Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
flager

flager

Dołączył 14 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 18787
  • Znaleziska 4930
  • Mikroblog 13857
  • Obserwujący 53
  • Obserwowane 40
A.....1
A.....1
konto usunięte 20.11.2019, 10:35:09
  • 149
#zonabijealewolnobiega
A.....1 - #zonabijealewolnobiega

źródło: comment_tcFw66ESVy1OOiTVlghJ8Nmkfn9y2WdI.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 20.11.2019, 11:11:42
  • 0
to pantera w wersji F


@XXUnthinkableXX: To jest Panzer VIB, czyli jednak tygrys.
  • Odpowiedz
flager
flager 20.11.2019, 11:28:22
  • 35
@Poldaz: @na_rowerze_samochodem_360: Tak widzę taki sposób "żartowania", z takimi osobami nie ma co dalej dyskutować.
flager - @Poldaz: @narowerzesamochodem_360: Tak widzę taki sposób "żartowania", z tak...

źródło: comment_573IuAa5hxtvym0rsrLNvRqUX1IDRTbl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
letesnox
letesnox
letesnox
18.11.2019, 20:27:30
  • 0
wiecie czemu aluminium nie uplastycznia się przy teoretycznych 4 GPa, tylko przy góra 400-500 MPa? #wytrzymaloscmaterialow #pytanie
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 18.11.2019, 23:39:10 via Android
  • 0
@letesnox
Skąd wziąłeś wartość 4GPa? Super stopy niklu czy kobaltu osiągają granice plastyczności rzędu 1 do 2 GPa, a ty piszesz, że zwykłe aluminium osiąga 4GPa?
Mało który stop aluminium osiąga wytrzymałość 500MPa, a co tu dopiero mówić o granicy plastyczności.
Większość stopów aluminium ma teoretyczną (i praktyczną) granicę plast. 100-300MPa.
  • Odpowiedz
flager
flager 19.11.2019, 11:34:04
  • 0
@padobar: Jest to możliwe skoro czyste aluminium ma granicę plastyczności rzędu 7-11MPa?
  • Odpowiedz
flager
flager 19.11.2019, 12:05:07
  • 0
@padobar: Akurat tą wartość wziąłem z ang. wiki, mi tez wydaje się to trochę za małą wartością, możliwe że jest tam błąd.
https://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium

Niemniej, w temacie #wytrzymaloscmaterialow raczej bezsensu jest rozpatrywanie właściwości materiału w odniesieniu do pojedynczego kryształu metalu i należy wg mnie rozpatrywać to jako cały materiał, złożony z określonej, wystarczająco dużej sieci krystalicznej, żeby mówić o konkretnych parametrach mechanicznych.
  • Odpowiedz
flager
flager 19.11.2019, 12:50:10
  • 0
@padobar: Spotkałem się różnymi tłumaczeniami, ale zazwyczaj yield odnosi się do plastyczności.
Tutaj na rys. yield strength wyraźnie odpowiada granicy plastyczności.
http://www.engineeringenotes.com/metallurgy/yield-strength/how-to-determine-the-yield-strength-of-metals-metallurgy/40410
https://www.physicsforums.com/attachments/ttttttt-jpg.232149/
  • Odpowiedz
depcioo
depcioo
18.11.2019, 15:08:29 via Android
  • 396
#angielski #angielskizwykopem #heheszki #humorobrazkowy #fiszki
depcioo - #angielski #angielskizwykopem #heheszki #humorobrazkowy #fiszki

źródło: comment_4EEkcBXXEToN2KfRkTWiqP5x53oy1Lqm.jpg

Pobierz
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 18.11.2019, 21:20:18 via Android
  • 1
@Arke
Kiepski przykład, bo to nie jest false friend. Jedno ze znaczeń to jest właśnie rezolucja (uchwała).
  • Odpowiedz
V3ntu
V3ntu
14.11.2019, 08:52:33 via Android
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 14.11.2019, 09:23:59
  • 6
@V3ntu: Jeżeli ktoś uważa, że spędzenie dwóch lat na przymusowym poborze, to "najpiękniejsze lata swojego życia", to jak marnie musi wyglądać jego pozostały żywot.
  • Odpowiedz

