Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko238
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

mindrape
mindrape

mindrape

Dołączył 6 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 28641
  • Znaleziska 3035
  • Mikroblog 25606
  • Obserwujący 34
  • Obserwowane 81

2365

TOP 7 MANIPULACJI TVN

TOP 7 MANIPULACJI TVN

tldw; MANIPULACJE TVN TOP 7 MANIPULACJI TVN

token
z
youtube.com
dodany: 19.02.2022, 23:02:36
  • 314
  • #
    polska
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    tvn
mindrape
mindrape
mindrape 20.02.2022, 12:31:13
  • 5
Dobrze, że powstają takie materiały, ale dziwi mnie, że dla kogoś może to być coś odkrywczego.
Oglądam TV od święta, ale to się tak rzuca w oczy, że wydawałoby się, że nie da się tego nie widzieć, a jednak...

191

NIEPOKOJĄCE słowa Pfizera nt. szczepionek!

NIEPOKOJĄCE słowa Pfizera nt. szczepionek!

Zakrzepica żył głębokich ( #DVT ), zakrzep krwi w żyle głębokiej, może przedostać się do płuc, prowadząc do zatorowości płucnej ( #PE ). Objawy PE obejmują trudności w oddychaniu i ból w klatce piersiowej. Skontaktuj się z lekarzem, jeśli wystąpią objawy – nie ma czasu na czekanie

zatrwazajacy
z
prawy.pl
dodany: 17.02.2022, 12:12:57
  • 81
  • #
    swiat
mindrape
mindrape
mindrape 17.02.2022, 13:51:10 via Android
  • 11
@Afrobiker Nie rozumiem dlaczego się tak wszyscy dziwicie. Przecież tam nie ma słowa o szczepionkach.
mindrape
mindrape
mindrape 17.02.2022, 13:55:42 via Android
  • 10
@zatrwazajacy
Daleko mi do piewców szczepionek na covid, ale tytuł i artykuł ze znaleziska to akurat manipulacja. W tym twicie nie ma słowa o szczepionkach...
  • 3
mindrape
mindrape
mindrape 17.02.2022, 14:16:17
  • 3
@Afrobiker:
Jakbym miał oceniać na pierwszy rzut oka, to wygląda to tak, że Pfizer pewnie wrzuca na twittera różne porady medyczne, niekoniecznie mające jakikolwiek związek z ich produktami. Równie dobrze mogliby napisać o pierwszych objawach udaru, czy zawału serca. Jak dla mnie łączenie tej wypowiedzi ze szczepionkami, czy innymi lekami to sroga nadinterpretacja.
Uważam, że prawda sama się broni i walcząc z manipulacjami należy się trzymać sprawdzonych faktów i badań,

437

prof. Kuna (UMED): Trzeba znieść ograniczenia. Inne choroby przewlekłe zabijają

prof. Kuna (UMED): Trzeba znieść ograniczenia. Inne choroby przewlekłe zabijają

Jestem zwolennikiem zniesienia prawie wszystkich ograniczeń epidemicznych - łącznie z kwarantanną. Potwierdzają się doniesienia z RPA, które mówiły od początku, że wariant omikron jest bardzo zakaźny, ale wywołuje najczęściej objawy zakażenia typowe dla przeziębienia. - mówi prof. Piotr Kuna

rol-ex
z
gospodarka.dziennik.pl
dodany: 06.02.2022, 09:07:14
  • 34
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    koronawirus
  • #
    lockdown
  • #
    kwarantanna
mindrape
mindrape
mindrape 06.02.2022, 12:11:19
  • 2
Prof. Kuna i dr Basiukiewicz to jedni z nielicznych lekarzy, którzy reprezentują głos rozsądku podczas całej tej szopki.

756

Imperium KLAUSA SCHWABA i jego marionetki. DAVOS 2022.

Imperium KLAUSA SCHWABA i jego marionetki. DAVOS 2022.

miód na uszy wszystkich foliarzy

mizantrol
z
youtube.com
dodany: 06.02.2022, 09:11:22
  • 141
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    teoriespiskowe
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
mindrape
mindrape
mindrape 06.02.2022, 11:49:30
  • 20
@pdt_87:
Nie no pewnie, oddajmy całą władzę nad światem kilku jednostkom, kontrolującym dosłownie wszystko, począwszy od iluzorycznie niezależnych rządów krajowych, po media i instytucje naukowe. Co złego może się stać? Przecież na pewno oni chcą tylko naszego wspólnego dobra i w dodatku są nieomylni.
Na świecie wcale nie ma psychopatów i to nieprawda co twierdzą psychologowie, że posiadają oni istotną nadreprezentację na wysokich stanowiskach...
mindrape
mindrape
mindrape 06.02.2022, 11:58:49
  • 6
@pdt_87: Na pewno wiedzą lepiej jak zarządzać państwem aby zarabiać jeszcze więcej.

To, że część osób jest mało świadomych otaczającego świata i faktycznie byłoby lepiej dla demokracji, gdyby były jakieś testy przesiewowe, to nie oznacza, że najlepiej będzie rządziła wąska grupa elit, których pozycja opiera się głównie na wielowiekowych powiązaniach rodzinnych.
Tu nawet nie chodzi o zaradność, inteligencję, czy mądrość itp. To nie jest tak, że jak ktoś wykaże się

445

Liczba zakażeń i zgonów wśród osób zaszczepionych oraz niezaszczepionych.

Liczba zakażeń i zgonów wśród osób zaszczepionych oraz niezaszczepionych.

Wiele ostatnio słyszy się w mediach o tym, iż pandemia jest pandemią niezaszczepionych. Należy się szczepić, bo tylko dzięki temu możemy zakończyć pandemię. Postanowiłem sprawdzić jak wygląda sytuacja odnośnie zakażeń i zgonów w naszym kraju. Są to dane za okres od 1 stycznia do 31 stycznia.

Miszcz_Joda
z
wykop.pl
dodany: 04.02.2022, 08:09:15
  • 215
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
mindrape
mindrape
mindrape 05.02.2022, 11:31:35
  • 3
bez sztucznego ograniczania się do jednego miesiąca.


@mathix: Czyli jaki okres wziąłeś pod uwagę? Bo podawanie statystyk liczonych od początku pandemii(tak jak robi to czasem MZ na twiterze) to jest dopiero manipulacja.

4. Tak się nie liczy skuteczności szczepionek! Żeby ją policzyć potrzebujesz informacji o:

- rozmiarze grupy zaszczepionej
mindrape
mindrape
mindrape 05.02.2022, 11:41:02
  • 0
@raphi:
W Polsce w statystykach od kilku miesięcy prawdopodobnie liczba w pełni zaszczepionych oscyluje w granicach tych 50%. Wszystkich zaszczepionych jest wprawdzie ok 57%, ale wiadomo, że niektórych nie uwzględnia się już w statystykach, bo minął zbyt długi czas od szczepienia.

Mam tu na myśli analizę liczby zarażeń. Jeśli chodzi o statystyki zgonów, to w tej grupie na pewno procent zaszczepionych będzie dużo wyższy niż w ogóle społeczeństwa.

Mimo wszystko nie sposób się nie zgodzić z konkluzją
mindrape
mindrape
mindrape 05.02.2022, 11:51:59
  • 0
@mathix:

Osobiście nie mam wątpliwości co do skuteczności szczepionek w zapobieganiu zgonu, czy ciężkiego przebiegu.
Podobnie zresztą jak autor znaleziska, przynajmniej wnioskując z tego co pisze w podsumowaniu.
Jednak ciężko mi się nie zgodzić co do jego konkluzji na temat znaczenia szczepionki w zapobieganiu zarażeniom. Wydaje mi się, że w tym aspekcie podział na grupy wiekowe nie ma większego znaczenia.
mindrape
mindrape
mindrape 05.02.2022, 12:20:33
  • 0
@mathix:
Jeśli chodzi o wydolność szpitali to obawiam się, że w tej chwili nie jest największym problemem ilość hospitalizacji ciężkich przypadków covid(wbrew temu co mówi się w mediach), bo ogólna ilość hospitalizacji(również tych na OIOM) znacząco spadła w czasie pandemii. To co dobija naszą niewydolną służbę zdrowia to są procedury, które z jednej strony nakazują izolować pacjentów z covidem, a z drugiej jest to nie do końca wykonalne w naszych warunkach i cierpią na tym pacjenci z innymi schorzeniami. Oprócz tego dochodzi ogólne niezrozumiałe ograniczenie świadczeń i dostępu do opieki medycznej. Szczepienia w tym aspekcie nic nie zmienią, tym bardziej w dobie Omicrona.

Jeśli chodzi o samą redukcją zgonów covidowych to wystarczyłoby uświadamiać i dobrze wyszczepić ludzi 60 +.

Wmawianie młodym ludziom, że jak się niezaszczepią to są siewcami śmierci, że ten wirus stanowi dla nich duże zagrożenie, że masowe szczepienia pomogą przerwać rozprzestrzenianie wirusa, szczucie na niezaszczepionych to jest już tylko czysta manipulacja, niepodparta, ani badaniami, ani statystyką. Dzięki tej kłamliwej retoryce odbiera się w tej chwili podstawowe prawa obywatelskie na całym świecie i to właśnie temu jestem
mindrape
mindrape
mindrape 05.02.2022, 12:43:58
  • 1
@mathix: No to mam podobne zdanie, może jedynie polemizowałbym, że poprzednie warianty były istotnym zagrożeniem dla młodych.

Co do treści antyszczepionkowych to też się zgadzam i sam zwracam czasem uwagę na wiele manipulacji również u tej grupy. Z drugiej strony w tej chwili łatkę antyszczepionkowca można otrzymać, zgłaszając jakiekolwiek wątpliwości co do medialnej narracji, czy po prostu zadając pytania...

568

50% raportowanych hospitalizacji COVID nie jest hospitalizacjami w wyniku COVID.

Dane z British Columbia pokazują, że połowa z wszystkich hospitalizacji COVID w tej prowincji od 1 grudnia to nie są osoby przyjęte na hospitalizację ze względu na COVID, ale osoby, które zostały przyjęte ze względu na inne schorzenia, jednak test na covid miały dodatni podczas przyjęcia.

beliar_ttl
z
tnc.news
dodany: 05.02.2022, 06:32:29
  • 80
  • #
    oszukujo
  • #
    covid19
  • #
    statystyka
  • #
    foliarze
  • #
    szu
mindrape
mindrape
mindrape 05.02.2022, 10:55:59
  • 2
@SkrytyZolw:

Nie jest zbędne. To że u dzieci, młodzieży i młodych dorosłych poważne powikłania po przechorowaniu covid zdarzają się zdecydowanie rzadziej, nie oznacza, że nie warto ich chronić. Nie zapominaj o groźnych powikłaniach pocovidowych.


Jak często zdarzają się te groźne powikłania u dzieci i młodzieży? Bo jeśli chodzi o śmierć to są pojedyncze przypadki i przy obecnym sposobie raportowania to równie dobrze mogą być śmierci z covidem, a nie na covida. Ostatnio jak sprawdzałem to od początku pandemii w Polsce umarło aż pięcioro

636

"Szczepionka nie ma znaczenia w przypadku ciężkiej choroby” -Prof. Yaakov Jerris

"Szczepionka nie ma znaczenia w przypadku ciężkiej choroby” -Prof. Yaakov Jerris

80% poważnych przypadków COVID jest w pełni zaszczepionych". "Szczepionka nie ma znaczenia w przypadku ciężkiej choroby” czyli izraelscy foliarze z tytułami naukowymi

nobrainer
z
israelnationalnews.com
dodany: 04.02.2022, 19:10:35
  • 75
  • #
    nauka
  • #
    covid19
  • #
    bekazcovidian
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
mindrape
mindrape
mindrape 04.02.2022, 22:14:10
  • 0
@Anwari:

niezaszczepieni których jest ok. 10% w ichnim społeczeństwie


Aż tacy wyszczepieni to oni nie są. Tym bardziej, że dwie dawki wzięte pół roku temu praktycznie nic nie dają w przypadku omicrona i pewnie tacy ludzie nawet widnieją w statystykach jako
mindrape - @Anwari: 

 niezaszczepieni których jest ok. 10% w ichnim społeczeństwie
...

źródło: comment_1644012796iX3oDB45b350uQ09VYhM8r.jpg

Pobierz

802

Poszczepienne zapalenie mięśnia sercowego. Kardiolog wyjaśnia

Poszczepienne zapalenie mięśnia sercowego. Kardiolog wyjaśnia

Tak, to prawda: po szczepieniu może dojść do zapalenia mięśnia sercowego – przyznaje prof. Artur Mamcarz, kierownik Kliniki Chorób Wewnętrznych

bydgoszczu
z
portal-polski.pl
dodany: 03.02.2022, 18:05:11
  • 230
  • #
    wykop
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
  • #
    bekazcovidian
  • #
    kardiologia
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 21:51:43
  • 7
@bydgoszczu

Tytuł znaleziska to manipulacja, albo sam nie przeczytałeś tego artykułu i mówię to jako osoba, która nie zgadza się z medialnym przekazem odnośnie tego wirusa jak i szczepień.
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 21:52:45
  • 14
@dareka82: Akurat w tym artykule ten lekarz dalej to podtrzymuje...

327

Mniej zapaleń płuc, zgonów też będzie mniej

Mniej zapaleń płuc, zgonów też będzie mniej

Szpitale tymczasowe od kilku tygodni prezentują duże rezerwy możliwości w zakresie przyjęć pacjentów, i to pomimo ogromnych wzrostów liczby zakażeń SARS-CoV-2 – powiedział szef WIM gen. dyw. prof. Grzegorz Gielerak.

alteron
z
mp.pl
dodany: 02.02.2022, 19:49:01
  • 36
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 21:23:23
  • 0
@rockip: W tej bazie niekoniecznie jest dwa razy więcej(ps. nie wiem skąd te dane, choć możliwe). Nie liczy ona jako zaszczepionych osób, u których minęło 2 tygodnie od ostatniego szczepienia i według tego co twierdzi Pospieszalski, w statystykach jak komuś minie pół roku od ostatniej dawki to liczony jest jako niezaszczepiony.

985

Wszystko dla naszego zdrowia. Lekarz zeznaje, że w wskazań dostali ....

Wszystko dla naszego zdrowia. Lekarz zeznaje, że w wskazań dostali ....

Wszystko dla naszego zdrowia. Lekarz zeznaje, że dostali pisemny zakaz wydawania zaświadczeń odnośnie przeciw wskazań do noszenia masek i przyjęcia eksperymentalnego zastrzyku. Cały świat to samo.

colombiano
z
twitter.com
dodany: 03.02.2022, 18:01:38
  • 123
  • #
    swiat
  • #
    coronavirus
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 21:02:36
  • 4
@Furgas: Tylko, że lekarz wyjaśnia, że nigdzie nie jest określone co jest odpowiednim, właściwym(tak należy to przetłumaczyć) powodem do zwolnienia z konieczności noszenia maski i przy takim niesprecyzowanym rozporządzeniu żaden lekarz w praktyce go nie wystawiał, bo groziła za to utrata licencji, co nie znaczy, że nie było ludzi, którzy powinni je otrzymać.
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 21:03:07
  • 3
@Furgas: Tylko, że lekarz wyjaśnia, że nigdzie nie jest określone co jest odpowiednim, właściwym(tak należy to przetłumaczyć) powodem do zwolnienia z konieczności noszenia maski i przy takim niesprecyzowanym rozporządzeniu żaden lekarz w praktyce go nie wystawiał, bo groziła za to utrata licencji, co nie znaczy, że nie było ludzi, którzy powinni je otrzymać.

513

Kraśko ubolewa, bo swój certyfikat covid może najwyżej "podłożyć pod nogę stołu"

Kraśko ubolewa, bo swój certyfikat covid może najwyżej "podłożyć pod nogę stołu"

TVN24 byli Paulina Hennig-Kloska z Polski 2050 i wiceminister rolnictwa Rafał Romanowski. Prowadzący Piotr Kraśko rozpaczał w czasie programu, że w Polsce certyfikaty covidowe nie służą do takiej segregacji, jak gdzieniegdzie na Zachodzie.

dr_gorasul
z
nczas.com
dodany: 03.02.2022, 10:51:12
  • 84
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    zamordyzm
  • #
    lexkonfident
  • #
    polityka
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 13:20:37
  • 32
@missolza:

Celny obrazek, ale moim zdaniem wrzucony w nieadekwatnym miejscu. Też nie lubię jak ktoś np. wyzywa kogoś tylko dlatego, że się zaszczepił, czy nosi maseczkę.
Jednak jeśli ktoś nawołuje do odbierania podstawowych praw obywatelskich osobom niezaszczepionym, w dodatku wbrew badaniom i statystykom, to jak najbardziej można powiedzieć, że ma zapędy faszystowskie.
To tacy ludzie jak pan Kraśko odpowiadają za szczucie Polaków jednych na drugich, do czego zaprzestania nawołuje wrzucona

348

Związek z rozmarynu chroni przed COVID-19. Naukowcy znaleźli dowody

Związek z rozmarynu chroni przed COVID-19. Naukowcy znaleźli dowody

Naukowcy ze Scripps Research znaleźli dowody wskazujące na to, że związek chemiczny obecny w rozmarynie mogą być skuteczną bronią przeciwko wirusowi SARS-CoV-2. Dotyczy to wszystkich wariantów koronawirusa wywołującego COVID-19, także Omikrona.

konto usunięte
z
geekweek.interia.pl
dodany: 02.02.2022, 20:48:22
  • 89
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 11:35:52
  • 11
@ktoosiu:

poza tym #!$%@?ć logikę, naukowcy mówią że szczepionki działają? hurr durr opłacani przez koncerny farmaceutyczne

Naukowcy mówią że rozmaryn czy inne zielsko potencjalnie może coś robić? TAK NATURALNA MEDYCYNA NAUKOWCY DOBRZY xD


Bo wbrew medialnej nagonce, ludzie zadający pytania i mający wątpliwości przeważnie nie są przeciwni nauce i badaniom. Ba, wielu lekarzy i naukowców od dawna kwestionuje różne aspekty oficjalnej narracji związanej z koronawirusem, czy sposobami przeciwdziałania mu, jednak nawet oni są uciszani, dyskredytowani i wyzywani

579

Izrael: Lawinowy wzrost liczby zgonów na sami wiecie co.

Izrael: Lawinowy wzrost liczby zgonów na sami wiecie co.

Wczoraj w 9-milionowym Izraelu odnotowano 226 zgonów na sami wiecie co. W ostatnim tygodniu dobowy przyrost liczby zgonów utrzymuje się na poziomie około +50% d/d. W ciągu tygodnia wzrosło z 11 do 226. Nie komentuję, podaję liczby.

Guayaseal
z
wykop.pl
dodany: 03.02.2022, 07:44:04
  • 197
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    izrael
  • #
    szczepienia
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 10:17:18
  • 10
@teiksef:
Np. EMA :

https://www.bankier.pl/wiadomosc/EMA-krotkie-odstepy-miedzy-kolejnymi-szczepieniami-przeciw-COVID-19-moga-oslabic-odpornosc-8259060.html
mindrape
mindrape
mindrape 03.02.2022, 10:49:19
  • 4
@teiksef:
Racja, ale jedno wiąże się ściśle z drugim. Obecnie ludzie przyjmują trzecią dawkę w przeciągu niecałego roku, a w krajach takich jak Izrael jadą z czwartą dawka. Pojawiają się coraz częściej zalecenia, żeby brać trzecią już 3 miesiące po drugiej. Zachęca się(a właściwie przymusza) ludzi do brania kolejnej dawki poprzez mocne skracanie ważności paszportow covidowych w różnych krajach.

Z jednej strony takie zalecenia nie dziwą, bo skuteczność szczepionek drastycznie

344

Wiceminister zdrowia Waldemar Kraska zakażony koronawirusem!

Wiceminister zdrowia Waldemar Kraska zakażony koronawirusem!

Koronawirus został potwierdzony u wiceministra Waldemara Kraski oraz ochroniarzy ministra Adama Niedzielskiego. W związku z tym kierownictwo Ministerstwo Zdrowia ogranicza kontakty z osobami spoza resortu. Dla przypomnienia: Waldemar Kraska, był szczepiony przed obiektywami kamer w 2020 r.

rol-ex
z
onet.pl
dodany: 31.01.2022, 14:52:03
  • 67
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    rzad
  • #
    ciekawostki
mindrape
mindrape
mindrape 01.02.2022, 05:31:14 via Android
  • 7
@kostoo

Jeśli zarażeni są siewcami śmierci, jak to się przedstawia w mediach to paszporty covidowe są licencją na zabijanie.

547

Zaufaj nauce. Dr M. Sobolewski: segregacja sanitarna bez sensu. Jest odwrotnie!

Zaufaj nauce. Dr M. Sobolewski: segregacja sanitarna bez sensu. Jest odwrotnie!

Dr Marek Sobolewski, statystyk, Politechnika Rzeszowska: Występuje powszechna dodatnia korelacja między zaszczepieniem a raportowaną transmisją wirusa. Obecnie nie ma w badanych zbiorach odwrotnej korelacji! To pokazuje, że realnie szczepienia nie mają wpływu na transmisyjność wirusa.

linux-antisystem-daemon
z
youtube.com
dodany: 30.01.2022, 22:17:06
  • 131
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    covid19
  • #
    ciekawostki
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 16:26:16
  • 1
@TheRealMikz:

Dokładnie, zresztą można sobie to sprawdzić w kalkulatorze ryzyka do którego link można znaleźć na stronie Bazy Analiz Systemowych i Wdrożeniowych:
mindrape - @TheRealMikz:

 Dokładnie, zresztą można sobie to sprawdzić w kalkulator...

źródło: comment_1643646185U9FcseUDofbvFJfdgvXfwj.jpg

Pobierz
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 16:39:17
  • 2
@przeciwko78:
Niestety dożyliśmy takich czasów, że obiektywnych informacji można się prędzej dowiedzieć z mediów Rydzyka niż z głównych stacji telewizyjnych i radiowych. To jedynie pokazuje w jakim miejscu się znajdujemy.
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 16:40:57
  • 3
@zdjeciegipsu:
To po co wprowadzać segregację sanitarną, skoro nie ma wpływu na transmisję? Bo tego właśnie dotyczyła ta prezentacja.
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 17:03:08
  • 2
@przeciwko78: Nie po drodze mi z Rydzykiem, ani nawet z kościołem, ale liczy się dla mnie właśnie prawda i jej poszukuję. W tej sprawie akurat on ją głosi, no cóż. Wolę prawdę podpartą konkretnymi badaniami i statystykami od Radia Maryja niż kolejne kłamstwo i manipulację od TVN.
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 17:17:31
  • 0
@Krolik: To, że w badaniach zmniejszają nie oznacza, że zmniejszają długotrwale i w przypadku ciągle pojawiających się nowych odmian. Jeśli chodzi o Omikrona, który lada chwilę będzie u nas dominował to praktycznie nie chronią przed zarażeniem i przełamuje on odporność zarówno poszczepienną jak i u ozdrowieńców.

Zresztą statystyki pokazują jakie ma znaczenie poszczepienna ochrona przed infekcją w populacji. Jeśli nie wierzysz polskim statystykom to zobacz ile infekcji jest w np.
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 17:24:14
  • 1
@TheRealMikz:
Zgadzam się z Tobą. Sam też byłbym zainteresowany statystykami dla ozdrowieńców, ale do tej pory nie udało mi się do nich dotrzeć, mimo, że przecież MZ musi dysponować takimi danymi...

