Wpis z mikrobloga

#poznan
W ciągu roku (do jesieni 2020) w Poznaniu strefą płatnego parkowania zostaną objęte dwa kolejne osiedla - Wilda i Łazarz.
Z wprowadzeniem opłat wiążą się również zmiany w infrastrukturze: wprowadzona zostanie strefa Tempo 30 oraz skrzyżowania równorzędne, spora część ulic zostanie zamieniona na jednokierunkowe (podobno w celu zwiększenia ilości miejsc do parkowania), zostaną zlikwidowane miejsca parkingowe niezgodne z przepisami.

https://epoznan.pl/news-news-99805-od_12_listopada_obowiazywac_beda_wyzsze_oplaty_dodatkowe_za_parkowanie_w_spp
https://zdm.poznan.pl/pl/strefa-platnego-parkowania-na-wildzie-informacje
https://zdm.poznan.pl/pl/strefa-platnego-parkowania-na-lazarzu-informacje
flager - #poznan
W ciągu roku (do jesieni 2020) w Poznaniu strefą płatnego parkowani...

źródło: comment_Hu5IiB6T1pbhxgscxAFvPd73jx13ixex.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@flager: jest tylko #!$%@? jeden problem

Na wildzie po 18 też nie da się zaparkować, a ludzie już pojechali do domów, strefa nie działa. Jaki z tego wniosek? To dla mieszkańców brakuje miejsc i strefa tego problemu nie rozwiąże. Ba, nawet nasili ten problem, bo liczba miejsc spadnie i to znacząco, a jeszcze ludzie będą musieli za to płacić

Na poplińskich samochody parkują po obu stronach jezdni, często jest tam tak
  • Odpowiedz
@Norskee: trzeba by budować parkingi zamiast kamienic na wzór Berlina chociażby, ale wtedy okres zwrotu jest długi, a budując kolejne nowe bloki kasa jest w zasadzie od razu, więc nikt się za to nie zabiera( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Norskee: Czy spadnie to zobaczymy, np. na Kosińskiego i Chłapowskiego obecnie jest dwukierunkowa i po jednej stronie samochody parkują równolegle, jeżeli zostanie wprowadzony tam ruch jednokierunkowy, to po obu stronach będzie można parkować prostopadle. Podobnie jest na Prądzyńskiego, tam obecnie parkować można równolegle po jednej stronie, przy nowych zmianach teoretycznie będzie można parkować prostopadle.
No chyba, że ten pas jezdni zabrany z ruchu dwukierunkowego zostanie przeznaczony na trawniki i drzewa.
  • Odpowiedz
@flager: A okolice poplińskich/spychalskiego/dolina/górna wilda/różana to będzie istna tragedia. Tam żadnych miejsc nie przybędzie, bo i tak są jednokierunkowe, tylko zostanie zlikwidowana cała masa miejsc, które istnieją tylko umownie. Zaparkowanie tam, to dobre 3 okrążenia wierzbięcice-> spychalskiego -> górna wilda->różana-> żupańskiego -> poplińskich ->spychalskiego-> dolina-> znów do wierzbięcic->górna wilda-> rózana-> żupańskiego->poplińskich i w tak w kółko przez pół godziny, bo może ktoś wyjedzie

i to późnym wieczorem jak już ludzie pracujący
  • Odpowiedz
@kuraku: To się w naszych warunkach nie sprawdzi. Inwestorzy w to nie wchodzą... bo nawet miasto, dopłacając do "rynkowych" kosztów parkowania, nie osiąga sukcesu wśród mieszkańców. Nie przy 10 zł/miesiąc w strefie na ulicy, dodajmy: niezmiennych od kilkunastu lat.
  • Odpowiedz