Aktywne Wpisy
Jeżeli nauczyciele w szkole charakteryzowali Cię przymiotnikami:
"Cichy. Spokojny. Grzeczny"
to wiedz, że słowa te stanowiły wyrok śmierci społecznej.
#przegryw #przegrywpo30tce
"Cichy. Spokojny. Grzeczny"
to wiedz, że słowa te stanowiły wyrok śmierci społecznej.
#przegryw #przegrywpo30tce
4mmc-enjoyer +18
Jako że dopiero wczoraj założyłem tutaj konto nie będę się reklamował.
Zadam pytanie: Czy są chętni poczytać o początkach, procesie tworzenia, narzędziach, dodatkach, publikacji, zainteresowaniem grą, aso, itd?
Na początek parę faktów, bez zbędnej reklamy.
Od jakiegoś czasu obserwuję polski gamedev i najbardziej zainspirowała mnie historia powstawania #revoid. Postanowiłem też spróbować swoich sił w gamedevie. Dałem sobie 3 miesiące na zrobienie gry i jej wydanie. Było to dokładnie 3 miesiące temu. Aktualnie gra nie jest skończona ale już prawie #!$%@?.
Gameplay jak w klasycznym Snake na stare nokie, z wieloma światami/poziomami w 3d.
Wykorzystane narzędzia i dodatki:
- Unity3D
- Soomla (Store - In App Purchases/In Game Economy, LevelUp - Światy/Poziomy/Bramy, Profile - integracja FB)
- UnityAds - reklamy, ale chyba sie przeniose na HeyZap
- GameAnalytics - analytics
- MagicaVoxel - modele 3d (z voxeli)
- darmowe modele 3d z https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/28926
Dzisiaj zleciłem na Fiverrze napisanie opisu gry do marketu, oczywiście za $5.
Muszę jeszcze nanieść trochę poprawek i dodać kilka poziomów aby gra mogła okazać się w Google Play, a dopiero później w AppStore.
Chcielibyście o czymś poczytać? Może ktoś chciałby przetestować aplikację?
#gamedev #unity3d
Ja chętnie poczytam, choć do gameDevu mnie nie ciągnie
Ale za ten opis serio musiałeś 5 dolanów płacić? Jakiś Mirek by Ci napisał za suba na mirko, albo chociaż za wpisanie jego nicku pod opisem
Czaję, czaję
Ale mimo wszystko z wrodzonej cebuli bym pewnie próbował się dowiedzieć co i jak trzeba i napisać samemu, albo chociaż na początek dać szansę komuś chętnemu to napisać. A jest tyle rzeczy do usprawnienia, że musiałoby być rzeczywiście ciężko, żebyś zaczął zwalać brak sukcesu gry na jej opis w sklepie ;D
Komentarz usunięty przez autora
Niby można wszystko zrobić samemu, ale czy to najlepsza droga? Ja jestem innego zdania i jak najwięcej rzeczy staram się delegować, a samemu zająć się jedną rzeczą i zrobić ją najlepiej jak potrafię. $5 to dla mnie niedużo bo już sporo ponad 100€ wydałem w sklepie Unity na rożne pluginy/dodatki, które mógłbym zrobić sam, jednak zajęło by mi to troche czasu. Chcę tą grę wydać jak najszybciej i brać się
Widze, ze jest sporo geometrii na scenie, jak wyglada sprawa z wydajnoscia?
[edit] to jest full 3d, czy 2d w rzucie izo? nie moge poznac po jednym screenie.
@devml gra jest w 3D w rzucie izometrycznym
@sortris skończyłem informatykę i poświęcam na to bardzo dużo czasu
Już niedługo więcej informacji w kolejnym wpisie