Wszystko zaczęło się w 2015 roku, kiedy szef działu produktowego Netflixa Todd Yellin wpadł na pomysł, aby stworzyć marce „coś, co krzyczy Netflix!”. Praca z Yellinem na pewno nie była łatwa, szczególnie dla zatrudnionych wówczas sound designerów. Wymagania, które stawiał Todd
Wszystko zaczęło się w 2015 roku, kiedy szef działu produktowego Netflixa Todd Yellin wpadł na pomysł, aby stworzyć marce „coś, co krzyczy Netflix!”. Praca z Yellinem na pewno nie była łatwa, szczególnie dla zatrudnionych wówczas sound designerów. Wymagania, które stawiał Todd
źródło: comment_1620531122Oy5FZAcZBwoU70QWIHw7so.jpg
Pobierz



































źródło: comment_1620632855pCWrgLFT137G3oytgBzTbY.jpg
Pobierzźródło: comment_1620633209bbGNWyTVBITnoNt6Po3u1p.jpg
Pobierz