@tell_me_more: Jestem zaskoczony tymi 1-2%, ale efektywnością niespecjalnie. Wiadomo, że to nie jest biznes typu sprzątanie, czy cięcie drewna, gdzie praca opiera się na nisko opłacanych pracownikach, którzy wypracowują stosunkowo niewielkie nadwyżki.
@elmyn: Już na wykopie jakiś czas temu były przypadki jak programista podał ile zarobił to zachwyt ludzi zamienił się w zazdrość i zaczęli go atakować i obrażać. Sam oceń czy warto.
Będę pisał najkrócej jak potrafię, bo po pierwsze nie chce mi się pisać, a po drugie wam nie będzie się chciało czytać, więc po cholerę. Trafiłem szóstkę w totka, dopiero co odebrałem pieniądze. Dużo pieniędzy. Teraz grzeją mi się na koncie. Przed puszczeniem losu obiecałem sobie, że ćwierć z wygranej oddam na cele charytatywne. A kolejne ćwierć przeznaczę na mirko. I choć z początku myślałem żeby przekazać je ekipie wykop.pl, doszedłem do wniosku że
Mirki! Serdeczne dzięki za ciepłe przyjęcie naszej gry Maze Bandit. Robimy krok dalej i próbujemy przedostać się przez Steam Greenlight, póki jeszcze istniej. Każdy głos na tak nam w tym pomoże ;)
Z tej okazji robimy #rozdajo wśród plusujących rozlosujemy 10 kluczy do naszej gry, które rozdamy gdy przebrniemy przez Greenlight. Wyniki rozdajo w piątek (24.02.2017, 23:59).
Siema Mirki! Od jakiegoś półtora roku wraz ze znajomymi siedzimy po godzinach i dłubiemy swoją gierkę Maze Bandit. Jest to logiczno-zręcznościowa gra multiplayer, gdzie z jednej strony przemierzamy labirynty przeciwników rozwiązując zagadki przez nich utworzone, a z drugiej strony sami rozbudowywujemy swój własny labirynt, aby był on jak najtrudniejszy dla naszych rywali.
Prace mają się ku ukończeniu, a premierę planujemy na koniec marca na IOS i Android. Podrzucam Wam trailer, dajcie znać co myślicie :)
@levybdg: czekam aż przejdzie ta nowelizacja i gry na androida będzie można tworzyć tylko z licencją, bo niektórzy serio nie mają doświadczenia ani wyobraźni
Ten wpis jest wstępem do ostatecznych działań promocyjnych. Jeszcze nic oficjalnie nie ogłaszamy, ale co sprawniejszy czytelnik wyszuka ważne informacje. Jeśli w najbliższym czasie nie usłyszycie
@qmox: @kostner: jeszcze chwila cierpliwości. Obiecujemy, że będzie warto. Od siebie dodam wielkie dzięki za to, że jeszcze czekacie i wierzycie. To budujące.
Zdaję sprawozdanie z prac nad Electro Ride: - Mam oficjalnego Facebooka - fb.com/electroride, - Nad grą pracuję tylko ja i zdolny dźwiękowiec, - Opracowałem tool'a który pozwala na układanie trasy wg spline z poziomu edytora,
W dniu dzisiejszym moja gra Tap Hero dostała feature w indie cornerze w Google Play (dowód na zdjęciu poniżej). To moja pierwsza gra w sklepie więc nie mam kompletnie doświadczenia jaki ma to wpływ na ściągnięcia, ale sam fakt bardzo cieszy dlatego trochę #chwalesie i przede wszystkim #gamedev
Ściągnięcia do dnia dzisiejszego to ponad 35 000. Dziennie wczoraj padł rekord 3 250. Jeżeli interesują cię tego typu dane
@transparent: Na razie po pierwszych 3 dniach. Praca dla mnie ciężka (co wynika z mojej niewiedzy), z powodu czego zostaję dłużej niż powinienem, ale bardzo satysfakcjonująca i dużo się uczę (nauczyłem się więcej w 3 dni niż w ostatnie 3 miesiące).
@kostur86: Pierwsza praca w gamedevie, wcześniej 2 lata programowałem w Javie EE.
Hej Pany! Zbieramy z ziomkiem od jakiegoś czasu energy drinki do testu. Ale nie chcemy zrobić takiego testu jak na youtube wiszą, że ktoś porównuje dwa red bulle i jednego tigera. Podeszliśmy do sprawy troche bardziej ambitnie :D ( możliwe, że nawet przeginamy :D ) Chciałbym wam pokazać naszą kolekcję i zapytać czy to w ogole kogoś interesuje czy robimy to dla siebie i jeszcze zobaczy ten test najwyżej moja mama żeby
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Grzegorz
Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal
Twórca:
Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
Czaicie - 0.16 promila populacji produkuje 1-2% PKB :)
#ekonomia #ciekawostki #gamedev #polska
http://wyborcza.pl/1,155068,21132606,polskie-gry-to-nie-tylko-wiedzmin.html