Wpis z mikrobloga

@krabar: Nie zmienił się. Wysłałem zapytanie i otrzymałem taką odpowiedź:

Dzień dobry,

W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że dokonana przez Pana płatność zostanie zaksięgowana w urzędzie skarbowym, do którego dokonał Pan przelewu.

W celu sprawdzenia dokonanej wpłaty prosimy o kontakt z właściwym urzędem.

Ponadto informujemy, że usługa Twój e-PIT nie przewiduje możliwości sprawdzenia stanu zaksięgowania wpłaty w urzędzie skarbowym.

Z poważaniem,

Zespół Pomocy Technicznej Twój e-PIT (T12, T13)

Centrum Kompetencyjne Usług
@konwik: właśnie teraz się zastanawiam czy w ogóle ta opcja "status płatności" pojawia się dla każdego, kto ma coś do zapłaty. wydaje mi się, że pojawiła mi się dopiero kiedy kliknąłem "zapłać online", ale później i tak anulowałem, bo mojego banku nie było na liście i zapłaciłem normalnie przelewem, ale tam ciągle wisi "Transakcja nie została zrealizowana – spróbuj ponownie później. Pamiętaj, aby w terminie zapłacić swój podatek".