#alfaholicy #alfaromeo #156 #warsztatsamochodowy #rustuwalczyzbella #neverendingstory Jakies dwa lata (albo i nawet dluzej) walcze ze stukami w przednim zawieszeniu. Jakies 70kkm temu (ze 3 lata na oko) wymienilem dolne wahacze na trw i gorne na vemy z kalamitkami, oraz gumy na stabilizatorze. Jednoczesnie zainwestowalem w kpl B8 z eibachami -30. Po wymianie wszystko bylo ok, nie pamietam juz dokladnie ile czasu,
@konradk1: pominalem kilka spraw: wszystkie trzy poduszki zostale wymienione (mniej wiecej ok rok temu), lozysko z podpory tez swego czasu (nie pamietam juz dokladnie kiedy). obecnie tuleje na drazku sa zacisniete mocno, w mocowaniach spilowalem tez kiedys te wypusty przy dziurach ktore orginalnie byly zacisniete, aby miec pewnosc ze obejmy zejda sie w 100%. Przeguby wewnetrzne wymienailem oba w czasie eksploatacji samochodu - lewa guma pekla mi przy powrocie z
@jeloo: ja to sobie zawsze tłumaczę w ten sposób, że życie było by za proste gdybym problemy rozwiązywał bez większych utrudnień ;-) A tak na prawdę to rzeczywiście, zauważyłem, że gdy coś mi się z alfą dzieje, to nigdy nie jest to najprostsze i najczęściej spotykane rozwiązanie ;-) @g3ko: poduszki amortyzatorów wymieniałem chyba razem z samymi amortyzatorami (już nie pamiętam dokładnie). Niemniej znajdują się one na mojej liście
potrzebuje fajnej miejscówki na wakacje z dzieckiem 8 miesięcznym nad polskim morzem na razie mam upatrzony ośrodek w dabkach http://www.slonce.dabki.pl
Z życia zakupowca: tl;dr ! Koleś przyjechał z Włoch, żeby pokazać, że KJ użył złego urządzenia do pomiarów.! 1. Zamów towar za 200 tyś PLN z Włoch. 2. Towar dociera do Kontroli Jakości. 3. Kontrola Jakości po pomiarach towaru, nie zatwierdza towaru.
@Dahlia122: jak kontrola jakości odrzuca, to chyba są technolodzy i inni specjaliści którzy później nad tym 'debatują' i szukają przyczyn. Przynajmniej tak to funkcjonuje u mnie w firmie. W waszej to nie tylko wstyd kontroli jakości, ale i całej reszty która jest za to po części odpowiedzialna.
o alfie marzyłem od kiedy jako dzieciak na ulicy zobaczyłem 156 SW SP. Dziś sam jeżdżę 156SW z tym że bez kitu SP, chodź w zawias zainwestowałem i załozyłem B8. No i taką sobie alfą śmigam już ładnych parę lat. Zasadniczo niewiele mi w niej brakuje. Moc i pazur posiada pomimo tego że to diesel (2,4 20v), urok swój jak dla mnie ma po dzień dzisiejszy, praktycznie każdego kogo nie przewiozę jest
@SpalaczBenzyny: "producenci aut nie liczą się ze zdaniem osób które nijak nie są zainteresowane zakupem ich nowego auta..." nie no - tu się stanowczo nie zgodzę. W dzisiejszych czasach, każdym producentem (a raczej każdy ukierunkowany na klienta producent - czyli wszyscy) rządzi marketing (NIESTETY !!). Dla marketingu nie jest ważne co oferujemy, co sprzedamy, w jakiej kondycji sprzedamy , jakie produkty oferujemy, tylko ważne jest to, ile planu rocznego zrealizujemy.
@znkk: jak kupisz jtd w dobrym stanie to i w miescie Ci spokojnie dlugo dlugo pozyje. To sa jedne z lepszych diesli jakie istaniały. Co do ciągnących się złych opinii o alfach, też się zastanawiałem przed zakupem czy warto. Jednak się zdecydowałem i kupiłem 9 letnią 156 z motorem 2,4. Mam ją od 4,5 roku, w tym czasie średnio pokonywałem ok 40-45kkm rocznie. Z większych napraw to dwumas (liczyłem się
Ogólnie nie byłem jakoś za montowaniem nie oryginalnego xenonu do auta ale musiałem sam się przekonać z czym to się je i jestem pozytywnie zaskoczony efektami, komfort jazdy w nocy over 9000, +5 do wyglądu auta.
@login_zajety_sic: nie wiem jak jest w 159 oryginalnie, ale w 156 poziomowanie uruchamia się tylko po zapaleniu samochodu / świateł. Sprawdza wtedy w jaki sposób jest ustawiony pojazd na osiach i odpowiednio dopasowuje wiązkę światła
no i złożone....trzymajcie kciuki za dobre recenzje i zdanie egzaminów a na koniec obronę ok. 9 czerwca. Myślę, że za 3 tygodnie pracę będzie można przeczytać na stronach Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego..... #chwalesie #oswiadczenie #historia #doktorat
Jakies dwa lata (albo i nawet dluzej) walcze ze stukami w przednim zawieszeniu.
Jakies 70kkm temu (ze 3 lata na oko) wymienilem dolne wahacze na trw i gorne na vemy z kalamitkami, oraz gumy na stabilizatorze. Jednoczesnie zainwestowalem w kpl B8 z eibachami -30.
Po wymianie wszystko bylo ok, nie pamietam juz dokladnie ile czasu,
obecnie tuleje na drazku sa zacisniete mocno, w mocowaniach spilowalem tez kiedys te wypusty przy dziurach ktore orginalnie byly zacisniete, aby miec pewnosc ze obejmy zejda sie w 100%.
Przeguby wewnetrzne wymienailem oba w czasie eksploatacji samochodu - lewa guma pekla mi przy powrocie z
A tak na prawdę to rzeczywiście, zauważyłem, że gdy coś mi się z alfą dzieje, to nigdy nie jest to najprostsze i najczęściej spotykane rozwiązanie ;-)
@g3ko: poduszki amortyzatorów wymieniałem chyba razem z samymi amortyzatorami (już nie pamiętam dokładnie). Niemniej znajdują się one na mojej liście