Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko252
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
deathcoder

deathcoder

Dołączył 8 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7206
  • Znaleziska 6645
  • Mikroblog 561
  • Obserwujący 66
  • Obserwowane 1
dessy
dessy
28.02.2022, 09:52:07
  • 834
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder 28.02.2022, 10:37:04
  • 2
dobre to jest!
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 03.02.2022, 10:10:27
  • 5
W poprzednich falach COVIDu otwarcie opisywałem moje przypuszczenia dot. rozwoju pandemii i większość z nich sprawdzała się z dokładnością do set przypadków i 2 tygodni. Przy aktualnej wstrzymałem się z opiniami, bo nie miałem pewności na ile duży stopień odporności mamy jako społeczeństwo. Wirus nie może wiecznie zakażać i miałem podejrzenia, że skoro przyjmując śmiertelność (bezwzględną) na poziomie 0,05 do 0,15% mając 100 000 zgonów pochodzą one od 20 000 000 do
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder 25.01.2022, 18:12:18
  • 2
WOŚP! Aukcja charytatywna, na której można zakupić bęben szamański :)

https://allegro.pl/oferta/beben-szamanski-45-cm-rama-z-morwy-skora-krowia-11744950244

#wosp #aukcje
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
25.01.2022, 19:54:26
  • 0
@ZlosliwaOwca: Hehehhe :D
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 18.01.2022, 23:32:08
  • 4
Sucha analiza faktów.

4 343 130 zakażeń wykrytych (stanowią fragment realnej puli chorych, bo mamy bezobjawowych lub nie wychwyconych)
102 694 zgony (tu raczej wychwytujemy większość)

Jeśli przyjąć, że bezwzględna śmiertelność COVID19 wynosi od 0,15 do 1 % to mając 102 694 zgony, pochodzą one od bezwzględnej (realnej) liczby chorych wynoszącą:
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
18.01.2022, 23:47:06
  • 2
@wszystko_wiem: Pokaż mi proszę takie :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.01.2022, 00:22:57
  • 2
@wszystko_wiem: Czy zakładasz, że medycyna to nauka ścisła? Pytam, bo pamiętam, że kiedy pojawiły się pierwsze szczepionki mieliśmy ogromną nadzieję, że wydarzą się dwie rzeczy. Albo odporność, którą nam dadzą będzie na tyle długa byśmy zdążyli się wszyscy zaszczepić, albo ilość chętnych do zaszczepienia w krótkim czasie będzie tak duża, by uzyskać odporność stadną i zdusić s-------a w zarodku.

Ani jedna, ani druga rzecz się nie wydarzyła. Mówię o tym dlatego,
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.01.2022, 09:20:44
  • 1
@wszystko_wiem: Nie do końca masz rację, tzn. owszem biznes COVIDowy jest ogromny, ale oparł się nie na wyimaginowanym zagrożeniu tylko realnym.

Widzisz problem w tym, że od początku COVID sygnowano jako chorobę śmiertelną, co jest bzdurą, bo na sam COVID umiera mniej ludzi niż z powodu wielu mnie "groźnych chorób".

Tak naprawdę popełniono kilka zasadniczo poważnych błędów
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.01.2022, 11:31:35
  • 1
@true_kwark: Twierdzę, że szczepionki w tym przypadku nie są po to by chronić przed zachorowaniem, bo (te konkretne) tak nie działają. Nie mam na myśli tego, że OGÓLNIE rolą szczepionek jest tylko osłabianie spektrum objawów. Chcę przez to powiedzieć, że w przypadku tak szybko mutujących wirusów rola szczepionek nie jest taka jaką jej wielu ludzi przypisuje i na podstawie takiego błędnego przypisania roli szczepionkom neguje się ich zasadność.

I celowo piszę
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.01.2022, 12:59:32
  • 1
@true_kwark: To trochę przenośnia i gra słowna :) chodzi o to, że bardzo wielu rzeczy nie wiemy (mówiąc my mam na myśli de facto naukowców, którzy społeczeństwo reprezentują). To sprawia, że z perspektywy jakiejś tam szczątkowej wiedzy, którą mam uważam, że traktowanie deklaracji medyków i naukowców jako mur beton pewnik jest błędem, bo doprowadza do frustracji pod tytułem: a przecież mówili, że.

I teraz kiedy dwa lata temu mówiono: będzie szczepionka
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.01.2022, 14:28:29
  • 1
@true_kwark: Ja to o chemi i fizyce wiem :) ale dyskusja tyczy sie perspektywy patrzenia Kowalskiego, a dla niego istotne jest to, że jak idzie do sklepu to wiec co ile koszutje jak działą i jak funkcjonuje i tego samego oczekuje od medyków :) stąd moja gra słów :)

A że ta moneta ma dwie strony to nie od dziś wiadomo, już samo eksperymentowanie na wirusach jest drogą ku tej
  • Odpowiedz

1803

Premier chce "wyciągać dzieci z domów". Poprzez e-sport

Premier chce "wyciągać dzieci z domów". Poprzez e-sport

Premier Mateusz Morawiecki przekonywał w czasie sejmowej debaty, że rząd chce "wyciągać dzieci sprzed ekranów monitorów, telewizorów, komputerów". - Przez e-sport chcemy dzieci wyciągać z domów - zaznaczył. W reakcji na to z sali padły słowa, że "e-sport polega na tym, że się siedzi".

deathcoder
z
tvn24.pl
dodany: 13.01.2022, 09:47:15
  • 244
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    rozrywka
deathcoder
deathcoder 19.12.2021, 15:46:31
  • 1
Ciekawych czasów dożyliśmy. Manifestacja z transparentami typu: TVN ostoją wolności i demokracji. Ja wiem, że to ważne, ale serio nasi powstańcy w grobach się przewracają.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
19.12.2021, 16:05:08
  • 0
@stefan_banach: Wiesz nie wiem co dla społeczeństwa gorsze :) telewizja, która bierze w łapę za propagowanie określonych treśli PiSu czy telewizja, która inkasuje ogromne pieniądze za emisję gównianych programów odmóżdżających :)

Wiesz mi chodzi generalnie o to, że telewizja jako taka jest synonimiem ogłupiania społeczeństwa i absolutnie żaden program TV nie jest dla mnie chocby półsynonimem wolności i oddechu :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.12.2021, 16:05:28
  • 0
@vieniasn: Myślisz, że mielismy tylko jednych powstańców w historii? Ooo matko :D
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.12.2021, 17:00:12
  • 0
@vieniasn: no ale są jedynie małą kropelką w całej rzeszy przeróżnych powstańczych ruchów :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
19.12.2021, 18:51:53
  • 0
@stefan_banach: Powiedz mi tak szczerze :) ci ludzie, którzy teraz protestują, to jest kwiat naszego społeczeństwa tak? Ten który rozumie istotę problemu, jak Ty tutaj i rozumie co się dzieje. Powiedz mi proszę, czemu wy nie protestowaliście walcząc o to by jakoś materiałów w TV (szerokopojętej) była bardziej edukacyjna, by społeczeństwo nie idiociało? Dlaczego nie protestowaliście na ulicachy, gdy za czasów PO zamiast dotować system nauczania, pensje nauczyciele stały w
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 22.11.2021, 10:34:00
  • 6
W nawiązaniu do tego postu z 20 października tego roku:

https://www.wykop.pl/wpis/61182815/https-www-wykop-pl-wpis-60890995-w-nawiazaniu-do-t/

Przewidywałem wówczas, że w okolicach 3 tygodni czeka nas przebicie 30 000 przypadków JEŚLI utrzyma się wysoka tendencja wzrostowa lub jeśli przyrosty będą mniejsze czeka nas około miesiąc oczekiwania na takie wyniki.

No
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
22.11.2021, 10:40:08
  • 4
Warto jeszcze zauważyć jedną istotną zależność.

W szycie trzeciej fali notowaliśmy grubo ponad 30 000 hospitalizacji mając około 20 000 przypadków dziennie. Dziś mamy 17 000 hispitalizacji przy 25 000 przypadków w środku tygodnia.

To wynika z kilku rzeczy. PO pierwsze teraz chorują młodzi bo ich nie zamknięto. Po drugie część chorych to osoby z częściową odpornośćią (ponownie chorujący / po zaszczepieniu).

Myślę, że ostrożnie można założyć, że 5 fala istotnie nas
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
22.11.2021, 10:41:25
  • 1
@rogaty_skurczybyk: 5-7 razy wynika z analiz statystycznych i przesiewowych badań społeczeństwa.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
22.11.2021, 10:42:03
  • 3
@kuroszczur: Wnosisz bardzo wiele do dyskusji :) pogratulować
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
22.11.2021, 10:46:07
  • 1
@rogaty_skurczybyk: daj linka
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
22.11.2021, 11:44:12
  • 1
@Chuseok: Jeśli wprowadzasz lockdown, transmisja wszelkich wirusów bardzo mocno spada. Przez pierwszy tydzień przechorowują ludzie, którzy zachorowali przed wprowadzeniem lockdownu oraz zarażają kolejnych. Przez kolejny tudzień przechorowują zarażeni przez tych pierwszych. Dlatego w kolejnych tygodniach licząc od drugiego obserwuje się bardzo duże spadki. Otwarcie galerii handlowych następuje zatem wówczas, gdy ilości przypadków jest bardzo mała i miażdżąca większość z tych które są są zdiagnozowane (szpital, kwarantanna) zatem statystycznie relatywnie mała
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
22.11.2021, 13:24:57
  • 1
@danieldan: jeśli nie masz prawa jazdy nie możesz prowadzić samochodu. Czy to jest segregacja na lepszych i gorszych? Przecież nikogo nie zabijesz na 99,99999%.

Jeśli (przed pandemią tak było) wchodzisz do szpitala i nie założysz kapci syntetycznych zostanie wyproszony bo brudzisz podłogę. Ty będziesz się pluł, że przecież masz czyste buty o co im chodzi. Czy to tez jest segregacja na lepszych i gorszych? Przecież na 99,99999% nie zabrudzisz podłogi.

Wiesz ja
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 28.10.2021, 08:30:07
  • 0
Strzelam, że będzie dziś 8,5 tys. przypadków (coś koło tego).

#covid19 #koronawirus #covid19stats
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
28.10.2021, 08:31:47
  • 0
No to mamy Mamy 8 378 :) hyhy :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 20.10.2021, 10:49:41
  • 4
https://www.wykop.pl/wpis/60890995/w-nawiazaniu-do-tego-posta-https-www-wykop-pl-wpis/

6 października kiedy to ponownie sprawdziły się niemal co do grosza moje przewidywania sugerowałem, że jeśli utrzyma się OPTYMISTYCZNA wersja wydarzeń czyli 50% wzrosty (sugerowałem, że uważam, iz bedzie SPORO WIĘKSZY przyrost) powinniśmy mieć tydzień temu 3000 przypadków, a dziś 4500 przypadków, potem 6750, a potem 10 000 w pierwszym tygodniu listopada.

Tymczasem dziś mamy ponad 5,5 tys. przypadków.

Wydaje
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
20.10.2021, 10:57:13
  • 2
@xDawidMx: Jajco :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 06.10.2021, 06:48:08
  • 10
W nawiązaniu do tego posta:

https://www.wykop.pl/wpis/60444423/deathcoder-ciag-dalszy-dla-tego-posta-https-www-wy/

Co to ja pisałem? Na tamten dzień (15 września) przewidywałem, że 2174 przypadki będziemy mieli po 3 tygodniach czyli na dzień 6 października.

Dziś
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
06.10.2021, 07:11:56
  • 3
@Lutonn: myślę, że tak, ale rząd będzie czekał do ostatniej chwili.

To jest jedna rzecz, w której się prawdopodobnie pomyliłem, ponieważ nie do końca ufam że nasi włodarze mjaą w głowach trochę oleju i sądziłem, że zareagują tak jak poprzednio. Tymczasem wykazali się zdrowym rozsądkiem mówiąc, że skoro ludzie nie chca się szczepić to nie ma wyjśćia trzeba im dać przechorować. I to jes tlogiczne, bo co z tego że
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.10.2021, 07:32:09
  • 1
@Lutonn: Że pozwoli się ludziom którzy się nie zaszczepili zarażać do momentu, w którym lockdown będzie niezbędny ze względu na wydolność (jako taką) służby zdrowia. Czyli w chwili w której służba zdrowia zacznie się walić.

Każdy szpital am okresloną ilość anestezjologów oraz ludzi możliwych obsługiwać respiratory. Oni są takim wąskim gardłem szpitali. W chwili w kjtórej pacjentó wymagających respiratora (w tym anestezjologa) jest bardzo dużo, inni pacjenci wymagający anestezjologa bez
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.10.2021, 07:33:47
  • 1
@jamtojest2: Ja niestety nie jestem takim optymistą. Po części dlatego, że ludzie o których mówię wyżej (a mam kontakt z tymi środowiskami) to ludzi ewywodzący się z mocno hermetycznych środowisk. Oni raczej nie chodzą zbyt często do marketów, uczestniczą w kręgach medytacyjnych itd. 10-20 osób na raz, mała przestrzeń, kilka godzin.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.10.2021, 07:48:37
  • 1
@jamtojest2: Izrael największe wyszczepienie społeczeństwa:

https://www.google.com/search?q=covid+19+israel

Ppoatrz. Od początku lipca pełzała sobie 1000, 1200, 1500 przypadków, a potem pik w górę i przewyższyła dwie
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.10.2021, 08:33:46
  • 0
@maniac777: daj maila to Ci całego excela wyślę
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.10.2021, 18:11:04
  • 0
@codowuja: A czemu mieliby chorować trzy razy?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
06.10.2021, 20:42:34
  • 0
@maniac777:

https://www.file.io/download/p4wcoSTY0fks

Kilka słów
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 15.09.2021, 07:12:03
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
15.09.2021, 09:34:25
  • 0
@KanonJerzy: Tiaaaa nie przesadzajmy :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 08.09.2021, 10:01:55
  • 34
W nawiązaniu do tego postu:

https://www.wykop.pl/wpis/59256815/niektorzy-beda-pamietali-jak-rok-temu-tworzylem-ta/

Na podstawie analizy tendencji wzrostowej 22-07-2021 przewidywałem, że:

Za
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
08.09.2021, 10:13:48
  • 0
@dziadeq: :) dzięki
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
08.09.2021, 11:08:02
  • 1
@Chuseok: Pewnie :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 22.07.2021, 09:22:03
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
22.07.2021, 09:31:25
  • 0
@Chuseok: Wiem, że jest Delta, ale nawet ona potrzbeuje czasu. Nawet jeśli wzrosty bedą dwurkotne to masz

125
250
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
22.07.2021, 09:41:02 via Android
  • 0
@CzarnyOwiec mam znajoma w Australii. Mają zakaz wyjeżdżania z kraju. Powiem Ci tak. Ja wiem że wirus jest groźny. Znam ludzi którzy potracilinkogos w rodzinie. Ale stopień inżynierii społecznej realizowany wokół covidu jest nieprawdopodobny
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.07.2021, 09:00:13
  • 0
@DynPydro: Fizyki się nie oszuka, teraz już ty tylko będzie rosnąć. Generalnie cała filozofia tych wyliczeń jest taka, że porównujesz aktualny tydzień do poprzedniego, czyli jeśli dziś jest 167, a tydzień temu 126, to mamy wzrost o 33%. Przy założeniu, że tydzień później też będzie około 25-30% więcej to za tydzień uplasujemy się pi razy drzwi około: 209 - 217 przypadków, czyli generalnie prawdopodobnie przebijemy 200 przypadków dobowo.

I tu
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
01.09.2021, 08:58:46
  • 1
@DynPydro: Nie jest prawdą to co napisałeś.

Metodologia obserowowania całokształtu sytuacji (wg. mnie dobra) jest taka.

Porównujemy dizsiejszą środę do poprzedniej środy i wychodzi nam 53% wzrost. Porównujemy wcozrajszy wtorek do poprzedniego i wychodz inam 22% wzrost
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 23.07.2021, 12:39:59
  • 0
I co?

wczoraj pisałem, i dziś mamy konferencję, która przypuszczenia potwierdza.

#covid19 #koronawirus #covid19stats
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

d.....a
d.....a
konto usunięte 23.07.2021, 12:41:14
  • 11
@deathcoder: no ale o czym, nie będę szukać w twoim profilu. Pisz o co chodzi
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 12.04.2021, 07:05:06
  • 1
Zauważyłem, że pod kątem informowania o pandemii istnieje potężna różnica między portalem natemat.pl, który zachowuje się jak sensacyjny tablojd, a tvn24. W przypadku tego pierwszego codziennie pojawia się WYŁĄCZNIE informacja o ilości przypadków i zgonów epatująca tragizmem i sugerująca nieomal koniec świata. Fatalny wynik, zatrważający wynik, niepokojące dane, jest źle, niedobrze, tragicznie itd. synonimów można szukać dużo. Tymczasem w tym konkretnym temacie tvn24.pl zachowuje się bardzo profesjonalnie informując, że o FAKTACH, czyli
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
12.04.2021, 07:36:00
  • 1
@szunis: stoją, bo wiedzą, że tu nie ma prostych rozwiązań. Wiesz to jest trochę tak że łatwo jest oceniać rozwiązania po fakcie, trudniej jest je podejmować i brać na siebie pomyłki.

Większość obywateli widzi działanie x, widzi jego rezultat i sobie ocenia wpierniczając chipsy. Gdyby ich jednak postawić u władzy nie byliby w stanie odpowiadać na najprostsze pytania będące dążeniem do podjęcia JAKICHKOLWIEK decyzji.

Abstrachuję tu od oceny konkretnego rządu.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
12.04.2021, 07:55:44
  • 0
@szunis: hehehe mi pewnie też by z deczka puściło :P
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
12.04.2021, 08:07:25
  • 0
@szunis: jest jeszcze jedna znamienna rzecz, która mi do głowy przyszła. Natemat.pl notorycznie cenzuruje komentarze. Przeszło mi ostatnio przez myśl, czy to jest zgodne z prawem - tzn. czy portal tego typu ma prawo do usuwania komentarzy, które nie są zgodne z ich widiz mi się.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
12.04.2021, 08:14:18
  • 0
@szunis: sporo w sieci komentuję i przyznam Ci się, że skala tego zjawiska zwróciła moją uwagę tylko w natemat.pl - mogę się mylić oczywiście
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 12.04.2021, 08:08:10
  • 0
https://www.youtube.com/watch?v=goCNhikqjDE

Kwiat polskiego społeczeństwa, uciśniony przez władzę :) ehhh

#glogow #protest
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder 09.04.2021, 08:45:41
  • 3
Ciekawa rzecz, nazwa.pl wprowadziła bardzo ciekawą politykę odnośnie domen. Wiele domen w Polsce jest zarejestrowanych na fikcyjne dane i służy do wysyłania spamu itp. Nazwa.pl chciała z tym walczyć, ale najwyraźniej w zarządzie i wśród działów IT mają szeregi ćwierćinteligentów, którzy nie rozumieją jak działa rynek.

Otóż wymyślili sobie, że wystrczy wysłać do nich info, że dana domena jest zarejestrowana na fałszywe dane i nazwa.pl blokuje taką domene zmieniając jej dnsy na ns1.blocked.nazwa.pl
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 08:48:50
  • 0
@fegwegw: Że hę?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 08:53:05
  • 2
@fegwegw: Wszystkim klientom to odradzam, ale zdarzają się jeszcze takie rodzynki :) głównie dlatego że nazwa.pl tak bardzo kocha swoich klientów, że na wszelkie sposoby utrudniaja przeniesienie domen :) Wiesz jak jest :P miłość do grobowej deski, ale z takimi praktykami spotkałem się po raz pierwszy żeby szanująca się firma bez nakazu, na podstawie pomówienia modyfikowała własność klienta. W szoku jestem.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 09:30:55
  • 0
@nazwapl_tk: z całym szacunkiem, domena była rejestrowana LATA TEMU - 2004 rok to bez mała 17 lat temu. Po drugie. Domena jest przedelegowana na inny serwer, zatem nie mieliscie fizycznej możliwości zweryfikowania czy JAKIEKOLWIEK spamy były z tej domeny wysyłane oraz JAKI BYŁ RUCH w domenie. Jesteście wyłącznie rejestratorem domeny.

Jak napisałem wyżej, wysyłacie ludziom takie ilości reklamowego spamu, że oni nauczyli się ignorować wasze maile. To raz. Dwa. Czy
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 09:32:12
  • 1
@darkfence:

https://www.mpcforum.pl/topic/1569809-spos%C3%B3b-na-fa%C5%82szywe-domeny/

https://tsforum.pl/temat/250-poradnik-darmowa-domena-pl-na-okres-1-roku/?tab=comments#comment-2786

Tu masz również wątek w temacie.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 09:34:53
  • 0
@nazwapl_tk: Ciekaw jestem co robicie w sytuacji,w której klient którego oskarżacie jest np. na półrocznej delegacji, a firmą opiekują się osoby niebędące jej właścicielami czyli nie posiadające uprawnień do kontaktu z wami.

Wydawało mi się, że o winie należy orzec, a nie zakładać ją z góry. Najwyraźniej macie zupełnie inne standardy w swojej firmie. Brak rekacji ze strony klienta NIE JEST i NIE MOŻĘ być podstawą do zamykania mu biznesu.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 09:41:08
  • 0
@nazwapl_tk: Klient się z wami kontaktuje w tej sprawie. Wy możecie mi odpowiedzieć bez odnoszenia się do konkretnej sytuacji, bo zadałem pytanie nie wymagająe dostępu do danych osobowych.

Co jeśli oskarżanie klienta o podanie nieprawidłowych danych, a on jest w półrocznej delegacji. Zamkniecie mu stronę nie otrzymując żadnego DOWODU JEGO WINY poza przypuszczeniem i pomówieniem.

Nawet jeśli intencje takiego mechanizmu są słuszne, doprowadziliście do powstania luki, dającej się wykorzystać przez
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 10:29:21
  • 0
@nazwapl_tk: Czy w trakcie rejestracji domeny 17 lat temu w umowie były zapisy umożliwiające zablokowanie domeny pod takimi warunkami?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 10:36:11
  • 0
@nazwapl_tk: Rozumiem zatem, że niemożliwym do zrealizowania jest zintegrowanie aktualizacji danych osobowych z przedłużaniem domeny?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 10:44:54
  • 0
@nazwapl_tk: I jeszcze jedno pytanie. Czy klient na prośbę może od was otrzymać kopię wniosku z NASK o zablokowanie domeny?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 11:49:08
  • 0
@nazwapl_tk: ok czyli przyznajecie, iż nie jesteście fizycznie w stanie wykonać systemu tak, by przy okazji przedłużenia domeny klient potwierdzał swoje dane osobowe, co skutkowałoby praktycznie wyeliminowaniem sytuacji opisanej w tym wątku. Jako programista śmiem twierdzić, że dałoby się to zrobić. I nie mówię tu o aktualizacji danych w NASK. Mówię o tym, że jeśli podczas przedłużenia domeny klientowi wyświetlałby się formularz informujący o tym jakie aktualnie dane znajdują się
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
09.04.2021, 11:50:20
  • 0
@cysiekw: Zawsze mnie intrygowało to jak nazwa.pl potrafi wymijająco udzielać odpowiedzi :) kreatywność i BOK w tej materii jest tak wielka, że mam czasem wrażenie, iż wykorzystują przy tym nieprawdopodobne wytrychy logiczne celem usprawiedliwienia własnych decyzji.

PS: Klient dostał informację OD BOK NAZWA.PL że procedura odblokowania domeny potrwa do 2 dni :) fajnie nie?
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 31.03.2021, 17:52:09
  • 203
Jako że pracuję jako programista od lat 15 w zawodzie, podjąłem się próby rozwikłania tego, co działo się z CP77 w ostatnich miesiącach. Doszedłem do dość interesujących wniosków mimo, iż dziedzina IT, którą się zajmuję to nie to samo, co projektowanie złożonych światów 3D. Występują pewne analogie w kontekście tego, co dzieje się z kodem pod wpływem zmian obciążenia i ilości przetwarzanych danych oraz jak kluczowe decyzje podejmowane na początku projektowania danego
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 17:55:39
  • 63
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:11:16
  • 22
@NieznanyWykopek: O tym właśnie wspomniałem w swoim wywodzie :) dokładnie o tej sytuacji. Stajesz na ulicy między pasami i odpala się algorytm. To nie jest tak, że CDP wdrożył WYŁĄCZNIE to co tu opisałem. Tam jest multum detali jak na przykład ruszające się podwozie samochodu podczas jeżdżenia po wertepach itd. jest też sporo algorytmów triggerowanych w określonych sytuacjach jak to co podałeś. ALE brakuje PODSTAWY kreującej żywy świat. No bo
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:11:33
  • 1
@Rad-X: PHP i bazy danych ale w bardzo bardzo złożonych aplikacjach
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:13:27
  • 1
@Nihas: Mówisz o modzie?

https://whatnext.pl/mod-do-cyberpunk-2077-poscigi-policyjne/

No błagam :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:17:31
  • 19
@Nihas: Jeśli jest tak jak mówisz to tylko dowodzi, że mam rację, CDP próbował w tym majstrować, ale okazal osię to... zbyt prymitywne jak sam napisałeś ;) hehehe :) wiesz, ja myślę, że oni NAPRAWDĘ chcieli wdrożyć te wszystkie funkcje, które obiecywali. PRÓBOWALI je nawet stworzyć stąd pozostałości po tym w kodzie. Wyszło... no cóż...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:17:49
  • 0
@GrafikaUltraHaDe: Ano :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:19:12
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:19:44
  • 4
@Rad-X: Bo ja lubię pisać :) wiem do czego pijesz ;)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 18:37:04
  • 13
@Nihas: Bardzo ciekawy ten film od strony mojej czyli programisty! Dziękuję! Pięknie pokazuje jak nieprawdopodobną ilość zmiennych to musi brać pod uwagę, by działać dobrze, taki policjant nie może jechać byle gdzie bo robi fikołki jak tutaj itd. Ale to też pokazuje jak niesamowitą robotę robi Rockstar :D heheheh :) można tylkot rzymać kciuki za CDP w przyszłych projektahc, bo moze się czegoś nauczą.

A MOŻE mnie zaskoczą i CP77
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 19:29:49
  • 7
@Antoni_Kosiba: Nie zawsze wiedzą, wielu widzi tylko "brak pewnej oczywistości" ale nie rozumieją, że CDP nie wdrożył jej dlatego że po prostu nie potrafili tego właściwie napisać od strony koderskiej. A to pozwala nieco zmienić podejście od strony krytyka.

To jest w ogóle bardzo ciekawy temat. Rockstar w GTA V zrobił kawał nieziemsko dobrej roboty. PARADOKSALNIE tu nie chodzi o jakieś skomplikownae algorytmy - żaden normalny komputer nie udźwignie setek
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 20:23:36
  • 2
@ChomikSon: rozwiń proszę, z chęcią dowiem się co przekręciłem
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 20:33:10
  • 11
@pablo397: Nie wiem, czy czegokolwiek chcę bronić, bo to co opisałem to szereg przypuszczeń opartych na tym, co widzę i czego domniemuję bazując na swoich doświadczeniach.

Od strony koderskiej różnica między kodem, który sprawia, że NPC idzie przed siebie oraz natrafiając na przeszkodę zmienia kierunek, a kodem, który ma spowodować, że NPC omijając przeszkody dotrze z punktu A do B jest jak między światełkami choinkowymi, które włączasz do kontaktu i
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 20:42:09
  • 0
@MerytorycznieNiepoprawny: ależ oczywiście, że nie trzeba :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
31.03.2021, 22:08:08
  • 6
@Chlebek_Pyszny: nie jestem pewien, czy to tak było wiesz?

Spójrz na to od tej strony. Wyobraź sobie, że masz firmę która robi gry. Gdzie będziesz szukał programistów i grafików? Pytam poważnie. Programistę PHP znajdziesz na każdym rogu ulicy, z javą ciupek gorzej, ale zdolniachę od takich rzeczy jak gry uBI? 99% tych dobrych z doświadzeniem ma już pracę. Ty nie masz nic. Doświadczenia, managerów. NIC. Nawet doświadczonego kierownika zespołu. JEŚLI mam
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
01.04.2021, 15:10:21
  • 3
@macgar: kolega @tylkostrimi dodał osobny wątek na mirko łap link:

https://www.wykop.pl/wpis/56563431/zamiast-odpowiadac-w-watku-osmiele-sie-stworzyc-no/

W gruncie rzeczy jego obserwacje dowodzą słuszności moich spostrzeżeń. CDP w dniu wydania oddał w nasze ręce jedynie szkielet historii do
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
01.04.2021, 18:31:22
  • 1
@macgar: Masz rację tyle, że CDP dostał wielomilionową dotację na to. Cytuję jedno z założeń projektu dotowanego kwotą 30 milionów zł:

"„City Creation - kompleksowa technologia służąca do kreacji "żywego", grywalnego w czasie rzeczywistym, miasta o wielkiej skali, która bazuje na zasadach, sztucznej inteligencji
i automatyzacji oraz uwzględnia opracowanie innowacyjnych procesów i narzędzi wspierających tworzenie najwyższej jakości gier z otwartym światem""

Więc wiesz :) przy czymś takim nie można sobie pozwolić na oskryptowanie
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
01.04.2021, 18:39:08
  • 2
@macgar: Tak i ten niesmak moim zdaniem jest najgorszy. Nie mogę pozbyć się poczucia, że gdyby to była inna firma dostałaby zarzuty prokuratorskie za orżnięcie klientów. Coś na zasadzie: na opakowaniu rysunek super sterowanego samochodu, a wśrodku super wyglądający resorak. Produkt niezgodny z opisem w skali totalnej.
  • Odpowiedz
pablo397
pablo397
31.03.2021, 20:52:14
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder 31.03.2021, 22:21:25
  • 7
@pablo397: Wszystko co napisałeś dotyczy juz poprawianej gry, a ja rozwodziłem się na temat przyczyn fackupu związanego z jej wydaniem :) to troszkę dwie różne sprawy są. DE FACTO Twój wywód jest potwierdzeniem mojego. DOPIERO TERAZ wdrażają poprawki do wybitnie ubogiego systemu, który nazywasz lidarem (w grze to nie do końca jest to). Fakt teg, iż póki co zmiany są wybitnie subtelne i ostrożne dowodzi tylko że temat jest bardzo
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 01.04.2021, 07:32:46
  • 0
@tylkostrimi: Bardzo w to wątpię. Poruszanie się po liniach jest dosłownie podstawową funkcjonalnośćią, to jest baza do dalszej rozmowy stanowiąca tak naprawdę ułamek kodu, który jest konieczny do napisania. To co napisałeś sugerowałoby zatem, że napisali 20% kodu (podstawa) potem dopisali kolejne 40% co dałeo razewm 60% i stwierdzili, aaaa nie jednak się cofamy do 20%.

Systemy IT nie działają tak że wystarczy pewną funkcję wyłączyć i od razu wszystko
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 01.04.2021, 11:01:31
  • 0
@tylkostrimi: działa, dokładnie tak jak powinien. Tzn. jeśli samochód ma poruszać się po linii wyznaczonejk przez programstę niezależnie od przeszkód i to robi tzn. że kod działa poprawnie. Jeśli nie omija przeszkody to nie oznacza, że kod nie działa, oznacza to że nie ma zaimplementowanej / włączonej fucnkji omijania przeszkody.

Musisz umiejętnie rozróżnić sytuacje kiedy coś nie działa, a kiedy nie jest dość skomplikowane.

Ktoś zrobił włącznik światąła, a Ty mówisz, że
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder 29.03.2021, 09:38:19
  • 1
W tym roku testujemy tylko objawowych. W zeszłym roku testowaliśmy absolutnie wszystkich również tych z kontaktu. Można uznać, że w zeszłym roku wykrywaliśmy 1/4 - 1/5 realnych przypadków, a dziś wykrywamy 1/10. Powiedzmy więc strożnie, że skoro oficjalnie 2 267 964 przypadków, to jest to 1/6 wszystkich realnie zakażonych.

Zatem do tej pory zakażonych mieliśmy 13 607 784 (aktualnie chorzy + zmarli + przechorowani). Dodajmy do tego 3,5 mln osób zaszczepionych 2 dawkami
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

deathcoder
deathcoder
Autor
29.03.2021, 09:52:29
  • 0
@wladyslaw-krakowski: Wiesz co to znaczy ułamek procenta? To jest wartość marginalna :) sam sobie przeczysz :) Ilu znam ludzi którzy ostatnio podróżowali za granicę? Niewielu. Znam natomiast całę bloki które chorowały jak jeden maż, a w statystykach pojawiły się słownie 3 osoby, bo tylko 3 miały testy robione. Tak to wygląda realnie, wiec moje statysytki są naprawdę BARDZO ostrożne i zakładają BAAAAAAAAAAAAAAAAARDZO duże niedoszacownia prawdopodobnych realiów.
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.03.2021, 10:13:30
  • 0
@wladyslaw-krakowski: Niestety tak własnie jest. Szczytna obok Polanicy-Zdroju. Klasa w szkole podstawowej na kwarantannie. Testów dzieciaków i rodzin brak. Rodzice normalnie chodzą do pracy. Blok w tej samej miejscowości. Rozłożyło po kolei wszystkich. Testy zostały wykonane 3 osobom. Czemu nie wsyztskim? Bo pozostali po prostu nie zgłosili się do lekarza. Sam mam masę znajomych którzy prawdopodobnie przechorowali, ale nigdy nie byli u lekarza. Inny przykład. Moi rodzice przechorowali. 2 osoby
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.03.2021, 10:15:45
  • 0
@wladyslaw-krakowski: Zapominasz też o jeszcze jednej rzeczy :) Masz dwa rodzaje testów na COVID :) antygenowe wykrywające aktualnie trwającą infekcję oraz na przeciwciała wykrywające przechorowanie. Jak myślisz co się stanie z Twoim testem, gdy pojedziesz do Niemiec, zarazisz się i po dwóch dniahc wracając będziesz testowany? Sądzisz, że będziesz miał pozytywny wynik>? :) litości :)
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.03.2021, 10:28:29
  • 0
@wladyslaw-krakowski: Skoro różnymi drogami doszliśmy do tych samych wniosków odnosnie ilości przypadków realnych tzn. że to co podajesz jako bardzo duży błąd, owszem jest błędem ale marginalnym.

To tak jakby rozmawiać o zatruwaniu środowiska, a Ty się czepiasz, że nie wzięlismy pod uwagę w analizie oddychania psów w zagrodach. No ok one też generują CO2, ale ma to takie znaczenie dla obrazu sytuacji co pierdnięcie komara. Zobacz co się dzieje
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.03.2021, 11:26:13
  • 0
@wladyslaw-krakowski: Spróbujmy to policzyć (ilu bezobjawowych wykrywamy) na podstawie dostępnych danych. Zobaczysz będzie ciekawie :) Wiec poświęc chwilę czasu na przeczytanie.

Dzisiaj: 16 965 przypadków. 54 792 testów. Wykrywalność 31% (31% testów jest pozytywna).

Przyjęło się, że 2-3% chorych trafia do
  • Odpowiedz
deathcoder
deathcoder
Autor
29.03.2021, 11:31:22
  • 0
@wladyslaw-krakowski: UWAGA! Poprawiłem błąd bo przez nieuwagę w dalszej części wypowiedzi używałem 7% zamiast 6% - poprawiłem również dalsze wyliczenia teraz są poprawne, choc wciąż dowodą mojej tezy.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14
  • Strona 6 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 20.01.2021

    Komentator
  • VIP
    od 15.10.2020

    VIP
  • Rocznica
    od 10.11.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.06.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 19.07.2020

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking