Cyganka w poszukiwaniu skarbów
bez spojlera
z- 51
- #
- #
- 10
Moje dzisiejsze znalezisko ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
W tle bardzo brakuje Kavinskiego
#mercedes #mercedesspam #carboners
W tle bardzo brakuje Kavinskiego
#mercedes #mercedesspam #carboners
- bazylo
- konto usunięte
- golden87
- matt_PL
- Merolka
- +4 innych
- 166
Wrzucam zdjęcie mojej loszki ( ͡° ͜ʖ ͡°) jakby ktoś był zainteresowany to mogę dorzucić więcej i poopisywać trochę.
#mercedes #140blauschwarz
#mercedes #140blauschwarz
- bazylo
- konto usunięte
- TomgTp
- konto usunięte
- Gostas
- +161 innych
@m00n: Na pompke dociągania jest patent. Trzeba to ustrojstwo rozkręcić i śrubą regulacyjną zmniejszyć ciśnienie do jakiego nabija pompka. Lubi się to przestawić po dłuższym czasie i pompka próbuje nabić ciśnienie którego nie jest w stanie wytworzyć. Przez to po 2-3 zamknięciach drzwi i nie osiągnięciu ciśnienia układ wyłącza dociąganie, bo odczytuje to jako nieszczelność.
@m00n: Faktycznie moja pomyłka - Pisałem o pompce dociągania, nie doczytałem że chodzi o tą od centralnego : )
- 5
- 32
- konto usunięte
- dredeq
- wykopowy_tester
- borysszyc
- Jestem_tu_nowy
- +27 innych
@Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain: Wiem kiedy weszły literowe oznaczenia : ). W takim razie "beczka" pasuje do tego obrazka jak nigdy wcześniej (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain: W 93 - Wtedy jak 124 dostała ostatni FL. Wcześniej literki przy cyfrze oznaczały rodzaj silnika. E-benzynowy na wtrysku, D-diesel.
Np oznaczenie 500 SEL na 140 przed 93. - Sonderklasse Einspritzung Lang.
Np oznaczenie 500 SEL na 140 przed 93. - Sonderklasse Einspritzung Lang.
- 16
U mnie dziś pierwszy atak zimy. Moto idą pod koc (╥﹏╥) Chyba, że jeszcze coś odpuści i będzie chociaż +3 stopnie.
Wklejam zdjęcie dla motomirków czekających na cieplejsze dni.
#motocykle i trochę #bieszczady
Wklejam zdjęcie dla motomirków czekających na cieplejsze dni.
#motocykle i trochę #bieszczady
- anonim1133
- RuchalabymWiedzmina
- katera
- wali_ci_z_kopary
- gosvami
- +11 innych
@solo_ta: Było to gdzieś pomiędzy Cisną a Polańczykiem.
- 14
@blubi_su: Jeżdzę tam często bo mam niedaleko, jakieś 150 km. Fajnie Wygląda na zdjęciu ale na żywo dupy nie urywa - zakręty za ciasne, żeby po nich fajnie szybko przejechać w dużym złożeniu.
Dużo bardziej polecam Izdebki: https://www.google.pl/maps/dir/49.7370639,22.0809096/49.7509299,22.1145123/@49.74207,22.104556,15z
Mój ulubiony odcinek w bieszczadach - https://www.google.pl/maps/dir/49.2241725,22.3593169/49.3043388,22.4162132/@49.2755915,22.3546706,12z/data=!4m2!4m1!3e0
Polecam motzno na enduraki i szosówki - trasa cały czas wzdłuż rzeki, dużo mostów w tym jeden ciekawy drewniany :- )
Pochwalę się jeszcze moim top1
Dużo bardziej polecam Izdebki: https://www.google.pl/maps/dir/49.7370639,22.0809096/49.7509299,22.1145123/@49.74207,22.104556,15z
Mój ulubiony odcinek w bieszczadach - https://www.google.pl/maps/dir/49.2241725,22.3593169/49.3043388,22.4162132/@49.2755915,22.3546706,12z/data=!4m2!4m1!3e0
Polecam motzno na enduraki i szosówki - trasa cały czas wzdłuż rzeki, dużo mostów w tym jeden ciekawy drewniany :- )
Pochwalę się jeszcze moim top1
- konto usunięte
- Ineptus
- Stitch
- adamyoyo
- kasin
- +9 innych
Jak się kupowało samochody w PRL
Właśnie tak wyglądał sprzedawca roku. Wszystko dało się jakoś załatwić, a nie pieprzony kapitalizm i wolny rynek!
z- 95
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 82
- Cebulorz
- Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain
- kuraku
- maxomalny
- KAROO
- +77 innych
@progressbar: Nie do końca z tą bezawaryjnością tak jest. Używanie tch samochodów w stylu "to mercedes, to się nie psuje" To idealna droga do mocnego zapuszczenia stanu technicznego.
Miałem W124 wcześniej. Pomimo, że nigdy nie zatrzymał się w drodze te samochody z racji wieku wymagają trochę więcej specjalnej troski. Po prostu trzeba odpowiednio wcześniej przeprowadzać wymagane naprawy - trochę częściej sprawdzić czy wszystko jest ok.
Największa wada konstrukcyjna tego modelu to
Miałem W124 wcześniej. Pomimo, że nigdy nie zatrzymał się w drodze te samochody z racji wieku wymagają trochę więcej specjalnej troski. Po prostu trzeba odpowiednio wcześniej przeprowadzać wymagane naprawy - trochę częściej sprawdzić czy wszystko jest ok.
Największa wada konstrukcyjna tego modelu to
@Merolka: To całkiem nie daleko, możesz podjechać na kontrole i wymianę sworzni ( ͡º ͜ʖ͡º) Jestem z wiochy koło mielca.
Brzmienie Kawasaki H2R. Jedyne 326KM.
Dla niecierpliwych od 3:14.
z- 156
- #
- #
- #
- #
@Kurot: To nie potężny moment obrotowy na wale korbowym silnika odpycha pojazd, tylko moment obrotowy na kole. Silnik z tego motocykla byłby w stanie pociągnąć tyle samo co samochód ciężarowy tej samej mocy tylko potrzebowałby odpowiedniego przełożenia.
Porównaj sobie moment obrotowy na kole powiedzmy w dowolnym samochodzie o mocy 150 KM w dieslu i 150 KM w benzynie - wartości są zbliżone. Dlatego czasy 0-100 obydwóch samochodów będą podobne.
Porównaj sobie moment obrotowy na kole powiedzmy w dowolnym samochodzie o mocy 150 KM w dieslu i 150 KM w benzynie - wartości są zbliżone. Dlatego czasy 0-100 obydwóch samochodów będą podobne.
@wooks001: To żaden spisek. Od samochodu ciężarowego wymaga się trochę dłuższych przebiegów na silniku niż okolice 50-100k kilometrów. Poza tym silnik wysokoprężny jest silnikiem o znacznie większej sprawności - a to jest ważne w pojeździe roboczym. W sporcie zużycie paliwa i trwałość to nie priorytet, ważna jest jak najwyższa moc z jak najmniejszego i najlżejszego silnika.
@blade9999: 1. To właśnie od sprawności zależy zużycie paliwa - Jeśli silnik spalinowy ma 1l pojemności, oddaje powiedzmy 50kW mocy i ma sprawność w okolicach 40% zużyje tyle samo paliwa co silnik o 5 litrach pojemności i takiej samej sprawności który też oddaje 50kW. w rzeczywistości tak nie jest, bo duży silnik ma mniejszą sprawność choćby przez większą liczbę cylindrów i bezwładności dużo większych elementów. Dlatego mamy obecnie modę na downsizing.
@blade9999: Stechiometria nie zależy od pojemności silnika. Zawsze musi zostać utrzymany stały stosunek paliwo powietrze dla każdego benzyniaka (delikatnie się zmienia w zależności od obciążenia ale cały czas okolice 14,7:1)
To przepustnica reguluje ilość mieszanki którą zassie silnik. Tylko ten 1l będzie pracował prawie na maks możliwości a ten duży będzie spacerował. Ale przy założeniu że miały by taką samą sprawność zużyją tyle samo paliwa do oddania określonej mocy.
Punkt 2
To przepustnica reguluje ilość mieszanki którą zassie silnik. Tylko ten 1l będzie pracował prawie na maks możliwości a ten duży będzie spacerował. Ale przy założeniu że miały by taką samą sprawność zużyją tyle samo paliwa do oddania określonej mocy.
Punkt 2
@blade9999: Silniki nie muszą pracować na pełnym gwizdku - mogą zostać obciążone częściowo.
Nie mówię o mocy którą mogą wygenerować maksymalnie te silniki. To zależy praktycznie tylko od dwóch rzeczy, od pojemności - średnio dla wolnossącego silnika 4T każde 10 ccm pojemności to 1Nm i od obrotów na jakich udostępnimy ten moment strojeniem silnika (główny wpływ na strojenie mają czasy rozrządu)
Mówię o sytuacji gdzie wrzucasz ten duży i mały silnik
Nie mówię o mocy którą mogą wygenerować maksymalnie te silniki. To zależy praktycznie tylko od dwóch rzeczy, od pojemności - średnio dla wolnossącego silnika 4T każde 10 ccm pojemności to 1Nm i od obrotów na jakich udostępnimy ten moment strojeniem silnika (główny wpływ na strojenie mają czasy rozrządu)
Mówię o sytuacji gdzie wrzucasz ten duży i mały silnik
Jazda motocyklem. Czy jak omijam przeszkodę bez zmiany pasa ruchu - w ramach jednego pasa, to używać kierunku?
Instruktor uczy, że tak. Jak pamiętam z kursu jazdy samochodem, to nie trzeba było.
Przykładowo jadę szerokim pasem. Trzymam się prawej krawędzi jezdni. Co jakiś czas stoi samochód. Instruktor #!$%@? do ucha, że mam co chwilę kierunek w lewo i na środek pasa i kierunek w prawo i dojechać do prawej. Jechałbym za takim
Instruktor uczy, że tak. Jak pamiętam z kursu jazdy samochodem, to nie trzeba było.
Przykładowo jadę szerokim pasem. Trzymam się prawej krawędzi jezdni. Co jakiś czas stoi samochód. Instruktor #!$%@? do ucha, że mam co chwilę kierunek w lewo i na środek pasa i kierunek w prawo i dojechać do prawej. Jechałbym za takim
@Greed: Jeśli omijam coś na poboczu bez potrzeby przeskoczenia na drugi pas nie sygnalizuję. Według mnie może to być czasem nawet niebezpieczne, szczególnie w nocy. Jeśli włączasz kierunek i zjeżdżasz do osi. kierowca przyklejony blisko z tyłu może to odczytać jako ustawienie się do lewoskrętu - zjeżdża do prawej łapiąc pobocze żeby cię ominąć gdzie stoi "coś", najczęściej pieszy.
Jeśli omijam coś, co jest na moim pasie albo wystaje z pobocza
Jeśli omijam coś, co jest na moim pasie albo wystaje z pobocza
#mercedes #140blauschwarz