Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko230
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
ikar998
ikar998

ikar998

Dołączył 4 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 128
  • Znaleziska 118
  • Mikroblog 10
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

578

Unijne embargo na rosyjski węgiel dopiero w sierpniu XD

Pokaż treści 18+

Unijne embargo na rosyjski węgiel dopiero w sierpniu XD

Taki termin wynika z nacisków niemieckich polityków, którzy nie chcieli się zgodzić na wcześniejszą rezygnację z rosyjskiego węgla. UE od początku wojny zapłaciła Rosji ponad 20 mld euro za węgiel, gaz i ropę.

Restory244
z
businessinsider.com.pl
dodany: 07.04.2022, 09:35:23
  • 108
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    putin
  • #
    rosja
  • #
    militaria
ikar998
ikar998
ikar998 07.04.2022, 12:34:50
  • -3
@xp17: nie ich nie obchodzi przejęcie władzy przez kolegów Putina, ich obchodzi jedynie żeby oni nie zostali odsunięci od koryta i tak działają wszystkie rządy, dlatego u nas Mateusz pluje na Niemców, Orban gra pod Rosję, Niemcy nie zgadzają się na starty gospodarcze, a Francja prowadzi agresywną dyplomację bez realnego działania. Wszystko to po to by wygrać przyszłe wybory i każdy z tych "rządzących" ma daleko w dupie Ukrainę i

2145

Intel jednak zostaje w Rosji. Koncern wystraszył się gróźb rosyjskich władz

Pokaż treści 18+

Intel jednak zostaje w Rosji. Koncern wystraszył się gróźb rosyjskich władz

Amerykański gigant IT nie wycofał się z Rosji i nie zatrzymał produkcji mimo sankcji i własnych zapowiedzi. Przestraszył się gróźb rosyjskich władz.

Ko5aK
z
rp.pl
dodany: 04.04.2022, 10:57:07
  • 95
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    technologia
  • #
    intel
  • #
    swiat
ikar998
ikar998
ikar998 04.04.2022, 11:45:12
  • -3
@dridex_: zbliża się koniec, lub zamrożenie konfliktu to wraca wszystko do normy pomału. Ameryka dba o swój biznes, my się od dwóch tygodni złościmy na Francję, że dostarcza technologię dla wojska Rosyjskiego, tymczasem USA dopiero zapowiedziało, że przestanie sprzedawać taką technologię do Rosji...

371

USA: Rozważymy zniesienie sankcji, jeśli przyczyni się to do zakończenia wojny

Pokaż treści 18+

USA: Rozważymy zniesienie sankcji, jeśli przyczyni się to do zakończenia wojny

Stany Zjednoczone rozważą zniesienie wprowadzonych przeciwko Rosji sankcji, jeśli pomoże to w zakończeniu wojny i utrzymaniu suwerenności Ukrainy - powiedział w niedzielę sekretarz stanu USA Antony Blinken w wywiadzie dla telewizji NBC.

szyna352
z
wnp.pl
dodany: 03.04.2022, 20:00:12
  • 75
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
ikar998
ikar998
ikar998 03.04.2022, 23:26:30
  • 12
@moooka: wierzę, że tam ktoś mądrzejszy od nas podejmuje decyzję. Aczkolwiek nie wyobrażam sobie resetu relacji z Rosją jak to miało miejsce w 2009 roku. Natomiast Ukraina jest przegranym tej wojny, niezależnie od wyniku. Rosja nie zapłaci za zniszczenia, a nawet jeśli to jak zapłaci za kilkadziesiąt tysięcy istnień, które już najprawdopodobniej zginęło + pozostałe tysiące które umrą z biedy/chorób itd na zniszczonych terenach. Odbudowa tego to kilkanaście lat... Kilkanaście

410

Niemiecka dziennikarka przejechała się po Polsce. Padły mocne zarzuty

Niemiecka dziennikarka przejechała się po Polsce. Padły mocne zarzuty

Moim zdaniem artykuł tej niemieckiej dziennikarki nie jest przypadkowy i również nie jest przypadkowy czas jego publikacji.

4x80
z
salon24.pl
dodany: 02.04.2022, 20:28:21
  • 96
  • #
    polska
ikar998
ikar998
ikar998 02.04.2022, 21:03:16
  • 96
@PosiadaczKonta: pisałem 2 dni temu, że zaczyna się właśnie narracja odnośnie kryzysu na granicy Białoruskiej szkalująca Polskę, wczoraj chyba nawet był artykuł na głównej onetu.

3322

Leroy Merlin obraził się na Polaków, i to nie jest żart

Pokaż treści 18+

Leroy Merlin obraził się na Polaków, i to nie jest żart

Wchodząc na stronę LeroyMerlin.fr z Polski, zostajemy przywitani komunikatem jak na obrazku. Po sprawdzeniu VPNem okazuje się, że na stronę można bez problemu wejść z Francji, Niemiec czy Włoch. Wygląda na to, że LM obraził się na całą Europę Śr i Wschodnią, która krytykuje obecność firmy w Rosji.

zjadlbymbanana
z
antyweb.pl
dodany: 01.04.2022, 17:43:50
  • 252
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    leroymerlin
  • #
    europa
ikar998
ikar998
ikar998 01.04.2022, 19:00:37
  • 2
@shadow_82: nie, w przypadku decathlonu polega to na tym, że zamówienia przez internet wciąż będą działać. Dlatego blokowany jest ruch zza granicy żeby oczy nie bolały i się nikt nie czepiał, nie wiem czy LM oferował wysyłkę ale możliwe, że to ta sama sytuacja.

684

Gazprombank, nieodłączony od SWIFT, nadal finansuje wojnę z Ukrainą

Pokaż treści 18+

Gazprombank, nieodłączony od SWIFT, nadal finansuje wojnę z Ukrainą

W szczególności ustalono, że za pośrednictwem rosyjskich Promswiazbanku i Gazprombanku pozyskiwane są bezzałogowe statki powietrzne, komponenty do sprzętu wojskowego oraz elektroniczny sprzęt rozpoznawczy dla 47. Gwardyjskiej Dywizji Pancernej

SzotyTv
z
businessinsider.com.pl
dodany: 01.04.2022, 16:12:09
  • 40
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    konfliktynaswiecie
ikar998
ikar998
ikar998 01.04.2022, 18:49:07
  • 11
@vectoreast: pragnę zauważyć, że dziś na głównej onetu znów wylądował tekst o nieludzkim traktowaniu imigrantów na granicy PL/BY
Jantar997
Jantar997
01.04.2022, 09:53:55 via iOS
  • 981
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ikar998
ikar998
ikar998 01.04.2022, 18:43:48
  • 0
@Jantar997: zaczęła się następna fala trollingu + wzmożone akcje na granicy polsko-białoruskiej, dziś już nawet jakieś teksty na onecie się pojawiają o nieludzkim traktowaniu uchodzców na granicy PL/BY
  • Odpowiedz

532

GKS TYCHY opłaca rosyjskich hokeistów z miejskich pieniędzy.

Pokaż treści 18+

GKS TYCHY opłaca rosyjskich hokeistów z miejskich pieniędzy.

Hańba dla polskich (?) klubów: GKS TYCHY, CRACOVIA, które wraz z działaczami i władzami miast odmawiają potępienia tej wojny i zdają się układać się w literę "Z" symbolizującą putinowskich faszystów.

runnerrunner
z
nowinytyskie.pl
dodany: 31.03.2022, 15:44:22
  • 27
  • #
    tychy
  • #
    hokej
  • #
    sport
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
ikar998
ikar998
ikar998 01.04.2022, 10:00:26
  • 16
@anttrza: samo opłacanie pensji dowolnego zawodnika z dowolnego kraju z miejskiego budżetu to patologia, miasto dokłada się do kosztów, ale zyski ściąga określona grupa ludzi. Polska liga sportu x(wstaw dowolny sport, może poza siatkówką) prezentuje tak denny poziom, że i tak nie ma to nic wspólnego z promocją miasta, którą zazwyczaj tłumaczą się urzędnicy miejscy.

