Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko282
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

regis3

regis3

Dołączył 10 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5364
  • Znaleziska 3866
  • Mikroblog 1498
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 12
  • Dodane (60)
  • Komentowane (806)
  • Plusowane (632)
s.....c
s.....c
konto usunięte 04.02.2016, 15:12:41
  • 2028
Stoję w kolejce, przede mną jakaś para, przed nimi jakaś laska, wcześniej wężyk starych bab. Laska się obraca i zauważa ją ta z pary. I się zaczyna.

- Ewa!?
- Klaudia?! O jaaa, Zajebiście się tak spotkać. W mięsnym, hihihi
- Zajebiście! Dawno się nie widziałyśmy. Kiedy ostatnio? U Marcina na melanżu? Naprawdę zajebiście hihihi.
- U Maćka i Magdy się widziałyśmy chyba
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

d.....s
d.....s
konto usunięte 04.02.2016, 15:14:04
  • 330
@sidLeniwiec: jedna z lepszych past, naprawdę cudo...
  • Odpowiedz
a.....e
a.....e
konto usunięte 04.02.2016, 15:34:00
  • 164
@garrfik: #byloaledobre
  • Odpowiedz
A.....l
A.....l
konto usunięte 04.02.2016, 12:47:12
  • 23
Te efekty to mistrzostwo!!! Najładniejsze i najbardziej dynamiczne jakie miałem okazję oglądać w jakiejkolwiek grze.
Immersja over 9000.
#squadgame #pcmasterrace #ue4 #gry #gamedev
A.....l - Te efekty to mistrzostwo!!! Najładniejsze i najbardziej dynamiczne jakie mi...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....l
A.....l
konto usunięte
Autor
04.02.2016, 13:41:53
  • 2
@GoombaPL: Developer Trancer napisał:

A few things are missing from the update: Anticheat system, new awesome scopes, stability improvements, some AMD CPU improvements, audio updates, post processing effects in graphics settings, etc. Everyone should love this update.


Inny dev, Motherdear:

Smoke performance has been hugely improved if that is what is being asked :)
  • Odpowiedz
sunsu-sun
sunsu-sun
04.02.2016, 16:08:45
  • 0
@Antol: amerykański < ruski dym i to mocno, ciekawe czy do tego amerykańskiego twórcy dadzą możliwość "odwrócenia" granatu przed rzutem bo jak nie to bardzo słabo.
  • Odpowiedz
V.....n
V.....n
konto usunięte 02.02.2016, 18:41:37
  • 55
X-Wing, ktory mialem okazje zrobic na konkurs #scifiathlon2016. Swietnie sie przy nim bawiłem :D
Więcej na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/vEDQ3
#grafika3d #blender #gamedev #gameart #tworczoscwlasna
V.....n - X-Wing, ktory mialem okazje zrobic na konkurs #scifiathlon2016. Swietnie si...

źródło: comment_34xZgjuKEjgvGDh1oiZJln9TJpalNIL0.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....x
R.....x
konto usunięte 02.02.2016, 18:56:42
  • 3
@Veezen: Jeżeli to jest Low Poly... to ile to ma trójkątów? :o
  • Odpowiedz
V.....n
V.....n
konto usunięte
Autor
03.02.2016, 07:14:43
  • 1
@Rezix: Az takie low poly to to nie jest :) ~60k tris, ale ujdzie. Nie mialem zadnych ograniczen wiec moglem sobie na to pozwolic.
@enzojabol:
1. Zacząłem początkiem stycznia, model gotowy do teksturowania miałem po ~2 tygodniach pracy (w chwilach wolnych od pracy), potem dłuższy czas spędziłem przy teksturkach i bawieniu się w Suite 2.0 - ostatecznie model skończyłem jakoś 26 stycznia, ale myśle ze dałoby się wcześniej.
  • Odpowiedz
Mati365
Mati365
Mati365
02.02.2016, 19:32:45
  • 8
Robię proste piłkarzyki multiplayer w es6, socketach i node, udostelniam cały kod pod adresem:
https://github.com/Mati365/Soccer.js

#programowanie #javascript #oswiadczenie #gamedev
Mati365 - Robię proste piłkarzyki multiplayer w es6, socketach i node, udostelniam ca...

źródło: comment_KEj3FIbOHOYQydz5qdaXppAaAWkKXwtd.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mati365
Mati365
Mati365
Autor
02.02.2016, 19:37:35
  • 1
@KrzaQ2: tak ale biedniejszy i z możliwością hostowania w sieci lokalnej :)
  • Odpowiedz
Marmite
Marmite
02.02.2016, 20:41:13
  • 0
lodash i jquery? Ło panie redundancja motzno


@GGrindzior: Hm? Przecież to biblioteki do zupełnie innych zadań
  • Odpowiedz
admund
admund
02.02.2016, 15:37:22
  • 3
A to moze i ja sie pochwale :)

http://globalgamejam.org/2016/games/bloody-road

Gra to taka radosna nawalanka w starym stylu, nawet calkiem przyjemna. Rekord to cos okolo 2600 litrow przelanej krwii :)
Chodzimy strzalkami, Q siekamy mieczem, W strzelamy z pistoletu (gdzie koncza nam sie naboje i musimy poczekac az sie zregeneruja) i E stawiamy pentagram ktorym zbieramy krew z otoczenia, ktora nabija nam fiolki mocy, ktore mozemy uzyc na jedn z 3 skilli (ktore sa pod 1,2,3).
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Marmite
Marmite
01.02.2016, 00:01:41 via Android
  • 10
#javascript #webdev lista rzeczy, które wejdą w ES2016. Uwaga, zwala z nóg xD http://www.2ality.com/2016/01/ecmascript-2016.html?m=1
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 01.02.2016, 00:40:28
  • 1
@Marmite: Nie powinni iść tą drogą ale cóż, moje zdanie nie znaczy za wiele.
  • Odpowiedz
Marmite
Marmite
Autor
01.02.2016, 00:46:25 via Android
  • 1
@regis3: droga chyba dobra, tylko wszystkie rzeczy grzęzną na wieki w dyskusjach. Wystarczy zobaczyć jaka wielka dyskusja była pod exponentiation operator, skoro tak dyskutują nad taką pierdółką, to co tu dopiero mówić o dekoratorach czy async/await
  • Odpowiedz
ReFree
ReFree
30.01.2016, 19:27:59
  • 1139
kolega zrobił stół w piwnicy ... nie mam pytań
ReFree - kolega zrobił stół w piwnicy ... nie mam pytań

źródło: comment_t8SONJA6Hu1jzQfSFoyT0fVb48nCybwg.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Baero
Baero
30.01.2016, 19:29:40
  • 215
@ReFree: Weź do takiej kasety ołówek skombinuj :)
  • Odpowiedz
w.....y
w.....y
konto usunięte 30.01.2016, 19:30:16
  • 51
@ReFree: ale śmieszna dyskietka, co to?
  • Odpowiedz
f.....d
f.....d
konto usunięte 30.01.2016, 13:40:09
  • 1125
ZWOLENNIKU WOLNOŚCI GOSPODARCZEJ DAJ PLUSA POKAŻMY ILU NAS JESZCZE ZOSTAŁO NA WYKOPIE PO OPANOWANIU GO PRZEZ BOJÓWKI PISU, PROPSUJĄCE ZAKAZ HANDLU W NIEDZIELĘ, WYŻSZE PODATKI, WIĘKSZY SOCJAL I ZWIĘKSZENIE LICZBY URZĘDNIKÓW #4konserwy #korwin #neuropa #ekonomia #polityka
f.....d - ZWOLENNIKU WOLNOŚCI GOSPODARCZEJ DAJ PLUSA POKAŻMY ILU NAS JESZCZE ZOSTAŁO ...

źródło: comment_SZ5hR981syXUndESaSY9QAxeDtTKrngZ.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Baron_Al_von_PuciPusia
Baron_Al_von_PuciPusia
30.01.2016, 13:52:13
  • 67
Tylko neoliberalizm jest odpowiedzią na pisowski socjalizm.
BaronAlvon_PuciPusia - Tylko neoliberalizm jest odpowiedzią na pisowski socjalizm.

źródło: comment_aju3e7LdQ1roAGpUTuiYKuHumElUWLpk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mq1
mq1
30.01.2016, 14:17:43
  • 88
karyny od Korwina mają znacznie więcej ogaru oraz RiGCz

@troodon: XD
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
30.01.2016, 21:07:16
  • 14
Sacriball to gra sportowa o rytuałach!

#lukzdev #libgdx #gamedev #globalgamejam
jasiek13 - Sacriball to gra sportowa o rytuałach!

#lukzdev #libgdx #gamedev #globa...

źródło: comment_vUbFNDotSpA2d8nVhNDKNJ6K0AiyPFSY.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krasnoludkolo
krasnoludkolo
30.01.2016, 21:08:24
  • 6
@jasiek13: co tu się :O
  • Odpowiedz
ubeusz
ubeusz
30.01.2016, 21:56:19
  • 2
@krasnoludkolo: Wrzucasz dziewice do wulkanu, jest milo.
  • Odpowiedz
e.....n
e.....n
konto usunięte 30.01.2016, 15:43:57
  • 46
Protip #css.

Nigdy, ale to nigdy nie używajcie "transition" dla elementów ![]() jeżeli to ma działać w webview.

Gdy img ma zaaplikowane jakieś animacje czy inne rzeczy, silnik renderujący jest ciągle w gotowości i nigdy nie usunie tych obrazków z pamięci przez cały czas gdy obrazek jest w DOM.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

e.....n
e.....n
konto usunięte
Autor
30.01.2016, 16:28:12
  • 4
@Melcma: Ja jestem źródło. Szukałem przyczyn w internetach wcześniej, ale problem jest na tyle specyficzny, że się w sumie nie dziwię że nic nie ma.

Na początku pousuwałem jakieś callbacki które były nadmiarowe i dalej problem występował. Dopiero jak dotarłem to tego transition to byłem w stanie ustalić powtarzalność (z transition - GC nie działa poprawnie, bez transition - działa).

Testowałem też z obrazkami które sam dodawałem w vanillajs (200
  • Odpowiedz
regis3
regis3 30.01.2016, 19:16:00
  • 4
@Marmite: @esen:

Nie jestem pewien ale problemem nie jest transition a opacity ( http://www.sitepoint.com/introduction-to-hardware-acceleration-css-animations/ ) gdyż tworzy on 2. warstwę do renderowania sprzętowego.

To jest dość znana przypadłość i pewien feature. Po prostu transform, opacity i filter, powoduje utworzenie nowej warstwy renderowanej hardwarowo i to ona nie jest zwalniana. Często używa się to w odwrotną stronę aby włączyć taki sposób renderowania
  • Odpowiedz
wyborny
wyborny
30.01.2016, 18:09:24
  • 5
Wszystkie moje polskojęzyczne subskrypcje:

gierki:
arhn.eu - https://www.youtube.com/user/arhneu
quaz9 - https://www.youtube.com/user/quaz9
zagrajniktv - https://www.youtube.com/user/ZagrajnikTV
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

r.....7
r.....7
konto usunięte 30.01.2016, 18:16:51
  • 1
@wyborny: Spróbuj obejrzeć Włodek Markowicz
  • Odpowiedz
Domal
Domal
30.01.2016, 18:21:34 via iOS
  • 2
Pod kinematografię to polecam jeszcze kanał Sfilmowani
  • Odpowiedz
klocus
klocus
30.01.2016, 12:06:34
  • 105
➊ Plugin #jquery, który pozwala utworzyć efektowne tooltipy. Posiada tak wiele ustawień, że na pewno skonfigurujecie go pod siebie.
http://protip.rocks

➋ Tridiv jest przeglądarkowym edytorem do tworzenia obiektów 3D w #css
http://tridiv.com
klocus - ➊ Plugin #jQuery, który pozwala utworzyć efektowne tooltipy. Posiada tak wie...

źródło: comment_5joZEX2TIqUCOjyuM2awmGWi2f5tJy7z.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrocznyBrokul
MrocznyBrokul
30.01.2016, 12:41:37
  • 2
Plugin #jquery, który pozwala utworzyć efektowne tooltipy. Posiada tak wiele ustawień, że na pewno skonfigurujecie go pod siebie.

http://protip.rocks


@klocus: Na pewno podałeś adres prawidłowo? Na linuksie nie działa w Chromie i w FF.
  • Odpowiedz
klocus
klocus
Autor
30.01.2016, 12:45:49
  • 3
@MrocznyBrokul: Faktycznie, coś im siadło. Daję linka do repo: https://github.com/DoclerLabs/Protip
  • Odpowiedz
A.....h
A.....h
konto usunięte 28.01.2016, 23:04:31
  • 11
http://madebyevan.com/webgl-water/

#gamedev
#webdev
#programowanie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 28.01.2016, 23:23:52
  • 4
@AmonGoeth: Uuu panie, toż to 2011 rok. Demo nadal fajne i doczekało się godnej przeróbki.

Równie dobre jest http://david.li/waves/

The best ever:

https://www.shadertoy.com/view/Ms2SD1
  • Odpowiedz
regis3
regis3 28.01.2016, 23:49:00
  • 1
@Wyrazisty: tak
  • Odpowiedz
iwarsawgirl
iwarsawgirl
28.01.2016, 08:07:02
  • 455
Animacja włosów Roszpunki w filmie Disneya Zaplątani z 2010 roku stanowiła największe wyzwanie dla jego twórców. Należało "tchnąć życie" w 140 000 pojedynczych kosmyków, z których każdy miał ponad 20 metrów długości. Podejmująca się tego zadania dyplomowana animatorka komputerowa, specjalizująca się w "ożywianiu" włosów właśnie, Kelly Ward, spędziła sześć lat na pisaniu programów, które umożliwiły pokazanie fryzury Roszpunki w trakcie jej przygód w zadowalający twórców sposób.

Źródło i więcej informacji tutaj
#
iwarsawgirl - Animacja włosów Roszpunki w filmie Disneya Zaplątani z 2010 roku stanow...

źródło: comment_elbiiHZEC3sAb78Mw0guJSuqN72Dhr0V.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

forever__green
forever__green
28.01.2016, 08:55:53
  • 78
@iwarsawgirl: nvidia, włosy, Garet, @wonziu, #pdk
  • Odpowiedz
Edisonof
Edisonof
28.01.2016, 10:46:38
  • 68
@iwarsawgirl: Oto ona i program który napisała.
Edisonof - @iwarsawgirl: Oto ona i program który napisała.

źródło: comment_sCI9bn7x2sWTLZnmdrBMmaxBZmjr5h4F.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Sudet
Sudet
26.01.2016, 09:46:35
  • 31
Mirkówny i Mirki z #sudetprogramuje i #programowanie. Może też #gamedev będzie zainteresowany ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Po wczorajszych sortowaniach naszła mnie chęć na porównanie algorytmów przeszukiwania grafów A* i Dijkstra. Zapraszam do oglądania i komentowania LINK DO PORÓWNANIA.

Wystarczy na jednej z plansz wybrać dwa punkty (początkowy i końcowy), a obydwa algorytmy zaczną działać i znajdą optymalną ścieżkę między
Sudet - Mirkówny i Mirki z #sudetprogramuje i #programowanie. Może też #gamedev będzi...

źródło: comment_1j617R4aaljLuiK9sGWqVju4DjDKzMJx.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ZajebistyMamSzaliczek
ZajebistyMamSzaliczek
26.01.2016, 13:08:23
  • 2
@asunez: @Sudet: Chcialbym zauwazyc, ze Dijkstra mimo tego, ze wymaga przeszukania wszystkich wierzcholkow w grafie to zwraca optymalne rozwiazanie. Algorytm A* nie wymaga przeszukania wszystkich wierzcholkow ale tez nie gwarantuje optymalnego rozwiazania.
  • Odpowiedz
Sudet
Sudet
Autor
26.01.2016, 18:38:30
  • 1
Wiem, czepiam sie ; ). Ale jesli chodzi o nauki scisle to lubie jak wszystko faktycznie jest scisle. Zwlaszcza jesli chodzi o hipotezy "na pewno X, bo u mnie za kazdym razem bylo X" ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@ZajebistyMamSzaliczek: Dziękuję Ci, za to, że się czepiasz ;), dzięki takiemu podejściu ja też się uczę. Jasne to co napisałeś o algorytmie to rzeczywiście klasyczny Dijkstra powinien zbudować
  • Odpowiedz
TwigTechnology
TwigTechnology
26.01.2016, 22:47:46
  • 12
Dlaczego #doom potęgą jest i basta!

#gamedev #gamemakerstoolkit
TwigTechnology - Dlaczego #doom potęgą jest i basta!

#gamedev #gamemakerstoolkit
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

NukeButton
NukeButton
26.01.2016, 23:16:25
  • 1
@TwigTechnology: Świetny materiał! Dzięki!
  • Odpowiedz
K.....a
K.....a
konto usunięte 27.01.2016, 09:46:25
  • 1
@TwigTechnology: Świętnie wyjaśnione, dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
L.....e
L.....e
konto usunięte 26.01.2016, 19:21:17
  • 888
O k---a.

To sie stało naprawdę? xD

#bekazlewactwa #lewackalogika #4konserwy #polityka
L.....e - O k---a.

To sie stało naprawdę? xD

#bekazlewactwa #lewackalogika #4ko...

źródło: comment_DiGQ6qpQ2pbCJDxnkxZYcTQQvnRjtaaC.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

S.....n
S.....n
konto usunięte 26.01.2016, 19:31:37
  • 74

Komentarz usunięty przez moderatora

k.....y
k.....y
konto usunięte 26.01.2016, 20:48:29
  • 81
@LibertyPrime: a tymczasem na jej profilu na fb

Brawo Pani Agnieszko! To za dzisiejszą walkę na komisji do spraw Unii Europejskiej. Trzeba prostować kłamstwa PIS do upadłego, by ratować Polskę ze szponów hipkryzji objawionej i serwowanej nam na co dzień. Tak czymać Kibicuje Pani..jak miliony polaków. Napisałem z małej, bo również należę do znienawidzonego sortu i jestem z tego dumny


Idę po lekarstwo bo #rakcontent mocno xD
  • Odpowiedz
JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
26.01.2016, 20:58:21
  • 4
Taka optymalizacja kodu to rozumiem! Znaczna część programistów tworzących gry ostatnich lat powinna się uczyć od ASD. Wszystko w realtime!



#demoscena #andromedasoftwaredevelopment #pcmasterrace #gry #programowanie #opengl #glsl
JoeBlade - Taka optymalizacja kodu to rozumiem! Znaczna część programistów tworzących...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3 26.01.2016, 21:13:08
  • 6
@JoeBlade: ASD jak zawsze świetne. Nie do końca zgadzam się jednak z tą optymalizacją. Optymalizacja zawsze dotyczy jakiegoś aspektu. Można stawiać na wielkość pliku wynikowego, można optymalizować kod pod słabe karty graficzne i małą ilość ramu.

Programowanie za pomocą shaderów i wyjście z fixed pileline trochę zmieniło to jak bardzo można dziś optymalizować pod względem ilości kodu. W zasadzie można tworzyć całą grę w shaderze :)
  • Odpowiedz
plnk
plnk
27.01.2016, 20:09:06
  • 0
@JoeBlade: demko zajebiste, ale czasami potrafi ostro przymulić i gubić klatki, więc z tą optymalizacją bym się nie rozpędzał. i5-3570k + GTX970, więc generalnie powinno z---------ć. :D Swoją drogą, dużo wcześniej wyszło "Agenda Circling Forth", w podobnym klimacie (no i palce przy tym maczało Fairlight). No ale ASD to ASD, klimat ich dem jest nie do podrobienia.
plnk - @JoeBlade: demko zajebiste, ale czasami potrafi ostro przymulić i gubić klatki...
  • Odpowiedz
zigaretten_nach_berlin
zigaretten_nach_berlin
26.01.2016, 10:24:01
  • 18
Który to śmieszek ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

refs: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/JavaScript/Reference/Global_Objects/Array/values

#heheszki #javascript #webdev
zigarettennachberlin - Który to śmieszek ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

refs: htt...

źródło: comment_OmEuNw5Co0p0GCTHZ49KPyDpIPIIhzW5.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

laki1
laki1
26.01.2016, 10:26:09
  • 2
@zigaretten_nach_berlin: przecież na dole jest lista contributors i jest tam @P0lip ;)
  • Odpowiedz
p98
p98
26.01.2016, 10:44:51
  • 0
@zigaretten_nach_berlin: O kurczę. Przeglądałem dziś i nawet tego nie zauważyłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss
25.01.2016, 15:42:21
  • 11
Hej!

Prace postępują bardzo powoli ze względu na chroniczny brak czasu, ale chciałem Wam pokazać mały update. Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się pierwsza beta wersja na Androida. Z największych nowości to:

- możliwość pobrania gry z Google Play,
- system odznaczeń,
FEAofTruss - Hej!

Prace postępują bardzo powoli ze względu na chroniczny brak czas...

źródło: comment_w47H1iDdDGV0YUiFiiTvVRjnFXdd2J1e.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nilfheimsan
nilfheimsan
25.01.2016, 20:30:51
  • 0
@FEAofTruss: piszę się na betę :)
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss
Autor
25.01.2016, 21:04:42
  • 0
@nilfheimsan: Będę dawał znać:) Dzięki!
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33
  • Strona 2 z 33
  • >
  • just programmer

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.07.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 13.09.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 21.01.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl