- 0
- 2
@krabar: Nie zmienił się. Wysłałem zapytanie i otrzymałem taką odpowiedź:
Dzień dobry,
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że dokonana przez Pana płatność zostanie zaksięgowana w urzędzie skarbowym, do którego dokonał Pan przelewu.
W celu sprawdzenia dokonanej wpłaty prosimy o kontakt z właściwym urzędem.
Ponadto informujemy, że usługa Twój e-PIT nie przewiduje możliwości sprawdzenia stanu zaksięgowania wpłaty w urzędzie skarbowym.
Z poważaniem,
Zespół Pomocy Technicznej Twój e-PIT (T12, T13)
Centrum Kompetencyjne Usług
- 0
@konwik: właśnie teraz się zastanawiam czy w ogóle ta opcja "status płatności" pojawia się dla każdego, kto ma coś do zapłaty. wydaje mi się, że pojawiła mi się dopiero kiedy kliknąłem "zapłać online", ale później i tak anulowałem, bo mojego banku nie było na liście i zapłaciłem normalnie przelewem, ale tam ciągle wisi "Transakcja nie została zrealizowana – spróbuj ponownie później. Pamiętaj, aby w terminie zapłacić swój podatek".
Czy da się otworzyć konto na HBO GO używając #paypal bez powiązanej karty kredytowej/debetowej? Podczas próby domaga się podpięcia karty. Czy to zależy od ilości środków na paypalu, mam w tej chwili jakieś 50 PLN?