Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko215
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
jasiek13
jasiek13
20.09.2016, 13:54:30
  • 32
Latające kurczaki!

#gamedev #gif

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Latające kurczaki!

#gamedev #gif 

--------
Robimy grę gatunku Top D...

źródło: comment_Li54fEDXT6zD6iYZxD3UVVYwJvHxX9qF.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.09.2016, 13:57:36
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.09.2016, 14:00:20
  • 3
@jasiek13: No to kolbami kukurydzy możesz strzelać a do "odłamków" beda biec kurczaki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.09.2016, 14:47:07
  • 2
@Vanatox: Ty, a zauważyłeś że Angry John są przynajmniej ładne grafiki a nie brzydkie piksele wielkości pięści? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.09.2016, 09:12:30
  • 19
Mirki pijcie dzisiaj kompot ze mną!

Dziś będzie premiera naszej drugiej gry na Steam: Turbo Pug 3D!
Od premiery Assassins vs Pirates trochę minęło i zdążyliśmy odpocząć ale jak widać nie piliśmy ylko drinków za hajs ze steama ( ͡º ͜ʖ͡º)

Gra to prosty endless runner, ale trochę nam z tym zleciało bo to nasz pierwszy projekt w #unrealengine ale
draculeq - Mirki pijcie dzisiaj kompot ze mną!

Dziś będzie premiera naszej drugiej...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 09:26:00
  • 1
@Arveit: to jest 2.5D, Gameplay jest w 2D. A poziomy są składane z wcześniej przygotowanych chunków więc każda gra jest inna a im dalej dobiegniesz tym trudniejsze chunki
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 09:31:39
  • 1
@GniewneKopytko: Właśnie sprawdziłem na naszym time trackerze i na programowanie łącznie z level designem i wszystkim co się robi w silniku (bo tym my się zajmowaliśmy ale tez na to zeszło najwięcej) zeszło nam 370 godzin.
Ogólnie powiedział bym że było prosto, duuuużo czasu poszło na naukę przez praktykę i zastanawianie się jak "to" działa w UE albo czemu "to" nie działa (╯°□°)╯︵
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 09:38:13
  • 0
@GniewneKopytko: dla AvsP nie mam dokładnych bo ciężko było nauczyć się trackować czas na początku indiedevu, ale robiliśmy to jako full time przez 13 miesięcy. Na trackerze mam 3800h czasu 3 osób, jak patrze na wykresiki to szacuje gdzieś 5-6k godzin
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 09:59:48
  • 0
@TlustodupyBialorusin: Nie, to nie ja jestem za to odpowiedzialny i to jest jedyne endless runner jakiego wypuściłem. Tymi "wszystkimi crapowatymi endless runnerami, które masz z jakiegoś bundla za grosze" zajmuje sie publisher z którym się dogadaliśmy i zrobiliśmy mu kolejnego endless runnera na jego marce.
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 10:52:39
  • 1
@lume: Unity było by odpowiedniejsze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aczkolwiek przerzucamy się na UE i jak dostaliśmy okazję zrobić małą grę to chcielismy już to w ue robić żeby ogarnąć flow produkcji od a do z.

  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 11:11:30
  • 1
@lume: Mam 3 monitory więc UI jest spoko (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■), a w UDK nie pracowałem.
Bloczki są świetne i też całej gry bym w tym nie robił ale do tak małej dało radę chociaż przy fizyce kumpel miał problemy bo bloczki sa ograniczone i cieżko było coś tam poustawiać żeby było tak jak chciał i do integracji Steam jest niewiele rzeczy wystawione w
draculeq - @lume: Mam 3 monitory więc UI jest spoko (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■), a w UDK nie pracowa...

źródło: comment_iG1ZGZBi7YnMskEUHcu0A78dlFZnYR4l.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 15:34:08
  • 0
@MtEverest @dziabarakus @arveit Jaki highscore? Jak się skakało?
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 15:39:27
  • 2
@MtEverest: Nie wykluczamy przeszłego rozwoju gry. Ujęte poprawnie politycznie
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 15:51:38
  • 0
@Arveit: Same się dodają, w menu leaderboards możesz zmienić nickname
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 15:58:10
  • 0
@Arveit: Nic klikac nie musisz, po prostu nie możesz edytować starych rekordów
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
20.09.2016, 17:10:18
  • 0
@zykythic: Jak by znaleźć ninje optymalizacji UE to pewnie by zjechał z wymaganiami ale tam mamy trochę efektów + narzut silnika no i wymagania graficzne robią się spore. Sam kod gameplayu jest leciutki i nic cięzkiego tam nie ma
  • Odpowiedz
Re-volt
Re-volt
19.09.2016, 12:32:33
  • 1
#unity3d Jak wychodzi aktualizacja to mam zainstalowac i usunac wczesniejsza wersje czy jest ona potrzebna do pracy nad obecnymi projektami?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 19.09.2016, 12:42:13
  • 0
@Re-volt: Jak wychodzi to poczekaj miesiąc aż inni ją przetestują i wyjdą dwie wersje z poprawkami :)
Domyślnie instalka zainstaluje się w tej samej lokalizacji i nadpisze ci aktualną wersję
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 19.09.2016, 12:43:13
  • 0
Upgrade projektu działa chyba zawsze, tylko potem nieraz do tyłu nie da się wrócić bo niektóre wersje nie są kompatybilne
  • Odpowiedz
Kozun
Kozun
15.09.2016, 09:59:05
  • 2
Siema mirki z #gamedev a w szczególności #indiegamedev!
Wystawiał się ktoś z was już na #pga / #gic ?
Jest coś o czym warto pamiętać? Jakieś rady?
Nie chcę zrobić jakiegoś fuck-upu ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Wołam tych co myślę, że coś mogą mi pomóc :P
@draculeq @jasiek13 @rezoner @czesiu1234
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 15.09.2016, 10:48:11
  • 0
@Kozun:
- Coś na tył budki żeby nie było pusto w tle - Rollupy, plakaty
- Co najmniej 2 "wyświetlacze" gdzie jeden do grania a drugi z trailerem eby gapie widziały co tam wogóle pokazujecie.
- Laptopty sprawdzają się tragicznie jako wyświetlacz więc monitor 22' to minimum. Są tragiczne bo stoją nisko i mają mały ekran
- Krówki moga trochę budżetu pochłonąć i ludzie je przeżrą i nie będzie, my rok temu poszliśmy
  • Odpowiedz
gozdaGB
gozdaGB
gozdaGB
14.09.2016, 16:16:21
  • 1
Szukam szukam, ale nie mogę znaleźć. Szukam jakiegoś assetu, który potrafi nagrać ścieżkę jadącego pojazdu w taki sposób, aby mógł go potem odtworzyć. Dla przybliżenia, coś podobnego jak ghost pojazdu przeciwnika w np. Gran Turismo czy podobnych.

#unity #gamedev #uczesietagowactogowno :)
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 15.09.2016, 08:07:52
  • 1
@gozdaGB: No to jak nie umiesz programować to gorąco polecam UE4 (ʘ‿ʘ) Będziesz sobie wesoło ciągał bloczki zamiast pisać w c# w unity. Tam się nie robi 2d mobilek tylko gry 3D ale 3D dla niegrafika jest chyba nawet prostsze, a dobra gra 3D wcale nie musi być trudniejsza od 2D zwłaszcza że masz gromadę dobrze zrobionych systemów ;)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 15.09.2016, 08:08:08
  • 0
A do testów śmiało wołaj
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 15.09.2016, 08:23:59
  • 0
@gozdaGB: I unity tego nie supportuje, więc nie - nie to samo ;) I po dłuższym czasie z blueprintami w UE zauważyłem duże zalety tego że wszędzie korzystam ciągle z takich samych bloczków odpalając jakiś nowy moduł który widze pierwszy raz i juz go umiem obkodzić. No i taka jeszcze drobna zaleta że w UE bloczki są za darmo #cebula
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 43
  • Strona 22 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking