Parówy na drogach.
Osobiście rozróżniam posiadaczy aut na trzy kategorie. Pierwsi to kierowcy, którzy mają auta aby poruszać się szybciej i sprawniej. Drudzy to kierowcy, którzy mają auta by leczyć sobie kompleksy. Trzeci, na których chciałbym się dzisiaj skupić, to kierowcy którzy mają auta aby poruszać się wolniej.
Dlaczego chciałbym się na nich skupić ? Ponieważ grupa pierwsza i druga, wbrew pozorom mało na siebie wpływa. Normalny kierowca, da się wyprzedzić frajerowi z małym #!$%@? i więcej go nie będzie widział lub ewentualnie ustąpi w imię zasady kto mądrzejszy. Dodatkowo, nasze prawo dość mocno skupia się na tych drugich i niestety na tych pierwszych także, przy czym prawie całkowicie omija tych trzecich. Natomiast parówy, wpływają na wszystkie grupy, zarówno na normalnych kierowców jak i tych pie@!%lniętych.
Co
Osobiście rozróżniam posiadaczy aut na trzy kategorie. Pierwsi to kierowcy, którzy mają auta aby poruszać się szybciej i sprawniej. Drudzy to kierowcy, którzy mają auta by leczyć sobie kompleksy. Trzeci, na których chciałbym się dzisiaj skupić, to kierowcy którzy mają auta aby poruszać się wolniej.
Dlaczego chciałbym się na nich skupić ? Ponieważ grupa pierwsza i druga, wbrew pozorom mało na siebie wpływa. Normalny kierowca, da się wyprzedzić frajerowi z małym #!$%@? i więcej go nie będzie widział lub ewentualnie ustąpi w imię zasady kto mądrzejszy. Dodatkowo, nasze prawo dość mocno skupia się na tych drugich i niestety na tych pierwszych także, przy czym prawie całkowicie omija tych trzecich. Natomiast parówy, wpływają na wszystkie grupy, zarówno na normalnych kierowców jak i tych pie@!%lniętych.
Co
#programowanie #naukaprogramowania #pracait
Z anonima, bo kilka osób z pracy mnie kojarzy na wykopie.
Ogólnie chciałem tylko powiedzieć, że wiele osób pieprzy że rynek IT się nasycił, że ciężko o pracę juniorom, że pracodawcy przebierają w ofertach, a w międzyczasie w mojej firmie:
1.