Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
free3
free3

free3

Dołączył 11 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2785
  • Znaleziska 2778
  • Mikroblog 7
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 1

387

"Na co by Pani mogła chorować? Kręgosłup, nadciśnienie? Ile zwolnienia...

"Na co by Pani mogła chorować? Kręgosłup, nadciśnienie? Ile zwolnienia...

Lekarka ze Śląska za 70 do 150 zł wypisuje zwolnienia lekarskie na rzekome choroby? Dziennikarze "Uwagi" TVN postanowili zbadać sprawę i zostali jej "pacjentami".

etui64
z
tvn24.pl
dodany: 13.01.2015, 08:57:56
  • 95
  • #
    polska
  • #
    lekarze
  • #
    zwolnienia
  • #
    naduzycia
free3
free3
free3 13.01.2015, 09:12:37
  • -33
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 13.01.2015, 09:21:21
  • -18
@Radbard: Prawidłowe podejście jest takie, że trzeba zlikwidować płatne L4 a zamiast minimalnej stawki miesięcznej (skoro już ta patologia być musi) - wprowadzić godzinową. Ot i za jednym zamachem bez zatrudniania tysięcy biurw, kontrolerów i innych niepotrzebnych debili się likwiduje cały problem.

A nie jakieś faszystowskie jęczenie, że trzeba zwiększać kontrole i brać lekarzy w kamasze, etc.

Jak komuś się nie chce, albo jest zbyt chory, żeby pracować to jest
free3
free3
free3 13.01.2015, 09:41:23
  • -1
@Radbard: No i widzisz, o tym piszę. Zamiast zmienić patologiczny system który tworzy takie zachowania, gadasz, że należy tępić wynik działania w Polsce tego debilizmu polegającego na darmowych zwolnieniach. Bo jak już pisałem każdy lekarz to robi. No albo można przyjąć, że L4 to po prostu dodatkowy urlop.

I co to zmieni, że będziesz tępił lekarzy? Obecnie patologia jeszcze aż taka nie jest. Można jedynie ją zwiększyć, bo kiedy zwiększy się
free3
free3
free3 13.01.2015, 13:24:16
  • 10
@TheWTZ: Nie ma to, jak się truć żeby "zaoszczędzić" na czymś co można dostać za darmo, jak się poprosi. Mistrzu cebuli :)
free3
free3
free3 13.01.2015, 18:11:58
  • -8
@IIGuardianII: Wtedy to idziesz na zasiłek, a nie okupujesz przez lata miejsce pracy na które nie można nikogo zatrudnić.

@Unifokalizacja: Taaa... na pewno.

Gadaj tu z bolszewickimi kretynami... wystarczy napomknąć że trzeba zlikwidować patologię to od razu ryk, bo wszyscy zemrą jak ich nie będą trzymać na jednym i tym samym stanowisku pracy od poczęcia do śmierci...
free3
free3
free3 13.01.2015, 19:22:46
  • -1
@dawkot: Taak... na pewno. Dajmy na to UE, wzór nieskorumpowanej instytucji. Gdzie lobbyści legalnie płacą a biurwy przyklepują ustawy.

1505

Przeglądam sobie onet.pl, a tu nagle... umowa!

Przeglądam sobie onet.pl, a tu nagle... umowa!

Dzień jak zwykle - przeglądam sobie Onet. Zainteresował mnie jeden z materiałów dostępny na stronie głównej. Zainteresowany tematem bez zastanowienia klikam i zaczyna się odtwarzać materiał video. Moją uwagę przykuwa coś innego w prawym dolnym rogu...

defcon
z
wykop.pl
dodany: 13.01.2015, 11:27:44
  • 170
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    security
  • #
    z3s
free3
free3
free3 13.01.2015, 13:26:22
  • 25
Po prostu czerwoni debile sobie uroili, że z każdym teraz firmy muszą zawierać "umowy", nawet jeśli dostęp dotyczy całkowicie darmowej usługi. Oczywiście, dla "ochrony bydła", które ryczało jak to złe korporacje "bezprawnie" reklamy im wyświetlają czy wypociny cenzurują.

Więc teraz mają być jasno określone zasady wyświetlania reklam czy cenzurowania wypocin. A skończy się tak, że firmy krzaki zaczną ludziom posyłać do domów rachunki za umowy których w życiu nie widzieli i usługi
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 13.01.2015, 13:33:54
  • -1
@Mamoniowa: Ale to jest działanie do którego onet jest zmuszony. Jeśli tego komunikatu nie będzie, to będą musieli wyświetlić treść tej "umowy" na oddzielnej podstronie.
free3
free3
free3 13.01.2015, 13:34:26
  • 8
@dodgers: Dupochron przed kolejnymi euro-debilizmami. Bo KE uznała, że przeciętny człowiek to takie bydle i kretyn, że powinien mieć możliwość doładowania sobie telefonu, a po kilku dniach odstąpienia od "umowy" i zwrotu całości pieniędzy.
free3
free3
free3 13.01.2015, 13:40:58
  • 2
@dodgers: Nie, niby do czego? Oni właśnie nie chcą, żeby taka sprzedaż była traktowana jako oddzielna umowa (to jest im nie na rękę, bo od umowy można odstąpić, stąd ten kretyński mogłoby się wydawać zapis).

Jeszcze co do 3 punktu, to tutaj jest inna sprawa, bo euro-idioci uznali, że teraz każdy będzie płacił online VAT kraju którego jest rezydentem. Czyli jeśli zamieszkujesz naszą zieloną wyspę to zamawiając usługę w firmie
free3
free3
free3 13.01.2015, 13:44:53
  • -4
@Feliks_Biszkopt: Te niby "umowy" nie są prawnie wiążące. Równie dobrze można by tam wpisać, że oglądając film zrzekasz się praw własności mieszkania. I chyba tylko idiota wypełniłby jakieś zobowiązanie z nich wynikające.
free3
free3
free3 13.01.2015, 14:56:16
  • -2
@Feliks_Biszkopt: Nie będzie prawnie wiążące bo nie można nawet ustalić osoby która niby taką "umowę" zawarła. Więc nie występuje podstawowy wymóg, który powinna mieć każda wiążąca prawnie umowa. Tzn. jasne określenie kto ją zawiera. Reszta to już twoje własne #n-----------------e i opowiadanie bajek.

Więc oszuści którzy sobie coś tam jojczą, że podając email czy logując się na portalu zawieramy umowę mogą sobie swoje jęki między bajki wsadzić.
free3
free3
free3 13.01.2015, 18:16:00
  • -2
@Jack_Donaghy: To jakiś specjalny rodzaj umowy? "Umowa VOD" ... czy ty jesteś normalny. To zrób sobie taką witrynę i wpisz w umowę, że koszt obejrzenia filmu to 200 złotych... ciekawe czy ktoś będzie tak głupi i zapłaci.

Umowa jest nieodpłatna i wykonywana w momencie zawarcia - po co komu identyfikacja strony?

To po co w ogóle komu umowa, skoro nie wiadomo kto ją zawiera? (a napisałeś że lemingi powinny się

343

Nowy numer „Charlie Hebdo” z karykaturą Mahometa na okładce

Nowy numer „Charlie Hebdo” z karykaturą Mahometa na okładce

Najnowszy numer tygodnika „Charlie Hebdo” będzie miał okładkę z satyrycznym rysunkiem Mahometa, 16 wersji językowych. Nakład wydania może sięgnąć 3 mln egzemplarzy.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 13.01.2015, 09:12:25
  • 103
  • #
    swiat
free3
free3
free3 13.01.2015, 14:42:37
  • 19
@MKJohnston: Moim zdaniem takie coś jak zaprezentowano to dla fanatycznych grup obelga. To co ty proponujesz, to obelga dla tej (moim zdaniem niewielkiej) części przyjezdnych, która ceni nasze wartości i jest normalna.

To jest niestety myślenie skażone lewactwem. Myślisz, że jak pokażesz terroryście że wygrał to się nad tobą zlituje, albo będzie mu przykro. Oni nie zabijali tych ludzi, żeby poczuć się źle.
free3
free3
free3 13.01.2015, 14:45:33
  • 22
@Big_Kahuna: To niby dowodem tego, że działa są getta i strefy szariatu?

6

Reality TV star gains weight to prove a point

Reality TV star gains weight to prove a point

Katie Hopkins przytyła (TAK PRZYTYŁA) ponad 22 kilo aby coś udowodnić osobom z nadwagą [ang]

Equalizer
z
youtube.com
dodany: 13.01.2015, 13:40:05
  • 1
  • #
    sport
  • #
    nauka
free3
free3
free3 13.01.2015, 14:32:57
  • -2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

51

Zarobki Górników

Zarobki Górników

Witam, oto zbiór pasków z wypłat górników aby uświadomić wszystkim jak wygląda sprawa bez telewizyjnej propagandy i bez wyssanych z palca liczb, wszystko czarno na białym.

RozrywkowyMateusz
z
wykop.pl
dodany: 12.01.2015, 15:42:37
  • 108
  • #
    gornik
  • #
    protesty
  • #
    reforma
  • #
    zarobki
free3
free3
free3 12.01.2015, 20:45:30
  • -1
Fajnie, to że ktoś jest frajerem i robi na ten kołchoz nie zmienia faktu, że to nie są zarobki gościa który "protestuje" albo siedzi w związku.

Dodaj jeszcze pasek jakiegoś starego trutnia, na którym będzie 3-4x tyle. Tylko mi nie mów, że jest tyle wrzasku, o utrzymanie roboty z wynagrodzeniem na poziomie minimum socjalnego.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 12.01.2015, 21:42:00
  • -1
@polot1: Taa... najlepiej w ogóle niech każdy kradnie. Co tam "drobni złodzieje", niech sobie ludzie wynoszą ze sklepów laptopy i telewizory, przecież to i tak dużo mniej niż pensja polityka.
free3
free3
free3 12.01.2015, 21:46:56
  • -1
@geronimo80: Sprywatyzować cały ten b----l. Na kopalni silesia ludzie normalnie pracują, są zyski.

Jastrzębska Spółka Węglowa
Liczba pracowników: 22 tys.
Średni zarobek: 8,1 tys. zł
Liczba związków
free3
free3
free3 12.01.2015, 22:05:51
  • -2
@Zenon_Zabawny: Dałeś się wkręcić. Ja też mógłbym ci przynieść zarobki programisty ca. 1500 a później bredzić, że się w branży tyle zarabia ;)
free3
free3
free3 12.01.2015, 22:07:11
  • -1
@geronimo80: W sumie zrobić dość prosto. Odciąć finansowanie, i niech imbecyle pokroju szumiego czy dudy się martwią... a problem się sam rozwiąże.

Tylko dla lewaków proste operacje są skomplikowane.
free3
free3
free3 13.01.2015, 14:03:02
  • -1
@Zenon_Zabawny: Nie wiem czy słowo pisane to aż tak wielkie wyzwanie? Po raz kolejny, to nie są zarobki górników tylko marginesu. Tzn. tych frajerów którzy w tym kołchozie robią za woły. Myślisz, że szefostwo, i pociotki ludzi siedzących w 50 centralach związkowych w JSW tyle zarabiają? I ten ciągły ryk, palenie opon, potyczki z policją jest po to, żeby z łaską zarobić tysiąc pińcet?

Myślisz, że ludzie dają po 5-10 tysięcy

146

We Francji powstaje nowy ruch społeczny - "Nie jestem Charlie"

Pokaż treści 18+

We Francji powstaje nowy ruch społeczny - "Nie jestem Charlie"

Francuzi sprzeciwiający się bluźnierczym satyrom "Charlie Hebdo" nie chcą by łączono ich z tą gazetą. Twórcy ruchu zapewniają, że są oburzeni zamachem islamistów i sprzeciwiają się przemocy, jednak nie utożsamiają się z obraźliwymi satyrami.

Nagod
z
wmeritum.pl
dodany: 13.01.2015, 13:52:32
  • 39
  • #
    europa
  • #
    francja
  • #
    islam
  • #
    charliehebdo
  • #
    wydarzenia
free3
free3
free3 13.01.2015, 13:54:29
  • -16
Nie całe społeczeństwo myśli "jak trzeba"... no to się eurofaszyści ucieszą.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1327

Mocna fota Krula z Parlamentu Europejskiego

Mocna fota Krula z Parlamentu Europejskiego

Ładna czcionka, ale zbyt duże odstępy między wyrazami i literami

mentis
z
twitter.com
dodany: 12.01.2015, 20:55:42
  • 311
  • #
    europa
  • #
    jkm
  • #
    zdjecia
  • #
    polityka
free3
free3
free3 12.01.2015, 21:08:22
  • 196
Warto wykopać, jeden normalny wśród bandy idiotów.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 12.01.2015, 21:14:25
  • 118
@gudenoff: Taa... ludzie którzy od lat zaklinają rzeczywistość i płaszczą się przed paroma radykalnymi cipami zamiast je deportować (jeśli nie mają paszportu) albo powiesić za zdradę stanu (jeśli mają) to prawdziwi mężczyźni.

Do tego inteligentni. Płacą im zasiłki, tak żeby zamiast jakąś głupią pracą mogli zajmować się podjudzaniem przygłupów i szerzeniem poglądów jawnie rasistowskich i faszystowskich.

Bo jeśli ktoś popiera ataki terrorystyczne to należy się (do wyboru) deportacja bez prawa
free3
free3
free3 12.01.2015, 21:24:21
  • 128
@seba_seba: To jest taka lewacka troska i tolerancja. A wystarczy, żeby Putin zabrał prawka gejom już wrzask i ból d--y.

Z resztą nie wydaje mi się, żeby to było takie głupie. Normalny gej powie komu trzeba, ew. w środowisku ogłosi, że jest gejem i tyle. Udowodnić nie da rady. Za to jak ktoś musi obnosić się ze swoją orientacją nawet na egzaminie na prawko, to zdrowy psychicznie raczej nie jest.
free3
free3
free3 12.01.2015, 21:26:08
  • 162
@Ospen: Ostracyzm, oskarżenie o rasizmy, faszyzmy, hitleryzmy... czyli standardowy lewacki ból d--y. Bo ta ideologia jest tak tolerancyjna i tak otwarta, że można mówić co się chce... tak długo jak wszyscy inni mówią to samo ;)
free3
free3
free3 12.01.2015, 21:49:49
  • 19
Znowu schizofrenia sie objawia.

@Conflagration: U ciebie chyba.
free3
free3
free3 12.01.2015, 21:52:25
  • -1
@rutkins: Tak, nie sądzę, żeby to był w takich przypadkach zły postulat. No może deportacja byłaby lepsza, jednak świat nie jest doskonały.
free3
free3
free3 12.01.2015, 21:59:22
  • 3
@Wymiatashi92: To, że nas interesuje los bliskich jest NORMALNE. No chyba, że ktoś jest jakimś odmóżdżonym lewackim psychopatą i go obchodzi bardziej jakichś 5 nieznajomych na drugim końcu świata niż własna rodzina albo kraj.

Każdy tak ma. Im bliżej nam do kogoś tym bardziej on nas interesuje. No chyba, że ktoś ma coś z głową. A najśmieszniejsze jest to, że ci czerwoni idioci sami w te swoje "prawdy" nie wierzą.
free3
free3
free3 12.01.2015, 22:00:55
  • -2
@rutkins: Lol, korwin to jest normalny gość (tzn. normalna wolnościowa prawica) a nie to prawicowe bydło które domaga się pozamykania granic, zakazu WOŚP, wolności gospodarczej i związków zawodowych dla siebie, etc.
free3
free3
free3 12.01.2015, 22:14:50
  • 0
@Uwodziciel: Jakie statystyki? Tu jest podstawowy problem z fanatycznymi kaznodziejami, którzy mają wpływ na kretynów... a nie z samą mniejszością. Możesz sobie na youtube te faszystowskie p---------e obejrzeć, nie potrzeba żadnych liczb, bo nawet gdyby był jeden - to o jednego za dużo.
free3
free3
free3 12.01.2015, 22:24:21
  • 5
@Uwodziciel: Nie, należy najpierw deportować 20-40 idiotów i liczyć na to, że te setki tysięcy kretynów którzy popierają zamachy (co same w sobie nie jest groźne) - się trochę ogarną.

Bo jak paru idiotów przez lata będzie wmawiać stadu bydła, że zachód ich obraża i gnębi poprzez karykatury czy sprzedaż piwa, to ci imbecyle w to w końcu zaczną wierzyć.

1586

Założyli „Solidarność” w polskim Amazonie

Założyli „Solidarność” w polskim Amazonie

W polskim oddziale firmy Amazon został założony pierwszy związek zawodowy. Członkowie „NSZZ Solidarność” pragną wywalczyć godne wynagrodzenia dla pracowników. Zapowiadają także...

Bankierpl
z
bankier.pl
dodany: 12.01.2015, 12:38:47
  • 391
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    praca
  • #
    amazon
  • #
    pieniadze
free3
free3
free3 12.01.2015, 19:11:20
  • -4
@blue1986pl: Rzecz w tym, że idioci tacy jak ty nie rozumieją że tam obecnie są najwyższe stawki w regionie. A po powstaniu związku będzie się po prostu zatrudniać ludzi przez pośrednika. Czyli wypłata zmniejszy się o marżę.

Związki to takie organizacje mafijne. Dziwne, że w każdej firmie w której powstają zaraz zaczynają się problemy.

Tak jak w oddziałach fiata, najpierw wrzeszczeć że wyzysk i słabo płacą... a później ryczeć, kiedy
free3
free3
free3 12.01.2015, 19:16:01
  • -2
@DonZ: Jeśli by któryś z sąsiadów Polski pomyślał i zaproponował otwarcie zakładu z ochroną przed związkami + stabilne prawo, to w 2 tygodnie ich by tu nie było. Moim zdaniem to by się nawet wynieśli z powrotem do Niemiec, jeśli mogliby oferować stawki rynkowe a nie wyżebrane.
free3
free3
free3 12.01.2015, 19:21:04
  • -3
@blue1986pl: No bo nierobom się nie chce pracować. Skoro to obóz to można iść do innej pracy albo po zapomogę.

Polak powinien mieć podniesioną głowę.

Taaa... i dlatego nie możesz sobie znaleźć normalnej roboty tylko musisz się postawić w pozycji skrzywdzonego pół-mózga i ją sobie wystrajkować albo wyżebrać. Równie dobrze mógłbyś pieprzyć, że samochody w salonach są za drogie więc Polak powinien mieć podniesioną głowę i po prostu je kraść.
free3
free3
free3 12.01.2015, 20:54:43
  • -4
@blue1986pl: No tobie trudno zrozumieć. Ty chcesz dobrą płacę za protestowanie i ryczenie. Ja rozumiem, że jak się chce dobrą płacę to trzeba coś sobą reprezentować a nie jedynie być bezmózgim interface'm systemu komputerowego który przenosi towary z półki do paczek.

Widać w sumie jaki poziom intelektualny prezentują ci ludzie. Pensje najwyższe w regionie, darmowy dowóz, odwóz, żarcie, robota 4 dni w tygodniu. I hurr durr, ciągle ryk i ciągle źle.

527

Umierająca Polska. To będzie kraj starych ludzi

Umierająca Polska. To będzie kraj starych ludzi

Mniej niż 30 mln Polaków około 2080 roku, głodowe emerytury, rosnące koszty służby zdrowia i stare społeczeństwo, w którym osoby pracujące obciążone są jeszcze wyższymi podatkami, nie mogąc oszczędzać na własną przyszłość. To oficjalne prognozy demograficzne GUS-u i Eurostatu .

darosoldier
z
bankier.pl
dodany: 12.01.2015, 13:04:32
  • 242
  • #
    polska
  • #
    demografia
  • #
    mojkrajtakipiekny
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
free3
free3
free3 12.01.2015, 19:00:22
  • 4
@dynioman: Generalnie za 1200 pracuje jedynie 99% wykopu, na świętej umowie gównianej. Jak normalny człowiek ma mózg to dobrze mu się żyje na umowach cywilnoprawnych.

Tu jest problem z ludźmi. Bo to bolszewicy żyjący w bolszewickim kraju, więc im się wydaje, że można i nic nie robić i mieć dobrobyt.
free3
free3
free3 12.01.2015, 19:01:56
  • -1
to juz nie latwiej i sensowniej zrobic platne studia?


@fumiasty: Powiedz to lewactwu. Oni najchętniej by mieli takich przygłupów-niewolników. Najpierw hurr durr - złupić na "darmową edukację" a później niech ludzie płacą drugi raz, przy wyjeździe, albo tu siedzą na bezrobociu.

0

Wjechał samochodem do sali, gdzie odbywała się studniówka

Wjechał samochodem do sali, gdzie odbywała się studniówka

Na szczęście nikomu nic się nie stało

repiv
z
wspolczesna.pl
dodany: 12.01.2015, 18:13:41
  • 2
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
free3
free3
free3 12.01.2015, 18:54:42
  • -1
Opis jeszcze bardziej gówniany niż w mediach głównego nurtu. Zakop za głupotę i spam.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

624

Nowotwór chce zabrać Jasiowi oczko - jutro ostatnia szansa

Nowotwór chce zabrać Jasiowi oczko - jutro ostatnia szansa

Jaś musi wyjechać na leczenie już jutro...

stokrotneija
z
skezjablog.eu
dodany: 12.01.2015, 15:07:29
  • 162
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    wydarzenia
  • #
    pieniadze
free3
free3
free3 12.01.2015, 18:26:19
  • 23
@apokalipsa2014: Pewnie tyle co ty, czyli nic. Pomoc doraźna nie jest celem WOŚP. Bardziej na miejscu byłoby pytanie co robi NFZ, skoro według faszystów powinniśmy zlikwidować prywatną dobroczynność "bo państwo wszystko załatwi".

9

Upadek ZUS-u to koniec państwa

Upadek ZUS-u to koniec państwa

Zakład od 80 lat wypłaca świadczenia. Robił to także w trakcie wojny. System ubezpieczeń emerytalnych i społecznych to emanacja Polski. Ona musiałaby przestać istnieć, aby padły

tomyclik
z
praca.gazetaprawna.pl
dodany: 12.01.2015, 13:53:10
  • 12
  • #
    polska
  • #
    zus
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    podatki
  • #
    finanse
free3
free3
free3 12.01.2015, 16:11:20
  • 0
Jak się przez lata nic nie robiło i kradło, dopłacało do nierentownych kołchozów a dziurę łatało składkami biedaków zarabiających 1100 PLN no to sorry. To musi upaść, bo to państwo, tak samo jak ZUS to patologia. Nie pomoże żadna #lewackalogika gdzie 2+2=8. Albo pasożyt zdechnie albo zabije nosiciela.

Oczywiście nie mogło być jak w stanach, gdzie każdy odkłada sam i sobie forsę może wybrać kiedy chce. "Bo nam bydło zemrze
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 12.01.2015, 16:18:05
  • 0
@wykop1410: Upadnie, bo prawa matematyki nie uznają sprawiedliwości społecznej, socjalizmu i dżenderyzmu. Nawet jak żul albo bezrobotny liczy, i tak 2+2=4. I nawet najbardziej "świadome społecznie" liczydło nie wskaże inaczej.

To będzie pewnie taki kontrolowany upadek, jak Grecki. Tzn. przyjdą dobrodzieje z Niemiec i za pieniądze eurokołchozu wykupią wszystkie aktywa. Już to widzę "Polsza zawsze była z nami i pomagała biednym kołchoźnianym republikom, jak moglibyśmy odmówić pomocy w potrzebie" :D
free3
free3
free3 12.01.2015, 16:21:55
  • -1
No jak to przeciez wPL srednia juz jest 1500 zlotych.


@wykop1410: Średnia czego?
free3
free3
free3 12.01.2015, 16:25:57
  • -1
@wykop1410: Ja raczej piszę o tym, że w Polsce nie można zarobić pieniędzy na przeżycie po skończeniu gównianej szkoły i odbyciu gównianego stażu (czyli tak ok. 95% szkół).

Skutek tego, że mamy gównianą gospodarkę. Bo prawda jest taka, że nie potrzeba zbyt wielu dobrze wykształconych ludzi na rynku pracy, szczególnie w takim kołchozie jak nasz.

16

Ludzie, którzy rozumieją, że nie warto dawać na WOŚP – grono elitarne.

Pokaż treści 18+

Ludzie, którzy rozumieją, że nie warto dawać na WOŚP – grono elitarne.

Charytatywność kontrowersyjnej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Przemocy jest tak wypaczona, jak cała polska publiczna służba zdrowia i mimo górnolotnych haseł z racjonalną dobroczynnością

kamil150794
z
pikio.pl
dodany: 09.01.2015, 15:18:17
  • 21
  • #
    polska
  • #
    owsiak
  • #
    wosp
free3
free3
free3 09.01.2015, 15:52:40
  • 10
Czytam iż w 2014 roku na „trzynastki” dla urzędników z budżetu państwo przeznaczono 5 miliardów złotych. To 100 razy więcej niż zebrał Owsiak tego samego roku. A trzeba też doliczyć ogromny koszt imprezy. Skoro jego pomoc polega na tym, że wstawia on nowoczesny sprzęt medyczny do publicznych szpitali, tam gdzie go nie ma, albo tam gdzie jest już zgraciały, to gdyby nie marnować pieniędzy na urzędasów, którzy na co dzień zajmują się
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 09.01.2015, 16:11:28
  • -3
@wykop1410: Hurr durr, jak zwykle merytoryczna dyskusja ludzi którzy wiedzą lepiej co inni powinni robić ze swoimi pieniędzmi. Do tej pory myślałem, że ci goście z NOP faktycznie mogą coś zmienić i nawet myślałem, żeby na to głosować (bo już zdzierżę program światopoglądowy)... ale teraz wiem, że polska "prawica" taka sama banda idiotów jak SLD.
free3
free3
free3 09.01.2015, 16:21:59
  • 0
@moni__88: Chyba po prostu nieudaczników boli, że ktoś w tym kraju do czegoś doszedł. Każdy kto w Polsce coś osiągnie własną pracą tak kończy.

Teraz widzę dlaczego większość Polaków kiedy mają iść do wyborów - zostaje w domu. Bo jak czytam teksty w stylu "Owsiak jest jak hitler, ludzi rozćpiewajo i demoralizujo" to widzę, że nasza "wolnościowa" opozycja faktycznie jakaś n---------a zgraja faszystów. I nawet palikociarnia (których zawsze uważałem za
free3
free3
free3 09.01.2015, 16:25:41
  • -2
@zeebraaa:

ja sobie założę organizację, uzbieram 50 tysięcy, dla siebie wezmę 30 tysięcy, a na biedne dzieci dam 20 tysięcy

I tym sposobem będziesz i tam 2x lepszy niż pomoc organizowana przez państwo (niekiedy na pomoc przeznaczane jest 20%, reszta to koszty administracyjne). Wstawiłem nawet tu film, dla debili, ale chyba niestety go nie widziałeś.

I może się zdziwisz (wiem, myślenie to ciężki temat), ale jak MOPS wypłaca zasiłek to też nie
free3
free3
free3 09.01.2015, 16:29:15
  • -1
@wykop1410: Jak cię o to tak d--a boli, to nie musisz nic mu dawać. Wpłaty na WOSP nie są obowiązkowe. Nie wiem, czy dla faszystów to takie trudne do zrozumienia, że jak ktoś chce to może sobie zrobić ze swoją kasą to co uważa za stosowne?
free3
free3
free3 09.01.2015, 16:36:21
  • -1
@wykop1410: Z moją, dzieciaku. Jak ci się nie podoba to nie dawaj. A za pracę się płaci. Pewnie myślisz, że biurwy w urzędach pracują za darmo.

Przynajmniej efektywność całego przedsięwzięcia to ok. 90% a nie 20% jak w MOPS-ach. Jak jesteś głupi to sobie możesz dotować projekty rządowe.
free3
free3
free3 09.01.2015, 16:41:04
  • -1
@wykop1410: Gadaj tu z debilami... taa... urzędasy też chodzą do pracy, żeby o ciebie dbać.

Tyle dostalem od was, tyle wydale m na sprze, a tyle wydalem na inne sprawy, za ktore zaplacilem firmom, kotre sam posiadam.

To się nazywa sprawozdanie finansowe i co roku jest dostępne na witrynie.

Gadaj z baranami, którzy dalej mają bolszewizm w głowie. Nie ma czegoś takiego jak "służba lekarska", czy "działalność charytatywna za darmo".
free3
free3
free3 09.01.2015, 16:45:13
  • 0
@wykop1410: Nie cierpię wyborczej i TVN bo to faszyści, niestety jak się okazało po drugiej stronie - takie samo g---o. Tu się chyba musi dokonać zmiana pokoleniowa, żeby ludziom wywietrzały z głów te faszystowsko-bolszewickie debilizmy.

Owsiaka od faszystów odróżnia to, że on się nie czepia działalności np. Caritasu.
free3
free3
free3 12.01.2015, 13:22:55
  • -1
@wykop1410: Taaa... powinien organizować przetargi jak biurwy. Od znajomego i po taniości. Później autostrady się sypią zanim jeszcze oddadzą je do użytku.

Sprzęt medyczny też jak najtańszy, w końcu przecież jak ktoś umrze to kogo to obchodzi? Na pewno nie NFZ.

28

Drugi wynik w historii WOŚP na zakończenie finału w TV

Drugi wynik w historii WOŚP na zakończenie finału w TV

Zakończyła się telewizyjna transmisja 23. Finału WOŚP. Padł drugi wynik w historii. Czy będzie rekord?

konto usunięte
z
zoba.to
dodany: 11.01.2015, 23:17:37
  • 19
  • #
    polska
  • #
    wielkaorkiestraswiatecznejpomocy
  • #
    wosp
  • #
    jurekowsiak
  • #
    ciekawostki
  • #
    europa
free3
free3
free3 12.01.2015, 00:10:55
  • -6
@phaxi: A co nas obchodzi twój stan psychiczny i mentalny? 97% -> pomagajo potrzebującym. 90% -> złodzieje. twój komentarz -> #n-----------------e

1

Atak owsicy żebraczej czyli cała Polska się drapie po 4 ....

Owsik ludzki żebraczy (Enterobius vermicularis zebrakus, syn. Oxyuris vermicularis zebrakus, w okresie żebrania owsiki nazywano wosp-ami- robak pasożytniczy typu milicyjnego nicienia, barwy białawej w

neseten
z
naszeblogi.pl
dodany: 11.01.2015, 23:17:34
  • 7
  • #
    polska
  • #
    wosp
  • #
    owsiak
  • #
    pieniadze
free3
free3
free3 11.01.2015, 23:39:15
  • -1
W końcowym okresie życia aktywnego żebractwa w okolicy okołoodbytniczej i szaromózgowej żywiciela samica składa 8000-12000 jaj [..] zbierają do puszek mamone dla RUMUNA EUROPY niejakiego Jurasa Qtasa


Ani to mądre, ani śmieszne. Tu już chyba pomogą jedynie psychotropy, przeszczep mózgu... albo jedno i drugie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 11.01.2015, 23:57:13
  • -1
@i_love_poland: Pewnie to że dla tych prawicowych imbecyli lepiej by było gdyby je państwo zbierało przymusem, bo urzędnicy mało zarabiają i wtedy d--a aż tak nie boli. Nie wiem czym ci debile różnią się od lewaków, chyba jedynie tym, że jedni by chcieli w budynkach użyteczności publicznej powiesić krzyż - a drudzy - tęczową flagę.

1130

SLD banuje Stonogę po wygranej aukcji.

SLD banuje Stonogę po wygranej aukcji.

Aukcje w której można było wygrać kolacje z Leszkiem Millerem wygrał Stonoga, ale został zbanowany... No to Panowie z SLD pokazali swoje prawdziwe oblicze. Nie wiem co sądzić o Panu Stonodze ale takich rzeczy się nie robi. Boją się go czy co?

makas
z
wykop.pl
dodany: 11.01.2015, 21:09:35
  • 110
  • #
    polska
  • #
    stonoga
  • #
    sld
  • #
    miller
  • #
    wosp
  • #
    polityka
free3
free3
free3 11.01.2015, 21:36:04
  • 45
Nie dość, że to zwykła transakcja a nie oferta publiczna - to jeszcze charytatywna. Więc mogą sobie zbanować kogo tylko chcą.

Gdybym był Millerem to też bym się ze Stonogą widzieć nie chciał. To niby takie dziwne. Facet od tygodnia pisał na fejsie że zrobi wszystko, żeby wygrać aukcję i że rozmowa przyjemna nie będzie. Tylko chyba zapomniał że niewolnictwo się już jakiś czas temu skończyło i nikt się nie ma obowiązku
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 11.01.2015, 21:38:17
  • 0
@stwojstary: Nie wiem co to ma wspólnego z równością. Jeśli ktoś nie chce czego komuś sprzedawać, to nie ma takiego obowiązku. I nie wiem od kogo żeś się nasłuchał tego, że wszyscy są tacy sami. Chyba od tych tępaków z SLD.
free3
free3
free3 11.01.2015, 21:43:15
  • 0
@TowarEksportowy: Nikt nie będzie gadał z ludźmi którzy mu nie pasują, tym bardziej udzielał odpowiedzi na jego głupawe pytania. A jeśli biedaczku tak cię boli 2 złote wrzucane do puszki i będziesz później przez cały miesiąc głodował to...

free3
free3
free3 11.01.2015, 21:46:11
  • 7
@nikto: Elektorat stonogi to nie jest raczej typowy elektorat millera, więc nie wydaje mi się, żeby to była z politycznego punktu widzenia niewłaściwa decyzja. Chociaż (niestety) jak pokazują ostatnie dni, myślą tak samo jak czerwoni.

Tu trzeba zmiany światopoglądowej i zerwania z tą wszechobecną bolszewicką durnotą a nie nowego wodza. Bo jak ktoś nie potrafi uszanować tego, że ktoś inny nie chce z nim robić biznesu - to z czym
free3
free3
free3 11.01.2015, 21:48:29
  • 9
@TowarEksportowy: Nie czuję się urażony ale zniesmaczony, tym ciągłym jęczeniem bandy imbecyli którzy nie mogą na 2 dni przestać pluć żółcią i zamknąć dziobów.
free3
free3
free3 11.01.2015, 21:49:34
  • 4
@stwojstary: A ja to widzę w ten sposób, że to jego decyzja. Trzeba było licytować anonimowo a nie robić show.
free3
free3
free3 11.01.2015, 21:54:52
  • 23
do tej pory jego cała 'działalność' opiera się na p---------u trzy po trzy.


@laki1: Taa... po fiasku z mailem z sejmu, usuwaniu własnej strony, pluciu na knp i narodowców to ja bym się raczej skłaniał ku opinii że to jest ktoś pokroju 'następnego palikota'. Widać że stunty PR-owe sympatykom też już się tak trochę przejadły.

Wygrałby, pokrzyczał trochę, ściągnął jakiś krzyż (w tym wypadku pewnie powiesił na nowo) i wszystko
free3
free3
free3 11.01.2015, 21:58:27
  • 8
Czyli w robieniu tego co się chce widzę są równi i równiejszy


@TowarEksportowy: A owsiak opluwa np. prawicowe media czy caritas? Po prostu parę chamów wywalił z konferencji, jak ktoś nie chce to nie musi z nikim gadać.
W sumie to i tak nawet jak ktoś wrzuci złotówkę to pewnie robi więcej niż ty.
free3
free3
free3 11.01.2015, 22:22:21
  • -2
ale wycofanie oferty przeczy całej idei tych aukcji. Ich celem jest zebranie jak najwięcej pieniędzy na WOŚP


@Lerhond: Czyli jakby ktoś mu zaproponował, że za 20 tysięcy podstawi kozę do wyruchania a film wstawi na redtube to pewnie powinien to zrobić bo to "zgodne z ideą aukcji". Skąd się bierze ta niewolnicza bolszewia, bo chyba największym waszym problemem jest to, że nie macie właściciela który za was myśli.
free3
free3
free3 11.01.2015, 22:33:20
  • -4
@Lerhond: Ja myślałem, że to jest ich aukcja a nie twoja. Wiesz co zrób?


ruchanie kozy to nie jest "obiad w sejmie RP".

Przecież napisałeś że idea to zebrać jak najwięcej kasy, a nie trzymanie się założeń aukcji. Którymi pewnie był miły obiad, a nie obiad połączony z g---o-burzą przed kamerą. Jeśli ty lubisz być wyzywany, to oczywiście twój biznes.

free3
free3
free3 11.01.2015, 22:44:53
  • -3
@Xanatos: Właśnie napisałem to od razu. To że czytasz jedynie komentarze bolszewickich idiotów... no cóż, wolność czytelnictwa to też element wolnego rynku ;)

A swoją drogą to już z żałosnego robi się śmieszne. Nie dość, że ludzie mają obowiązek leczyć ich, robić im aborcje, kształcić, dobrze płacić... to jeszcze chodzić z nimi na kolacje :D Totalna mentalność niewolników i #n-----------------e

Dobrze, że taki przeciętny bolszewik nie ma tylu obowiązków... właściwie
free3
free3
free3 11.01.2015, 22:50:59
  • -2
@Morte77: To, że ty jesteś złodziejem, albo znasz samych złodziei nie znaczy, że każdy taki jest. A jak sobie uczniowie wyjmowali to niech mają, d--a mnie o to specjalnie nie boli. Fakt uszczuplenia budżetu jest bez znaczenia biorąc pod uwagę skutki płynące w dalszej perspektywie z takiej demoralizacji młodzieży.

Akcja jest nieobowiązkowa, to raz. A dwa i tak więcej kasy trafi do potrzebujących niż gdyby zajmowali się tym politycy. Nagle
free3
free3
free3 11.01.2015, 23:04:03
  • -5
@nico112: W sklepie też nie ma. Nawet jeśli to twój pracownik i mu kazałeś.

Jest co prawda jeden przepis z czasów komuny, w praktyce nie do wyegzekwowania.
free3
free3
free3 11.01.2015, 23:21:20
  • -4
@nico112: Bredzisz, za komuny pewnie tak było. Widać niektórym się marzy powrót do trojek robotniczo-chłopskich. Czy może po prostu ludzie dziś są tak umysłowo upośledzeni, że myślą, że przyjdą do sklepu a później będą łazić po magazynie szukając "ukrytego towaru". Zaspokój moją ciekawość... czy może po prostu ty z tych od szumiego, którzy ubóstwo znoszą ustawą?

free3
free3
free3 11.01.2015, 23:34:10
  • -4
@nico112: Wiesz ale ja piszę o czym innym. Bo trzeba być na prawdę czerwonym kretynem bez mózgu, żeby myśleć, że ktoś przed tobą będzie ukrywał towar... a ty będziesz go szukał. Bo to już nie czasy realnego socjalizmu. Ty może rozumiesz, że jak na papierze zapiszemy, że niebo ma być zielone to (niespodzianka), nie pozielenieje?

Tak samo trzeba być idiotą, żeby wierzyć w ten przepis o konieczności sprzedaży towaru. Towar zarezerwowany.
free3
free3
free3 11.01.2015, 23:42:09
  • -4
@nico112: Gdzie jest egzekwowany, oprócz twojej głowy? Podaj jeden przykład.

18

Koniec górnictwa w Wielkiej Brytanii

Koniec górnictwa w Wielkiej Brytanii

Brytyjski rząd zgodził się na udzielenie 8 milionów funtów pożyczki dla górniczej spółki Hatfield Colliery Partnership. Pieniądze mają zostać wykorzystane na zamknięcie nierentownej kopalni. Do końca 2016 roku Wielka Brytania pozostanie bez głębinowych kopalń węgla kamiennego.

tomyclik
z
gornictwo.wnp.pl
dodany: 11.01.2015, 22:41:13
  • 4
  • #
    swiat
  • #
    wielkabrytania
  • #
    gornictwo
  • #
    wegiel
  • #
    ekonomia
  • #
    energetyka
free3
free3
free3 11.01.2015, 22:56:46
  • 0
E tam, Wielka Brytania to biedne państwo. Polaków stać i na pomoc Grecji i na kopalnie!

A tak poważnie to znowu pewnie zostaniemy ostatnim kołchozem w europie.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

151

Tania reklama z wykorzystaniem WOŚP

Tania reklama z wykorzystaniem WOŚP

Warto przeczytać to, co napisano drobnym drukiem. Wiadomość ma w tej chwili 147 tysięcy udostępnień.

NullPointer
z
fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net
dodany: 11.01.2015, 18:26:32
  • 50
  • #
    polska
  • #
    wosp
  • #
    reklama
  • #
    facebook
free3
free3
free3 11.01.2015, 18:28:59
  • 20
Niezłe s-----------o. Wymyślił to chyba geniusz cebuli. Tylko chyba nie przemyślał, że może odnieść skutek odmienny niż zamierzony...
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 11.01.2015, 18:34:16
  • -6
@b29: Taa... a później będą ryczeć, że "co się z kasą dzieje, co dali" :D
free3
free3
free3 11.01.2015, 19:19:05
  • 0
@tomh: Dzielnym faszystom już po prostu tak padło na łeb, że nie dość, że chcą mówić innym jak mają wydawać swoją własną kasę... to jeszcze wymyślili, że struktura którą ma każda większa firma to omijanie prawa.

Bo to takie dziwne, że firma się dzieli na oddziały albo zleca część zadań wydzielonemu podmiotowi. No po prostu, inteligencja kamienia.
free3
free3
free3 11.01.2015, 22:31:59
  • -3
@prosiaczek: Jaki reseller, co ci się ubzdurało?

35

Dziennikarz TVN krytykuje WOŚP. „Czy ryba nie gnije przypadkiem od...

Dziennikarz TVN krytykuje WOŚP. „Czy ryba nie gnije przypadkiem od...

Bartek Jędrzejak, prezenter pogody i dziennikarz TVN, dał na Facebooku wyraz swojemu zniesmaczeniu niektórymi działaniami osób związanych z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.

konto usunięte
z
niezalezna.pl
dodany: 11.01.2015, 21:27:20
  • 4
  • #
    polska
  • #
    wosp
  • #
    rozrywka
free3
free3
free3 11.01.2015, 22:30:47
  • -2
Jeden wieśniak dostał wylewu żółci do mózgu bo kazano mu przestawić samochód, a drugi bo inny wieśniak nie wykonał jego polecenia.

To się właśnie dzieje w umyśle niewolnika kiedy dostaje trochę kasy albo władzy. Później mamy te Karyny z Januszami, które przyszły zeżreć tani kotlet albo kupić chiński tablet - a czują się jak monarchia angielska podczas wizytacji plantacji niewolników.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

98

Siostra Chmielewska szczerze o sytuacji ekonomicznej w Polsce, położeniu ubogich

Siostra Chmielewska szczerze o sytuacji ekonomicznej w Polsce, położeniu ubogich

... i o tym kto korzysta na funduszach unijnych. Jeszcze w Wigilię wydawała żywność dla rodzin potrzebujących pomocy w naszym regionie. Nie zauważyła, żeby poprawa sytuacji gospodarczej w Polsce wpłynęła na los biednych.

sportingkielce
z
echodnia.eu
dodany: 11.01.2015, 14:38:23
  • 58
  • #
    polska
  • #
    bieda
  • #
    pieniadze
  • #
    gorzkiezale
  • #
    mojkrajtakipiekny
  • #
    finanse
free3
free3
free3 11.01.2015, 16:29:54
  • 8
Lol, typowy bolszewizm. Masz 20 lat, toś zły młody wilk. Tylko "daj i daj"... a niby z czego mają dawać ludzie którzy sami zarabiają 1500-2000 złotych? Przecież to biedota, która jest wykluczona społecznie (choć może o tym nie wie).
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

free3
free3
free3 11.01.2015, 16:30:54
  • -1
@terenowy: Do bolszewików nie trafia, że tu już nie czasy państwowych monopoli.
free3
free3
free3 11.01.2015, 16:33:57
  • -9
@terenowy: Zamiast wrzeszczeć i się miotać sam byś, głąbie, założył fundację. Taką wiesz, lepszą. Prowadzoną według zasad tych wszystkich jęczących imbecyli. Tzn. taką że najpierw do pracy na etat na 8-10h a później za darmo pracuj dla innych.

Jeśli ci się wydaje, że w Polsce może istnieć tylko jedna... no cóż, polecam lekarza i raczej psychiatrę a nie egzorcystę.
free3
free3
free3 11.01.2015, 17:21:20
  • -8
@terenowy: Ja jestem prawicowcem, no ale nie jestem idiotą który gdy ktoś pierdnie od razu wchodzi w tryb ataku i dostaje piany na gębie.

Ten cały pojazd jest żenujący. Nie chcesz - nie dawaj. Jeszcze jakieś pytania?

Też nieraz wyjdź z domu tylko uważaj pod kościołami bo zaciągną, zgwałcą i każą zapłacić na Caritas.

Ty bredzisz tak samo, tylko trzeba byłoby zmienić nazwę fundacji ;)
free3
free3
free3 11.01.2015, 18:04:13
  • -7
ja nie chce i nie daje, ale nie chce rowniez zeby gminy, miasta, straz pozarna, policja itd. itd., utrzymywane z moich podatkow, angazowaly sie w kwesty dla WOSP.


@staryhaliny: No to chyba pretensje do gminy?

Tak samo jak nie chce, zeby z moich podatkow finansowano kosciol katolicki

To pretensje
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.01.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 02.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking