@batterflaj hmm no z jednej strony z tym macie rację a z drugiej skoro polepszy to jakoś pewność siebie jej i wygląd to czemu nie ? Dzięki Bogu ze ja nie mam problemów z cerą ale pewnie jakbym miała to też bym chciała jakoś zakryć to
@MrBanana: To jest robione u mnie w domu, w unity. @skyfire: Trzymanie projektu w szafce to według mnie najgorsze co można zrobić :-) @RSGApps: Dzięki :D
Dajcie plusy wsparcia dla rozowego, ktory wyznal wspanialemu facetowi milosc, niestety mimo cudownej rozmowy, uczucie to okazalo sie nieodwzajemnione i dzis pozegnal sie z nim pewnie na zawsze... :( Boli bardzo. #zwiazki #feels #zycie #milosc
@pszemczyslaw: Spoko tylko za bardzo skuoileś sir na nogach, a reszta troche zamarznięta. Dodaj jakiś ruch włosów, troche ubrań. Przydało by się też, żeby dwa razy postać opadała bo teraz wygląda jakby kulała na jedną nogę. Postać obniża się, gdy nogi są rozstawione. Można tez obniżyć sąsiednie klatki o jeden piksel a główna o dwa
@Maixior: Witam Pana, trzeba przyznać, iż Godot rozwija się dynamicznie, sam nie korzystam z Godota, ale z uśmiechem patrze na jego rozwój. Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia
@WyGry: @Maixior: Właśnie siedzę nad buildem oficjalnie udostępnionym w jednym z ostatnich newsów i robię gierkę 2D w ramach urlopu. :) Właśnie miałem chwalić tutaj ten silnik. Jest świetny do prostych gierek.
Na tyle sposobów można zaatakować firmowe drukarki. Upewnijcie się, że u Was te ataki nie przejdą. Pokazujemy, jak się zabezpieczyć i linkujemy do fajnego miniserialu o... bezpieczeństwie drukarek w klimacie Mr. Robota.
Jak już pisałem, od jakiegoś czasu pracuję nad grą RPG p.t. Skullstone. Mój ostatni wpis tutaj został chyba dobrze przyjęty, ale pojawiło się kilka komentarzy, do których muszę się szerzej odnieść. Chodzi głównie o to czemu taki a nie inny gameplay, czemu w ogóle Skullstone nie jest survival horrorem itp.
Jak już powiedziałem w rozmowie z Adamem Ginelem, redaktorem portalu ustatkowanygracz.pl, zawsze chciałem zrobić dungeon crawlera. Zafiksowałem się na tym jeszcze
@FrozenShade: Z takim rozwiązaniem jeśli idzie o magię to kiedyś się spotkałem w indykach Dark Disciples. Gracz mógł czarować tylko różdźkami. Powód - twórca zwyczajnie nie miał już czasu porządnego sytemu magii wprowadzić (tam cała rozgrywka jest turowa). Bardzo fajnie natomiast to zostało uzasadnione - magia to trudna sztuka wymagająca mnóstwo czasu. Czarodziej z prawdziwego zdarzenia nie będzie czołgał się po lochach czy innych ściekach tylko prowadzi dyskusje z królami
@jast: Magiczny item będący atrybutem danego maga i umożliwiający mu rzucanie czarów to standard w wielu grach, książkach czy ogólnie światach. My się nawet nie będziemy nad tym rozwodzić ;)
Zapomniałem, że różowe nienawidzą kłamstwa i oszustwa :D
#logikarozowychpaskow #rozowepaski
źródło: comment_zlNeZPJlYXuW7ufAj1RZwc7aWj8X6zoV.jpg
Pobierz