396

Święty Marcin, rogale, parada. Poznaniacy świętują niepodległość

Święty Marcin, rogale, parada. Poznaniacy świętują niepodległość

Tego dnia mieszkańcy Poznania i turyści zajadają rogale świętomarcińskie - poznańskie przysmaki, których tradycja sięga końca XIX wieku.

regiony
z
regiony.tvp.pl
dodany: 11.11.2019, 15:45:22
  • 123
  • #
    polska
  • #
    poznan
  • #
    slodycze
  • #
    11listopada
  • #
    turystyka
  • #
    wydarzenia
flager
flager 12.11.2019, 12:01:09
  • 6
@kar-tofel:

tak aby nie kolidowal z ta kameralna impreza i nie uzywac jej jako pretekstu do blokowania inicjatywy patriotycznej.

Rzeczywiście, kameralna impreza jak się patrzy
flager - @kar-tofel: 
 tak aby nie kolidowal z ta kameralna impreza i nie uzywac jej ...

źródło: comment_f5Wo66n2K6fjtZAAcwFEQvRXuK05eclX.jpg

Pobierz
flager
flager 12.11.2019, 12:11:42
  • 2
Te na maśle to nie marcińskie, bo niezgodne z recepturą (musi być margaryna - tak to jest jak się janusze biorą za certyfikaty).


@funeralmoon: Niezgodne z recepturą wymaganą przez certyfikat, natomiast zgodne z oryginalną recepturą sprzed 150 lat, kiedy to jeszcze nie wynaleziono margaryny.
Więc te na maśle jak najbardziej są rogalami Świetomarcińskimi, tylko nie mogą się tak oficjalnie nazywać.
@AllIass: Z tego co kojarzę to chyb cały
flager
flager 12.11.2019, 12:27:25
  • 3
@kar-tofel: Pieprzysz, ten pochód jest połączeniem dwóch świąt.
Było oczywiście nawiązania do patrona ulicy, ale również do Święta Niepodległości: był hymn, kompania reprezentacyjna wojska, w paradzie brali udział ułani, apel pamięci, salwa honorowa, koncert orkiestry wojskowej, podczas samej parady spiker również odwoływał się do odzyskania niepodległości.
Nadal wg ciebie mało jest odniesień do Święta Niepodległości?

Faktycznie sporo, co nie zmienia faktu ze mozna bylo Marsz Niepodleglosci puscic w innej czesci miasta
flager
flager 12.11.2019, 12:50:08
  • 3
@kar-tofel:
Ładnie spłyciłeś całą uroczystość. Można tylko tobie pogratulować zdolności erystycznych.

Człowieku, jak to cię tak boli, to weź w następnym roku spróbuj zorganizować marsz, który ma w nazwie "niepodległość" i jak władze miasta zabroni jego organizacji, to wtedy wylewaj swoje żale.
flager
flager 12.11.2019, 13:16:50
  • 1
@kar-tofel:
Napisał człowiek, który przeprowadził się do zachodniej Europy.
flager
flager 12.11.2019, 15:29:04
  • 1
@kar-tofel:
Teraz mógłbym napisać: I ty który za pieniędzmi przeprowadziłeś się do innego kraju masz czelność wypominać innym brak patriotyzmu i pamięci o Świecie Niepodległości? Ciekawe w jakiej pardzie//marszu wziąłeś udział.

Łatwo jest osądzać jak jest się daleko i nie zna kontekstu.
I do twojej wiadomości w w Poznaniu odzyskanie niepodległości obchodzi się dwa razu, 11 listopada oraz 27 grudnia (bo to właśnie wtedy Poznań zaczął swoją walkę o niepodległość).
CzasNaPoznan
CzasNaPoznan
08.11.2019, 13:53:19
  • 7
Już w przyszłym roku ma się rozpocząć przebudowa ulicy Wierzbięcice na Wildzie (o ile będą pieniądze (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) ). Nowe torowisko (prawie w połowie trawiaste), równa jezdnia, nowe chodniki i trochę zieleni. Poza tym przeniesienie przystanków przy Rynku Wildeckim tak, aby z jednego odjeżdżały linie zarówno jadące Wierzbięcicami, jak i Górną Wildą. Szczegóły inwestycji jak i projekt budowlany zobaczycie tutaj:
https://czasnapoznan.pl/wierzbiecice-28-czerwca-1956-projekt-przebudowy/
#poznan #
CzasNaPoznan - Już w przyszłym roku ma się rozpocząć przebudowa ulicy Wierzbięcice na...

źródło: comment_jygz0CtMTQE2vYbMJFUwjV9eAqFqqEZy.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 08.11.2019, 14:04:04
  • 2
@CzasNaPoznan:

Ciekawostka: w nowych wiatach przystankowych nie pojawią się reklamy – tak zadecydował Miejski Konserwator Zabytków

Fajnie.

Przekleństwem pieszych stanie się nawierzchnia chodników. Tylko 1,2 metra szerokości będzie wyłożone wygodnymi płytami kamiennymi. Ponieważ chodniki z reguły mają 2,5-3 m szerokości, większość nawierzchni chodników powstanie z niewygodnej kostki łupanej.

Porąbało ich.
  • Odpowiedz
flager
flager 08.11.2019, 14:13:18
  • 0
@padobar: Tak.
  • Odpowiedz
flager
flager 08.11.2019, 14:19:37
  • 0
@CzasNaPoznan: Chociaż z drugiej strony, to nie jest dokładnie taka kostka jak na płycie Starego Rynku (kostka z dużymi fugami), tylko bardziej jak tutaj
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_tJ4NAVS2bqmWpyi5JiI0zcc3FoZ9JWT8.jpg
to chyba nie będzie aż tak najgorzej, wygląda to lepiej niż zwykła kostka z wibrobetonu
W sumie to mi w butach na płaskiej podeszwie nie robi większej różnicy. Niech się może wypowiedzą na ten temat kobiety, które chodzą w szpilach, ludzie pchający wózki czy to
  • Odpowiedz
flager
flager 08.11.2019, 14:25:00
  • 0
@padobar: Ta na Jackowskiego wygląda na dosyć gładką, ale może to jedynie złudzenie.
  • Odpowiedz
mateusz-skrzyniecki1
mateusz-skrzyniecki1
07.11.2019, 20:27:19 via Android
  • 11
Do 1977 r. w miejscu dzisiejszej Galerii MM stała XIX-wieczna kamienica. Wyburzono ją pod śródmiejską autostradę, która nigdy nie powstała.
#poznan
mateusz-skrzyniecki1 - Do 1977 r. w miejscu dzisiejszej Galerii MM stała XIX-wieczna ...

źródło: comment_W4DXCe2frq0uLBvHe1kWSfUJlrGM2sBe.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 07.11.2019, 21:40:16 via Android
  • 4
@CzasNaPoznan
Pięknie? Poprowadzenie szerokich dwujezdniowych ulic przez historyczne centrum, to jest to, co całkowicie zabiło by urok.
  • Odpowiedz
flager
flager 08.11.2019, 13:57:52
  • 2
@CzasNaPoznan: Zmyliłeś mnie ta emotikoną, gdybyś dał ;), albo bez żadnej emotikony, albo piękne w cudzysłowie, to bym uznał to za ironię/żart. A tak to wprowadziłeś trochę w błąd.
  • Odpowiedz
DusieQ95
DusieQ95
08.11.2019, 13:12:29
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 08.11.2019, 13:47:32
  • 6
@DusieQ95: No tak, bo wymodelowanie całego świata, tekstur, stworzenie całej nowej fabuły, postaci niezależnych, dialogów, skomponowanie muzyki, wydarzeń losowych, mechaniki jazdy konno rzeczywiście świadczy o tym, jak leniwi są twórcy RDR2.
A na potwierdzenie leniwości wrzucenie paru linijek kodu (na 1,5mln linijek całego kodu GTA V), które powtarzają się w obu grach jest niezaprzeczalnym dowodem.

Przecież używanie tego samego silnika w branży tworzenia gier jest normą.
  • Odpowiedz
S.....a
S.....a
konto usunięte 07.11.2019, 15:26:50 via Android
  • 1
Te #rogale świętomarcińskie z Biedronki są legitne czy nie? Bo chwalą się niby certyfikatem jakimś tam, ale ja też mogę napisać że mam certyfikat ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wołam #poznan bo to wasz towar ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 07.11.2019, 15:39:38
  • 2
@SaveznaRepublikaJugoslavija:

ale ja też mogę napisać że mam certyfikat

Nie możesz, no chyba że masz ochotę zapłacić grzywnę lub pójść do więzienia.

@Adam_wkladamispadam:
Między 200g a 250g.
  • Odpowiedz
flager
flager 07.11.2019, 15:45:15
  • 0
@Adam_wkladamispadam: Nie mam pojęcia co sprzedają w biedrze, sprawdź od kogo mają i czy ta piekarnia jest na tej liście:
http://cechcukiernikowipiekarzy.pl/lista-cukierni-z-certyfikatem.html

tak przy okazji, jeżeli ktoś chce Rogala Świętomarcińskiego wg oryginalnej receptury sprzed 150 lat, to musi się udać np. do Pączka w Maśle.
Co ciekawe, te rogale wg pierwotnej receptury nie mogą mieć certyfikatu, ani oficjalnie posługiwać się ta nazwą.
  • Odpowiedz
flager
flager 05.11.2019, 13:28:43
  • 3
#poznan
W ciągu roku (do jesieni 2020) w Poznaniu strefą płatnego parkowania zostaną objęte dwa kolejne osiedla - Wilda i Łazarz.
Z wprowadzeniem opłat wiążą się również zmiany w infrastrukturze: wprowadzona zostanie strefa Tempo 30 oraz skrzyżowania równorzędne, spora część ulic zostanie zamieniona na jednokierunkowe (podobno w celu zwiększenia ilości miejsc do parkowania), zostaną zlikwidowane miejsca parkingowe niezgodne z przepisami.

https://epoznan.pl/news-news-99805-od_12_listopada_obowiazywac_beda_wyzsze_oplaty_dodatkowe_za_parkowanie_w_spp
https://zdm.poznan.pl/pl/strefa-platnego-parkowania-na-wildzie-informacje
https://zdm.poznan.pl/pl/strefa-platnego-parkowania-na-lazarzu-informacje
flager - #poznan
W ciągu roku (do jesieni 2020) w Poznaniu strefą płatnego parkowani...

źródło: comment_Hu5IiB6T1pbhxgscxAFvPd73jx13ixex.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager
Autor
05.11.2019, 13:29:14
  • 0
Nowy schemat organizacyjny ruchu na Wildzie.
flager - Nowy schemat organizacyjny ruchu na Wildzie.

źródło: comment_fSqHuksAR0D0Dh8OKdEUZ1QpvxQAkzOI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
flager
flager
Autor
05.11.2019, 13:37:47
  • 0
@Norskee: Czy spadnie to zobaczymy, np. na Kosińskiego i Chłapowskiego obecnie jest dwukierunkowa i po jednej stronie samochody parkują równolegle, jeżeli zostanie wprowadzony tam ruch jednokierunkowy, to po obu stronach będzie można parkować prostopadle. Podobnie jest na Prądzyńskiego, tam obecnie parkować można równolegle po jednej stronie, przy nowych zmianach teoretycznie będzie można parkować prostopadle.
No chyba, że ten pas jezdni zabrany z ruchu dwukierunkowego zostanie przeznaczony na trawniki i drzewa.
  • Odpowiedz
flager
flager
Autor
07.11.2019, 08:32:31
  • 0
@wicikumoza: Nic na ten temat nie wiem, jednak wprowadzenie strefy Tempo 30, daje miastu taką możliwość.
  • Odpowiedz
PaNaTypa
PaNaTypa
04.11.2019, 19:18:02 via Android
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 05.11.2019, 13:11:47
  • 0
nie ścieżka, a droga


@mateopoznan: A właśnie, że ścieżka. Jest to poprawny termin, który jest używany m.in. w rozporządzeniu ministra transportu na podstawie którego projektuje się ciągi rowerowe.
  • Odpowiedz

55

Przewodnik po Poznaniu (bez muzeów)

Przewodnik po Poznaniu (bez muzeów)

Kilka dni temu dzięki Wam film o Poznaniu wpadł na główną. Teraz bazując na tym samym wyjeździe przygotowałem tekst pisany o stolicy Wielkopolski, ale bez muzeów, które uwzględnie w osobnym artykule :) Serdecznie zapraszam

antekwpodrozy
z
antekwpodrozy.pl
dodany: 02.11.2019, 15:46:38
  • 16
  • #
    polska
  • #
    poznan
  • #
    wielkopolska
  • #
    ciekawostki
  • #
    podroze
  • #
    zainteresowania
flager
flager 04.11.2019, 13:54:46
  • 0
Rozumiem ale to tak jakbys kupowal piracka muzyke :)


@antekwpodrozy: Aha, rozumiem, że jak twoja matka piecze sernik to jest złodziejem?
flager
flager 05.11.2019, 12:50:54
  • 0
nie ma czegoś takiego jak certyfikat na sernik, ale na rogale tak


@antekwpodrozy: I to niby uprawnia cię do porównania praw autorskich do przepisu kulinarnego mającego ponad 150 lat? Wiesz czym są prawa autorskie a certyfikat na wyrób kulinarny? Jeżeli uważasz te rzeczy za równoważne, to daruj sobie wypisywanie rad co do zwiedzania oraz kulinariów regionalnych, bo pojęcia nie masz o czym piszesz.

Do twojej wiadomości powtórzę, bo widzę, że nie załapałeś:
Rogal
GoldenJanusz
GoldenJanusz
31.10.2019, 14:26:18
  • 0
Mam pytanie.
Czy jeżeli ukończyłem studia budowlane ze specjalnością budownictwo ogólne, to czy mógłbym zrobić uprawnienia budowlane w specjalności drogowej po odbycia wymaganej praktyki?
Czy jednak wymagana jest ta specjalność budownictwo drogowe i pozostają mi tylko konstrukcyjno - budowlane?
Szperałem w internecie, ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

#budownictwo #pytaniedoeksperta #budowlanka
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 31.10.2019, 14:49:59
  • 0
@GoldenJanusz: Tak, nie liczy się skończona specjalizacja, wymagany jest tylko kierunek budownictwo oraz to jaki rodzaj pracy oraz nad jakimi projektami pracujesz.
Znam nawet takich co będąc na budowie mostów zrobili uprawnienia do budownictwa ogólnego.
  • Odpowiedz

445

Wiara prezesa we własną firmą - na przykładzie producenta gier "Sniper"

Wiara prezesa we własną firmą - na przykładzie producenta gier "Sniper"

W miniony piątek Marek Tymiński, prezes i główny akcjonariusz produkującej gry wideo firmy CI Games, sprzedał 7 mln jej akcji za 6,93 mln zł. Za niecały miesiąc spółka wypuści grę „Sniper Ghost Warrior Contracts”. - Mocno wierzę, że mimo dużo niższego budżetu mamy znacząco lepszą grę od...

rafpal
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 30.10.2019, 11:59:19
  • 140
  • #
    technologia
  • #
    gry
  • #
    heheszki
  • #
    biznes
  • #
    gielda
  • #
    inwestycje
flager
flager 31.10.2019, 10:03:34
  • 2
@secretservice666: Nie jest warta tyle, obecnie to ok. 170mln.
flager
flager 31.10.2019, 10:10:52
  • 2
bo od tego zaczeli i na tym sie dorobili ba nadal na tym mocno ciagna...symulatory ciagnikow, koparek, itp. szambiarek sie zajebiscie sprzedawaly w niemcowie


@zmrol: Pomyliłeś z PlayWay, to oni taśmowo produkują symulatory. CI Games to raczej strzelanki jak Mortyr, Terrorist Takedown czy właśnie Sniper.
flager
flager 31.10.2019, 11:10:43
  • 1
@secretservice666: Skąd masz tą wartość 1,32%?
Całkowita liczba akcji CG I to ok.162mln, wiec 7mln akcji to ok 4,32%.
https://www.bankier.pl/gielda/notowania/akcje/CIGAMES/akcjonariat
flager
flager 31.10.2019, 11:21:29
  • 1
@secretservice666: W którym miejscy to jest napisane. bo albo jestem ślepy, albo coś ci się przywidziało?
Poza tym nawet, jeżeli 7mln to 1,32%, to i tak nadal nie daje to 1mld, tylko 0,53mld.

Co i tak nadal jest nieprawdą, bo kapitalizacja CI G na giełdzie to 170mln. Przejrzyj sobie jeszcze inne strony:
flager
flager 31.10.2019, 11:29:58
  • 1
@secretservice666: No i jak ci wyszło z tego te 1,32%?
flager
flager 31.10.2019, 14:42:00
  • 0
@zmrol: W porządku, to teraz wskaż mi na tej liście symulatory o których wspomniałeś, w zdecydowanej większości to strzelanki (połowa zrobionych i wydanych przez nich gier), trochę logicznych i przygodówek oraz inna drobnica jak wyścigi czy gry sportowe. Jeżeli jest tak jak twierdzisz to zapewne potrafisz mi wskazać tą całą listę symulatorów.
https://en.wikipedia.org/wiki/CI_Games

ja rozumiem ze jestescie mlodzi ale polecam

Żebyś się nie człowieku przypadkiem nie zdziwił, kto tu jest
mateopoznan
mateopoznan
31.10.2019, 11:10:25
  • 0
Gdzie w #poznan kupie nasz popularny, zwłaszcza teraz, towar eksportowy bez rodzynek? (tfu!)

#rogalemarcinskie #rogale
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 31.10.2019, 11:35:51
  • 1
nie no rogal to to będzie nadal, tyle że już nie marciński w rozumieniu certyfikatu, który skądinąd jest daleki od oryginału


@mateopoznan: Owszem, nie jest idealnie zgodny ze starą recepturą, ale już nie nazywajmy zamiany masła na margarynę, która jest jednym z bardzo wielu składników "dalekim od oryginału".

A bez rodzynek to co najwyżej kupisz zwykłego rogala z marmoladą, nikt nie robi masy do rogali świętokatarzyńskich (tych certyfikowanych jaki tych
  • Odpowiedz
flager
flager 31.10.2019, 11:44:36
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
MarkosGalkos
MarkosGalkos
30.10.2019, 12:26:56
  • 1
Czy opłaca sie kupić kamerę termowizyjną, żeby sprawdzić mostki cieplne i okna - jeśli tak to jaką? (dom ma 360 m a z tego co widziałem 1h badania = 200 zł)

A jeśli nie to czy macie do polecenia kogoś do sprawdzenia kamerą termowizyjną mostków i ucieczki ciepła w Świdniku?

#lublin #swidnik #budownictwo #termowizja
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

flager
flager 30.10.2019, 12:30:20
  • 2
@MarkosGalkos: Jeżeli chcesz tylko sprawdzić jeden dom to się nie opłaca. Poza tym, czy jesteś w samie sam zinterpretować na ile daną różnicę temp. można uznać za mostek termiczny kwalifikujący się do izolacji?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 22
  • Strona 4 z 22
  • >
  • Nie wiem co napisać, tak że tego... nic nie napiszę.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.09.2013

    Komentator
  • VIP
    od 10.06.2015

    VIP
  • Rocznica
    od 11.08.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 21.09.2012

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 23.12.2013

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking