Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko201
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
robertkk

robertkk

Dołączył 6 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 20233
  • Znaleziska 473
  • Mikroblog 19760
  • Obserwujący 30
  • Obserwowane 4
robertkk
robertkk 23.06.2026, 07:44:12
  • 13
Ukrainski wczorajszy atak na fabryke czesci w woronezu (nie ai, potwierdzone przez filmy rosjan)

#ukraina #rosja #wojna
robertkk - Ukrainski wczorajszy atak na fabryke czesci w woronezu (nie ai, potwierdzo...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szurszur
szurszur
23.06.2026, 07:58:12 via Wykop
  • 4
@robertkk: No wreszcie sa jakies filmiki, z uderzeń tym razem dlugo trzeba było czekac.
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 23.06.2026, 07:03:11
  • 3
Jak rozumiecie słowa Zełenskiego że "orban tak samo jechał na antyukraińskich sentymentach i przegrał wybory?" Zełenski to nie tylko mąż stanu ale też mściwy ujek i te słowa raczej nie wynikają z braku znajomości polskiej polityki, a wiadomo że nawrockiego popierało 50% wyborców za to że był kibolem i miał aferę z przywłaszczeniem kawalerki i to zupełnie inny przypadek niż orban, którego nienawidziło 80% węgrów. Ma już jakiś plan na przegranie wyborów
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SpalaczBenzyny
SpalaczBenzyny
23.06.2026, 07:12:36 via Wykop
  • 3
@robertkk: cała ta afera z UPA to właśnie wygląda jak robienie sobie polityki czyli Tusku dajcie nam coś bo jak nie to zrobimy wam b----l u was i stracicie na tym wśród swoich wyborców,
Tusk czegoś tam nie zrobił więc wyszło jak wyszło, zapunktował Nawrocki za to, teraz jest ukraińska jazda po nim,

Aby się tam Ukraińcy nie przyjechali na tej naszej wojnie polsko-polskiej i planowaniu naszych wyborów
  • Odpowiedz
Lime0606
Lime0606
Lime0606
23.06.2026, 08:03:27 via Wykop
  • 3
@robertkk: PiS i Nawrocki są kuloodporni jeżeli chodzi o afery, więc nawet jakby Zełeńsky miał zaaranżować jakąś aferę to mu życzę powodzenia. A tak naprawdę to jeżeli chodzi o politykę międzynarodową to Zełeńsky to sowiecka małpa z brzytwą, szczególnie to widać w jego podejściu do wyborów w USA, a Orban przegrał bo stworzył system okradania państwa na Węgrzech
  • Odpowiedz
NaczelnyWoody
NaczelnyWoody
23.06.2026, 06:28:02
  • 125
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 23.06.2026, 06:31:27 via Wykop
  • 52
@NaczelnyWoody: pytanie czy ktos ma w ogole pretensje do zwyklych ukraincow przez to ze jakas grupa zolnierzy ktora jest szanowana w nato chciala sobie zmienic nazwe
Wykop podzielil sie na 2 grupy ludzi, pierwsza to ruskie trole ktore pisza o zamknieciu jasionki a druga to wkurzeni Polacy ktorzy czepiaja sie Zelenskiego
  • Odpowiedz
WojciechM-ce
WojciechM-ce
22.06.2026, 18:59:39
  • 88
Ponieważ mój wpis spadł z rowerka to PRZYPOMINAM xD:

Za cały dyplomatyczny r--------l, który mamy z Ukrainą i który trwa 3 rok odpowiadają w całości elity ukraińskie. O ile w Polsce za retoryke anty ukrainską w Polsce odpowiadała marginalna partia Brauna, o tyle na Ukrainie, za wzniecanie konfliktów dyplomatycznych odpowiadała wierchuszka wojskowa i polityczna z Zelenskim na czele. A ja cały czas się dziwię, że pomijając kwestie UPA, ludzie zapominają, że Ukraińcy,
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 19:08:05 via Wykop
  • 2
@WojciechM-ce:
robertkk - @WojciechM-ce:

