Jak stracić firmę transportową i zdrowie przez spedycję.
Smutna historia właściciela małej firmy transportowej, jak łatwo stanąć na krawędzi bankructwa przez współpracę z dużym przedsiębiorstwem spedycyjnym.
z- 172
- #
Smutna historia właściciela małej firmy transportowej, jak łatwo stanąć na krawędzi bankructwa przez współpracę z dużym przedsiębiorstwem spedycyjnym.
zBardzo długo zbierałem się do tego, żeby nagłośnić tę sprawę. Z uwagi, że zrobiło się naprawdę niebezpiecznie postanowiłem puścić w świat jakie cyrki odprawiają się w KPP Września oraz jak łatwo przez trzy lata można nękać.... wróć, ZATRUWAĆ ŻYCIE innym ludziom nie ponosząc za to żadnej...
zKierowca Mercedesa się bardzo spieszył, ale jednak znalazł czas na wyhamowanie ciężarówki. Czyli w takim wypadku spieszył się powoli.
zUrzędnik myślał i wymyślił: jak zaradzić brakom kierowców? Zajechać tych, którzy jeszcze chcą jeździć. Będzie też bezpiecznie.
zMy mamy panikę cukrową, a w Niemczech zbierają chrust, bo wszystkie składy z drewnem opałowym "wymieciono do czysta".
zKierowca osobówki próbuje wyprzedzić dwie wolno jadące cysterny, co podrażniło ego kierowcy jednej z nich, który ostrym manewrem.
zTragiczny wypadek w województwie kujawsko-pomorskim. Zderzyły się tam dwa samochody ciężarowe, samochód osobowy i bus. Ten ostatni pojazd został dosłownie zmiażdzony przez ciężarówki. W wyniku wypadku zginęły cztery osoby.
zA jest jak jest. Jęzory błota rozciągnięte na publicznych drogach.
zChyba należałoby go upamiętnić na tablica-rejestracyjna.pl
zWykop.pl
Duża część branży działa teraz na zasadzie że "szef" kupuje ciężarówkę, wstawia pod spedycje i nic go nie obchodzi, to spedycja szuka ładunków i układa robotę. Jak siedzisz u kogoś w kieszeni to nie dziw się że będzie Cię krótko trzymał, dla mnie coś takiego to tylko robienie laski molochom. Jeśli oferujesz komuś auto na wyłączność to on ma w dupie Twoje przestoje i rentowność, on od każdego ładunku swoją prowizje zgarnie. Zawsze trzymam stronę przewoźników (oprócz przewodników - debili) ale w 70tys oszczędności przy kilku (nie wiemy dokładnie ilu) autach po 9 latach nie uwierzę, a jeśli tak faktycznie jest to czas był dużo wcześniej żeby się zorientować że to się nie opłaca.
Dzisiaj kierowca pracujący w systemie 2/2 (2 tygodnie w trasie, 2 tygodnie w domu) może liczyć na zarobki 8kpln albo i więcej miesięcznie. Ile więcej musi zostawać z auta żeby opłacało się pracować non stop, mieć na uwadze eksploatację, awarię, remonty , utratę wartości? 18% podatku dochodowego, 9% dochodowej składki zdrowotnej, wiadomo że leasingi czy amortyzacja trochę to zbijają ale tak czy siak naprawdę jest ciężko.
Ja