725

Putin podpisał dekret. Za gaz trzeba płacić w rublach

Pokaż treści 18+

Putin podpisał dekret. Za gaz trzeba płacić w rublach

Władimir Putin podpisał dekret nakazujący pobieranie opłat w rublach za dostawy gazu do krajów uznanych za nieprzyjazne - w tym gronie mieści się m.in. cała Unia Europejska. Nowe zasady mają obowiązywać od jutra.

Szu_
z
rmf24.pl
dodany: 31.03.2022, 14:36:54
  • 230
  • #
    swiat
  • #
    energetyka
  • #
    putin
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    geopolityka
ikar998
ikar998
ikar998 31.03.2022, 16:45:22
  • 37
@dziacha: tu właśnie chodzi o to że będzie wystawiał w rublu rachunki po swoim fikcyjnym kursie i jakbyś miał zapłacić 100 milionów bo kurs jest faktyczny 200 do 1, to będziesz musiał zapłacić 200 milionów bo kurs jest według ruskiego banku 100 do 1, tak w dużym uproszczeniu. Tu chodzi o stworzenie zapotrzebowania na rubla dla umocnienia waluty + zarobienie jeszcze więcej ze sprzedaży tego samego gazu. W praktyce Gazprom
ikar998
ikar998
ikar998 31.03.2022, 17:07:41
  • 14
@awdr: bo to bank odpowiedzialny tylko za rozliczanie płatności za gaz właśnie, jakby go zamknęli to nie mieliby jak płacić = nie byłoby gazu, my musimy do października otrzymywać Rosyjski gaz więc aż tak nas to nie uderza, natomiast Niemcy dopiero będą budować LNG, podpisywać nowe kontrakty i to perspektywa na lata, a też nie mogą sobie pozwolić na taki wzrost cen. Z drugiej strony już się parę razy mogli

707

Polska żegna rosyjski gaz, węgiel i ropę

Pokaż treści 18+

Polska żegna rosyjski gaz, węgiel i ropę

Do końca roku Polska zrezygnuje z dostaw gazu z Rosji. Już teraz, czyli maksymalnie w maju nie będziemy importować także rosyjskiego węgla. To założenia strategii odchodzenia od rosyjskich surowców energetycznych, którą dziś poznaliśmy.

SwiatOze
z
swiatoze.pl
dodany: 30.03.2022, 12:59:31
  • 231
  • #
    polska
  • #
    rosja
  • #
    surowce
  • #
    gaz
  • #
    ropa
  • #
    wegiel
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 17:06:54
  • 2
@PotwornyKogut: Według Reutersa Scholz i Putin zgodzili się, że możliwość płacenia za rosyjski gaz w rublach będzie przedmiotem rozmów między ekspertami z obu krajów.
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 17:08:03
  • 0
@PotwornyKogut: i to jest cios w plecy, dla nas, Estonii, Litwy, Łotwy, Ukrainy, Rumunii i k---a połowy świata...
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 17:12:01
  • 1
@elim: Według Reutersa Scholz i Putin zgodzili się, że możliwość płacenia za rosyjski gaz w rublach będzie przedmiotem rozmów między ekspertami z obu krajów.
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 18:35:35
  • 1
@arkadiusz-kowalewski: tam w ogóle wyszła jeszcze inna akcja ostatecznie, bo płatność ma się odbywać w euro/dolarach ale rachunki będą wystawiane w rublach i Rosja chce aby te rachunki były przeliczane po oficjalnym kursie rosyjskiego banku narodowego(czy jak on się tam zwie). Czyt. wystawią Ci rachunek na 1mld rubli ale po kursie 85 do dolara a nie 170-180 co jest bliższe prawdy, jeśli G7 się na to zgodzi to będą jaja
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 19:43:25
  • 0
@Acozord: ale tę walutę musiałbyś wymienić w Rosji po ich kursie
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 19:58:00
  • 1
@Acozord: w ogóle się nie opłaca bo realna wartość rubla jest 2x gorsza niż ta oferowana przez bank Rosji, czyli realnie to jest podniesienie kosztu gazu 2x

212

Scholz mięknie? Rozmawiał z Putinem o opłatach za gaz w rublach

Pokaż treści 18+

Scholz mięknie? Rozmawiał z Putinem o opłatach za gaz w rublach

Rosja domaga się płacenia w rublach za dostawy gazu Według Reutersa Scholz i Putin zgodzili się, że możliwość płacenia za rosyjski gaz...

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 30.03.2022, 16:56:20
  • 54
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    rosja
  • #
    gaz
  • #
    energetyka
  • #
    polityka
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 18:41:16
  • -5
@kanapeczka_z_kanapa: według kolejnego info od Reutersa sprawa ma wyglądać tak, że płatność ma się odbywać w dolarach po kursie rubla ustalanym przez narodowy bank Rosji(czy jak on się tam oficjalnie zwie), co jeśli na coś takiego się zgodzą, to kompletna porażka bo to znaczy, że będą jeszcze więcej pieniędzy w Rosję pompować, bo jak widzimy oficjalny kurs rubla nijak sie ma do tego rzeczywistego...
ikar998
ikar998
ikar998 30.03.2022, 18:47:37
  • -5
@kanapeczka_z_kanapa: chciałbym żeby tak było, ale Niemcy już powołują sztaby kryzysowe i srają w gacie jakby im Rosja nagle miała dostawy odciąć, bo magazyny mają prawie puste. Ogólnie zaczyna się to robić śmieszne, bo jak nie atomem to straszą gazem, jak nie gazem to ropą, czas się w końcu nam ogarnąć, bo nigdy nie będzie dobrze, wojna się skończy a my dalej będziemy im słać miliardy zł.

514

Rosyjscy dyplomaci opuścili Polskę

Pokaż treści 18+

Rosyjscy dyplomaci opuścili Polskę

Ambasador Rosji w Polsce Siergiej Andriejew poinformował w poniedziałek, że 45 rosyjskich dyplomatów wydalonych przez Polskę opuściło kraj — informuje Reuters.

Kolekcjoner_dusz
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 28.03.2022, 10:40:07
  • 86
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    konfliktynaswiecie
ikar998
ikar998
ikar998 29.03.2022, 07:40:33
  • -11
@Davvs: nie wiem czy zauważyłeś, ale już przestaliśmy mieć znaczenie w tej wojnie. Po tym jak nie udało się wciągniecie nas w konflikt za pomocą MiGów, nagle zakończyły się rozmowy z prezydentem przez Zełeńskiego, już nam nikt od nich nie dziękuje za wsparcie, wczoraj wieczorem nawet poszedł atak z ich strony obarczajacy nas odpowiedzialnością za ofiary bo boimy się przekazać samoloty.

1209

Niemcy ograniczają wsparcie dla Ukrainy

Pokaż treści 18+

Niemcy ograniczają wsparcie dla Ukrainy

Rząd Niemiec, pomimo ofert ze strony przemysłu zbrojeniowego, nie zdecydował się, by kupować uzbrojenie w celu dostarczenia go Ukrainie – pisze Die Welt. Powodem ma być sceptycyzm urzędu kanclerskiego.

NieobliczalneZieloneKonto
z
defence24.pl
dodany: 28.03.2022, 13:54:01
  • 70
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    niemcy
  • #
    bron
ikar998
ikar998
ikar998 28.03.2022, 16:48:32
  • 1
@lakfor: a ja zauważę jedną ciekawą rzecz, że mimo tego co robią cały czas "zostali w grze", cały czas z nimi rozmawia Zełeński i informuje o tym, dziękuje im(potem co innego mówi mediom, ale warto zauważyć, że zwracając się do mediów mówi "Francuzi", "Niemcy"), nie obrywa się osobiście nikomu, z kolei my znów ponosimy koszty i jesteśmy już zepchnięci na boczny tor, ba u nas pozwolił sobie osobiście zakwestionować w
ikar998
ikar998
ikar998 28.03.2022, 16:56:36
  • 1
@lakfor: tylko, że całe nagranie z tych rozmów z dziennikarzami jest na youtube, oraz ten wywiad był dla mediów, które nie sprzyjają Kremlowi

1780

KE chce cofnąć obywatelstwa Rosjanom i Białorusinom objętym sankcjami

Pokaż treści 18+

KE chce cofnąć obywatelstwa Rosjanom i Białorusinom objętym sankcjami

Komisja Europejska w poniedziałek wezwała kraje UE do cofnięcia obywatelstwa przyznanego w ramach programu złotych paszportów Rosjanom i Białorusinom, którzy zostali objęci sankcjami w związku z wojną na Ukrainie.

konto usunięte
z
bankier.pl
dodany: 28.03.2022, 10:32:06
  • 52
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    bialorus
  • #
    wojna
  • #
    europa
ikar998
ikar998
ikar998 28.03.2022, 15:08:11
  • 0
@Lubie_Budyn: ale tu chodzi o sam fakt posiadania paszportu z kraju w strefie Schengen, ten złoty paszport upoważniał ich do poruszania się po Europie na takiej samej zasadzie jak Tobie, ruch bezwizowy niczym nieograniczony. Co jest skrajną patologia i w ogóle nie rozumiem w jaki sposób można było do czegoś takiego doprowadzić, że zwykły człowiek spoza strefy Schengen miał same utrudnienia żeby się tutaj dostać natomiast ludzie związani z Putinem,

410

Zelensky: rozwazamy kompromisy w sprawie statusu rejonu wschodniego Donbasu

Pokaż treści 18+

Zelensky: rozwazamy kompromisy w sprawie statusu rejonu wschodniego Donbasu

Ukraina jest gotowa do neutralności i kompromisu w sprawie statusu wschodniego Donbasu w ramach porozumienia pokojowego, powiedział w niedzielę prezydent Wołodymyr Zełenski

Dorodny_Wieprz
z
reuters.com
dodany: 27.03.2022, 20:37:48
  • 209
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
ikar998
ikar998
ikar998 28.03.2022, 07:41:22
  • -1
@antypatol: USA nie będzie miała nic do gadania w tej kwestii, bo to co chcieli to osiągną, będą jedynie naciskać na kraje NATO aby brały kwestie zbrojeniowe na siebie, żeby opuścić w końcu ten region. Sankcje jak nie zostaną zniesione to zostaną ominięte i dowiemy się dopiero o tym jak wybuchnie kolejny konflikt z udziałem Rosji.

1846

Wołodymyr Zełenski: Nie rozumie pomysłu misji pokojowej Kaczyńskiego :)..

Pokaż treści 18+

Wołodymyr Zełenski: Nie rozumie pomysłu misji pokojowej Kaczyńskiego :)..

Putin powinien spotkać się ze mną, gdziekolwiek poza Rosją, Ukrainą i Białorusią - powiedział prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski w pierwszym wywiadzie dla rosyjskich mediów od chwili wybuchu wojny w Ukrainie. Zełenski dodał, że "nie rozumie propozycji w sprawie misji pokojowej w Ukrainie, bo

konto usunięte
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 27.03.2022, 17:52:27
  • 316
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 18:47:44
  • 5
@wigr: to świadczy o tym, że Ukraina zaraz będzie zasiadać do rozmów pokojowych, a im nie zależało nigdy na misji pokojowej na takich zasadach jak zaproponował nasz rząd. Ich interesowało tylko wsparcie zbrojne po całości lub no fly zone. Ogólnie to bardzo zmienia mu się retoryka w ostatnich dniach tu słyszymy o powodzeniach ich kontrofensywy, a tu jak najszybciej chce zasiadać do rozmów pokojowych to trochę sprzeczne sygnały bo przy
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 18:53:14
  • 12
@Nieszkodnik: właśnie bardzo dziwna jest jego retoryka w tym wywiadzie, może to błędne tłumaczenie, a jeśli nie to znaczy że wcale im tak dobrze nie idzie... Ogólnie Ukraińcy w ostatnich 3 dniach wysyłają bardzo sprzeczne sygnały, chcą zasiadać do rozmów pokojowych jak najszybciej, a tutaj niby z drugiej strony odzyskują tereny i prowadzą poważną kontrofensywę, on chyba nie myśli, że Rosja po rozmowach na temat pokoju weźmie i wycofa się
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 19:07:51
  • -1
@wigr: założenie misji samo w sobie było mniej eskalujące, niż no fly zone, o które Ukraińcy się upominają. Jeśli dobrze zrozumiałem idea była taka że wejdzie wojsko które obstawi zachód gdzie nie dzieje się nic, zwalniając z tego obowiązku wojska Ukraińskie, jednocześnie usprawni korytarze humanitarne, przejmie przeszkolenie rezerwy, transporty humanitarne. Po tej wypowiedzi odnoszę wrażenie, że jedyne na czym im zależało to eskalacja konfliktu na kolejne kraje... co nie jest
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 19:28:31
  • 0
@wigr: pomijam go bo on nie ma nic do gadania w tych kwestiach, projekt przedstawiony później był taki jak wyżej i oczywiście ten dyskutowany z członkami NATO. Zełeński otrzymał później właściwy zarys, który jak widać już mu się nie podoba
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 19:37:56
  • 4
@Neoqueto: Dobrze, ale oni nie będą w NATO ani nie będą w UE. Z prostego powodu, żeby mogli wejść do UE potrzebują z 15-20 lat przygotowań, do tego czasu mogą już zwyczajnie nie istnieć jako państwo.

Druga sprawa, kto mu da teraz takie gwarancje bezpieczeństwa? My? Jako członkowie NATO nie moglibyśmy się włączyć w konflikt i tak. USA? wątpię, to nie jest do wytłumaczenia hamburgerom, dlaczego ich żołnierze mają jechać
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 19:52:21
  • 1
@Neoqueto: w Ameryce jest spory sprzeciw przeciwko walce za innych. Widać to było w populistycznej naracji Trumpa, która poniekąd jest kontynuowana przez Bidena. Ameryka zaczyna wymagać, by każdy członek NATO był w stanie bronić się sam, oni mają swoje konflikty.

Temat Unii jest nie do przyspieszenia, wystarczy spojrzeć na Albanie, która negocjacje rozpoczęła w 2003 roku dopiero w 2014 otrzymała status kandydata i jeszcze ten proces trwa. Przyjmując Ukrainę przymykając
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 20:14:47
  • 3
@Disegno: nie, chce zwyczajnie eskalacji konfliktu, w przeciwnym wypadku traci wschód i południe.
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 21:08:42
  • 0
@zomos: nie, cały świat nigdy nie zapłonie z tego też sobie zdaje sprawę, to nie I wojna światowa żeby jeden zamach wywołał lawinę.
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 21:26:53
  • -1
@epistan: Rosja nie zasiądzie do rozmów z Ukrainą jako przegrany, należy sobie zdać z tego w końcu sprawę. Taka retoryka leci od początku z kremla. Jeśli z kolei zasiądzie jako wygrany i zajmie republiki wschodnie ostatecznie w całym rozmiarze oraz południe, to Ukraina nawet nie będzie miała za co odbudować swojego kraju. I nie, Ukraina nie ma szans na zwycięstwo w tym konflikcie. Tam gdzie Rosja ma robić postępy to
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 22:05:05
  • 0
@epistan: trzeba brać pod uwagę fakt, że nikt w wojne Ukrainy z Rosją, nie będzie w nieskończoność pompował pieniędzy, Niemcy już nie zamierzają oddawać sprzętu, co najwyżej sprzedawać, trudno im się też dziwić sami i tak poniosą ogromne koszty tej wojny, zresztą jak każdy kraj w Europie, a Ukraina chce grać o wszystko ale kosztem finansowym innych, chciałbym żeby się nie przeliczyła, lepiej dla nas i dla nich. Ale jak
ikar998
ikar998
ikar998 28.03.2022, 06:21:02
  • 0
@Nieszkodnik: no właśnie nie bardzo, bo dziś już podaje reuters, że Zełeński mówi o kompromisie w kwestii Donbasu. To nie bardzo pokazuje go w roli zwycięzcy.

... w komentarzach skierowanych do rosyjskich dziennikarzy wcześniej tego dnia Zełenski przyjął inny ton, mówiąc, że Ukraina jest gotowa do przyjęcia neutralnego statusu i kompromisu w sprawie statusu wschodniego Donbasu w ramach porozumienia pokojowego.
ikar998
ikar998
ikar998 28.03.2022, 07:01:03
  • 0
@Nieszkodnik: wygląda na to, że istnienie Ukrainy jako kraju, ale to też nie wiadomo na jak długo, zobaczymy jak szybko znikną sankcje bo to, że znikną to wiemy. Tak jak wspomniałem kto będzie chciał być gwarantem bezpieczeństwa dla nich?
ikar998
ikar998
ikar998 28.03.2022, 07:30:24
  • 0
@Nieszkodnik: ja mówię o jakimkolwiek istnieniu. Do Unii też będzie ciężko, Albania od 2014 roku jest kandydatem minęło 8 lat i dalej jest kandydatem, a wniosek złożyli w 2003 roku, proces trwa już 19 lat, kraje jak Holandia, Niemcy, Hiszpania itd. nie zgodzą się na uproszczoną ścieżkę bo wszyscy kandydaci musieliby zostać zaakceptowani w ten sposób, wśród kandydatów jest przecież Turcja, która narusza wciąż wiele europejskich standardów i szybko nie

394

Niemcy chcą kupić izraelską tarczę antyrakietową. Może bronić także Polski?

Pokaż treści 18+

Niemcy chcą kupić izraelską tarczę antyrakietową. Może bronić także Polski?

Niemiecki rząd myśli o wartym 2 mld euro zakupie tarczy antyrakietowej. Niemieccy politycy zapowiadają, że mogłaby ona chronić również Polskę i inne kraje wschodniej flanki NATO.

wscieklybyk
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 27.03.2022, 08:50:18
  • 111
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    niemcy
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 18:33:33
  • 2
@demonoman: prawda jest taka, że mówią tak żeby wyciągnąć pieniądze albo bezpośrednio od krajów europy wschodniej albo z funduszy różnego rodzaju i zwyczajnie nie finansować tego z własnych pieniedzy

277

Jednym stwierdzeniem Joe Biden wywołał falę komentarzy. Chodzi o Putina

Pokaż treści 18+

Jednym stwierdzeniem Joe Biden wywołał falę komentarzy. Chodzi o Putina

"Na litość boską, ten człowiek nie może pozostać u władzy" - powiedział Biden podczas warszawskiego przemówienia w sobotę. Te słowa wywołały falę komentarzy zarówno w USA, jak i na świecie.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 27.03.2022, 07:24:54
  • 71
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    wojna
  • #
    rosja
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 12:58:03
  • 31
@Kangur100: bo tak naprawdę większość nie chce tej zmiany, Ameryce byłaby na rękę ale w Europie są już całkiem inne głosy, Macron stwierdził, że nie wolno nazywać Putina rzeźnikiem bo się obrazi, a trzeba utrzymywać dialog. Wszyscy na zachodzie Europy liczą na przywrócenie normalnych relacji z Rosją po wojnie, a właśnie Putin dla nich jest gwarantem takich relacji. To, że zwykli obywatele tego chcą to nie znaczy, że politykom na
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 14:14:58
  • -1
@ArtyzmPoszczepienny: chciałbym żeby kierowało nim coś innego niż tylko wybory w kwietniu
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 14:18:28
  • -2
@falden: tylko że tam w kolejce jest Miedwiediew, który wydaje się równie walnięty, no ewentualnie Nawalny, który sądząc po scieżce kariery nie różni sie wiele od Władka
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 14:31:23
  • -1
@falden: Ławrow z nich wszystkich jest najbardziej ogarnięty, Miedwiediew to ten sam styl robienia polityki szukając wroga i skupiając się na nim. Sobianin to zwykły pies na smyczy Putina.
ikar998
ikar998
ikar998 27.03.2022, 17:16:54
  • 1
@sroka22: problem w tym, że i tak będą. Do ludzi do których chcą i tak dotrą ze swoim przekazem. Tak jak dotarli z denazyfikacją. Tu nie ma znaczenia co mówią. Przecież oni wmówili ludziom że to Ukraina im zagraża inwazją.

545

Ukraina donosi o kolejnych deportacjach. Tym razem z Chersonia

Pokaż treści 18+

Ukraina donosi o kolejnych deportacjach. Tym razem z Chersonia

Rosjanie mają przygotowywać deportację Ormian, Azerów i Turków meschetyńskich z Chersonia na Krym - powiedziała wicepremier Ukrainy Iryna Wereszczuk, cytowana przez portal informacyjny RBK. Wcześniej strona ukraińska donosiła o przymusowych deportacjach do Rosji mieszkańców Mariupola.

Szu_
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 26.03.2022, 13:19:19
  • 27
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    putin
  • #
    ruskimir
ikar998
ikar998
ikar998 26.03.2022, 18:49:42
  • 4
@Bryzoll: pojawia się pewien problem, jeśli Rosja zostanie z Krymem i Donbasem to ten teren przepadnie bezpowrotnie. Ukraina po podpisaniu wszelkich gwarancji bezpieczeństwa nigdy nie będzie mogła zaatakować Rosji, bo straci wszelkie gwarancje tak samo jak my byśmy stracili artykuł 5 NATO. Rosja się przeliczyła ale i tak ostatecznie wciągnie oficjalnie już D----s/Krym do siebie i państwa zaczną to uznawać jako terytorium Rosyjskie... Jakoś nie słyszymy za dużo o sukcesach
ikar998
ikar998
ikar998 26.03.2022, 19:31:54
  • -1
@Bryzoll: za cenę w sumie to nie wiemy jaką, bo jedność NATO jest na ten moment spora, a jak się będzie miała kwestia sankcji za rok? może być tak samo jak w 2008 i 2014, trwa jeszcze wojna, aczkolwiek już w wielu kwestiach brak całkowitej jedności. Nie chciałbym zobaczyć kolejnego resetu stosunków z Rosją za rok, kosztem jak zwykle nas.
ikar998
ikar998
ikar998 26.03.2022, 20:00:26
  • 0
@Bryzoll: mówię bardziej z postawy bezsilności na to, że giną tam tysiące niczemu winnych ludzi jakby nie patrzeć bliscy nam kulturowo, a rozwiązania które dostajemy tego nie zmieniają i tak szybko nie zmienią. Czy to można odbierać jako bycie ruskim trollem... może

2225

Grecja, Francja i Turcja zamierzają wypłynąć na misje humanitarną do Mariupolu

Pokaż treści 18+

Grecja, Francja i Turcja zamierzają wypłynąć na misje humanitarną do Mariupolu

Na konferencji prasowej przedstawiciel Francji powiedział że trzy kraje razem planują "specjalną" misje humanitarną do mariupola. Macron ma próbować dojść putinowi do rozumu w następnej rozmowie telefonicznej, nie znane są szczegóły mediacji poniędzy prezydentami.

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 25.03.2022, 20:53:42
  • 135
  • #
    francja
  • #
    turcja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    geopolityka
ikar998
ikar998
ikar998 25.03.2022, 23:28:22
  • 11
@WakcynatorMilosci: ale po co Rosja ma atakować ten konwój humanitarny? przecież to jest nawet im na rękę zostaną tylko żołnierze więc będą mogli strzelać do wszystkiego co się rusza + przy ogromie zbrodni wojennych popełnionych w Mariupolu, Rosja musi zająć miasto żeby móc to wszystko jakoś tuszować, co innego że mer miasta mówi że zginęło 20 tys osób a co innego odnaleźć po wojnie zbiorowe mogiły z tymi 20 tysiącami
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 31.03.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 20.01.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking