Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko302
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

horizontal_vertical
horizontal_vertical

horizontal_vertical

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2983
  • Znaleziska 1323
  • Mikroblog 1660
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 15

9

Stop Cham #545 - Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

Stop Cham #545 - Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 02.12.2020, 09:12:56
  • 5
  • #
    polska
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    prawojazdy
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 23:04:36
  • 1
@zawisza: Pytasz czy na skrzyżowaniu wolno zawracać? Otóż wolno.

horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 03.12.2020, 09:48:04
  • 1
@zawisza: Nie trzeba ustępować pierwszeństwa wszystkim. Jak jedziesz drogą z pierwszeństwem i zawracasz na skrzyżowaniu, to Ci z dróg podporządkowanych wciąż mają obowiązek ustąpić Ci pierwszeństwa.

Tak samo na skrzyżowaniu równorzędnym, jak masz z prawej strony pojazd, który zawraca, to on ma pierwszeństwo.

Pierwszeństwo przejazdu przez skrzyżowanie jest ustalane przed wjazdem na skrzyżowanie.

Kiedyś był taki przepis o którym mówisz, ale on został usunięty z PoRD w 1998r.

590

Candace Owens pozywa tak zwanych 'Fact Checkers'

Candace Owens pozywa tak zwanych 'Fact Checkers'

Wreszcie ktoś się zainteresuje tymi lewackimi Fact Checkersami...

airflame
z
bitchute.com
dodany: 02.12.2020, 20:31:12
  • 174
  • #
    usa
  • #
    facebook
  • #
    lewackalogika
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    heheszki
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 20:58:30
  • -32
Ach Ci przeklęci 'fact checkers' jakim prawem mają czelność weryfikować teorie spiskowe i burzyć jedyną słuszną narrację o "FRAUDS".
Ocenzurować, rozstrzelać
  • 14
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 03.12.2020, 08:43:46 via iOS
  • 5
@Bioenergetyk: Nie miałem na myśli „weryfikacji opinii” bo to wiadomo bez sensu ani nie odnosiłem się do tego konkretnego znaleziska.

Chodziło mi o sytuacje podczas wyborów w USA i oszustw. Przykładowo pojawia się w wielu miejscach info ze w jednym z miast w Michigan frekwencja wyniosła 781%. Bo takie info znalazło się w jednym ze sworn affidavit. No to myślisz sobie że coś tu jest nie tak, przekręt jak nic. Po

163

Obserwatorzy zeznają w sprawie fałszerstw wyborczych USA

Obserwatorzy zeznają w sprawie fałszerstw wyborczych USA

W skrócie: to iż jestem czarna nie oznacza, iż będę na takie coś pozwalała. Tak się umailiśmy wszyscy głosy na Donalda idą na Bidena, maszyna zliczająca głosy je jedynie zlicza nie weryfikuję.

zerohedge
z
facebook.com
dodany: 02.12.2020, 10:06:34
  • 52
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    wyboryusa
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 12:54:49
  • 36
@dziacha:

zeznania świadków pod przysięgą przed senatorami z Michigan

Tutaj pojawia się problem. To co oglądasz to nie są zeznania pod przysięgą. Ani nie są przed senatem.

To nie jest posiedzenie senatu Michigan. To jest prywatne spotkanie zorganizowane przez część polityków GOP z Michigan. I podobnie wyglądało to w przypadku Pennsylvanii i Arizony.

Warto zauważyć, że jakoś tak się dziwnie złożyło, że np. w Pennsylvanii Giuliani jakoś nie powołał na świadków
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 12:58:19
  • 32
@zerohedge: Kolego, tyle bzdur w kilku zdaniach.

Elektorzy mogą głosować na Trumpa jeżeli uznają, iż wyboru były ukradzione.

Elektorzy zasadniczo mogą głosować na kogo chcą, ale niektóre stany wprowadziły kary za głosowanie niezgodnie ze zobowiązanie.

Mogą ogłosić nieważność głosów korespondencyjnych

Kto może ogłosić nieważność głosów korespondencyjnych? Elektorzy? xD

sędziowie zmienili prawo a tego nie mogli i jest to nie konstytucyjne.

Nie - Sędziowe nie zmienili prawa, bo nie mają ku temu
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 13:18:54
  • 20
@zerohedge:
Proszę źródło tej informacje i o jaki stan chodzi, były zmieniane nawet zasady 11 godzin przed wyborami.

Stan Pennsylvania, ustawa ACT 77, rozszerzająca możliwości głosowania korespodencyjnego. Wprowadzona ponad rok temu w Izbie i Senacie Pennsylvanii głosami zarówno republikanów jak i demokratów.

Teraz po roku, część republikanów z PA (Kelly, Parnell) próbuję udowodnić jej niezgodność ze stanową konstytucją i unieważnić wszystkie głosy korespondencyjne w Pennsylvanii. Sprawa już przepadła w sądzie najwyższym
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 13:56:47
  • 14
świadkowie składali swe zeznania wcześniej na piśmie pod przysięgą


@dziacha: Widzisz, to są te "sworn affidavits". Na pewno znasz dobrze sytuację, która miała miejsce przed sądem w Arizonie.

Prawnicy Trumpa zebrali pewną ilość takich 'zeznań pod przysięgą'. Sądowi przedłożyli część z nich, bo pozostałe zweryfikowali jako nieprawdziwe. A przed sądem przedstawili pozostałe - ale nie te, których prawdziwość jakoś uprawdopodobnili, tylko takie, których fałszywości nie byli w stanie stwierdzić.

Czyli wyszli
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 14:34:46
  • 22
@Razzish: A Ci zaprzysiężeni świadkowie w Arizonie, których zeznania prawnicy Trumpa odrzucili bo zweryfikowali, że były kłamstwem? Rozumiem, że oni wszyscy już są sądzeniu za składanie fałszywych zeznań, tak?

Ludzie dalej nie rozumieją, co to jest "sworn affidavit". Żeby "sworn affidavit" mogło być przedstawione w sądzie jako "evidence", to taka osoba musi stawić się na przesłuchanie i przejść "cross-examination" przeprowadzone przez stronę przeciwną. Następnie taki "sworn affidavit" musi być poparty materialnymi
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 16:55:14
  • 8
@Balcerek: nie. widzą nazwiska kandydatów wprost wraz z partią.

https://fox11online.com/resources/media/e0f13730-0099-4a29-bddd-89a6aa0ac35c-large16x9_Novemberabsenteeballot4.png?1600881210986
Cryptonerd_io
Cryptonerd_io
Cryptonerd_io
02.12.2020, 12:00:56
  • 4
#trump #wybory #usa
Cryptonerd_io - #trump #wybory #usa
  • dziacha
  • Bartkownik
  • konto usunięte
  • Reakcjonista
  • 4
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 12:51:30
  • 1
@Cryptonerd_io: Rozumiem, że te osoby zostały wezwane przez Giulianiego i Ellis przed sąd jako świadkowie podczas procesu w Michigan. Oraz, że zgłosiły się na policję lub do District Attorney i złożyły takie zeznania.

Czy może jednak niekoniecznie i "zeznają" to tylko na prywatnej partyjnym zjeździe w jakimś hotelu?
  • DJtomex
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 02.12.2020, 14:39:31
  • 0
@dziacha: OK masz rację - akurat to w Michigan jest w senacie, a nie w hotelu tak jak to miało miejsce w PA czy AZ.

6

Aktorka znana z Juno i Incepcj ogłosiła, że jest trans-płciowym mężczyzną

Aktorka znana z Juno i Incepcj ogłosiła, że jest trans-płciowym mężczyzną

Od teraz będzie się posługiwała imieniem Elliot Page.

celt85
z
filmweb.pl
dodany: 01.12.2020, 22:11:37
  • 6
  • #
    usa
  • #
    hollywood
  • #
    zmianaplci
  • #
    lgbt
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 23:30:28
  • 0
@qbik: Kanadyjska, tak właściwie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 22:00:50
  • 0
#usa #trump #wybory

Uuuu, chyba jutro dymisja się szykuje:

Attorney General William Barr said Tuesday the Justice Department has not uncovered evidence of widespread voter fraud that would change the outcome of the 2020 presidential election.

https://www.newsmax.com/politics/barr-election-fraud/2020/12/01/id/999518/

Barr said U.S. attorneys and FBI agents have been working to follow up specific complaints and information they’ve received, but they’ve uncovered no evidence that would change the outcome of the election.

Attorney General to
  • 2
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 22:47:28
  • 1
@uhu8:
To trochę za mało powiedziane. Attorney General stoi na czele Departamentu Sprawiedliwości czyli odpowiednika ministerstwa, jest członkiem "rządu", tylko że jako jedyny nie ma tytułu "Secretary", a właśnie "Attorney General".
  • konto usunięte
rzep
rzep
rzep
01.12.2020, 13:29:33
  • 46
Wszystkie kontestowane stany już oficjalnie certyfikowały wyniki wyborów w #usa

Wczorajsze certyfikowanie przez Arizonę i Wisconsin zakończyło nerwowy okres przeliczeń. Oznacza to, że ich elektorami będą osoby wybrane przez Demokratów, które zagłosują na Bidena.

Cementuje to wygraną Bidena i ucina próby Trumpa by dosłownie ukraść wybory przy pomocy sztuczek prawnych by zignorować głosy wyborców.

Trumpow nie został już żaden z tzw. "flip states" gdzie mógłby walczyć.

https://www.nytimes.com/2020/11/30/us/politics/wisconsin-arizona-election-results.html

#usa #trump #biden #neuropa #
rzep - Wszystkie kontestowane stany już oficjalnie certyfikowały wyniki wyborów w #us...

źródło: comment_1606829372swdb4uaj7sxCfzPxAa20lt.jpg

Pobierz
  • Wiktorgg
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • Emerkaes
  • konto usunięte
  • +41 innych
  • 18
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 14:10:24
  • 3
@rzep:

Ale zaraz, zaraz. Jak to!? Przecież stanowe legislatury... one wszystko zmienią. Wybiorą elektorów, którzy zagłosują na Trumpa. Nie słyszałeś? Przecież wczoraj wszystkie media trąbiły, że legislatura Pennsylvanii już przyjęła rezolucję o decertyfikacji wyborów przez Secretary of State i wyborze innych elektorów. Dużo Ci umyka kolego.

Dlatego skwituje Twojego posta tylko jednym: FAKE NEWS
  • goparys
  • Katuszka
  • FrankJUnderwood
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 14:43:32
  • 5
@CynicznyMarksista:
Konstytucja USA mówi:

Each State shall appoint, in such Manner as the Legislature thereof may direct, a Number of Electors, equal to the whole Number of Senators and Representatives to which the State may be entitled in the Congress: but no Senator or Representative, or Person holding an Office of Trust or Profit under the United States, shall be appointed an Elector.


Czyli w skrócie - konstytucja daje stanowej władzy
  • Replica
  • CynicznyMarksista
  • konto usunięte
  • null_ptr
  • FrankJUnderwood
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 16:47:33 via iOS
  • 2
@CynicznyMarksista: No nie - legislatura nie glosuje. Ona ustanowiła prawo mówiące, kto bierze głosy elektorskie. Tak więc certyfikacja popular vote jest tożsama z zapewnieniem zwycięzcy elektorów.

Wczoraj zakończyło się posiedzenie legislatury w PA. Ostatnie w tym roku. Żadnego głosowania nad elektorami nie było - ani w jedną ani w drugą stronę. Zobacz sobie na inne stany, zwłaszcza te bezsporne. W żadnym nie było żadnego głosowania legislatury po certyfikacji wyników żeby jakoś
  • CynicznyMarksista
  • FrankJUnderwood
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 21:37:37
  • 0
@CynicznyMarksista: Jeszcze wracając na chwilę. Gdyby do legislatur należało 'ostatnie słowo' w wyborze elektorów, to równie dobrze możemy sobie wyobrazić sytuację odwrotną. W jakimś stanie gdzie w legislaturze przewagę mają demokraci, a więcej głosów zdobył Trump, po ogłoszeniu wyników demokraci mogliby sobie powiedzieć, że w sumie to był FRAUD i my sobie wybierzemy elektorów.

I w ten sposób de facto w każdym stanie można byłoby rzucić oskarżenie o FRAUD i doszłoby
c.....u
c.....u
konto usunięte 01.12.2020, 13:27:31
  • 1
Nie ma dowodów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wyboryusa #usa
c.....u - Nie ma dowodów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wyboryusa #usa
  • PIAN--A_A--KTYWNA
  • 7
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 14:07:54
  • 1
@cyklofluorohibiskusbaklazanu:
Można tylko odpowiedzieć cytatami z wyroku sądu w Pennsylvanii, gdzie 3 republikańskich sędziów w orzeczeniu napisało:

Charges of unfairness are serious. But calling an election unfair does not make it so. Charges require specific allegations and then proof. We have neither here.


Oświadczenia i oskarżenia ludzi na prywatnym zebraniu zorganizowanym przez partię republikańską w jakimś hotelu, to nie są dowody. To są zarzuty (charges) które powinni powtórzyć w sądzie zeznając
  • Katuszka
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 14:56:35
  • 1
@cyklofluorohibiskusbaklazanu:

nie wiem czemu piszesz że Giuliani nie powołał ich jako świadków


Może dlatego, że nie powołał.

wszystkie informacje w tym nagraniu zostaną powtórzone przed sądem


Dlaczego piszesz w czasie przyszłym? No chyba, że masz na myśli SCOTUS. Ale Supreme Court nie działa w ten sposób, że można mu dostarczyć nowe 'dowody'. SCOTUS sprawdza jedynie postanowienia sądów niższej instancji, czy nie było błędów itd. ale jako tako nie analizuje nowych dowodów,
  • Katuszka
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 16:04:16
  • 1
@cyklofluorohibiskusbaklazanu:

podane wcześniej "późne zgłoszenie"

Chyba Ci się pomylił "fraud case" Giulianiego z "Act 77 case" senatora Kelly.

każdy sąd z którym miała ta sprawa do czynienia odrzucał ją na takich podstawach, żeby broń Boże nie doszło do zeznań któregokolwiek z kilkudziesięciu świadków


W Pennsylvanii był normalny proces, gdzie Giuliani mógł przedstawiać świadków

Osoby wypowiadające się w tym nagraniu, wcześniej zeznały to samo pod przysięgą, i dlatego też ich zeznania nie
  • mucher
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 21:28:26
  • 0
@cyklofluorohibiskusbaklazanu:

albo liczba 781% jest z dupy albo dane na które patrzymy są nieadekwatne

No zobaczmy. North Muskegon: (1178+1470) / (1602+1788) * 100% = 78,1% - tyle wyniosła frekwencja wg danych hrabstwa
A a sworn affidavit mamy informację, że frekwencja tam wyniosła 781%.
Czyż nie jest to zastanawiająca zbieżność tych dwóch liczb?

Przesunięcie 6000 głosów od Donalda Trumpa do Joe Bidena

Czyli sytuacja z Antrim County, gdzie maszyna zliczyła głosy

19

Kolejne dowody na oszustwa wyborcze w USA, komentarz

Kolejne dowody na oszustwa wyborcze w USA, komentarz

Kolejne wysłuchania publiczne odsłaniają farsę wyborczą. Wszystkie media solidarnie unikają tematu. Pensylwania, a teraz Arizona blokują certyfikację wyborów i wyślą mianowanych przez siebie elektorów. FBI wkracza powoli do akcji. Komentarz po angielsku, w powiązanych ciekawe polskie źródło.

Reakcjonista
z
bitchute.com
dodany: 01.12.2020, 11:59:59
  • 22
  • #
    usa
  • #
    wyboryusa
  • #
    trump
  • #
    4konserwy
  • #
    wybory
  • #
    kraken
  • #
    polityka
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 15:15:18
  • 3
@Bartkownik:

Senatorowie z Pensylwanii którzy chcą zagłosować inaczej powołują na ten artykuł


Ci senatorowie z Pensylwanii, którzy złożyli taką rezolucję, to złożyli ją wczoraj - podczas ostatniego dnia posiedzenia Senatu i Izby w PA, a zatem z góry skazane na porażkę. To był ruch czysto polityczny, a wręcz propagandowy, bo wiadomo było, że nie ma nawet technicznej możliwości przeforsowania takiego czegoś (pomijam już brak większości, bo liderzy większości GOP w Izbie
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 15:20:40
  • 3
@Bartkownik:
Statystyka to dowód? Wow. Czyli rozumiem, że generalnie wybory są zbędne bo przecież statystycznie można określić kto wygra. Więc po co wydawać miliardy na organizację głosowania?

@Reakcjonista

tam padają dowody.

Zarzuty i oskarżenia, a nie dowody. Odróżniajmy te dwie rzeczy. Nie dziwi Cię, że żaden z tych 'dowodów' nie został przedstawiony przez Giulianiego w sądzie podczas procesu, który prowadził w PA? Tylko na prywatnym zjeździe części polityków GOP w jakimś
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 15:48:32
  • 3
@Bartkownik: Kolego, raz jeszcze. Gdyby modele matematyczne zawsze zgadzały się z wynikami wyborów, to organizowanie wyborów nie miałoby sensu. Bo po co? Skoro jest model pewny na 100%
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 16:17:05 via iOS
  • 2
@Bartkownik: Yeah right. A zatem dlaczego ten wątek nie był w ogóle podniesiony podczas Fraud Case w PA przez Giulianiego? Skoro to takie oczywiste i przesądzające? Być może Trump Legal Team tez nie ma pojęcia o statystyce.
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 16:32:29 via iOS
  • 2
@Bartkownik: Ok zgadzam się. Liczby nie kłamią. Niestety dla Trumpa
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 11:09:16
  • 2
#usa #trump #wybory

użytkownik @ktostam7, wrzuca filmik jakiegoś typa na temat wyborów USA. Po tym jak wypunktowałem chyba z 4 kłamstwa autora w pierwszych 10 minutach, usuwa mój wpis. Widzę komuna w narodzie mocno żywa
horizontal_vertical - #usa #trump #wybory

użytkownik @ktostam7, wrzuca filmik jaki...

źródło: comment_1606820939C3BgzZQnwydvDS5uCjPiSE.jpg

Pobierz
  • jawtwoimwieku
  • MrNobody567
  • 4
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 11:52:51
  • 2
@Razzish: Sorry, ale musiałbym cały komentarz wpisać od zera.

Ale przykładowo typ mówi, że w Wisconsin wysłano 200 000 kart do głosowania mailowych, a dostali z powrotem 300 000. Tymczasem w rzeczywistości w Wisconsin wysłano 2,068,464, a zwrócono 1,957,514. Trochę duży rozdźwięk - 200 000,vs 2 000 000

Dodatkowo gość twierdzi, że celem recountu nie było sprawdzenie poprawności pierwszego (maszynowego) liczenia czy sprawdzenie czy nie było zgubionych głosów, ale o to
  • konto usunięte
  • MrNobody567

37

Tysiące losowych ludzi twierdzi że nie głosowało a ich głos był oddany na BIDET

Tysiące losowych ludzi twierdzi że nie głosowało a ich głos był oddany na BIDET

Lewacka rzeczywistość coraz bardziej się zakrzywia :)

airflame
z
bitchute.com
dodany: 01.12.2020, 08:01:20
  • 30
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    wyboryusa
  • #
    wybory
  • #
    heheszki
  • #
    lewackalogika
  • #
    lol
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 01.12.2020, 10:40:00
  • 2
Czy głosowanie w USA nie jest tajne i anonimowe. W tym sensie, że nie można rozpoznać po karcie wyborczej kto głosował?

Skąd osoba, która twierdzi, że nie głosowała, ma wiedzę, że gdzieś tam jest "jej" głos oddany na np. Bidena?
Cryptonerd_io
Cryptonerd_io
Cryptonerd_io
30.11.2020, 18:30:11
  • 3
Na żywo

#trump #wybory #usa
Cryptonerd_io - Na żywo

#trump #wybory #usa
  • konto usunięte
  • Bartkownik
  • stefan8800
  • 5
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 30.11.2020, 18:55:19
  • 4
@Cryptonerd_io: Ciekawe, że Ci wszyscy 'świadkowie' wypowiadający się na tych partyjnych spędach w jakichś hotelach, nie przekładają się potem na ilość świadków w sądach zeznających pod przysięgą. Nie wspominając o jakimś udowodnieniu swoich oskarżeń.
  • ossprime
  • DJtomex
  • fstafkartofle
  • konradpra

20

Trump zarzuca ministerstwu sprawiedliwości i FBI bierność ws. wyborów

Trump zarzuca ministerstwu sprawiedliwości i FBI bierność ws. wyborów

Wybory prezydenckie były oszustwem – powtórzył w niedzielę prezydent USA Donald Trump. Zarzucił bierność w tej sprawie FBI (Federalnemu Biurze Śledczemu) oraz ministerstwu sprawiedliwości.

travelove
z
polsatnews.pl
dodany: 30.11.2020, 06:41:43
  • Wykop Poleca
  • Reklama
  • 3
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    biden
  • #
    wyboryusa
  • #
    prawo
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 30.11.2020, 06:47:49 via iOS
  • -1
Czy przypadkiem to nie prezydentowi USA podlegają FBI i Department of Justice? Czy dyrektorami obu nie są nominaci Trumpa?
  • 1
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 29.11.2020, 22:40:06
  • 2
#usa #trump #wybory
Sobota: Trump :FoxNews daytime is virtually unwatchable, especially during the weekends.
Niedziela: pierwszy wywiad po wyborach Trumpa. Gdzie? w FoxNews
  • konradpra
  • xinipl

29

Najlepsze POLSKIE FILMY XXI wieku

Najlepsze POLSKIE FILMY XXI wieku

Polskie kino po 2001 roku to nie tylko komedie romantyczne i kiepskie produkcje Patryka Vegi. Nasi czytelnicy wybrali 30 tytułów, wśród których znalazły się kryminały, dramaty, komedie, biografie, filmy mainstreamowe oraz festiwalowe perełki, które pokazują różne strony współczesnego polskiego kina.

stanulam
z
film.org.pl
dodany: 29.11.2020, 14:15:10
  • 6
  • #
    film
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    kino
  • #
    filmnawieczor
  • #
    kultura
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 29.11.2020, 22:28:06
  • 3
@tomeks85: Miras, ale to, że Vega robi gówniane filmy nie oznacza, że jeden nie mógł mu się udać. I tak też było z pierwszym Pitbullem. Nota bene był to jego debiut
N.....t
N.....t
konto usunięte 29.11.2020, 17:59:16 via Android
  • 68
#usa #wybory #bekazprawakow #neuropa

( ͡° ʖ̯ ͡°)
N.....t - #usa #wybory #bekazprawakow #neuropa

( ͡° ʖ̯ ͡°)

źródło: comment_1606672756CsCJvTmkMQcdT136CzpEr6.jpg

Pobierz
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • Tajemniczy58
  • Xianist
  • her_flik
  • +63 innych
  • 5
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 29.11.2020, 22:25:05
  • 0
@bossik21: Ta kasa na recounty, prawników nie idzie (i nie może iść) z prywatnej kasy Trumpa. To muszą być 'campaign' funds' czyli kasa od darczyńców.
horizontal_vertical
horizontal_vertical
horizontal_vertical 29.11.2020, 21:41:19
  • 3
Co Napoli zezłomowało Romę...
#mecz
  • konto usunięte
  • odislaw
  • MARIO99
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
  • Strona 6 z 12
  • >

Andrei V

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.12.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 09.05.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.05.2017

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 30.11.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl