Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko183
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
deathcoder

deathcoder

Dołączył 9 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7207
  • Znaleziska 6646
  • Mikroblog 561
  • Obserwujący 66
  • Obserwowane 1
deathcoder
deathcoder 23.11.2020, 10:20:39
  • 86
27498 testów i 55% wykrywalność zakrawa na absurd w oczach wielu, ale moim zdaniem wynika z kilku konkretnych przyczyn.

Po pierwsze ilość testów NIE JEST sterowana przez rząd, bo to nie rząd zleca badania, a lekarze rodzinni i szpitale. Zatem gdzie tkwi problem?

1. Ludzie nie robią sobie testów - mają ewidentne objawy, a nawet dość ciężki przebieg, ale nie idą do lekarza (sam znam takie przypadki).
2. Olbrzymie trudności z dostaniem się do lekarz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
23.11.2020, 10:59:02
  • 5
@Bakardi: Obawiam się, że nie masz racji. Wiesz dlaczego? Bo istnieje pewna statystyczna dana, którą bardzo trudno jest sterować, powiedziałbym nawet, że jest to prawie niemożliwe.

Popatrz. Masz chorego na koronkę. Jakie mogą być wersje?
A) fałszywie pozytywny wynik
B) bezobjawowy
C)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
23.11.2020, 11:19:55
  • 0
@justkilling: tak wiem, dlatego pisałem wkolejnym komentarzu że istotna jest liczba hospitalizacji. Dopóki ona nie zacznie spadać dopóty możemy miec pewnosć, że niewiele się zmienia.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
23.11.2020, 14:01:56
  • 2
@inyourface: ale ja nie twierdzę, że nie macie racji wprost przeciwnie. Mówię tylko, że dopóki nie zaobserwujemy wyraźnego spadku ilości osób hospitalizowanych dopóty nie możemy mówić o poprawie sytuacji.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 13.11.2020, 09:44:44
  • 3
No dobra. To mamy pierwsze realnie dobre wieści.

Wczoraj TYDZIEŃ DO TYGODNIA (tak jak zawsze analizuję) zamiast wzrostu mieliśmy spadek i to o 16%.
Dzisiaj mamy TYDZIEŃ DO TYGODNIA spadek o 11%. To są naprawdę dobre wieści, bo nie mówimy o wypłaszczeniu, mówimy o ZNACZĄCO mniejszej ilości przypadków względem poprzedniego tygodnia.

WAŻNE! Gdybyśmy mieli takie same procentowo przyrosty jak w zeszłym tygodniu mielibyśmy dziś 33920 przypadków a mamy 24051. A to solidnie może napawać optymizmie,
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
13.11.2020, 11:10:13
  • 2
@Joterini: Zarażenie się na świeżym powietrzu jest wybitnie mało prawdopodobne choć w jakimś stopniu na pewno.

Ja was nie rozumiem :) mówicie tak jakbyście sądzili, żę siedzi sobie w urzędzie pan x i mówi ile testów należy dziś wykonać :)

Testy zleca LEKARZ na podstawie podejrzenia COVID. Żeby zmniejszyć ilośc testów należałoby przekupić WSZYSTKICH lekarzy i stworzyć system synchronizujący zlecenia nakazujący lekarzowi Kowalskiem niezlecanie dziś badań żeby nie przekroczyć założeń.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 11.11.2020, 10:16:49
  • 12
Mam bardzo silne poczucie naginania prawdy w Polsce. Nasz rząd bardzo nie chce wprowadzać lockdownu i ja to rozumiem - to jest wielkie obciążenie dla gospodarki, ale sposób w jaki się do tego dąży wzbudza moje zniesmaczenie.

Po jaką cholerę ustalać jakieś granice, skoro potem robi się wszystko, by ich nie przekroczyć, ale nie w wyniku faktycznego ich nie przekroczenia, ale w wyniku ograniczania ilości wykonywanych testów?

Sobota 31 października do piątku 6 listopada
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
11.11.2020, 10:21:08
  • 0
@bluberr: Ja w ogóle tego systemu nie ogarniam. Znajoma czekałą TYDZIEŃ na wynik testu i do któych danych on był zaliczany tego nikt nie wie. Prawdopodobnie jeśli zlecenie miała w poniedziałek wynik był w czwartek to był zaliczany do czwartkowych ale on ago dostała w piątek, czy jakoś tak.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
11.11.2020, 11:00:45
  • 0
@Zepelin9: ... kurde nie pomyślałem o tym...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 06.11.2020, 09:29:55
  • 1
Wczoraj było 27143. TO 6413 mniej względem szacunków zakładających utrzymanie dynamiki z zeszłego tygodnia. Strzelam, że dziś będzie koło 28-29 tys.

#koronawirus #covid19 #covid #covid19stats
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
06.11.2020, 09:32:11
  • 1
A jednak nie :) 27 086
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.11.2020, 09:34:06
  • 0
@Defender: Wiem, bo dynamika osłabła i jest to wyraźnie widoczne. W zeszłym tygodniu notowaliśmy wzrosty tydzień do tygodnia na poziomie 70%. W tym mamy 30.W zeszłym tygodniu w piatek było 21629. Jak dodamy +30% wyjdzie 28 117 czyli mniej więcej tyle ile mamy teraz.

To oznacza, że jutro powinno być też coś koło tego.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.11.2020, 16:14:06
  • 0
@maniac777: I? Jeśli testujesz objawowe przypadki to raczej naturalne, że wraz ze wzrostem ilości zachorowań wzrastać będzie ilosć pozytywnych przypadków. To zupełnie naturalne. Poza tym patrzysz na bardzo długi okres jednego miesiąca. Patrz na ostatnie dni.

21
22
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.11.2020, 16:36:38
  • 0
Nie ma to najmniejszego sensu.

Powiem Ci może tak. Jeśli masz kraj pełen idiotów, którzy zamiast nosić maseczkę podnoszą larum, że maseczka odbiera im wolność, to jeśli taka jest definicja wolności ogromnej rzeczy ludzi to od kogo Ty chcesz wymagać racjonalnego myślenia?

Ci ludzie wybrali takich rządzących, którzy przez pół roku nie zrobili ABSOLUTNIE NIC by zażegnać kryzys.

Popatrz.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 04.11.2020, 17:29:07
  • 9
Nasz kochany rząd wymyśla sobie co chwilę nowe sposoby opisywania rzeczywistości przez co wielu ludzi nie wie jak je interpretować. Zupełnie tego nie rozumiem.

Zasady są takie:

Powyżej 50 przypadków na 100 000 mieszkańców (aktualne obostrzenia)
Powyżej 70 przypadków na 100 000 mieszkańców (lockdown)
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
04.11.2020, 17:56:00
  • 1
@Chuseok: Głupoty gadasz. Coś Ci pokażę.

Jesli jedna osoba zaraża 2 osoby przyrost masz taki (tydzień w tydzień):

1 000 - 2 000 - 4 000 - 8 000 - 16 000 - 32 000 - 64 000 - 128 000 - 256
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
04.11.2020, 18:17:02
  • 0
@Chuseok: Wiem, ale kiedy ludzie zaczynają isć gęsiego schodami na Szczeliniec to trochę lipa nie sązisz?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
04.11.2020, 21:37:25
  • 0
@MrMate: 4 miesiące - tyle utrzymują się przeciwciała
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
05.11.2020, 08:03:38
  • 0
@MrMate: https://www.medscape.com/viewarticle/936574

Sporo zależy od "rozmiary" infekcji. Duża reakcja organizmu to duża ilośc przeciwciał. Niesttey w seici jest wiele artykułów podajacych stricte 4 miesiące skąd wnioskuję, że to trochę jak z grypą, na którą szczepić się należy co roku.

MOżliwe, że ywnika to z mutacji wirusa.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 03.11.2020, 09:56:35
  • 3
Prognozy (po lewej) VS dane rzeczywiste (po prawej) na ten tydzień:

14017 - 15578
28596 - 19364
35278
33556
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
03.11.2020, 10:03:58
  • 1
@Mesiash_ten_prawdziwy: W jaki sposób mam brać to pod uwagę skoro nie wiem o ile zmienia się statystyki?

Jedno co wiem na pewno. Aktualnie analizowane dane (sprzed 5) dość jaskrawo dają się przełożyć na ilość hospitalizacji. Tzn. jak masz duża ilość przypadków to i hospitalizacji jest dużo.

Jeśli po 5 będziemy notowali jakieś absurdalne wartosci w testach to mamy dwie
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
03.11.2020, 10:09:36
  • 0
@LGirl: Nie jest, bo w Polsce gdy ktoś umiera w domu nie robi mu się testu na koronawirusa tylko wpisuje niewydolność krążeniowo oddechową.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
03.11.2020, 10:09:47
  • 0
@LGirl: Obawiam się że idealnych danych nie znajdziesz...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
03.11.2020, 10:14:56 via Android
  • 0
@wiem_wszystko toć mówię że to tak nie działa
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 02.11.2020, 09:32:03
  • 5
Szacunki na ten tydzień (po lewej, a po prawej rzeczywiste):

14017 - 15578
28596
35278
33556
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
02.11.2020, 09:45:30
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
02.11.2020, 09:47:07
  • 0
@Taxido_: Jeśli dynamika się utrzyma to będzie to +- 3 tys.

W ostatnich dwóch tygodnaich moje szacunki miały dokładność taką (liczby pokazują o ile rzeczywista wartość różniła się względem wyliczanej wyżej opisaną metodą (minus oznacza, że rzeczywistych przypadków było mniej):
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
02.11.2020, 09:49:52
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
02.11.2020, 10:19:51
  • 0
@Deska_o0: Możliwe, że masz rację, ale wolę opierac sie na jakichś miarodajnych danych niż przypuszczeniach.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
02.11.2020, 10:23:38
  • 0
@Deska_o0: Wiem, ale przypuszczeniami będzie już szacowanie o ile wzrośnie ilość diagnoz pozytywnych.

Widzisz, to nei sam nowy test ma dawać wpis do rejestru tylko test + objawy.

Pytanie zatem, czy jeśli dziś wykonujemy 60 000 testów i wykrywalnosć mamy na poziomie ponad 30%, a testowaliśmy tylko objawowców.. pytanie na ile duzo przypadków przez to umykało.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 01.11.2020, 19:52:37
  • 3
Stawiam, że jutro będzie 14-15 tys. przypadków.

#koronawirus #covid19 #covid #covid19stats
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
01.11.2020, 19:55:24
  • 0
@kill-9: Jeśli dynamika będzie taka jak w zeszłym tygodniu możemy sięgnąc nawet 28 tys. we wtorek.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
01.11.2020, 19:57:33
  • 3
@pdpacek: Nie po to zmienili sposób diagnozy, ale dlatego, że laboratoria nie wyrabiają. Jeśli robisz 60 000 testów dziennie i pozytywnych jest 37% tzn. że coś jest naprawdę solidnie nie tak.

Poza tym bzdury opowiadasz. Pozytyw będzie brany pod uwagę TYLKO wtedy, gdy test wyjdzie pozytywnie dla osoby POSIADAJĄCEJ OBJAWy.

Kto zatem zostanie wpisany? TAK CZY OWAK człowiek chory albo na koronawirusa albo grypę - w jednym i drugim przypadku
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
01.11.2020, 20:08:17
  • 2
@kill-9: Zobacz

2020-10-13 Wtorek 5068
2020-10-20 Wtorek 9291

Przyrost tydzień do
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 30.10.2020, 09:13:37
  • 2
Zabawy z liczbami ciąg dalszy. W środę i czwartek przypadków było więcej niż wynikałoby z analiz.

2020-10-16 Piątek 7705
2020-10-23 Piątek 13632

To oznacza, że tydzień do tygodnia mieliśmy przyrost o 77%. To by oznaczało, że dziś powinno być coś koło 24 118 przypadków. Przy założeniu, że przyrost 50% będzie ich 20 448, czyli minimalnie więcej niż wczoraj.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
30.10.2020, 09:15:58
  • 0
Dodam jeszcze, że w tym tygodniu (tydzień do tygodnia) mieliśmy odpowiednio przyrosty:

37% w poniedziałek
75% we wtorek
87% w środę
66% w czwartek
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
30.10.2020, 09:23:27
  • 0
@Abaddon_Profanator: Zapomniałem? Wydawało mi się, że w komentarzu napisałem o 31-30% wykrywalnośći :D ludzie no :D
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
30.10.2020, 09:32:18
  • 0
No i miałem rację. 21629 - przyrost 60% tydzień do tygodnia. Jeśli to tempo się utrzyma mrzonkami są twierdzenia jakobyśmy 26 listopada mieli mieć szczyt na poziomie 31 tys. Ten pułap osiągniemy już w przyszłym tygodniu.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 29.10.2020, 09:51:01
  • 19
W zeszły czwartek mieliśmy 12107 przypadków. W poprzedni 8099. Czyli tydzień do tygodnia wzrost o 50%.

Zakładając analogiczne tempo powinniśmy mieć dzisiaj 18098, a mamy 20156, czyli wzrost o 66%.

To oznacza, że za tydzień w okolicach czwartku będziemy mieli pi razy drzwi około 30-35 tysięcy przypadków. I NAWET JEŚLI krzywa zacznie się wypłaszczać, to przy takim tempie wzrostu nie bardzo jest możliwe, by wypłaszczenie nastąpiło nagle i tygodnia na tydzień, dlatego wartości w
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
29.10.2020, 10:07:30
  • 0
@jalop: Są pewne priorytety, póki co. Tzn. jk nie masz zagrożenia życia czekasz nawet 12 godzin. Jak masz zagrożenie wysyłają w pierwszej kolejności do Ciebie ale to zaraz się skończy.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.10.2020, 10:08:38
  • 0
@neswad: Nie masz racji. Testuje się u nas objawowych.Pozytywne mamy na pziomie 20-25%, jest jeszcze spory zapas :P
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.10.2020, 10:10:02
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.10.2020, 10:20:46
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.10.2020, 10:52:20
  • 1
@piastun: Chłopie Ty mówisz o badaniach zlecancyh prywatnie, które mają MARGINALNE znaczenie dla statystyki. Nikt w Polsce masowo nie robi testów prywatnie bo to się mija z celem. Masz objawy idziesz do lekarza, masz wykonywany test.

Poza tym liczba testów nie ma żadnego znaczenia. Istotna jest liczba chorych, która przekłada się na zajętość łóżek, a ta z kolei przekłada się na ilość zgonów - jak zostnaa zajęte wszystkie łózka zaliczymy
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.10.2020, 12:29:08
  • 0
@jalop: Takie są realia wojenne, a od strony medyków pandemia to prawie jak wojna, czyli napływ ilośći pacjentów większej niż możliwości przerobowe.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 28.10.2020, 21:52:32
  • 8
Zastanawialiście się z czego wynika przeświadczenie przeciwników obostrzeń o bezskuteczności ich nakładania? Właśnie znalazłem odpowiedź.

Troszeczkę wyolbrzymię liczby żeby to pokazać. Powiedzmy, że mamy wakacje, obostrzeń brak. Ludzie się spotyukają biwakują. R (współczynnik retransmisji wirusa, który mowi o tym ile osób zarazi jeden chory) wynosi 2. DWA. Nie wiemy ot ym, bo przypadków jest tak mało że trudno je wyłapać. Powiedzmy, że w tym czasie mamy wykrywalność na poziomie 10%. Każda kolejna liczba
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
29.10.2020, 06:41:22
  • 0
@marc1027: A to że wykrywalność z upływem czasu wzrosła jest rzeczą nie papierową, a zupełnie naturalną. Kiedy ludzie nie wiedzą co to za wirsu bagatelizują objawy. Z biegiem czasu kiedy społeczeństwo nabiera odrobiny "wprawy" i wiedzy zauważa pewne objawy i zgłasza się do lekarzy. W rezultacie nieco większa część ogólnie chorych trafia pod skrzydła służby zdrowia. To zupełnie naturalne zjawisko, fak faktem podane przeze mnie 10-20% to są tylko wartości
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 28.10.2020, 13:08:20
  • 2
PS: Szacunki na ten tydzień miałem takie (bazując na ostatnim tygodniu):

PN 12740
WT 17033
ŚR 15446
CZ 18098
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

w.....z
w.....z
konto usunięte 28.10.2020, 13:11:47 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@deathcoder: sroda jest typie
  • Odpowiedz
OlekAleksander
OlekAleksander
OlekAleksander
28.10.2020, 13:31:41
  • 2
@deathcoder: Czemu w srodku tygodnia dales 15k tylko ?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 28.10.2020, 13:06:11
  • 2
https://natemat.pl/324937,worldometers-ilosc-dziennych-zakazen-w-polsce-najgorszy-wynik-na-swiecie

WYBITNY przykład dziennikarskiego braku odpowiedzialności.

Wziąć dane z dnia dzisiejszego NIEPEŁNE i wysnuwać wnioski.

W
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pokpok
pokpok
pokpok
28.10.2020, 13:15:11 via Android
  • 0
Wow... przeczytałeś tylko tytuł?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 27.10.2020, 09:52:47
  • 1
Moje prognozy zakładały 17425 w niedzielę. Mamy wtorek jest 16300. W niedzielę było prawie 6 tys. przypadków mniej względem przypuszczeń. Miałem naprawdę dużą nadzieję, że będzie lepiej i że matematyka jednak się myli...

#koronawirus #covid19 #covid #covid19stats
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
27.10.2020, 10:34:27
  • 2
@Bosayerba: Jakiś dowód, czy tylko tak pieprzysz trzy po trzy?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
27.10.2020, 11:59:06
  • 0
@Bosayerba: Taaaak panie bo 140 tysięcy lekarzy powinno codziennie zlecać dokłądnie identyczną liczbę testów mając pod sobą 37,79 milona ludzi :D

Booooże widzisz i nie grzmisz.... skąd wy się bierzecie ja naprawdę zachodzę w głowę... kupa teorii spiskowych, a jak jeden z drugim trafi do szpitala to jest lament i płacz o boże ratujcie mi życie mam żonę i dziecko ola boga...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 27.10.2020, 08:36:53
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
27.10.2020, 09:13:36
  • 1
@dioxyna: I co z tego że to zauważa? Tak realnie i szczerze. CO Z TEGO? Skutki są żadne. Gadanie i ikonki na FB nie zmienią prawa i świadomości ludzkiej.

Popatrz na najbliżśzy przykład. Wielotysięczne protesty przeciwko TK kiedy rujnoiwano polskie sądownictwo. I co? Coś się zmieniło? Obalono rząd? Przywrócono praworządnosć? Nie. Pop ewnym czasie JAK ZAWSZE Polacy mają swój kraj w pompie.

Przepraszam, ale o naszym nardzie mam bardzo, bardzo, bardzo,
  • Odpowiedz
Morskipas
Morskipas
Morskipas
27.10.2020, 09:25:50
  • 0
@dioxyna: zauważa, w-----a się i staje się przeciwnikiem, a później będzie popierał pałowanko. W--------e szarych obywateli to bardzo krótkowzroczna strategia.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 26.10.2020, 07:02:04
  • 5
Znak czasów. Usunąłem z obserwowanych przytłaczającą większość znajomych i przyjaciół. I choć nie wyrzekam się ich całkowicie, czuję, że nie jestem zdolny do obcowania z tym, co z nich powstaje.
.
Przytłoczony wszechobecną nienawiścią, agresją, butą, gniewem, roszczeniowością, krzykiem i absolutną odmową prawdziwie głębokiej rozmowy, postanowiłem wykonać jedyne, co mi pozostało: chronić samego siebie.
.
Codziennie. Od rana do wieczora. Siedem dni w tygodniu. Rozum zastępują emocje, wiedzę przypuszczenia, a plotki przeobrażają się w fakty. Nie
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RabackBoama
RabackBoama
27.10.2020, 09:04:19 via Android
  • 0
Podzielam, w czasach zbiorowej histerii trzeba jakos dbac o rownowage psychiczna.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 22.10.2020, 17:24:10
  • 2
Tak sobie patrzę na krzywą zachorowań i mimo dość dużych odchyłów dzisiaj, bo przecież zakładałem 16487 przypadków, a mamy 12107 to jednak widać wyraźnie tygodniową zależność (wartości wewnątrz tygodnia mają różne wachnięcia, czasem robimy mniej testów, czasem więcej, ALE generalie regułą jest podwajanie ilości przypadków w okresach tygodniowych..

Widać wyraźnie, że:

4 października 1934 przypadki
11 października 4178 przypadków (wzrost o około 100%)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
22.10.2020, 17:32:24
  • 1
@BSn9jBwxuhBXN:
deathcoder - @BSn9jBwxuhBXN:

źródło: comment_1603387937Cq4ma4zv762ZgKfQPIwy3K.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
m.....7
m.....7
konto usunięte 22.10.2020, 17:47:10
  • 1
najprawdopodobniej błędem jest odkładanie lockdownu, na ten moment wydaje się, że najlepszy jest jak najszybszy i wtedy krótki lockdown tak jak zrobiono to w Irlandii. Jak ja bym zaczął rządzić dzisiaj to wprowadziłbym lockdown od soboty, wtedy jest szansa na w miarę normalne święta
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 21.10.2020, 16:50:46
  • 14
Cóż... żyjemy w kraju rządzonym przez ćwierćinteligentów, którzy generują nam taki chaos, że nie dziwi mnie, iż jak grzyby po deszczu rosną na drzewach ludzie, którzy twierdzą, że epidemii nie ma.
.
No bo jak inaczej? Jeśli ktoś nie ma milimetra intelgiencji do tego, by tę sytuację ogarnąć, ale dostrzega szereg sprzeczności w rozporządzeniach i zaleceniach rządu to zamiast założyć, że mamy w rządzie półgłówków, którzy po prostu źle zarządzają kryzysem, zakłada, że
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
21.10.2020, 17:31:37
  • 0
@BrockLanders: A to już osobna kwestia... można by te durne maseczki nosić, to nie jest żadna tragedia, ujma na honorze... ale Polak musi wiedzieć lepiej...
  • Odpowiedz
SmoQ89
SmoQ89
21.10.2020, 18:40:16 via Android
  • 0
@deathcoder PiS = bylejakość
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 21.10.2020, 08:00:54
  • 1
Takie coś mi wyszło :)
deathcoder - Takie coś mi wyszło :)

źródło: comment_1603267246SjmPs7qiqzEiXltJuFrYR6.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder 20.10.2020, 11:16:28
  • 0
Słońce. Ono zawsze przychodzi po burzy i deszczu. Prędzej, czy później światłość rozprasza mrok, gdy niebem pędzi korowód jednorożców srających tęczą. Od wschodu na zachód, z południa na północ. Osrywając świat wzdłuż i wszerz ciepłą pulpą. Wewnątrz tej wizji, w środku, pod podszewką pozornych znaczeń, wzniosłych metafor i patetycznych porównań tkwi jeden maleńki, wręcz mikroskopijny, słodki pierd pogumisiowy. I ta pieprzona piosenka: "Tylko jedno w głowie mam...".

#covid19 #pitupitu
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14
  • Strona 8 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 20.01.2021

    Komentator
  • VIP
    od 15.10.2020

    VIP
  • Rocznica
    od 10.11.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.06.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 19.07.2020

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking