Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko197
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
sosik_dev

sosik_dev

Dołączył 9 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 119
  • Znaleziska 15
  • Mikroblog 104
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 15
Nerdheim
Nerdheim
07.01.2021, 12:46:58
  • 1
https://nerdheim.pl/post/recenzja-electro-ride-the-neon-racing/

Electro Ride: The Neon Racing to pozycja o zmarnowanym potencjale. Udostępniony repertuar samochodów i oprawa wizualna z miejsca zachęcają do wyciągnięcia portfela oraz samodzielnego przetestowania gry. Jednak bardzo kiepski model jazdy i zbyt mała liczba opcji zabawy skutecznie zniechęcają do poświęcenia produkcji dłuższej ilości czasu, a nawet do spontanicznego uruchomienia wieczorową pora w celu ukończenia paru wyścigów na koniec dnia. Jak jednak wspomniałem, są to rzeczy, które mogą zostać poprawione przy
Nerdheim - https://nerdheim.pl/post/recenzja-electro-ride-the-neon-racing/

Electro...

źródło: comment_1610023616kuLEQtq7BcWR8ugBLpKpMP.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 28.01.2021, 09:46:09
  • 0
Hej! Dzięki za zagranie w moją małą gierkę.
Grałeś już po update?
W opcjach można przestawić sobie czułość sterowania :)
  • Odpowiedz
koder
koder
11.04.2020, 17:06:08
  • 5
W czasie #koronawirus ludzie z #indiegamedev i #gamedev siedzą domu. Niby to nic dziwnego - cały ten development się zwykle w i tak domu odbywa, ale jakoś jest inaczej gdy ten pobyt jest wymuszony, a nie dobrowolny. Aby zatem przewietrzyć emocje, ekipa zrzeszona w #kurki games zrobiła podcast o tym, co się ostatnio działo.

Zapraszam do posłuchania wolnego wybiegu #1.

Jeśli macie pytania to zostawcie w
koder - W czasie #koronawirus ludzie z #indiegamedev i #gamedev siedzą domu. Niby to ...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 11.04.2020, 17:17:51
  • 1
OOO jestem tam! #neonprototype :D 35:00
  • Odpowiedz
koder
koder
15.10.2019, 15:34:48
  • 27
Mirki #chwalesie - moja gra ΔV: Rings of Saturn dostała się do finału Mistrzostw Świata w Programowaniu Gier, w kategorii Ulubieniec Fanów!

#kodermakesgames #gamedev #deltav
koder - Mirki #chwalesie - moja gra ΔV: Rings of Saturn dostała się do finału Mistrzo...

źródło: comment_ElESJ3dAEbxsJHC6vc3Z1veOFj7MuS7p.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 15.10.2019, 20:32:11
  • 2
Poszedł głosik
  • Odpowiedz
koder
koder
09.09.2019, 09:22:30
  • 28
Mirki #chwalesie - moja gra ΔV: Rings of Saturn wygrała ostatnie głosowanie na ulubieńca publiczności tygodnia na Game Development World Championship 2019! ᕦ(´ヮ`)ᕥ

Pijcie ze mną kompot! Serdeczne podziękowania dla wszystkich, którzy oddali na nas głos!

koder - Mirki #chwalesie - moja gra ΔV: Rings of Saturn wygrała ostatnie głosowanie n...

źródło: comment_xIHBo0lRFm1ZuXBMpoipWeMyyOnJfeQi.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 09.09.2019, 09:26:20
  • 2
Polecam Alegrowicza...
  • Odpowiedz
aare42
aare42
14.08.2019, 09:45:52
  • 28
@aare42: Czesc mireczki, po 3 latach pracy (po godzinach) moja i @Sollfik przygodowa karcianka o smokach #unhatched jest już dostępna na iOS ;)
Wbrew pozorom zaczeło się nie od "hej sklonujmy reigns", a z zupełnie innej giereczki którą zrobiliśmy na Ludum Dare: http://ludumdare.com/compo/ludum-dare-34/?action=preview&uid=15039

Pare miesięcy poźniej gra była już o smokach a główną mechaniką karciane pojedynki. W 2017 byłem potwornie wkręcony w hearthstone. Zgłosiliśmy się też do Imagine
aare42 - @aare42: Czesc mireczki, po 3 latach pracy (po godzinach) moja i @Sollfik pr...