źródło: dhfdfhdhfhfddhfh

Pobierz
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 17:54:23
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 17:55:43 via Wykop
  • 2
dla odmiany news o tym samym ale jeszcze przed sensownym z punktu widzenia ukrainy u europy tlumaczeniem zelenskiego - wiekszosc komentarzy proukrainska

https://x.com/clashreport/status/2068424069775532036
robertkk - dla odmiany news o tym samym ale jeszcze przed sensownym z punktu widzenia...
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 14:36:52
  • 3
Prezydencki minister zaznaczył, że prawdą jest, iż efektem jego rozmów z szefem Biura Prezydenta Ukrainy Kyryło Budanowem - który był w Warszawie 6 czerwca - była kwestia rozmowy telefonicznej Zełenskiego z Nawrockim. - Ale z tej rozmowy telefonicznej prezydent Zełenski się wycofał, nie chciał rozmawiać telefonicznie - mówił szef BPM.


była rozmowa, ale jej nie było. Wołyn!
Budanow przyjeżdża w trybie pilnym żeby umówić rozmowę Zelenskiego i Nawrockiego i się z niej
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 14:44:20 via Wykop
  • 1
@gaz_wieprzowy:

Budanow przyjeżdża w trybie pilnym żeby umówić rozmowę Zelenskiego i Nawrockiego i się z niej wycofać, logiczne
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 14:58:54 via Wykop
  • 1
@gaz_wieprzowy: na to wychodzi bo to Przydacz kreci jak zawsze
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 15:07:14 via Wykop
  • 0
Wolisz to co powiedzą ukraińcy niż to co powie administracja prezydenta twojego kraju


@sedno_: to sa rozkazy od trumpa, polska racja stanu nie ma nic do tego, polska racja stanu byloby zadzwonic i telefonicznie wyjasnic na samym poczatku dlaczego to sie stalo, tym bardziej ze sie na to pozwalalo
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 15:25:12 via Wykop
  • 0
I tak się właśnie kręci frajerami.


@sedno_: to prawda, tak sie kreci frajerami. Mowi sie wprost ze jest sie pacholem usa a ludzie i tak mysla ze wielcy patrioci

Na antenie TV Republika Leśkiewicz mówił, kiedy można się spodziewać decyzji prezydenta Karola Nawrockiego w sprawie ewentualnego odebrania Orderu Orła Białego prezydentowi Ukrainy Wołodymyrowi Zełenskiemu. - Jeszcze kilka dni poczekamy. Nie ulegajmy presji. Na pewno żadnej decyzji pan prezydent nie podejmie
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 16:31:59 via Wykop
  • 0
@sedno_: tak bo pis nigdy nic nie zrobil tak jak usa kazalo, np nie wetowal safe
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 17:34:50 via Wykop
  • 0
Typowy błąd poznawczy. "Jeśli wydarzyło się A, to zawsze musi się wydarzyć B". Skróty myślowe zawężające logiczne podjeście do sprawy.


@sedno_: problem jest taki ze ja bardzo duzo rzeczy w geopolityce przewidzialem, a ty stwarzasz wrazenie jakbys nie mial o niej pojecia
  • Odpowiedz
bombastick
bombastick
22.06.2026, 16:35:41
  • 255
XD

Nawrocki jest politykiem nacjonalistycznym, który wykorzystuje nastroje antyukraińskie do osiągnięcia korzyści wyborczych


— twierdzi amerykańska stacja CNN,

#ukraina #polska #wojna #rosja
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 16:51:19 via Wykop
  • 3
@bombastick: bo tylko na wykopie jest banka ze za granica nas chwala i 400 osob lyka fejka xD https://wykop.pl/link/7965995/przyklad-antypolskiej-manipulacji-udajac-patriote
@robertkk 4

Przykład antypolskiej manipulacji udając patriotę

więcej
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 15:35:33
  • 18
Wykop, stan na 22 czerwca 2026
50 osób zaplusowało popieranie wojny napastniczej terrorystycznej rosji
10 osób zainteresowało sie w ogóle dlaczego Zelenski nadał taką nazwę (decyzja nawet nie zależała od niego xD)

https://wykop.pl/link/7966245/zelenski-tlumaczy-dlaczego-podpisal-dekret-jednostki-bohaterow-upa-napisy-en

#ukraina #polityka #rosja #wojna #heheszki
@robertkk 10

Zełenski tłumaczy dlaczego podpisał dekret jednostki "bohaterów UPA" (napisy EN)

więcej
robertkk - Wykop, stan na 22 czerwca 2026
50 osób zaplusowało popieranie wojny napast...

źródło: dhffhddfhdhfdfhhfddhfh

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 15:37:56 via Wykop
  • 4
@gaz_wieprzowy: łamanie konstytucji to pis
mógł nie podpisać? nie
czy dobrze zrobił że podpisał? nie
czy popieram odebranie orderu? tak
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 16:15:56 via Wykop
  • 2
@Torlod: jak tak to spoko, juz mozna plusowc przestepstwo? usun konto
  • Odpowiedz

10

Zełenski tłumaczy dlaczego podpisał dekret jednostki "bohaterów UPA" (napisy EN)

Zełenski tłumaczy dlaczego podpisał dekret jednostki "bohaterów UPA" (napisy EN)

"Stoję na straży konstytucji. Jako zwierzchnik sil zbrojnych muszę dać im wszystko, czego potrzebują. Jeśli mają swoich bohaterów i motywują ich do obrony i jest to dla nich bardzo ważne, muszę zrobić wszystko o co mnie poproszą."

robertkk
z
youtube.com
dodany: 22.06.2026, 14:19:35
  • 27
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    polityka
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 14:20:03 via Wykop
  • -4
W filmie można wybrać napisy po angielsku

Bronimy siebie, Polski i Europy. Nasi obrońcy walczą i giną. I kiedy nasi obrońcy wybierają dla siebie nazwę, bo to oni ją wybrali, to podpisałem ten dekret. Nigdy nie wybrałem dla żadnego oddziału swojej nazwy. Nie mówiłem czy mi się podoba, czy nie. Nie zrzucam tutaj na nich odpowiedzialności, ja to podpisałem. Nigdy nie zmieniałem żadnego dekretu ani go nie anulowałem. Jako prezydent muszę ich
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 13:23:36
  • 22
#ukraina #rosja #wojna #heheszki #polityka
robertkk - #ukraina #rosja #wojna #heheszki #polityka

źródło: hfdhfddfhfhdhfdh

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 13:30:45 via Wykop
  • 8
@CopyM: nie dziwi mnie ze miesiac szczujesz na ukraine i nie wiesz xD

https://www.facebook.com/poselpawelkobylinski/videos/mocne-%C5%BAr%C3%B3d%C5%82o-xekonomat-karol-nawrocki-szef-ipn-w-2023-roku-ukrai%C5%84cy-maj%C4%85-prawo-w/2200516417390493/
  • Odpowiedz
czerwonykomuch
czerwonykomuch
22.06.2026, 12:41:12
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 12:47:34 via Wykop
  • 0
@czerwonykomuch: ok
  • Odpowiedz
niegwynebleid
niegwynebleid
22.06.2026, 12:27:14
  • 6
Bardzo ubolewam, że w wyniku braku zrozumienia wzajemnej historii doszło niepotrzebnego do konfliktu z naszym sąsiadem.
Ceniłem to odznaczenie, gdyż symbolizowało przyjaźń polsko-ukraińską, szczególnie ważną w tych trudnych czasach.
Z najwyższymi honorami odeślę orzełka, z nadzieją patrząc na przyszłe stosunki między naszymi państwami.
Pomiędzy wszystkimi sąsiadującymi krajami można znaleźć trudne i kontrowersyjne zdarzenia. Argumenty obu stron powinny zostać wysłuchane i odniesione do czasów, których dotyczyły.
Jednak najważniejsze jest, by przyszłość przyniosła zgodę i
niegwynebleid - Bardzo ubolewam, że w wyniku braku zrozumienia wzajemnej historii dos...

źródło: vladimir-zelenski-1

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 12:43:06 via Wykop
  • 3
Jeśli więc uważa się, że ten szczególny symbol może pozostawać w rękach Katarzyny II, Benito Mussoliniego i Gerharda Schroedera, to my w Ukrainie nie będziemy z tym polemizować - oświadczył.


@niegwynebleid: nawrocki obniżył rangę orderu do paszportu polsatu, Zelenski specjalnie uzyl kuriera z barwami Polski
robertkk - >Jeśli więc uważa się, że ten szczególny symbol może pozostawać w rękach K...

źródło: 1000003128

Pobierz
  • Odpowiedz
marcelus
marcelus
22.06.2026, 11:39:51
  • 8
Polska przez lata spokojnie reagowała na wzrost kultu OUN-UPA, nie robiła nerwowych gestów, starała się podchodzić ze zrozumieniem do problemów i antagonizmów ukraińskiej pamięci historycznej. Dzisiaj jest z tego robiony zarzut.
#ukraina
marcelus - Polska przez lata spokojnie reagowała na wzrost kultu OUN-UPA, nie robiła ...

źródło: 1000037076

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 11:54:01 via Wykop
  • 2
@marcelus: racja, mentzena raczej nie da sie nazwac Polakiem

https://wyborcza.pl/7,75398,31724325,mentzen-we-lwowie-szuka-sladow-banderyzmu-ukrainskie-media.html
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 11:20:12
  • 15
Rzeczpospolita: Polska Rada Biznesu zaapelowała do swoich i ukraińskich władz o natychmiastowe zakończenie konfliktu publicznego i powrót do pragmatycznego dialogu.

Rada Biznesu ostrzega, że ​​eskalacja może spowodować poważne szkody dla gospodarek tych krajów.


jak to, husarze mówili że na tym zyskamy

#ukraina #rosja #wojna
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 11:25:56 via Wykop
  • 1
@Sram_Rzarem: @rgshhshdu-ffhh nikt tam nie wspomina o ukrainie, u was w glowie ukraina jest rent free
Ale spoko ze tak naprawde wiecie ze na wspolpracy z ukraina Polska zyskuje bo od razu wam to przyszlo na mysl
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 11:27:51 via Wykop
  • 0
@Sram_Rzarem: to inaczej, nikt nie wspomina o szkodzie pomiedzy Polska i Ukraina, tylko o szkodzie obu krajow pomiedzy nimi i calym swiatem. Przynajmniej tak pisze w tym tekscie bo nie widzialem co dokladnie pisala rada
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 11:39:50 via Wykop
  • 2
@rgshhshdu-ffhh: nie potrzebuje ale uzylem za ciebie zebys nie pisal juz klamstw i glupot.

Tekst nie precyzuje, czy chodzi o szkody w relacjach biznesowych między Polską a Ukrainą, czy o szersze konsekwencje gospodarcze dla obu państw. Z kontekstu („zakończenie konfliktu publicznego i powrót do pragmatycznego dialogu”) najbardziej naturalna interpretacja jest taka, że:


pogorszenie relacji polsko-ukraińskich mogłoby zaszkodzić wzajemnej współpracy gospodarczej i przez to negatywnie wpłynąć na gospodarki obu krajów.
  • Odpowiedz
Mariuszzuk
Mariuszzuk
Mariuszzuk
22.06.2026, 11:12:23
  • 5
#wojna #rosja #ukraina
Mariuszzuk - #wojna #rosja #ukraina

źródło: 1000013388

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 11:15:56 via Wykop
  • 0
@Mariuszzuk: nawrocki jako prezes ipnu walczyl bardziej o pamiec narodowa ukraincow wiec chociaz teraz walczy o polska dla wyborow
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 11:23:54 via Wykop
  • 1
@liz_mi_piety: czego nie rozumiesz?

Ja uznaję, że swoich bohaterów Ukraińcy mają prawo wybierać. Jeśli dla nich bohaterem jest Stepan Bandera czy Roman Szuchewycz, Polacy nie będą wybierać patronów ukraińskich ulic
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 10:44:33
  • 4
Najśmieszniejsze że jest ból d--y a na koniec wojny i tak ta jednostka "bohaterów upa" pojedzie szkolić NATO jak bronić się przed rosyjską inwazją, w tej samej wierze co wymyślała nazwę

140. Samodzielny Pułk Operacji Specjalnych to certyfikowany przez NATO pułk ukraińskich sił specjalnych. Jest to jedna z najbardziej tajnych i dyskretnych jednostek w ramach ukraińskich sił specjalnych. Został utworzony w 2007 roku i działa jako pułk oficerski, uczestniczący w tajnych operacjach.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

masskillah
masskillah
22.06.2026, 10:46:29 via Wykop
  • 0

Komentarz usunięty przez autora Wpisu

b_milejkowski
b_milejkowski
22.06.2026, 10:46:34 via Wykop
  • 4
@robertkk: bedzie kwik prawactwa jak przyjada do warszawy na defilade zwyciestwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 08:59:22
  • 46
Kancelaria prezydenta dalej sie miedzynarodowo ośmiesza, wpis że caryca i Mussolini nie stracili orderu bo nie jest odbierany pośmiertnie już poszedł w świat i ludzie hejtują. Zamiast słusznie odebrac order i siedzieć cicho.

https://x.com/UkrReview/status/2068965462671532464

#ukraina #rosja #wojna #polityka
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 09:03:01 via Wykop
  • 39
@smutny_kojot: minister kancelarii prezydenta to nie kancelaria prezydenta? W sumie po tobie niczego madrego sie nie spodziewalem
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 09:21:09 via Wykop
  • 3
@smutny_kojot: kogo tam cytuja?
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 09:41:35 via Wykop
  • 4
co mnie obchodzi, co wyrywa z kontekstu jakiś ukraiński portal


@smutny_kojot: placzesz juz w trzecim komentarzu wiec duzo

Podawaj link do oryginalnego wpisu


Mam podać wpis z polskimi komentarzami do wpisu o zagranicznych komentarzach?
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 10:03:51 via Wykop
  • 3
@Sathanas_Gloriam: bo dolaczyla do unii zamiast ja wyzywac, o to mi wlasnie chodzi xD jak cie boli wpis ze ktos moze o Polsce zle pomyslec to boli tym bardziej ze ktos tak pomysli
  • Odpowiedz
cooltang
cooltang
22.06.2026, 09:44:01
  • 69
Tak dla przypomnienia: jeśli Zełenski nie potrafi okazać wdzięczności Trumpowi, to zastanówcie się, gdzie ma naszego prezydenta oraz jaki ma stosunek do Polski i Polaków. Powiedzenie "ukraińska wdzięczność" nie wzięło się znikąd. Niech pamiętają, że pycha kroczy przed upadkiem.

#ukraina #rosja #polska #wojna #polityka
cooltang - Tak dla przypomnienia: jeśli Zełenski nie potrafi okazać wdzięczności Trum...
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk 22.06.2026, 09:49:46 via Wykop
  • 291
@cooltang: 1. Zelenski ciagle pokazywal wdziecznosc usa, po spotkaniu bylo duzo krytyki w usa
2. Vance probowal potem przekupić glownego przeciwnika Zelenskiego do uczestniczenia w wyborach, usłyszał że ma s********ć
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk 22.06.2026, 06:35:15
  • 513
Zełenski złomuje całą Polską prawicę jednym zdaniem

Na pytanie dziennikarki co sądzi o ciągłych zarzutach o niewdzięczność ze strony Polski:

Ukraina jest bardzo wdzięczna Polsce. Jednak nasze realia to życie od ataku do ataku, a nie od podziękowania do podziękowania. Nie możemy iść spać, podziwiac wschód słońca i codziennie pamiętać, żeby nie zapomnieć każdemu podziękować, kiedy giną ludzie


#ukraina #rosja #wojna #heheszki #polityka
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 06:56:00 via Wykop
  • 486
@wicherq: nie pluje, zelenski na biezaco dziekuje Polsce, msz ukrainy czesciej. Zarzuty o niewdziecznosc to dezinformacja bo ludzie nie czytaja tych wpisow z podziekowaniami tylko wchodza na portale spolecznosciowe i widza ze znowu ktos szczuje klamiac ze nie ma wdziecznosci
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 07:28:56 via Wykop
  • 6
@Serniczek_Szatana: @wicherq dobrze wytlumaczyl dlaczego ale w newsach dowiecie sie ze atakuje nawrockiego ze jest taki sam jak orban

Bronimy siebie, Polski i Europy. Nasi obrońcy walczą i giną. I kiedy nasi obrońcy wybierają dla siebie nazwę, bo to oni ją wybrali, to podpisałem ten dekret. Nigdy nie wybrałem dla żadnego oddziału swojej nazwy. Nie mówiłem czy mi się podoba, czy nie. Nie zrzucam tutaj na nich odpowiedzialności, ja
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 08:00:42 via Wykop
  • 1
jakby chcieli ss to tez powinien im taka nazwę nadać?


@wicherq: oczywiscie, pis podcierał konstytucją tyłek, na ukrainie ją szanują
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 08:37:44 via Wykop
  • 0
@Szalom @depresyjnydziad @printf krym wam sie pali

@salamandraplamista: widziales o czym jest wpis? Bo nie o nazwaniu jednostki tylko o rosyjskiej propagandzie ze nie ma wdziecznosci
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 08:52:51 via Wykop
  • 0
@printf: @depresyjnydziad @Szalom dalej krym wam sie pali
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 09:08:17 via Wykop
  • 0
Czyli dość typowe - tak to Ukrainę będzie szanował w każdym wypadku nawet jak odwalają idiotyzmy jak z tym podlizywaniem się skrajnym prawakom UPA, ale jednocześnie będzie w sumie co sugerował że Ukraina jest jakaś sprzedajna jak p---------a?


@Szalom: walka z urojeniami dalej trwa xD
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 09:19:23 via Wykop
  • 0
@Szalom: @depresyjnydziad moge zapytac dlaczego dalej walczycie tutaj z wpisem na temat odebrania orderu kiedy ten wpis jest o wdziecznosci? Poza tym popieram odebranie orderu. Macie aż taki deficyt iq?

@printf ma niskie i juz poszedł
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 09:31:56 via Wykop
  • 0
Zelenski publicznie może mówić cokolwiek, podobnie jak 100 obietnic Tuska czy inne twory PiS. Nie zmienia to faktu że ruchy ukraińskiego rządu uderzają mniej lub bardziej w Polskę.

Jak nazwane jednostek ma okazywać szacunek Polsce? Przeciez mają od groma aktualnych bohaterów, którzy na nagraniach pokazali swoją odwagę i miłość do ojczyzny.


@depresyjnydziad: Caly komentarz jest o nazwaniu jednostki co jest bezposrednio polaczone z orderem
  • Odpowiedz

4

Przykład antypolskiej manipulacji udając patriotę

Przykład antypolskiej manipulacji udając patriotę

Op zarzucał ze nie ma za granicą negatywnych opinii o odebraniu orderu Zełenskiemu, zapomniał tylko je sprawdzić xD Ponadto stwierdził że artykuły które muszą być obiektywne będą miały negatywną opinię zamiast wejść w komentarze. Z naszej perspektywy odebranie jest słuszne, za granicą nie.

robertkk
z
wykop.pl
dodany: 22.06.2026, 08:20:45
  • 3
  • #
    ukraina
  • #
    polityka
  • #
    bandera
  • #
    wolyn
  • #
    polska
  • #
    manipulacja
robertkk
robertkk
Autor
22.06.2026, 08:29:46 via Wykop
  • -9
W znalezisku pojawia się również kłamliwa retoryka szukania "ukraińskich botów". Najcześciej są to ludzie którzy łyknęli dezinformację rosjan, którzy chcą nas denazyfikować jak ten niżej. Oczywiście na "ukraińskie boty" warto uważać, nawet jeśli istnieją prawdopodobnie za dużo ich nie ma, bo cywilizowany świat jest w tej wojnie za ukrainą
robertkk - W znalezisku pojawia się również kłamliwa retoryka szukania "ukraińskich b...

źródło: hddfhfhdhfddfhdh

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 20
  • Strona 3 z 20
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.12.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 25.04.2024

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking