Wpis z mikrobloga

@ByczekFerrnando: Ja się nie cieszę:( Nie każdy musi jeździć takim reaktorem jak m120 ale te podstawowe jednostki jak 2.0 16v R4 czy 2.8 - 3.2 R6 powinny być dopracowywane w celu akceptowalnego spalania a nie silniki 1.0 w celu żyłowania i zwiększania ich osiągów. Stąpamy po cienkim lodzie IMO.
  • Odpowiedz
@benzdriver: @m00n: Bardziej tutaj mówię o silnikach 4.0+, które oferują podobną, a nawet lepszą wydajność co dawniej silniki 6.0/7.0. Jasne, że jazda autem z litrowym silnikiem nie należy do przyjemnych, głupie szukanie oszczędności na siłę.
  • Odpowiedz
@ByczekFerrnando: A to się zgodzę, że obecne V8 oferują osiągi na poziomie V12 z tamtych lat aczkolwiek nie mam zupełnie pojęcia jak z ich trwałością. W mercedesie zatrzymałem się na etapie V8 m113 pakowanym do w210, w220 i jako baza dla c43 w202 amg i e50 w210 amg. Silnik jeszcze z tych trwałych nie wiem jak nowsze konstrukcje.
  • Odpowiedz
@m00n: Szkoda że w poliftach zrezygnowali z najbardziej potrzebnego bajeru w 140 - elektrycznie ustawianym środkowym lusterku połączonym z pamięcią fotela (ʘʘ)
  • Odpowiedz