Trzeba wziąć jeszcze pod uwagę, że ta prognoza opiera się raczej na danych zebranych dla poprzednich wariantów i prawdopodobnie dla Omicrona ryzyko ciężkiego przebiegu i śmierci będzie znacznie niższe.
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 17:47:29
  • 2
@przeciwko78: Mylisz się. Od co najmniej roku śledzę zarówno naukowe publikacje jak i statystyki, używam przede wszystkim ogólnie uznanych źródeł. Mam styczność z Covidem na co dzień, bo pracuję w szpitalu. Ja nawet nie jestem przeciwnikiem szczepień i wiem z tych samych badań i statystyk, że dla wielu ludzi są one wskazane i mogą uratować życie. Jednak segregacja sanitarna i przymus szczepień nie mają żadnego sensu i trzeba być ignorantem
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 17:53:47
  • 2
@TheRealMikz:
Omicron "zagarnia rynek" w takim tempie, że to jest kwestia dni, jak będzie stanowił 90%. Wydaje mi się, że z tego co wczoraj sprawdzałem to już było dużo ponad 50 % w Polsce, według pewnych danych.

Jak czy inaczej, serio, jeśli ktoś mnie nazwie szurem to droga wolna, uważam że trudno, opierając się na danych, uznać ten burdel, który ma obecnie miejsce, za racjonalni.


Doszedłem do podobnych wniosków. Jak
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 18:12:44
  • 2
@TheRealMikz:

No na to wygląda( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak naprawdę to cały podział na szurów i covidian jest moim zdaniem bardzo szkodliwy i być może nawet częściowo sterowany. Wielu jest też ludzi, którzy z jednej strony zauważają pewne absurdy, ale z drugiej powtarzają każdą jedną teorię spiskową bez żadnej weryfikacji i znam takich osobiście. Mimo dobrych intencji wydaje mi się, że robią krecią robotę i dają paliwo tym, którzy
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 18:53:12
  • 0
@Krolik:

Jeżeli współczynnik zakaznosci jest dostatecznie wysoki, taki jak przy omikronie, to nawet przy 99% zaszczepionych i przy 100% skutecznej szczepionce będziesz mieć wykładniczy wzrost zachorowań, tyle że powolniejszy.


Tylko właśnie jak porównuję wykresy dla poszczególnych krajów z różnym stopniem wyszczepienia to nie widzę tej zależności. Widzę, podobny wzrost intensywności zachorowań, jak i ilość przypadków. Poniżej wykres dla Portugali, która ostatnio notuje po 65 000 przypadków dziennie przy populacji ok. 10 000 000. Zresztą w tej chwili jeśli chodzi o nikłą ochronę przed zarażeniem Omicronem wśród zaszczepionych raczej wszystkie źródła są zgodne. Z tego co wiem to nawet Pfizer to przyznaje i dlatego pracują nad szczepionką na ten
mindrape - @Krolik:

 Jeżeli współczynnik zakaznosci jest dostatecznie wysoki, taki ...

źródło: comment_1643655189fh7e4gxQ053pTcJlW3NaY6.jpg

Pobierz
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 19:14:11
  • 1
@TheRealMikz:
Generalnie to, że wykrywamy jedynie ułamek zakażeń to ogólnie znany fakt. Spotkałem się z różnymi, nieraz bardzo rozbieżnymi szacunkami ile zachorowań jest w rzeczywistości, czasami słyszy się, że jest to np. x 5, innym razem x 10. Dużo zależy na pewno od metodyki testowania i ilości testów.

Myślę jednak, że najdokładniejsze są pomiary statystyczne polegające na badaniu przeciwciał w reprezentatywnym wycinku społeczeństwa i raczej na tej podstawie ustala się
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 20:02:55
  • 2
@przeciwko78:
Jeśli chodzi o źródła to zacząłem wprawdzie od jakiegoś czasu je zapisywać, ale odbywa się to w różnych miejscach i nie mam czasu na dokładne ich uporządkowanie. Generalnie biorę pod uwagę jedyne powszechnie uznane badania, publikowane w renomowanych czasopismach oraz oficjalne statystyki np.:
mindrape - @przeciwko78: 
 Jeśli chodzi o źródła to zacząłem wprawdzie od jakiegoś c...

źródło: comment_1643659473xXm3tHoJnNCdEt7ZVMmzxo.jpg

Pobierz
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 20:19:47
  • 2
@TheRealMikz:
Ja trochę i tak zbyt dużo czasu poświęcam ostatnio na ten temat, przez co zaniedbuję już inne obowiązki, jednak robię to, bo uważam, że jest to bardzo ważna w tej chwili kwestia, dotycząca każdego i chcę mieć jak najlepszy obraz sytuacji.

Skupiam się ostatnio przede wszystkim na danych dotyczących skuteczności szczepień i to głównie przed rozprzestrzenianiem, bo to jest najistotniejsza sprawa jeśli chodzi o przymus szczepień jak i segregację
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 20:54:08
  • 2
@przeciwko78:
Ale czy ja gdziekolwiek neguję skuteczność szczepień przed ciężkim przebiegiem czy śmiercią?

Dyskutujemy pod znaleziskiem o sensowności segregacji sanitarnej i tylko do tego się odnoszę.
Zapytałeś czy warto szczepić wszystkich(przynajmniej ja tak zrozumiałem to pytanie) to odpowiedziałem, że nie, bo dla ogólnego dobra populacji to wiele nie wnosi w mojej ocenie. Jeśli chodzi o redukcję śmiertelności podobną jak w najlepiej wyszczepionych krajach to wystrarczyłoby zaszczepić ludzi 60+ oraz
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 21:15:06
  • 1
@przeciwko78:
Tak, nie ma masowych zgonów, ponieważ podczas zaszczepienia całej populacji wyszczepili niemal 100% seniorów. Tak jak pisałem, u nas średnia wieku śmierci na covid to jest ok. 75 lat. Szczepiąc regularnie grupę 60+ redukujemy liczbę zgonów na covid w grupie, która stanowi pewnie ok. 90% tych zgonów.

Myślę jednak, że ten wpływ naszej służby zdrowia i sposobu zarządzania może być jednak większy niż przypuszczasz, bo stosunek śmierci wśród zaszczepionych
mindrape - @przeciwko78:
 Tak, nie ma masowych zgonów, ponieważ podczas zaszczepieni...

źródło: comment_1643663622vwwTLkLjRKAGwxwhUdOWjz.jpg

Pobierz
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 21:32:59
  • 2
@przeciwko78:
Rozumiem, że masz takie zdanie i je szanuję. Tak jak pisałem, nie jestem przeciwnikiem szczepień, a zwolennikiem wolnego wyboru. Skoro mamy wirusa, o którym już od dawna wiadomo, że się go nie pozbędziemy i szczepienie chroni w zasadzie już tylko przed ciężkim przebiegiem i przechorowaniem, to niech każdy chroni siebie w sposób, który uzna za stosowny.

695

15 tys. za brak testu na koronawirusa i odszkodowanie za zakażenie innych. DZIŚ!

15 tys. za brak testu na koronawirusa i odszkodowanie za zakażenie innych. DZIŚ!

Poprzedni projekt ustawy w sprawie weryfikacji covidowej przepadł. Nowy zakłada znacznie bardziej radykalne działania. W poniedziałek, 31 stycznia, zaplanowano jego pierwsze czytanie w Sejmie.

LOTA
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 31.01.2022, 05:37:42
  • 158
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 13:44:47
  • 7
@alberto81: Ta ustawa jest tak głupia, że nie ma opcji żeby to przeszło. Nawet proobostrzeniowy Kosimiak-Kamysz zjechał ją ostatnio w wywiadzie radiowym.
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 13:48:01
  • 11
@Legion616:
Nie ma żadnych szans żeby ta ustawa weszła w obecnym kształcie, bo to po prostu jeden wielki absurd. Prawdopodobnie celowo podsuwa się takie buble, ale mi by było po ludzku wstyd z czymś takim wyskakiwać i posłowie wychodzący z takimi propozycjami powinni z automatu trafiać w polityczny niebyt.

1069

Money hustle gang uncovered and brought to police

Money hustle gang uncovered and brought to police

Janek Rubeš i Honza Mikulka to znani Youtuberzy, którzy od kilku lat przybliżają nam uroki czeskiej Pragi. Mają też nietypowe hobby - walczą ze wszelkiem maści oszustami i skamerami. Tym razem wypowiedzieli wojnę gangowi z Rumumii, który oszukiwał turystów. Nie każdy bohater nosi pelerynę!

groman43
z
youtube.com
dodany: 30.01.2022, 20:09:49
  • 80
  • #
    europa
  • #
    praga
  • #
    czechy
  • #
    rozrywka
  • #
    podroze
mindrape
mindrape
mindrape 31.01.2022, 09:09:51
  • 7
@gruby840:
Ja spotkałem trochę takich, ale jednak to dość rzadki widok. Nawet kiedyś wynajmowałem mieszkanie od nich. Całkiem normalni pracujący ludzie, córki studiujące itd.
Niestety większość zapracowała sobie na opinię jaka o nich panuje, ale też nie można generalizować i mówić, że każdy z nich jest taki sam, bez wyjątku.
Obawiam się jednak, że ci, którzy chcą żyć normalnie muszą się jednak nieco odciąć od tej społeczności, której częścią kultury

562

"Konwój wolności" zablokował Ottawę. Trudeau musiał opuścić dom

premier Kanady ucieka jak szczur przed suwerenem

Fikuscus
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 29.01.2022, 22:52:36
  • 103
  • #
    kanada
  • #
    covidianie
  • #
    wolnosc
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 15:58:04
  • 2
@ProgFan2112: Gdzie tam jest mowa o tym, że nieszczepieni to "robactwo"? W prawdzie przeleciałem szybko pobieżnie tekst i nie udało mi się znaleźć.
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 16:06:58
  • 2
@billuscher: To, że ktoś podejmie jedną słuszną decyzję, nie oznacza, że ogół jego działań jest na plus. Danie cukierka w postaci lepszego dostępu do medycznej marihuany, nie oznacza, że opowiada się za wolnością jednostki, tym bardziej gdy jednocześnie jest za ograniczaniem ludziom podstawowych praw obywatelskich.
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 16:18:06
  • 1
@ProgFan2112: Nie wnikam w to co on sobie myśli i nawet specjalnie z nim nie sympatyzuję, ale z tego co czytam to po prostu dostosował się do istniejących przepisów. Widać, że uważa je za słuszne, ale nie widzę tam żadnej pogardy dla niezaszczepionych. Prawdopodobnie jakby się nie dostosował to musieliby odwołać festiwal, tym bardziej, że władze tylko czekają na jego potknięcia.
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 16:37:18
  • 0
@dan-kamynski:
A kto twierdzi, że ten wirus to nic?
Mowa jest o ograniczaniu podstawowych praw jednostki, które jest nie tylko wbrew prawu, ale również wbrew wynikom badań naukowych i statystykom. To, że wśród ludzi domagających się podstawowych praw są też tacy, którzy głoszą bzdury nic tu nie zmienia, bo akurat w sprawie segregacji mają rację. Szczepionka nie chroni od dawna przed rozprzestrzenianiem wirusa i to jest fakt.
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 16:45:28
  • 0
@dan-kamynski:
Widzę, że lubisz kategoryzować ludzi i każdy kto ma jakiekolwiek obiekcje to dostaje łatkę szura. Myślenie zero-jedynkowe jest wygodne, ale ma mało wspólnego z rzeczywistym obrazem sytuacji.
Widzisz ja np. pracuję w szpitalu, jestem przeciwny segregacji sanitarnej, a mogę stwierdzić bez cienia przesady, że jestem jednym z pracowników, którzy najbardziej dbają o zasady bezpieczeństwa związane z tym wirusem. Jednocześnie znam zaszczepionych, którzy mają w dupie wszelkie zasady, wręcz uważają,
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 16:50:31
  • 1
@billuscher:
Bo chyba nie ma u nas prawdziwych wolnościowców w polityce. Może jedynie Korwin i jego otoczenie kiedyś opowiedzieliby się i za legalizacją i za poszanowaniem innych praw jednostki, ale odkąd zbratali się z narodowcami, to wolność ograniczona jest do tego z czym zgadza się kościół katolicki. Natomiast lewica akurat też jest za legalem, ale jednocześnie gdyby mogli to by wprowadzili apartheit dla niezaszepionych, wbrew wszelkim rozsądkowym argumentom...¯\_(ツ)_/¯

603

Pospieszalski mocno o rozniecaniu pandemicznej psychozy przez część mediów

Pospieszalski mocno o rozniecaniu pandemicznej psychozy przez część mediów

Pospieszalski zwrócił uwagę, że bez masowego działania grających na ludzkich emocjach mediów, pandemia nie wywołałaby takiej psychozy strachu. To część mediów uznała, że można przyzwolić na to, by władze nakładały na obywateli radykalne, odbierające im podstawowe prawa i wolności restrykcje.

Dziaders
z
dorzeczy.pl
dodany: 30.01.2022, 06:43:31
  • 60
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    pospieszaliski
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    ciekawostki
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 10:26:44 via Android
  • 2
@blurred
Tyle, że ilość stwierdzonych zakażeń o niczym nie świadczy. Szczególnie przy mocno zaraźliwym, ale łagodnym omicronie, który lada chwila będzie u nas wariantem dominującym.

503

Mocne przemówienie Pauliny Ponety pielęgniarki - przeciwko segregacji sanitarnej

Mocne przemówienie Pauliny Ponety pielęgniarki - przeciwko segregacji sanitarnej

Mocne przemówienie Pauliny Ponety pielęgniarki w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym podczas pikiety w Radomiu #StopSegregacjiSanitarnej

nirt435
z
facebook.com
dodany: 29.01.2022, 16:18:53
  • 58
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
mindrape
mindrape
mindrape 30.01.2022, 04:00:02 via Android
  • 28
@kamolek Ja pracuję w zawodzie medycznym i mówię o tym głośno w pracy, czy choćby tutaj, odkąd zauważyłem, że narracja medialna coraz bardziej rozjeżdża się z nowymi badaniami i danymi statystycznymi.
Myślę, że wielu medyków po prostu zaufało szczepieniom i sami się zaszczepili w terminie 0, kiedy jeszcze mało było wiadomo, a informacje z zagranicy były pełne grozy. Wielu też nadal uważa, że szczepienia są korzystne i warto do nich zachęcać.
  • <
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 22
  • Strona 17 z 22
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 15.11.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 17.01.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.12.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 14.06.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl