Wpis z mikrobloga

#gamedev Mireczki, jak sobie radzicie z ui w #unity3d ? Na początku było z górki, używałem SetActive na GO z danymi elementami UI, ale jak zrobiło się tego dużo to zaczęły się pojawiać dziwne błedy, ze np. coś się nie wyłącza/włącza i zaczynam mieć syf w kodzie. Może macie doświadczenie jak tym mądrze zarządzać?
  • 4
  • Odpowiedz
@interpolacja_liniowa: Ja przy AvsP zrobiłem sobie manager który zarządzał mi wszystkim. Wyglądało to tak że wywoływałem tylko Manager.Open(menu) i Manager.Back() a cała magia się działa sama.
Pod spodem w implementacji był stos obiektów klasy menu. Każde menu było GO z obiektem nadrzędnym Canvas więc wszystkie między sobą były równoważne. Jeśli któryś Menu miał wewnątrz siebie zakładki to był klasy MenuWithTabs i ta klasa zarządzała tym żeby zakładki między sobą się
  • Odpowiedz