źródło: comment_z7cd7Bi8P3lMqojCOSYcEbmcDbPPGXO5.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 14.08.2019, 11:00:36
  • 1
@aare42 Testowałem i powiem że fajne :) Chce!
  • Odpowiedz
koder
koder
13.06.2019, 17:24:57
  • 45
Mirki i Mirabelki, pijcie ze mną kompot! #chwalesie: robiona przeze mnie ΔV: Rings of Saturn rozpoczyna połączenie crowdfundingu z wczesnym dostępem! Jak, że połączenie? Najlepsze z obu światów - można wybrać sobie fajne społecznościowe nagrody, ale na grę nie czekasz, dostajesz od razu.

Świętuję to robiąc małe #rozdajo: 10 kluczy dla plusujących ten wpis. Klucze są na itch.io, ale będą do nich #steam
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 13.06.2019, 22:22:52
  • 1
Polecam allegrowicza
  • Odpowiedz
applicattura
applicattura
11.08.2017, 14:30:31
  • 50
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 20.08.2017, 12:28:36
  • 1
@applicattura: Miodek!
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev 10.02.2017, 01:59:06
  • 48
Booniu jak mnie tu dawno nie było...

Zdaję sprawozdanie z prac nad Electro Ride:
- Mam oficjalnego Facebooka - fb.com/electroride,
- Nad grą pracuję tylko ja i zdolny dźwiękowiec,
- Opracowałem tool'a który pozwala na układanie trasy wg spline z poziomu edytora,
sosik_dev - Booniu jak mnie tu dawno nie było... 

Zdaję sprawozdanie z prac nad El...

źródło: comment_jEyD89FJ5KIR2hpahOskHdVu2uFlJmsU.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev
Autor
11.02.2017, 12:59:03
  • 0
@szynall: Mój różowy powiedział że to ładna paleta kolorów i będzie działać #logikarozowychpaskow
  • Odpowiedz
sortris
sortris
09.02.2017, 15:51:22
  • 33
Mirki,
Nasz dobry znajomy @JavaDevMatt w swojej nowej serii Twórcy niezależni opowiedział o Blocky Farm.

CZYM początkowo miała być nasza gra? JAK wyglądała kilka miesięcy temu? KTO nad nią pracuje? Obejrzyjcie!

Tutaj druga część i krótka wzmianka o tworzeniu UI. Niebawem kolejne, więc dajcie suba (⌐ ͡
sortris - Mirki,
Nasz dobry znajomy @JavaDevMatt w swojej nowej serii Twórcy niezale...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 10.02.2017, 01:03:30
  • 0
@sortris Jak potrzebujecie testować na Asus Zenfone 4 a400 to i mnie też wołaj :)
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
01.02.2017, 08:44:19
  • 39
Drugi odcinek serii "Twórcy Niezależni", w której przedstawiam podesłane projekty.

Zapraszam mirków od #gamedev (i w sumie nie tylko od gamedev - inne projekty też są mile widziane) do podsyłania swoich projektów do odcinka za miesiąc.
Jeśli chcecie zobaczyć własny projekt w tej serii, to zerknijcie w brief projektu serii: https://docs.google.com/document/d/1KHyyEnVpJTzjQtuWkSFSAyoP8Bvda_-XpF4YgmG-hg8/edit
Celem jest przedstawienie projektu i raportowanie postępów po 1, 2, 3 miesiącach, by zachęcać innych by sami pracowali więcej nad swoimi rzeczami.
JavaDevMatt - Drugi odcinek serii "Twórcy Niezależni", w której przedstawiam podesłan...

źródło: comment_69cXmXgTI59aEv937WroEcRL9dwRQ3Dt.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 01.02.2017, 09:24:25
  • 1
@JavaDevMatt Widać spory progres. Działaj dalej na chwałę polskiego Gamedevu!
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev 01.02.2017, 09:28:25
  • 1
@JavaDevMatt: Hehehe... Przepraszam. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
16.08.2016, 12:37:16
  • 31
Siemanko gamedevowe świry!

Przez ostatnie 2 tygodnie głównie siedziałem nad małymi poprawkami, które łącznie znacznie poprawiają odczucia płynące z gry. Większość czasu spędziłem żonglując wartościami takimi jak masa, odrzut, przyspieszenie itd. Dzięki temu gra wreszcie nie sprawia wrażenia popsutej.

Z innych zmian:
- Dopracowałem wreszcie zachowanie klocucha co możecie zobaczyć na gifie niżej. Teraz klocuch po aktywacji może wejść w interakcję z pozostałymi elementami świata przez co dochodzi do ciekawych sytuacji.
jasiek13 - Siemanko gamedevowe świry!

Przez ostatnie 2 tygodnie głównie siedziałem...

źródło: comment_IkbCWL0ypVOPC0dF0uxj5YmFWGVGlJq9.jpg

Pobierz

I jak?

  • Jest lepiej 69.7% (46)
  • Usuń konto 30.3% (20)

Oddanych głosów: 66

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 16.08.2016, 20:21:09
  • 1
A co tu tak pusto ? :D
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev 11.05.2016, 19:17:16
  • 19
Siemka Mirki!
W poniedziałek i wtorek wystawiam się z Electro Ride na #digitaldragons Indie Showcase :)
Chciałem pokazać trailer za pomocą którego jest to możliwe

A co do postępów:
- Właśnie opracowałem porządniejszą symulację dźwięków silnika opartą o Fmod'a (Forza takie ma :> tylko lepsze) Mamy fajne nagrania silnika Fiata 125p które dostosowujemy do symulacji.
sosik_dev - Siemka Mirki!
W poniedziałek i wtorek wystawiam się z Electro Ride na #d...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev
Autor
18.05.2016, 09:21:23
  • 0
@wooks001: zagrać można było na targach, teraz lecę na urlop, za.... 3 tygodnie powinienem postawić stabilnego builda bo napaskudziłem sporo przed DD i 15 klatek miałem :D
  • Odpowiedz
j.....7
j.....7
konto usunięte 02.02.2016, 20:14:48
  • 2
Mirki mam dylemat. Uczyć się do #sesja , czy iść na testera do SUPERHOT? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ktoś brał udział w takich testach? Czy dla takiego początkującego w #gamedev to będzie super sprawa czy raczej strata czasu?
#kiciochpyta
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 03.02.2016, 10:43:15
  • 0
Testowanie to trochę przerąbana sprawa, przechodzić dany fragment levelu na 15tys sposobów... Jak z tym żartem "wchodzi tester do baru..." Idź i na to i na to (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev 31.01.2016, 21:53:09
  • 7
Cześć Mirki!
Czas żeby się pochwalić naszą grą z tegorocznego GGJ http://globalgamejam.org/2016/games/mornings-rituals

Chcieliśmy pokazać jak trudno jest wstać i wyrobić się do pracy gdy wokół jest tyle rzeczy do zrobienia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gra polega na odgadnięciu poprawnego "codziennego rytuału" wstawania właściwego dla naszego bohatera. Goni nas czas, każda czynność jakiej się podejmiemy zabiera nam trochę tego czasu. Na końcu jesteśmy oceniani czy poprawnie wykonaliśmy "rytuał" czy
sosik_dev - Cześć Mirki!
Czas żeby się pochwalić naszą grą z tegorocznego GGJ http:/...

źródło: comment_HhHLXB11Urkf8KbPYp6piiouWRTXLELo.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev
Autor
31.01.2016, 21:53:47
  • 1
@sosik_dev:
sosikdev - @sosikdev:

źródło: comment_cyrMbtgauNoEeW3FMFTAxMkRfKfHIOIr.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev
Autor
01.02.2016, 09:10:51
  • 0
@Asterling: Po zbudowaniu build'a giną canvasy z przyciskami. Co ciekawe wszystko działa w edytorze. Właśnie siadam nad poprawieniem tego. Krótkim tutorialem jest właśnie owy budzik :) bo drze się puki go nie wyłączysz :D
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev
Autor
02.02.2016, 10:13:31
  • 0
@Leinnan: Jasne, po poprawkach wrzucę na #neonprototype
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev 01.02.2016, 12:43:01
  • 4
Hej!

Jako że nie każdemu działa nasza gra z GGJ to podrzucam filmik z rozgrywki:
opis odnośnika

Macie jakieś propozycje dotyczące usprawnień rozgrywki? Z chęcią wysłucham wszelkich opinii, w końcu trzeba się uczyć na błędach.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev
Autor
01.02.2016, 12:46:25
  • 0
@Pertaseth: Yep :)
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev
Autor
01.02.2016, 13:00:50
  • 0
@Pertaseth: Na podświetlenie elementów nie starczyło czasu - trzeba by albo dodać drugi obiekt z obróconymi normalnymi albo przestawić shider na outline lub kolejna opcja dopisać outline do standardowych shiderów. Trzeba zbadać sprawę.

Przyciski myślisz żeby wyświetlać w przestrzeni, gdzie ich wybór odbywał by się za pomocą celownika, czy tuż przed kamerą i ich wybór (jako że mamy mouselook) odbywał by się za pomocą klawiszy? Pierwsza opcja wydaje mi się
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev
Autor
01.02.2016, 13:10:47
  • 0
@makary89: Co ty przecie ja jeszcze nic nie umiem :)

@Pertaseth: Ja rozumiem, zegar już nie tyka i można się pobawić. Blada kamery + blokada poruszania się + pojawienie się kursora?
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev 27.01.2016, 11:45:12
  • 5
Cześć Mirki!

Oficjalnie wybrałem nazwę gry :) ElectroRide ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Pracuję nad samochodówką arcade, w której jadąc neonowymi samochodami z PRL'u ścigamy się po torach wykorzystując znajdźki do zmiany koloru, kolorowe strefy nitro, hopki i drifty.


#neonprototype #unity3d #gamedev #gry
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

p.....b
konto usunięte 27.01.2016, 11:53:05
  • 3
@sosik_dev: To teraz tylko gra
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
27.01.2016, 14:00:21
  • 4
@sosik_dev: new retro wave poprosze jako soundtrack, na przykład ocena drive albo Miami Nights 1984 - Accelerated
Wextor - @sosik_dev: new retro wave poprosze jako soundtrack, na przykład ocena drive...
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
23.01.2016, 15:34:59
  • 1
Unity też wam tak robi? #unity3d
Wextor - Unity też wam tak robi? #unity3d

źródło: comment_7KNnegI7ktFVt1WFjYGz6UdINIvCRUIi.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 24.01.2016, 23:50:36
  • 0
@Wextor: po update do 5.3.1 f1?
  • Odpowiedz
sosik_dev
sosik_dev 25.01.2016, 00:06:46
  • 0
mi sypało błędami z samego silnika fizycznego więc wróciłem do 5.2.2. Chyba mają jakiś bugflood w tej wersji.
  • Odpowiedz
Szumny
Szumny
23.01.2016, 23:01:05
  • 21
eh murki,
ostatnie poprawki przed obroną inżyniera
#blender #januszeblendera #grafikakomputerowa #grafika3d #tworczoscwlasna
Szumny - eh murki, 
ostatnie poprawki przed obroną inżyniera 
#blender #januszeblen...

źródło: comment_ID9PkHkuVHZ874zcEA46f9wrFcEvnE2u.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 24.01.2016, 23:49:31
  • 0
@Szumny: Dopełniłbym kompozycje takimi latarenkami oświetlającymi podjazd. Żeby dodać trochę takiego ciepło - białego światła.
  • Odpowiedz
bolimienoga
bolimienoga
22.01.2016, 11:35:22
  • 25
Voxelowy motocykl żużlowy.

#grafika3d #tworczoscwlasna #gamedev
bolimienoga - Voxelowy motocykl żużlowy.

#grafika3d #tworczoscwlasna #gamedev

źródło: comment_Sh80S6ccA58ApQHrCjALZ0YEBkp2vP4o.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sosik_dev
sosik_dev 23.01.2016, 08:10:27
  • 0
Będzie skręcał tylko w 1 stronę?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • Za dnia tester, w nocy zaś game developer. Amatorsko kodzę w Unity3D i robię grafikę w Blenderze. Aktualnie klecę projekt neonowej samochodówki z PRL'u który możecie śledzić pod #neonprototype

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 15.01.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia