Aktywne Wpisy
limitless93 +83
Twoja dziewczyna wymienia pikantne wiadomości z żonatym typem z pracy.
Kończysz związek.
Informujesz żonę tego gościa co się odwala czy nie?
#kiciochpyta #zwiazki #rozowepaski
Kończysz związek.
Informujesz żonę tego gościa co się odwala czy nie?
#kiciochpyta #zwiazki #rozowepaski
Fennrir +154
Niezła #patodeweloperka w #katowice przebijająca chyba nawet wrocławskie nadbudówki: trzykondygnacyjna nadbudowa stanowiąca połowę wysokości budynku. Kamienice są w ewidencji, ale konserwator najwyraźniej problemu nie widzi, co innego gdyby szaraczek chciał wymienić okna, wtedy już by była "ingerencja w wygląd zabytku". IMO powinien być bezwzględny zakaz nadbudowywania zabytkowych kamienic (z jedynymi dopuszczalnymi wyjątkami w celu odtworzenia oryginalnej wysokości czy wyrównania pierzei), bo to co się dzieje w ostatnich latach to jest kompletna patologia.
Można było zaprojektować je w dowolny sposób, wybrano najgorszy z możliwych. Gdyby nie to, że powstaje tam sygnalizacja świetlna to te rozwiązania nie byłyby najgorsze, ale po oddaniu inwestycji rowerzyści w celu przedostania się na drugą stronę ulicy będą musieli stać przynajmniej dwa razy (a może nawet więcej, zależy od programu sygnalizacji).
Wariant zrealizowany przez MZD:
- pokonywanie jednego skrzyżowania na dwa lub więcej razy przez pieszych i rowerzystów
- brak połączenia z północno-zachodnim narożnikiem skrzyżowania
- wąskie drogi dla rowerów (2 m) i chodniki (1,5 m)
- wąskie chodniki
- odsunięte przystanki do skrzyżowania
Wariant „idealny”:
- rowerzyści i piesi pokonują skrzyżowanie na wprost na raz (tak jak samochody na jezdni),
- szerokie drogi dla rowerów (2,5 m) oraz chodniki (3,5 m)
- możliwość przysunięcia przystanków tuż za przejścia dla pieszych na wylotach - ułatwione przesiadki
- infrastruktura jest intuicyjna na maksa, można skręcić w dowolnej relacji
#kielce #rower #infrastrukturanadzis #drogi
- pokonywanie jednego skrzyżowania na dwa lub więcej razy przez pieszych i rowerzystów
- brak połączenia z północno-zachodnim narożnikiem skrzyżowania
- wąskie drogi dla rowerów (2 m) i chodniki (1,5 m)
- wąskie chodniki
- odsunięte przystanki do skrzyżowania
- rowerzyści i piesi pokonują skrzyżowanie na wprost na raz (tak jak samochody na jezdni),
- szerokie drogi dla rowerów (2,5 m) oraz chodniki (3,5 m)
- możliwość przysunięcia przystanków tuż za przejścia dla pieszych na wylotach - ułatwione przesiadki
- infrastruktura jest intuicyjna na maksa, można skręcić w dowolnej relacji
@lewactwo: Wydawało mi się, ze masz rower :P