e taka rozkmina: ćpuny wyrzucają mak, a babcie wylewają przepłuczki. powinien powstać jakiś portal na którym babcie i ćpuny mogłyby się wymieniać tym co im zostanie xD coś ala taki tinder: ćpun widzi, że babcia ma jakąś słabą przepłuczkę, to przesuwa w lewo XD a babcia jak widzi, że koleś ma skiśnięty mak to też elo spadówa xD #narkotykizawszespoko
Ten uczuć, gdy kupiłeś 159 i wszyscy dookoła kręcą bekę o hehehe lawetach i mechanikach, a jak się przejadą nią choćby 3km to "uuuu fajna, a jaki rocznik, ile dałeś, ciężko taką znaleźć?" xD #alfaromeo
@PanPietruszka: od 8 lat mam 156 z 2,4 w finalnej wersji 175KM (teraz juz jako 2 auto). Odwiedzila ze mna rozne kraje od danii / szwecji po kosowo i bulgarie. Zawsze dojechala sama do domu bez wiekszych przygod (obecnie bedzie ponad 400kkm). A polowe osob co w niej ze mna gdzies jechala udalo mi sie przylapac pozniej na poszukiwaniach AR na alledrogo. Jak to mowil Clarkson: "nie mozesz sie nazywac fanem
@Muszynski_Jan: nie wiem jak u innych, w mojej jak dla mnie jest dobrze: - auto eksploatowane codziennie o każdej porze roku - dzienny przebieg co najmniej 120km - kilka odprysków lakieru w okolicach przedniej szyby i na masce (od kamieni) - pojawiają się już zalążki rdzy, w tej chwili raczej powierzchniowe - dość duże odpryski lakieru na rogach przednich błotników przy progach i w okolicach łączenia progu z tylnym błotnikiem -
Hej! Potrzebuje opini ludzi którzy kładli gładzie gipsowe przy remoncie mieszkania. Czy przed kładzeniem gładzi należy ze ściany usunąć wszystko łącznie ze starą farbą do gołych tynków? Ściany wyglądają tak jak na zdjęciach. Na ścianach wcześniej były tapety i w niektórych miejscach po ich ściągnięciu jest również stary klej. Jeżeli trzeba to wszytko usuwać to w jaki sposób ? Próbowałem szlifierką kątową z końcówka do której przylega się papier ścierny na rzepy
Siema Nie jestem mechanikiem, ale jakieś niewielkie pojęcie mam. Do rzeczy, bez owijania w bawełnę: Problem - Skoda Fabia z 2005, silnik 1,4 16v.
Nierówna praca na jałowym, dość mocne trzęsienie budą w zakresie do 1,5krpm, powyżej tak jakby wszystko normalnie. Wymienione wszystkie 4 cewki + świece, nowy filtr paliwa, wyczyszczona i zaadoptowana przepustnica. Czasem chodzi prawie dobrze, czasem całkowicie brak iskry na którymś cylindrze. Dwa dni temu mając cewkę z drugiego
@Vein: nigdy tego nie rozbierałem, po odkręceniu śrubek, przy próbie otwarcia sterownik jest zalany tak jakby elastyczną białą pianką (przynajmniej po brzegach). Można to bez problemu otworzyć i nie będzie z tego żadnych większych kłopotów jeszcze ?
@biskup: przejście sygnałowego sprawdzałem miernikiem, piny w kostce ok. Sprawdzanie pod obciążeniem zostawię sobie na później, bo aby było to zrobione na cacy musiał bym też uziemić wszystkie pozostałe przewody w wiązce.
@Vein: zaraz za ecu również brak sygnału. Czyli mam rozumieć, że siada najprawdopodobniej jakiś moduł wzmocnienia który tam podobno jest, skoro teraz brak iskry na 1, a wcześniej była, tylko wariowała na drugim ?
@GazowaneMlekoWProszku: Rozsypany byl również 1 katalizator który zatkał drugi. Później wszystko już było ok. Diagnoze musisz wykonać od początku (cewki/świece , instalacja, komputer), żeby niepotrzebnie w koszty się nie wsadzać
ale się zbączyłem po bigosie, o #!$%@?
sam metan, dobrze że górników tu nie ma