekszala sie temperatura 0 marne 1.5 stopnia (wzrost prawie pionowy) zajelo prawie kilkaset lat.... Pozatym wykres pokazuje ze sa to zmiany cykliczne co pare set lat - dosyc ciekawe co?
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:07:01
  • 1
@Nieprzyjazny_Ziemniak: Nie, my nie wierzymy ze CO2 ma wplyw na nie w skali makro, srodowisko i wplyw na nie czlowieka jest niezaprzeczalny (jestem bardzo pro ekologiczny) ale NIKT MI NIE WMOWI ZE PLACENIE $$$ GOLDMANOWI wstrzyma zmiane temperatury na ziemi. Jest to zmiana cykliczna, nie mowie ze nie wystepuje - twierdze ze nie mozna za wiele zrobic - no chyba ze jakis plaszcz odbijajacy promienie sloneczne, czy malowanie ulic/budynkow (dachow)
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:08:20
  • 0
@precz_z_komunia: No zobacz: http://wyborcza.pl/wiecejswiata/7,163751,24067107,niemiecka-hipokryzja-weglowa.html (zrodlo lewackie, ale musialem sie znizyc bo inne zrodlo przez ciebie zostalo by zignorowane, prawdopodobnie masz odruch pawlowa - zostales wytresowany zeby wierzyc michnikowI)
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:10:39
  • 2
@Nieprzyjazny_Ziemniak: Mylisz sie, mozna inaczej - niech bogaci podziela sie technologia, w koncu to oni truli planete przez 100 lat.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:11:24
  • 0
@Nieprzyjazny_Ziemniak: Mylisz sie, mozna inaczej - niech bogaci podziela sie technologia, w koncu to oni truli planete przez 100 lat. A to ze duzo firm robi gnoj to sie zgadzam - jak ktos truje srodowisko - powinien zostac zniszczony!
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:11:37
  • 0
@precz_z_komunia: Deklarowac to sobie moga.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:22:08
  • 0
@weglowy: Tez prawda!
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:23:26
  • 0
@Nieprzyjazny_Ziemniak: Placic maja brudne firmy , a nie zwykli ludzie. Ci co wylewaja szamba do rzek, uzywaja chemikaliow i nie licza sie z konsekwencjami - np agencja EU - ECHA robi tutaj dobra robote. Jak widzisz tez jestesmy po tej samej stronie - tylko ja nigdy nie uwierze ze CO2 ma wplyw na klimat, jest to cylkiczne! A o srodowisko nalezy dbac!
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:25:02
  • 0
@precz_z_komunia: Nie przesadzajmy, mozna uzywac wegla i nie truc. Chociaz sadze ze lepiej wybudowac elektrownie atomowa....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:30:13
  • 0
@precz_z_komunia: A zauwazyles na "tym wykresiku" wczesniejsze punkty? I jak dlugo zajelo im przekroczenie bariery 1.5 stopnia? Kilkaset lat. A zauwazyles na "tym wykresiku" jak cykliczne sa to zmiany? Zauwazyles? A pamietasz moze z lekcjii ze poziom CO2 w poprzednich erach byl bardzo wysoki? Wtedy byly bardzo duze rosliny, i jak widzisz jakos ziemia sie nie ugotowala.....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:33:10
  • 0
@precz_z_komunia: A wiesz ze to moze byc poczatek? Wiesz ze DOPIERO wystrzelilismy w gore a mala epoka lodowcowa juz byla w wieku 17 i 18? A wiesz ze cykle nie sa jak w zegarku, i widac na tym wykresiku ze dopiero sie zaczal cykl wznoszacy?
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:39:31
  • 0
@precz_z_komunia: Mylisz sie , przyjrzyj sie dokladnie - punkt w 2009 roku jest na poziomie punktu lat okolo:1200, 800, 700, -2900 i chyba okolo -6600 i -6400
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:42:50
  • 0
@precz_z_komunia: Mialem z 30 innych ciekawych przykladow ( kilkadziesiat minut pisalem wpis - no ale niestety moderacja usunela i zapomnialem skopiowac). Szkoda bo byla by interesujaca dyskusja - chcialbym dowiedziec sie jakie jest twoje zdanie na pare z tych tez - byly tam dobre wykresy poziomu co2 i poziomu zasolenia wody (ma to wplyw na temperature pradow czy jakos tak). No niestety - a szkoda , bo zapowiada sie ciekawie
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:44:06
  • 0
@precz_z_komunia: Temperatura byla ta sama (ogolnie).
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
27.06.2019, 20:46:54
  • 0
@precz_z_komunia: No przeciez jest dosyc prosty wykres w 2009 i w 1200 temperatura jest : -32
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:09:59
  • 0
@precz_z_komunia: @NiemieckiArbiter: No ale ja sam wyciagam wnioski z wykresu i nie musze podpierac sie jakimis glupawymi tekstami czy wyjasnieniami. Nie umiesz myslec? Przeciez to jest proste - widac poziomy temperatury - jakie byly kiedys i jakie sa teraz, z wykresu - ty naprawde nie umiesz myslec? Musicie sie zawsze podpierac jakimis debilnymi tekstami?

Przeciez to proste - moja teza ze globalne ocieplenie nie jest powodowane przez co2 produkowany przez ludzi jest teza prawdziwa i nikt nie zdola mnie przekonac (zwlaszcza nie ten kto dostaje hajs od sorosa jak ten wasz "naukowiec" czy "naukowcy")... Klimat sie zmienial jak widzimy z wykresu, byla to zmiana cykliczna, temperatura wzrastala i malala mimo wartosci CO2 w atmosferze. Przeciez to nawet debil zrozumie wiec NAWET wy nie powinniscie miec z tym problemu....

A wiec powtorze:
PLACENIE USD GOLDMANOWI NIE POWSTRZYMA ZMIAN KLIMATU KTORE SA CYKLICZNE I CZLOWIEK NIE MA NA NIE WPLYWU,
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:22:22
  • 0
@HarvestinSeason: Ale to co twoim zdaniem - Chiny maja zyc w nedzy? To ze UK/USA i pare innych krajow bylo #!$%@? przez 300 lat, kolonizujac i zniewalajac innych ma im dac teraz przewage bo klimat sie zmienia i nagle oni o niego dbaja? Niech podziela sie technologia skoro im tak zalezy - zwlaszcza ze to oni truli planete przez kilka wiekow...

Teraz sobie pany z zachodu wymyslily Globalne Ocieplenie /
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:37:48
  • 0
@precz_z_komunia: Pozwolilem sobie zaznaczyc dla ciebie, debilu okresy (kilka jedynie) z takim samym wzrostowym skokiem temperatury. Z wczesniejszych lat. Nie skupiaj sie jak slepa krowa na jednym tylko aspekcie wykresu - ale spojrz na wczesniejsze wartosci. Tylko debil (ty) nie widzi cyklicznosci tych zmian....
tibun - @preczzkomunia: Pozwolilem sobie zaznaczyc dla ciebie, debilu okresy (kilka j...

źródło: comment_MXY1F9tuMK0Mxf6iNDecMXBBCq49hGSY.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:43:43
  • 0
Wszystkie twoje posty gdzie mnie obrazasz zostana usuniete. Napisz ladnie to podyskutujemy. Poczuj lewaku bicz wolnosci.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:45:00
  • 0
@weglowy: Nie wyjasni - on potrafi tylko obrazac.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:46:57
  • 0
@precz_z_komunia: Przeciez tlumacze ze tych temperatur nie widac dokladnie - widac tylko ich cyklicznosc.... Ja juz nie mam sily tlumaczyc ci tego samego 10x....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:47:34
  • 0
@precz_z_komunia: Nieprawda, debilem nazwales mnie ty - pierwszy. Ja tylko nazwalem cie tak samo. Poczuj bicz wolnosci!
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:49:44
  • 0
@precz_z_komunia: Sluchaj - wyzwiska nie maja sensu - wrocmy do punktu 1-go. Zdefiniuj co wg. ciebie jest przyczyna globalnego ocieplenia. Ja sie pierwszy otworze i oto co mysle:
1. Globalne ocieplenie to cykliczna zmiana, ktora na planecie Ziemia odbywa sie w pewnych odstepach czasu
2. CO2 nie ma wplywu na globalne ocieplenie
3. Placenie USD Goldmanowi nie pomoze
4. Co mozna zrobic - tutaj mam pare pomyslow.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:51:04
  • 0
@precz_z_komunia: To ze moderacja nienawidzi wolnosci slowa to sie zgadza, pewnie zglosiles moj wpis.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 17:51:55
  • 0
@precz_z_komunia: To ze moderacja nienawidzi wolnosci slowa to sie zgadza, pewnie zglosiles moj wpis. Usuwam wszystkie twoje wpisy - wytlumaczenie bylo w komentarzu usunietym przez moderacje. Nie bede sie powtarzal. WOLNOSC SLOWA I DEMOKRACJA TO NAJWIEKSZE WARTOSCI. POCZUJ LEWAKU BICZ WOLNOSCI!!!

Moderacja bardzo szybko reaguje na wpisy anty lewackie, ciekawe dlaczego.... Moze czas zeby ACTA2 zostalo wprowadzone, na moderacje wykopu nie mamy wplywu, ale na rzad mamy.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun 28.06.2019, 00:20:42
  • 2
Oto prawdziwy powod bzdur o klimacie: Larry Bell, dziennikarz z Forbsa: 1.5 Triliona (Amerykanski tryllion) USD - tyle jest wart przemysl (2015) - Climate Change Industry. Jak wyobrazic sobie 1.5 trilliona? Jest to wiecej niz cala gospodarka np. Hiszpanii (1.3 trilliona).

Wieksze zbrodnie popelniano dla mniejszych pieniedzy. Wyobrazcie sobie co te hieny moga zrobic i zrobia dla 1.5 trilliona (teraz w 2019 jest to juz 1.77 tryllionow). Jakie niewyobrazalne zbrodnie, beda popelniali
  • 32
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 09:56:11
  • 0
@GordonL: Wyzwiska beda usuwane. Poczuj bicz wolnosci!!!!
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 09:57:16
  • 0
@Tajch: Nie, popieram szczepienia, sam jestem zaszczepiony na wiele chorob. Sa czasami problemy (slyszalem o stwardnieniu rozsianym ktore dostal ktos po zaszczepieniu na grype, sa nawet ostrzezenia na szczepionkach - ale sa to bardzo rzadkie przypadki).
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 09:57:43
  • 0
@4pietrowydrapaczchmur: Dokladnie!!!!!!
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 10:04:35
  • 0
@GordonL: https://www.naturalhealth365.com/flu-shot-vaccine-side-effects-2426.html
Nadal sie smiejesz? Sa takie przypadki (rzadkie ale sa). Dosyc znany przypadek w UK, ja znam jeden ze Szwecjii z mojej bylej pracy...
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:06:08
  • 0
@precz_z_komunia: No przeciez udowodnilem wam ze globalne ocieplenie z powodu CO2 produkowanego przez czlowieka to mit -o co wam chodzi?
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:06:40
  • 0
@4pietrowydrapaczchmur: Ja tam akurat nie lubie tych socjalistow, moze mniej kradna i daja okruchy ale nie obnizaja podatkow co jest duzym problemem....
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:23:45
  • 0
@GordonL: No ale zrozum ze stwardnienie rozsiane jak i wiele innych skutkow ubocznych moze byc efektem szczepienia jak przekonala sie ta biedna kobieta. Jest to niezwykle rzadkie ale mozliwe.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17725231

Over the past few years, despite scientific uncertainties, French courts have awarded compensation to sufferers of multiple sclerosis (MS) which occurred following vaccination against hepatitis B. These legal decisions have aroused fierce criticism in the medical world. Both a judgment
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:34:00
  • 0
@GordonL: Sluchaj, jest wiele innych przypadkow. Ja nie mowie ci ze wszystkie szczepionki szkodza - ale ze sa takie watpliwosci i znalem jedna osobe z pracy ktora po szczepionce dostala MS... Jezeli mogli by wykluczyc ze na 100% szczepionka nie spowodowala MS to chyba by to zrobili ?

Dodatkowo:
https://www.mctlaw.com/vaccine-injury/multiple-sclerosis-ms-triggered-by-vaccine/

Czyli jest bardzo wiele takich przypadkow...
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:52:07
  • 0
@GordonL: Nie chodzi o zrodlo ale o to ze wielu ludzi ma problemy po szczepionkach (gdyby tak nie bylo nie dostawali by odszkodowan albo nie skladali pozwow).
Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem? Nie twierdze ze szczepionki powoduja na 100% MS ale ze jednym z efektow ubocznych moze byc MS
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 13:55:00
  • 0
@GordonL:
https://n.neurology.org/content/90/15_Supplement/P4.353

Conclusions: Despite a large Scandinavian study of almost 4 million girls and women, in which nearly 800,000 received HPV vaccination, no increased risk of MS or demyelinating disease were identified. These 2 cases and the others that have been previously reported, suggest a temporal association between HPV vaccination and onset of MS. Whether the vaccine increases the risk of the initial demyelinating event in an already predisposed population
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 14:01:44
  • 0
@GordonL:
Whether the vaccine increases the risk of the initial demyelinating event in an already predisposed population or triggers the onset of MS, by way of an immune response, remains to be studied.

Albo ci co maja predyspozycje albo MS z powodu odpowiedzi immunologicznej. Wiec sie mylisz. Nie doczytales albo nie rozumiesz do konca zdania. Pogrubilem je dla ciebie.
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 14:06:18
  • 0
@GordonL: No ale przyznaj sie ze sie myliles - bo nie ma 100% dowodow na to ze nie wywoluje. Pozatym pamietam jak szczepilem sie na zoltaczka a+b (taka szczepionka 2 w 1) to tam bylo napisane na ulotce ze moze spowodowac MS...

Oczywiscie ryzyko jest male wiec je podjalem i nawet nie mialem bulu glowy - np. po szczepionce przeciwko grypie moj organizm od razu atakuje i podnosi temp. do
  • Odpowiedz
tibun
tibun
tibun
Autor
28.06.2019, 14:08:38
  • 0
@GordonL: No nic ( ͡° ͜ʖ ͡°) Remis dajemy i tyle w temacie :D Poklocimy sie o cos innego - np o wplyw CO2 na zmiane klimatu (ja uwazam ze to bzdura i zmiana klimatu jest cykliczna). Obecnie odpieram ataki kilku osob w tej sprawie :D
  • Odpowiedz

9

An inconvenient truth: ‘Climate change industry’ now a $1.5 trillion...

An inconvenient truth: ‘Climate change industry’ now a $1.5 trillion...

Angielski wymagany. Wyobraźmy sobie 1.5 trylionów dolarów..... Większe zbrodnie popełniano dla mniejszych pieniędzy....

tibun
z
washingtontimes.com
dodany: 28.06.2019, 00:22:41
  • 16
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    klimat
  • #
    pogoda
  • #
    zmianyklimatu
  • #
    neuropa
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Strona 8 z 12
  • >
  • Spogladaj na brata swego, albowiem grzechem herezjii jest tolerancja...

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 25.04.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 02.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl