Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko244
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
Beefy_Malibu_Doctor
Beefy_Malibu_Doctor
09.10.2016, 10:01:15
  • 6
Hej, opublikowałem wczoraj moją pierwszą gre na androida. Ktoś chętny, żeby mi co nieco doradzić? Chciałbym też poznać chociaż kilka opinii, bo gry jeszcze nikomu nie pokazywałem. Nie jest to jakiś zaawansowany projekt, ale startowałem z zerową znajomością tworzenia gier. Gre tworzyłem przez całe wakacje.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jackowiak.bubbles

PS. W ustawieniach jest nieoznakowany switch, do pokazywania fps. Nie zapomnijcie też skalibrować akcelerometru :)
#gamedev #programowanie #android #androiddev
BeefyMalibuDoctor - Hej, opublikowałem wczoraj moją pierwszą gre na androida. Ktoś ch...

źródło: comment_UuPVbXu0kULUsfr0uCY2NJ8hk5e94E9O.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 09.10.2016, 18:40:42
  • 0
@Szatan_Pepuszko: W UE4 po przekroczeniu 3k$ na kwartał płacisz 5% brutto
https://www.unrealengine.com/faq
  • Odpowiedz
Goryptic
Goryptic
08.10.2016, 11:37:52
  • 4
Może mi ktoś wyjaśnić w logiczny sposób jaki jest powód ustawiania przez producentów sztywnych klatek na sekundę (w konwersjach z konsol)? W jaki sposób coś może się "popsuć" od większej ilości klatek? #gamedev #programowanie
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 08.10.2016, 11:44:03
  • 8
@Goryptic: https://www.youtube.com/watch?v=r4EHjFkVw-s
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
05.10.2016, 15:02:31
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 05.10.2016, 15:10:57
  • 0
@TymRazemNieBedeBordo: Ale nagrywaj gameplay bez ramek silnika. Gra wtedy dużo ładniej wtedy się prezentuje.
  • Odpowiedz
atencjon
atencjon
02.10.2016, 09:11:12
  • 337
nsfw
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 02.10.2016, 19:26:30
  • 1
#mirkopics Dla tych którzy lubią pobierać częściej niż raz na miesiąc :) http://bit.ly/MirkoPics
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 03.10.2016, 07:33:11
  • 0
@atencjon: Moza czesciej, ale jak robisz podsumowania miesiaca to jak ktos chce moze tym programem sobie pobrac z jakiego tagu chce i z iloma plusami minimum co ile tyloo chce :)
  • Odpowiedz
interpolacja_liniowa
interpolacja_liniowa
01.10.2016, 20:34:04
  • 3
#gamedev Mireczki, jak sobie radzicie z ui w #unity3d ? Na początku było z górki, używałem SetActive na GO z danymi elementami UI, ale jak zrobiło się tego dużo to zaczęły się pojawiać dziwne błedy, ze np. coś się nie wyłącza/włącza i zaczynam mieć syf w kodzie. Może macie doświadczenie jak tym mądrze zarządzać?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 01.10.2016, 21:22:53
  • 1
@interpolacja_liniowa: Ja przy AvsP zrobiłem sobie manager który zarządzał mi wszystkim. Wyglądało to tak że wywoływałem tylko Manager.Open(menu) i Manager.Back() a cała magia się działa sama.
Pod spodem w implementacji był stos obiektów klasy menu. Każde menu było GO z obiektem nadrzędnym Canvas więc wszystkie między sobą były równoważne. Jeśli któryś Menu miał wewnątrz siebie zakładki to był klasy MenuWithTabs i ta klasa zarządzała tym żeby zakładki między sobą się
  • Odpowiedz
n1troo
n1troo
29.09.2016, 11:01:26
  • 2
Dobra powiedzmy sobie szczerze ten cały system 3D VR nie robi szału. A wszystkie filmiki z jutuberami piejącymi jakie to rzeczywiste są wielką opłaconą ściemą.

#gamedev #gry
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 29.09.2016, 11:07:10
  • 2
@n1troo: Ostatnio sobie coś sam dłubałem w UE na VIVE i sam siebie zaskoczyłem jak dużą imersję wywołało to co zrobiłem. Czułem się w tym świecie tak jak by był "normalny" i było naprawdę komfortowo. Dodam tylko że mam kartę graficzną BARDZO nie VR Ready i wszystko mi zauważalnie klatkowało i nie dało się za długo w tym siedzieć bo czułem się źle.

W innych grach/aplikacjach nie było mi tak
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 29.09.2016, 11:18:58
  • 0
@n1troo: A czym się bawiłeś że tak wyskoczyłeś z hejtem?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
29.09.2016, 10:58:30
  • 23
Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierwszej (A) postać jest ściskana przed rozciągnięciem, natomiast w B od razu wyciągana do góry.

Która wygląda lepiej?

Dawajcie
jasiek13 - Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierw...

źródło: comment_MQwmpgPN909Pne0nNb7cF5Fd5xob7sk6.jpg

Pobierz

Która animacja wygląda lepiej?

  • A 41.3% (309)
  • B 58.7% (439)

Oddanych głosów: 748

  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 29.09.2016, 11:08:15
  • 1
@jasiek13: Wybieram B! kliknąłem A (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
AngryKingpin
AngryKingpin
20.09.2016, 17:15:41
  • 2
Cześć Okulusowe wariaty,
Zamierzam rozpocząć swoją przygodę z oculusem, lecz zanim się zdecyduję na osprzęt chciałbym popróbować jakieś alternatywne tanie rozwiązania. Pytanie do użytkowników co są sądzicie o weebo3D lub coś ala shinecony (jakieś promo jest w auchanie aktualnie jest)
#oculus #oculusrift #oculusdlabiedakow #pytanie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.09.2016, 17:28:12
  • 0
@LordOfTheBananas: @AngryKingpin Tylko VIVE
  • Odpowiedz
olqq
olqq
olqq
20.09.2016, 16:47:51
  • 8
Hello world!

Właśnie wszedł na androida mój pierwszy projekt - Shape Quest
Pomóżcie młodemu programiście odzyskać 25$ zwinięte przez chytry Google! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tak na serio - serdecznie zapraszam do sprawdzenia swojego refleksu w tej
olqq - Hello world!

Właśnie wszedł na androida mój pierwszy projekt - Shape Quest
...

źródło: comment_jg3mYI1Kiryz7YZty5aefTjjofA3PR4q.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.09.2016, 17:12:32
  • 4
@MaddoxX1911: Przecież robienie na #windowsphone ma już tyle sensu co robienie na symbiana ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.09.2016, 09:12:30
  • 19
Mirki pijcie dzisiaj kompot ze mną!

Dziś będzie premiera naszej drugiej gry na Steam: Turbo Pug 3D!
Od premiery Assassins vs Pirates trochę minęło i zdążyliśmy odpocząć ale jak widać nie piliśmy ylko drinków za hajs ze steama ( ͡º ͜ʖ͡º)

Gra to prosty endless runner, ale trochę nam z tym zleciało bo to nasz pierwszy projekt w #unrealengine ale
draculeq - Mirki pijcie dzisiaj kompot ze mną!

Dziś będzie premiera naszej drugiej...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 18:33:10
  • 0
reszta juz niech nie dziaduje bo gra 1.1$ stoi to każdego stać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
29.09.2016, 06:23:44
  • 0
@DOgi: publisher go ogarnial wiec nie mam pojecia
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 43
  • Strona 21 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking