Wpis z mikrobloga

Jako że pracuję jako programista od lat 15 w zawodzie, podjąłem się próby rozwikłania tego, co działo się z CP77 w ostatnich miesiącach. Doszedłem do dość interesujących wniosków mimo, iż dziedzina IT, którą się zajmuję to nie to samo, co projektowanie złożonych światów 3D. Występują pewne analogie w kontekście tego, co dzieje się z kodem pod wpływem zmian obciążenia i ilości przetwarzanych danych oraz jak kluczowe decyzje podejmowane na początku projektowania danego rozwiązania, mogą wpłynąć na zamknięcie pewnych dróg rozwoju w późniejszym czasie.

Do analizy posłużyło mi kilka obserwacji, już z samego początku gry. Kiedy o tym pisałem w grudniu byłem obśmiewany jako ktoś kto się "czepia", ale moim zdaniem, te obserwacje dotyczyły elementów świadczących o nieprawidłowym podejściu do projektowania wirtualnego świata.