Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko229
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
F-13
F-13
12.01.2017, 20:22:35
  • 1
#gamedev Takie pytanie do osób które wydały grę na steamie lub zwyczajnie orientują się w sytuacji:
Aby wydać grę na platformie Valve należy przejść przez steam greenlight, gra dostaje zielone światło i po jakimś czasie wychodzi. Ale jak obecnie wygląda publikowanie drugiej gry na steamie ? Spotkałem się z kilkoma wariantami (dotyczącymi raczej małych wydawców, indyków):

- greenlight obowiązuje przy każdej kolejnej grze.

- kolejna gra musi przejść przez greenlight jeśli jest
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 13.01.2017, 08:25:03
  • 1
@F-13: Wydałeś jakąkolwiek czy planujesz najbliższe 10 lat? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Valve jest elastyczne i jak masz zajebistą grę to napisz maila do nich to pewnie nawet pierwszą puszczą bez greenlight. Inna sprawa że patrząc na steam byle co potrafi przejść greenlight. Chyba każda "normalna" gra PC przechodzi GL bez problemu, i to nawet nie chodzi o ilość głosów i procent do top 100 ale
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 13.01.2017, 08:29:08
  • 1
@F-13: Uciekłem od pytania. Bez kontaktu z valve nie masz nigdzie opcji/"przycisku" wydania drugiej gry, nieważne czy to kontynuacja czy nowy produkt. Musisz do nich napisać i decyzja leży po ich stronie, jak się nie zgodzą to masz GL.
  • Odpowiedz
rvnow
rvnow
08.01.2017, 04:57:56
  • 2
Mireczki, próbuje znaleźć sposób na to aby przekonwertować plik typu .avi lub .mp4 na gif bez ogromnej straty jakości bądź klatek na sekunde. Gdy już jestem blisko to okazuje się że zmienia mi wymiary, a potrzebuje gifa w 1080x1920 na tło do gierki. Jakiś pomysł?
#gamedev #ui
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 08.01.2017, 13:15:13
  • 1
@rvnow: Polecam Photoshopa, sam w nim składam wszystkie swoje gify, i ma opcję konwertowania filmu na gifa
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
02.01.2017, 21:26:12
  • 2
Szybka piłka: Kto będzie? (。◕‿‿◕。)

https://web.facebook.com/events/1116260575151201/

#krakjam #gamedev #gamejam
#programowanie #grafika #produkcjamuzyki #krakow
PsichiX - Szybka piłka: Kto będzie? (。◕‿‿◕。)

https://web.facebook.com/events/11162...

źródło: comment_WCspmgFl3QomiMnZiZs95CnENhUg9zIu.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 02.01.2017, 21:47:15
  • 2
@PsichiX: Ale jak już wrzucasz info o Globalu to nie promuj tylko jednego ( ͡° ʖ̯ ͡°)
W tym samym czasie będzie w:
Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Cieszynie, Katowicach, Lublinie, Wrocławie i Bydgoszczy
Więcej info: globalgamejam.org/2017/country=onionland

  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 03.01.2017, 13:11:28
  • 1
@dziady: Masz podany jakiś temat do którego należy nawiązać i robisz grę jaką uważasz. Może być to MMO, rpg, flappy bird karcianka (fizyczna), albo pomysł na grę w kapsle z wypitego alko podczas designu ;D Jednak w 98% są to gry elektroniczne.
Możesz rzucić okiem na stream przegranych z ostatniego dnia PolyJamu tam Tomek trochę opowiada o jamie i rozmawia z innymi. Tu masz bezpośredni link do prezentacji gier które
  • Odpowiedz
c.....o
c.....o
konto usunięte 27.12.2016, 23:50:18
  • 2
https://www.humblebundle.com/game-developer-software-bundle

#gamedev
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 28.12.2016, 00:12:47
  • 0
@canto: W gamedevie trochę siedzę a nie znam żadnego z tych programów, ktoś coś jest w stanie o nich powiedzieć?
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
14.12.2016, 22:08:35 via iOS
  • 97
Kiedyś tu wrzucałem małą platformówkę (one tap, automatyczny bieg, odbijanie od ścian itp.), nad ktorą pracowałem, a którą zhejtowaliście bo HURR DURR znowu klon Super Meat Boy.

Pewnie jeszcze nazywacie każdego fpsa klonem DOOMa? xD

Ostatnio zrobiłem jej mały redesign i ruszam teraz z kopyta żeby do końca roku ją skończyć w 90%

TadeuszSynZygmunta - Kiedyś tu wrzucałem małą platformówkę (one tap, automatyczny bie...

źródło: comment_4in5A8hD2X4wnIxT2o2CCxks4pisJw2z.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 15.12.2016, 02:14:52
  • 2
@TadeuszSynZygmunta: Szanuje i trzymam kciuki!
  • Odpowiedz
bmLq
bmLq
05.12.2016, 23:55:42
  • 3
#programowanie #gamedev
Mirki jaki soft do gier w 2d na mobile polecacie? Jest coś takiego żeby dało się deployować od razu na android/iphone /ew. WP? Póki co miałem przyjemność bawić się tylko w unity ale tam 2d to niestety still 3d :(
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 06.12.2016, 00:02:39
  • 4
@bmLq: Jak przestaniesz używać osi Z to juz masz 2D ( ͡º ͜ʖ͡º)
#protip
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 03.12.2016, 15:49:14
  • 16
Cześć Mirko!

Właśnie wydałem nową grę. The Force is strong with this one!
Jest to parodia znanej serii filmów #starwars #gwiezdnewojny

Trzeba odeprzeć niekończący się atak pand-trooperów.
R.....s - Cześć Mirko!

Właśnie wydałem nową grę. The Force is strong with this one...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 03.12.2016, 16:40:48
  • 0
@RSGApps: Ale ten skaczący background to tragedia
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 02.12.2016, 00:11:55
  • 20
Ahoy!

Jaram się właśnie jak p---b!#y!
Dzisiaj zauważyłem że gra którą zrobiłem dwa tygodnie temu ma całkiem spory ruch na itch.io (ponad 500 pobrań). A właśnie odkryłem że Rock Paper Shotgun wyróżnił moją grę jako jedną z 7 najlepszych darmowych gier tygodnia! Oraz że wymienił mnie z nazwiska ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Jeśli macie jakieś pomysły co możemy dodać do gry to śmiało piszcie bo z resztą zespołu myślimy w
draculeq - Ahoy!

Jaram się właśnie jak p---b!#y! 
Dzisiaj zauważyłem że gra którą...

źródło: comment_wOjgS2L7EJW9qAQFOL9dhyHIHEzMjOxV.gif

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
02.12.2016, 00:23:47
  • 0
@rauf: Ciekawy pomysł, pewnie sprawdzimy jak to wyjdzie
Od razu happy wheels mi się skojarzyło i podążanie kamery za sercem ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
02.12.2016, 00:24:23
  • 1
@oswaldlazar: Jak dolecisz do ziemi to możesz zakopywać (✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 43
  • Strona 19 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking