Wracając jeszcze do przebudowywanego od podstaw skrzyżowania ulic Wapiennikowej, Tarnowskiej, Pileckiego i Popiełuszki w Kielcach.
Można było zaprojektować je w dowolny sposób, wybrano najgorszy z możliwych. Gdyby nie to, że powstaje tam sygnalizacja świetlna to te rozwiązania nie byłyby najgorsze, ale po oddaniu inwestycji rowerzyści w celu przedostania się na drugą stronę ulicy będą musieli stać przynajmniej dwa razy (a może nawet więcej, zależy od programu sygnalizacji).
Wariant zrealizowany przez MZD:
- pokonywanie jednego skrzyżowania
Można było zaprojektować je w dowolny sposób, wybrano najgorszy z możliwych. Gdyby nie to, że powstaje tam sygnalizacja świetlna to te rozwiązania nie byłyby najgorsze, ale po oddaniu inwestycji rowerzyści w celu przedostania się na drugą stronę ulicy będą musieli stać przynajmniej dwa razy (a może nawet więcej, zależy od programu sygnalizacji).
Wariant zrealizowany przez MZD:
- pokonywanie jednego skrzyżowania
https://kielce.tvp.pl/34879431/nowe-sciezki-dla-rowerow
http://www.radio.kielce.pl/pl/post-63811
#kielce #rower #masakrytyczna #kieleckamasakrytyczna
Rowery głośniejsze od autek.