#gamedev Takie pytanie do osób które wydały grę na steamie lub zwyczajnie orientują się w sytuacji: Aby wydać grę na platformie Valve należy przejść przez steam greenlight, gra dostaje zielone światło i po jakimś czasie wychodzi. Ale jak obecnie wygląda publikowanie drugiej gry na steamie ? Spotkałem się z kilkoma wariantami (dotyczącymi raczej małych wydawców, indyków):
- greenlight obowiązuje przy każdej kolejnej grze.
- kolejna gra musi przejść przez greenlight jeśli jest
@F-13: Wydałeś jakąkolwiek czy planujesz najbliższe 10 lat? ( ͡º͜ʖ͡º) Valve jest elastyczne i jak masz zajebistą grę to napisz maila do nich to pewnie nawet pierwszą puszczą bez greenlight. Inna sprawa że patrząc na steam byle co potrafi przejść greenlight. Chyba każda "normalna" gra PC przechodzi GL bez problemu, i to nawet nie chodzi o ilość głosów i procent do top 100 ale
@F-13: Uciekłem od pytania. Bez kontaktu z valve nie masz nigdzie opcji/"przycisku" wydania drugiej gry, nieważne czy to kontynuacja czy nowy produkt. Musisz do nich napisać i decyzja leży po ich stronie, jak się nie zgodzą to masz GL.
Mireczki, próbuje znaleźć sposób na to aby przekonwertować plik typu .avi lub .mp4 na gif bez ogromnej straty jakości bądź klatek na sekunde. Gdy już jestem blisko to okazuje się że zmienia mi wymiary, a potrzebuje gifa w 1080x1920 na tło do gierki. Jakiś pomysł? #gamedev #ui
@PsichiX: Ale jak już wrzucasz info o Globalu to nie promuj tylko jednego ( ͡°ʖ̯͡°) W tym samym czasie będzie w: Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Cieszynie, Katowicach, Lublinie, Wrocławie i Bydgoszczy Więcej info: globalgamejam.org/2017/country=onionland
@dziady: Masz podany jakiś temat do którego należy nawiązać i robisz grę jaką uważasz. Może być to MMO, rpg, flappy bird karcianka (fizyczna), albo pomysł na grę w kapsle z wypitego alko podczas designu ;D Jednak w 98% są to gry elektroniczne. Możesz rzucić okiem na stream przegranych z ostatniego dnia PolyJamu tam Tomek trochę opowiada o jamie i rozmawia z innymi. Tu masz bezpośredni link do prezentacji gier które
Kiedyś tu wrzucałem małą platformówkę (one tap, automatyczny bieg, odbijanie od ścian itp.), nad ktorą pracowałem, a którą zhejtowaliście bo HURR DURR znowu klon Super Meat Boy.
Pewnie jeszcze nazywacie każdego fpsa klonem DOOMa? xD
Ostatnio zrobiłem jej mały redesign i ruszam teraz z kopyta żeby do końca roku ją skończyć w 90%
#programowanie #gamedev Mirki jaki soft do gier w 2d na mobile polecacie? Jest coś takiego żeby dało się deployować od razu na android/iphone /ew. WP? Póki co miałem przyjemność bawić się tylko w unity ale tam 2d to niestety still 3d :(
Jaram się właśnie jak p---b!#y! Dzisiaj zauważyłem że gra którą zrobiłem dwa tygodnie temu ma całkiem spory ruch na itch.io (ponad 500 pobrań). A właśnie odkryłem że Rock Paper Shotgun wyróżnił moją grę jako jedną z 7 najlepszych darmowych gier tygodnia! Oraz że wymienił mnie z nazwiska ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Jeśli macie jakieś pomysły co możemy dodać do gry to śmiało piszcie bo z resztą zespołu myślimy w
@oswaldlazar: Jak dolecisz do ziemi to możesz zakopywać (✌゚∀゚)☞
Grzegorz
Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal
Twórca:
Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
Aby wydać grę na platformie Valve należy przejść przez steam greenlight, gra dostaje zielone światło i po jakimś czasie wychodzi. Ale jak obecnie wygląda publikowanie drugiej gry na steamie ? Spotkałem się z kilkoma wariantami (dotyczącymi raczej małych wydawców, indyków):
- greenlight obowiązuje przy każdej kolejnej grze.
- kolejna gra musi przejść przez greenlight jeśli jest
Valve jest elastyczne i jak masz zajebistą grę to napisz maila do nich to pewnie nawet pierwszą puszczą bez greenlight. Inna sprawa że patrząc na steam byle co potrafi przejść greenlight. Chyba każda "normalna" gra PC przechodzi GL bez problemu, i to nawet nie chodzi o ilość głosów i procent do top 100 ale