Hej, opublikowałem wczoraj moją pierwszą gre na androida. Ktoś chętny, żeby mi co nieco doradzić? Chciałbym też poznać chociaż kilka opinii, bo gry jeszcze nikomu nie pokazywałem. Nie jest to jakiś zaawansowany projekt, ale startowałem z zerową znajomością tworzenia gier. Gre tworzyłem przez całe wakacje.
PS. W ustawieniach jest nieoznakowany switch, do pokazywania fps. Nie zapomnijcie też skalibrować akcelerometru :) #gamedev #programowanie #android #androiddev
Może mi ktoś wyjaśnić w logiczny sposób jaki jest powód ustawiania przez producentów sztywnych klatek na sekundę (w konwersjach z konsol)? W jaki sposób coś może się "popsuć" od większej ilości klatek? #gamedev #programowanie
@atencjon: Moza czesciej, ale jak robisz podsumowania miesiaca to jak ktos chce moze tym programem sobie pobrac z jakiego tagu chce i z iloma plusami minimum co ile tyloo chce :)
#gamedev Mireczki, jak sobie radzicie z ui w #unity3d ? Na początku było z górki, używałem SetActive na GO z danymi elementami UI, ale jak zrobiło się tego dużo to zaczęły się pojawiać dziwne błedy, ze np. coś się nie wyłącza/włącza i zaczynam mieć syf w kodzie. Może macie doświadczenie jak tym mądrze zarządzać?
@interpolacja_liniowa: Ja przy AvsP zrobiłem sobie manager który zarządzał mi wszystkim. Wyglądało to tak że wywoływałem tylko Manager.Open(menu) i Manager.Back() a cała magia się działa sama. Pod spodem w implementacji był stos obiektów klasy menu. Każde menu było GO z obiektem nadrzędnym Canvas więc wszystkie między sobą były równoważne. Jeśli któryś Menu miał wewnątrz siebie zakładki to był klasy MenuWithTabs i ta klasa zarządzała tym żeby zakładki między sobą się
Dobra powiedzmy sobie szczerze ten cały system 3D VR nie robi szału. A wszystkie filmiki z jutuberami piejącymi jakie to rzeczywiste są wielką opłaconą ściemą.
@n1troo: Ostatnio sobie coś sam dłubałem w UE na VIVE i sam siebie zaskoczyłem jak dużą imersję wywołało to co zrobiłem. Czułem się w tym świecie tak jak by był "normalny" i było naprawdę komfortowo. Dodam tylko że mam kartę graficzną BARDZO nie VR Ready i wszystko mi zauważalnie klatkowało i nie dało się za długo w tym siedzieć bo czułem się źle.
Cześć Okulusowe wariaty, Zamierzam rozpocząć swoją przygodę z oculusem, lecz zanim się zdecyduję na osprzęt chciałbym popróbować jakieś alternatywne tanie rozwiązania. Pytanie do użytkowników co są sądzicie o weebo3D lub coś ala shinecony (jakieś promo jest w auchanie aktualnie jest) #oculus #oculusrift #oculusdlabiedakow #pytanie
Dziś będzie premiera naszej drugiej gry na Steam: Turbo Pug 3D! Od premiery Assassins vs Pirates trochę minęło i zdążyliśmy odpocząć ale jak widać nie piliśmy ylko drinków za hajs ze steama ( ͡º͜ʖ͡º)
Gra to prosty endless runner, ale trochę nam z tym zleciało bo to nasz pierwszy projekt w #unrealengine ale
Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal
Twórca:
Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jackowiak.bubbles
PS. W ustawieniach jest nieoznakowany switch, do pokazywania fps. Nie zapomnijcie też skalibrować akcelerometru :)
#gamedev #programowanie #android #androiddev
źródło: comment_UuPVbXu0kULUsfr0uCY2NJ8hk5e94E9O.jpg
Pobierzhttps://www.unrealengine.com/faq