@nightrain: Może być, że tam była jakaś nieprzychylna czasom nazwa ulicy. No a co do Bielskiej to taką samą sytuacje masz z Armii Krajowej na O/W, Sikorskiego od Paprocan po 4 pory, ogólnie główne ulice się odrywaja od schematu.
Ale ogólnie ja tam nie narzekam, dobrze mi się tu żyje już przeszło 30 lat, wszędzie na piechotę idzie dojść, dojazd na drugi koniec miasta to 10-15min, także luz. Choć te przeróbki
Jako kierowca, zawsze rozwalało mnie to jak część kierowców wywyższa się tymi tekstami "gdyby nie kierowcy tirów to..." I ola boga co to nie my. Bo wiadomo, że mimo, że my wozimy towary, to cała rzesza innych ludzi je produkuje, handluje itd.
Z drugiej strony mamy typowe wykopki, co to szydzą z "srających do kuwety", że AI zastąpi, tiry na tory, zakaz wyprzedzania na A/S i takie trele morele.
@FELIX90: Fakt, jest to mylące, kiedyś jak stosowali kręcące się koguty na żarówki to było widać, że to kogut, a teraz dają te ledowe co to mruga i w nocy myślisz, że typ chce skręcić.
@Soltixus: Podpuszczanie to nie bycie frustratem, ot po prostu taki content, przecież musi ich nakręcać, dogadywać itd., żeby była interwencja i pokazanie braków w wiedzy służb. Gdyby nie o to chodziło, to mógł sobie pójść jak policja zajechała, a wolał chodzić 15min obok radiowozu ;)
@StaryWedrowiec: W sumie naczepa to rodzaj przyczepy więc jeden pies. Tak czy siak, jest duża szansa, że ramy tak jak podzespoły ich ciągników są wzmacniane podobnie do niektórych gabarytów w EU
@luk04330: na 40ton.net jest artykuł o chińskich 500 konnych ciągnikach co ciągną 1 naczepę załadowaną do 200 ton :) Także europejskie(defakto na filmiku jest europejskie Volvo na rynek australijski) spokojnie sobie poradzą. Szczególnie Volvo FH16 750 i Scania S770 ;)
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@baronio: Ten z filmiku akurat regularnie jeździ do Anglii więc też nie można mówić, że każdy się połasił na wyższą stawkę. W sumie to normalne, zawsze ktoś pojedzie bo nie obchodzi akurat świąt, bądź mu to obojętne, to tylko biznes ;)
@artur_gutner: Tam było kilka płyt stalowych, jedna na drugiej. Zabezpieczasz normalnie, łancuchami, albo dużą ilością pasów odpowiednio do wagi towaru. W dodatku dajesz na sam przód, tak, aby nie było wolnej przestrzeni między ładunkiem, a ścianą. Jak jest możliwość to stosujesz maty anytpoślizgowe. Jak ładunek nie może być na przodzie, to dobrze jest dać pasy, bądź jakąś sciankę z palet, co uniemożliwi przesunięcie do przodu.
Od jakoś 3 tyg mam ból w odcinku lędźwiowym, głównie z lewej strony tak jakby górna część miednicy. Kuje mnie w pośladku i ból przenosi się na całą nogę. Czuję go jak stoję, siedzę, czy leżę. Najgorzej jak z pozycji leżącej wstanę, to wtedy rwie. Na boisku praktycznie każdy ruch to ból i nie ma mowy o dynamicznych ruchach. Jak się położę na plecach i podniosę nogę do góry to czuję rwanie.
@Kubilaj_Chan: Na tym filmiku Volvo nie posiada żadnych systemów awaryjnego hamowania, to kierowca był uważny i zahamował. Samo Volvo o tym pisało.
Miałem podobny przypadek i po prostu trzeba zachować dużo większą ostrożność przy autobusach. https://youtu.be/7NDpl-suDtc (dla jasności, nie hamowałem od razu jak synek wszedł, bo wiedziałem, że zdąży przejść, ale te laski to już mnie lekko zaskoczyły)
@kapitan-nemo: Otóż to, sam tak jechałem teraz do Wrocka A4, ustawione 140kmh na tempomacie, ale jak przychodziło do wyprzedzenia to dobijałem czasem do 170kmh na krótkim odcinku, aż wyprzedziłem co miałem wyprzedzić i wracałem do prędkości przelotowej. Na tym polega manewr wyprzedzania, zrobić to szybko i zjechać na prawy pas.
@vdr: Z punktu widzenia kierowcy tira, nieogarnięty kierownik budowy to jest dramat. Są takie budowy(głownie hal magazynowych) gdzie wjedziesz, obrócisz się na specjalnym rondzie, albo jest tak ogarnięty plac, że się nie zakopiesz ani nic bo ktoś tam myśli i wie, że na budowe wjeżdzają nie tylko 4 ośki co z bagna wyjadą. Z drugiej strony trafi się kierownik co w dupie to ma i tak też miałem bodaj 2 lata
Ale ogólnie ja tam nie narzekam, dobrze mi się tu żyje już przeszło 30 lat, wszędzie na piechotę idzie dojść, dojazd na drugi koniec miasta to 10-15min, także luz. Choć te przeróbki