Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko176
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
W1992

W1992

Dołączył 17 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 9600
  • Znaleziska 3163
  • Mikroblog 6437
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 31
starface
starface
12.05.2017, 13:39:23
  • 112
Polityka miejskiej mobilności wg warszawskich radnych PiS. W sumie to pasuje jak ulał do tez stawianych przez holenderskiego eksperta w moim poprzednim wpisie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na drugą nóżkę podczas sesji Rady Warszawy przedstawiciele PiS zarzucali rządzącej miastem Platformie, że auta mają być wyrzucane z chodników. – Jeszcze trudniej będzie wjechać do Warszawy i prowadzić biznes. Samochód to najlepszy środek transportu, który wynaleziono dla ludzi – dowodził radny Filip Frąckowiak
starface - Polityka miejskiej mobilności wg warszawskich radnych PiS. W sumie to pasu...

źródło: comment_pUxLTP9Y8mc3DlkJngaA8WZ4uWqC8uUf.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 12.05.2017, 18:40:20
  • 5
Nie widzę powodu, żeby jechać 2x dłużej komunikacją do pracy.


@modzelem: No właśnie z tego co mówią Panowie z PiS - nie ma gdzie zapakować. A do czasu dojazdu trzeba też doliczyć czas znalezienia miejsca parkingowego. Gdyby na prawdę kontrolowano nielegalne parkowanie to kierowcy by zrozumieli, że do centrum taniej i lepiej komunikacją.
  • Odpowiedz
W1992
W1992 13.05.2017, 14:40:56
  • 0
bilet na 3 dni ma kosztowac chyba 50zl


@modzelem: Bilet dobowy kosztuje 15 zł, trzydniowy kosztować ma 36 zł.
  • Odpowiedz
W1992
W1992 13.05.2017, 14:42:45
  • 0
Dodatkowo nie kazdy jest robolem w fabryce azbestu i nie mieszka na blokowisku z wielkiej plyty skad odjezdzaja autobusy co 5 minut


@Bajo-Jajo: Równie dobrze można napisać "Nie każdy jest rolnikiem i nie mieszka w domku pod miastem."

Zaniżanie poziomu dyskusji dobrze Ci idzie.
  • Odpowiedz
starface
starface
12.05.2017, 11:01:34
  • 486
Paul Goedknegt, miejski urbanista 170-tysięcznego Nijmegen, uznawanego za jedno z najlepszych miejsc do życia w Holandii i mającego udział rowerów w ruchu na poziomie 65%:

- Różnica pomiędzy Polską a Holandią polega też na tym, że u nas rozwiązań ekologicznych nie uznaje się za lewicowe, a u was tak. W Holandii wszyscy chcą, żeby było czysto. Ale i my mieliśmy dawno temu etap lewicowych etykietek. Mogę was pocieszyć, że to mija.


Co
starface - Paul Goedknegt, miejski urbanista 170-tysięcznego Nijmegen, uznawanego za ...

źródło: comment_A0beXRo7tsQYpUFshm5eP26E25DXyuBX.jpg

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 12.05.2017, 18:45:48
  • 7
@nordberg: W Trondheim czy Bergen też jeździ się rowerami. A różnice wysokości większe niż na "płaskim" Podkarpaciu ;)
  • Odpowiedz
F.....r
F.....r
konto usunięte 10.05.2017, 19:40:51
  • 21
Brak Łodzi Fabrycznej w finale Bryły Roku - wyjaśniamy dlaczego

Nowy dworzec Łódź Fabryczna budzi wątpliwości również pod względem projektu urbanistycznego. Otoczenie wokół dworca wygląda jak sen urbanisty z lat 60. XX wieku. Estakady, przepusty, tunele wskazują jednoznacznie na to, że zapewnienie dojazdu samochodom zyskało największy priorytet. W projektowaniu śródmiejskich inwestycji w metropoliach na całym świecie odchodzi się od tego typu rozwiązań. Wystarczy wspomnieć chociażby przebudowę Times Square w Nowym Yorku.W przypadku
F.....r - Brak Łodzi Fabrycznej w finale Bryły Roku - wyjaśniamy dlaczego

 Nowy dwo...

źródło: comment_NcPjzPlPfgBoVFwuzJk30YzwyonkbopC.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 10.05.2017, 22:02:29
  • 0
@SurowyOjciec: Tu nie chodzi o to czy to jest Warszawa czy Łódź czy Gliwice. Łódź zrealizowała inwestycję w takiej, a nie innej formie. Układ drogowy jest częścią projekt.

Skoro to "wyjątek" to czy możesz podać przykłady innych realizacji, które są/były Bryłą Roku pomimo realizacji tak skrajnie przeskalowanego układu?
  • Odpowiedz
F.....r
F.....r
konto usunięte 06.05.2017, 17:40:17
  • 10
Transformacja Nowego Jorku. Powiedzcie jedno: podoba Wam się?
#pytanie #usa #nowyjork #urbanistyka #ciekawostki
F.....r - Transformacja Nowego Jorku. Powiedzcie jedno: podoba Wam się?
#pytanie #us...

źródło: comment_Le4QnQP1Zhy3ERWLVT4Yl1uS8Me8zhnd.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 06.05.2017, 20:17:21
  • 2
@Finster: Dobry kierunek zmian.

A tym co tu piszą, że bez ruchu kołowego nie ma obrotów polecam setki przykładów z całego świata. Zaczynając od kopenhaskiego Stroget, poprzez centra m.in. Madrytu czy Hamburga. Tam też domorośli urbaniści wieszczyli upadek sklepów, ale jednak okazało się że strefy piesze są dla handlu po prostu lepsze.

Jeśli ktoś musi wybierać samochód to może go zostawić na obrzeżach i dojść/dojechać komunikacją lub wybrać centra handlowe
  • Odpowiedz
FotDK
FotDK
23.04.2017, 07:14:41
  • 5
Z ciekawości spojrzałem na tabelę od 2000 roku.

I tylko Wisła i Legia trzymają się w tym całym okresie w najwyższej klasie rozgrywkowej.

#ekstraklasa #pilkanozna
FotDK - Z ciekawości spojrzałem na tabelę od 2000 roku.

I tylko Wisła i Legia trzy...

źródło: comment_9sKgQ9HpVDzALBcmCkG4pwILjE0Dy2MP.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 23.04.2017, 08:49:07
  • 0
@desygnat: Jeszcze śmieszniej: Termalica Bruk-Bet i Bruk-Bet Termalica jako oddzielne kluby.
  • Odpowiedz
W1992
W1992 23.04.2017, 09:05:10
  • 0
@desygnat: Fakt (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
W1992
W1992 17.04.2017, 15:50:08
  • 1
Stream Lechia-Arka na telefon?
#stream #mecz #ekstraklasa
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

F.....n
F.....n
konto usunięte 17.04.2017, 15:50:32
  • 3
@W1992: tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=nQ_6tR6jpeI

  • Odpowiedz

38

Toronto jako miasto parkingów...

Toronto jako miasto parkingów...

kult samochodu w pełnej okazałości.

konto usunięte
z
blogto.com
dodany: 09.04.2017, 10:45:32
  • 9
  • #
    swiat
  • #
    urbanistyka
  • #
    urbanhell
  • #
    toronto
  • #
    kultsamochodu
  • #
    motoryzacja
W1992
W1992 09.04.2017, 14:56:28
  • 1
@marekpiotr: Tam na zdjęciach problem jest rozwiązany. Nie ma po co "przejść", bo wszędzie tylko pola parkingów.

590

Za takie filmy jest mandat

Za takie filmy jest mandat

niestety ze zwględu na ochronę wizerunku musiałem zasłonić sympatyczny uśmiech pana w audi i niesympatyczny grymas oraz środkowy palec pani w hyundaiu

ammora
z
youtube.com
dodany: 19.03.2017, 04:01:38
  • 148
  • #
    polska
  • #
    warszawa
W1992
W1992 19.03.2017, 17:14:02
  • 4
Skoro porównujesz do Londynu to może porównaj też komunikację. Poniżej mapa metra.


@ipkis123: Ulubiony argument typowych narzekaczy. A teraz proszę masz mapę tramwajów w Londynie. Dla porównania: w o wiele mniejszej Warszawie masz sieć o długości około 130 km, z czego na wielu trasach tramwaje odjeżdżają przez cały dzień częściej niż metro:
W1992 - > Skoro porównujesz do Londynu to może porównaj też komunikację. Poniżej mapa...

źródło: comment_KgEeJYujUAITnINHSWd6mzpRYEAjcEEf.jpg

Pobierz
W1992
W1992 19.03.2017, 23:16:56
  • 0
@wfm125m: Warszawskie autobusy są o wiele szybsze niż londyńskie. I nie jeżdżą wcale wiele rzadziej.

Metro w Londynie jest przepełnione w godzinach szczytu. Warszawa? Pojedyncze pociągi.
Gaboleusz
Gaboleusz
19.03.2017, 13:04:12
  • 8
ok standardowe pytanie, czy ktoś ma streama?
#stream
#skoki
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 19.03.2017, 13:06:12
  • 1
@Gaboleusz: #eurosport najlepiej ;)
  • Odpowiedz
DoomSound
DoomSound
17.03.2017, 16:01:50 via Android
  • 6
#bialystok #sztuka #urbanistyka #motoryzacja
DoomSound - #bialystok #sztuka #urbanistyka #motoryzacja

źródło: comment_bZY66SjU2iLf3cGE3sZ7hulIYnfnPHEi.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 19.03.2017, 09:37:46
  • 0
#urbanistyka ? Srsly?
  • Odpowiedz

573

Boniek oficjalnie obnaża indolencję FIFA i opisuje jak doi się słabe kluby.

Boniek oficjalnie obnaża indolencję FIFA i opisuje jak doi się słabe kluby.

W latach 2001-2016 przeprowadzono międzynarodowe transfery na kwotę 31,8 miliarda euro. 5 procent tej sumy powinno trafić do klubów, w których wychowano piłkarzy, jednak z raportu firmy Deloitte przygotowanego na zlecenie Polskiego Związku Piłki Nożnej wynika, że do drużyn nie...

easy_idle
z
przegladsportowy.pl
dodany: 28.02.2017, 12:01:21
  • 58
  • #
    sport
  • #
    pilkanozna
  • #
    afera
  • #
    boniek
W1992
W1992 28.02.2017, 21:28:01
  • 2
@wiktorek_pl: Dokładnie. Po pierwsze - najwyższy szczebel vs drugi szczebel zawsze znacznie się różni - czy mówimy o Hiszpanii, Włoszech czy Anglii.

Po drugie - zaznaczyć trzeba, że w Ekstraklasie grają w większości przypadków drużyny z tradycją, z dużą ilością kibiców, z dużych miast. A to na nich zarabia się główne pieniądze. W I lidze? Ok - mamy kilka zespołów z województwa śląskiego, można podciągnąć też Stomil Olsztyn. Reszta to
W1992
W1992 28.02.2017, 22:27:06
  • 0
Piszę o tym dlatego że mi oczy krwawią jak oglądam nawet Ekstraklasę, ale jednak wpływy z TV są większe niż w Grecji, Szkocji i Rosji... dlaczego? Nie wiem.


@kopalina: Prawa rynku - w grę akuat właczył się nowopowstający Eleven i jako "straszak" wymógł od C+ wydanie wiekszej kwoty.

Pytanie czy inwestycja w Ekstraklasę (bo to też inwestycja w świetne jakościowo programy obsługujące ją) to dobry wybór. C+ stracił ostatnio La
W1992
W1992 02.03.2017, 07:18:55
  • 0
Eleven pojawił się na rynku w zeszłym roku, przetarg rozstrzygany był w 2015 r.


@rooger: Z tego co pamiętam Eleven jeszcze planując wejście na nasz rynek rozważało przetarg E*klasy.

564

Liroy będzie ubiegał się o urząd prezydenta Warszawy?

Liroy będzie ubiegał się o urząd prezydenta Warszawy?

Piotr Liroy-Marzec, były raper, obecnie poseł partii Kukiz'15 będzie ubiegał się o urząd prezydenta Warszawy. Tak wynika z nieoficjalnych ustaleń DoRzeczy.pl.

epimonos
z
wawalove.pl
dodany: 12.02.2017, 10:56:22
  • 105
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    liroy
  • #
    kukiz15
  • #
    4konserwy
  • #
    warszawa
W1992
W1992 12.02.2017, 18:04:49
  • 2
Zarządzanie Warszawą to kilkaset stanowisk kierowniczych do obsadzenia.


@adam2a: Słupsk i Robert Biedroń. Przyznać trzeba, że tam się udało.
L.....k
L.....k
konto usunięte 11.02.2017, 16:26:29
  • 2
Poratujcie linkiem do stream #legia na VLC
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 11.02.2017, 17:05:52
  • 0
@G0DRiC: U ciebie też teraz leci tam Lech-Termalica a nie Wisła-Korona?
  • Odpowiedz
W1992
W1992 11.02.2017, 17:22:25
  • 0
@G0DRiC: Ok, dzięki. Odpaliłem w ACE zamiast VLC i pokazywało wczorajszy mecz.

W VLC jest ok!
  • Odpowiedz

247

Rada przegłosowała uchwałę. 26 marca referendum o poszerzeniu Warszawy -...

Rada przegłosowała uchwałę. 26 marca referendum o poszerzeniu Warszawy -...

Trwa burzliwa sesja nadzwyczajna Rady Warszawy na temat poszerzenia granic Warszawy. Radni PO wnioskują o przeprowadzenie referendum w tej sprawie. PiS broni usta...

k1fl0w
z
tvnwarszawa.tvn24.pl
dodany: 06.02.2017, 12:59:43
  • 107
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
W1992
W1992 06.02.2017, 21:54:01
  • 8
naturalnym procesem jest rozwój miast, między innymi ich powiększanie, Warszawa na tle innych europejskich miast jest malutka.


@sid127:
1. Powiększanie poprzez stopniowe wchłanianie - tak. Powiększanie w stylu PiSu to sztuczne pozyskiwanie terenów.
2. Warszawa na tle innych miast jest już dziś przerośnięta. Paryż (jako miasto) jest 5 razy mniejszy (!) od Warszawy, a zamieszkuje go 0,5 mln osób więcej. Według projektu PiSu Warszawa miałaby powierznię Greater London, który dziś
W1992
W1992 01.02.2017, 10:49:09
  • 99
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 11:32:54
  • 1
ma być podwójna większość


@L_u_k_as: A mógłbyś podrzucić zapis - cytat - z ustawy? Nie zauważyłem takiego (poza wypowiedziami Pana Sasina)

@bombastick: No właśnie, że w chwili przerwy w pracy przejrzałem tę ustawę. Jeśli jest taki zapis - mógłbyś podrzucić cytat (ale nie z uzasadnienia, a punkt)? Miasto jest Nasze też szukało tego zapisu
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 11:40:59
  • 2
@L_u_k_as: Ok, dzięki. Faktycznie ten zapis pominąłem.

Niestety nie zmienia to faktu o którym piszę. "Większość ustawowego składu rady" oznaczać będzie że np. jeśli 30 gmin wybierze radnych z partii X, a np. Warszawa jednomyślnie wybierze Y, to wciąż pomysły Y, które popierają mieszkańcy miasta, mogą być zablokowane przez przedstawicieli mieszkańców dalekich suburbiów i terenów wyraźnie wiejskich.

Mieszkańcy obecnych granic Warszawy stracą tym samym dużą część decyzyjności, pomimo że są
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 11:46:05
  • 5
@MinDobrejZmiany: Dokładnie.

Trzeba tu zauważyć też, że prawdopodobnie w 25-32 "podmiejskich" okręgach wygra PiS.

To nawiązuje do mojego poprzedniego wpisu - nawet jeśli w Warszawie wygra PO, .N czy nawet ruchy miejskie - to i tak nie uda im się zrealizować swoich programów bo zablokują ich Ząbki, Wołominy czy inne Izabeliny.
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 11:53:58
  • 2
@L_u_k_as: "same niczego Warszawie nie narzucą", ale sparaliżują prace tak jak pisał @MinDobrejZmiany .

A o tym, że niejednokrotnie przedstawiciele podmiejskich gmin byli negatywnie nastawieni do władz Warszawy (vide: Ząbki i wspólny bilet w pociągach) chyba nie muszę przypominać?

Wszyscy domyślamy się, że tu pojawia się wyłącznie aspekt polityczny. Oby mieszkańcy podwarszawskich miejscowości nie dali satysfakcji tym, którzy zmieniają i psują samorząd tylko po to by w nim rządzić.
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 13:39:23
  • 0
@Thorkill: Ustawa metropolitalna w wykonaniu PO nie była świetna, to fakt. Twój argument to potwierdza: mogła prowadzić do absurdów typu aglomeracja bydgoska do granic Torunia, ale.... bez Torunia. Niestety w pewnym momencie do głosu doszli posłowie i senatorowie i zaczęli zmieniać zapisy przygotowywanej wcześniej przez ministerstwo ustawy. To jak się to skończyło nie dziwi mnie po przeczytaniu stenogramów z posiedzeń: niewiedza, przedkładanie lokalnych animozji ponad interes publiczny, ignorancja itd. -
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 13:46:55
  • 0
@Thorkill: Raczej o dwóch kiedyś wspomniał minister Błaszczak. Chociaż mnie już nic nie zdziwi ;)

Trójmiasto to własna inicjatywa samorządów, którą albo PiS na odwal podejmie. Albo po prostu oleje (na Pomorzu PiS nie zyska wiele przyłączając Kaszuby do metropolii, bo im często też bliżej do konkurencji).

___

Tu jeszcze trzeba dodać ważny argument. Ustawa "warszawska" wchodzi do prac jako projekt poselski. A więc kompletnie olano konsultacje społeczne, które musiałby
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 13:59:21
  • 0
@Thorkill: Poczytaj sobie o ścieżce poselskiej i ścieżce rządowej.

http://di.com.pl/konsultacje-spoleczne-czym-naprawde-sa-jak-rzad-ich-unika-i-jak-to-wplywa-na-ciebie-54014
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 14:11:24
  • 0
Osobiście nie sadze żeby PIS się spieszył z tym projektem.


@Thorkill: Nie wcale, skoro zapowiedzieli, że w 2018 wybory mają się odbyć już według zapisów nowej ustawy ;)

A co do ścieżki poselskiej: poszukaj jakiekolwiek inne źródło. Szybsza, bez konieczności szerokich konsultacji. Takie są fakty, a nie hipotezy.
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
01.02.2017, 14:14:39
  • 0
@Thorkill: Dlaczego więc nie wprowadzają ustawy normalnym rządowym trybem, tylko przez posłów tak zwanym "by-passowaniem legislacyjnym"? Skoro mają czas mogli by przeprowadzić pełne konsultacje, zgodnie z ustawą z 2011.
  • Odpowiedz
W1992
W1992
Autor
02.02.2017, 10:08:27
  • 0
@frogfoot: 850 tysięcy - czyli ok. 33% ludności nowej Warszawy:

http://urbnews.pl/poslowie-pis-nowy-podzial-administracyjny-rejonie-warszawy/
W1992 - @frogfoot: 850 tysięcy - czyli ok. 33% ludności nowej Warszawy:

http://urb...

źródło: comment_7wUhPEkwNdxmpSh7SgQOcfUw5dAvpeof.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Joz
Joz
29.01.2017, 11:15:48
  • 856
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 29.01.2017, 15:01:57
  • 0
To oni mogą sobie tak z palca wyssać bezkarnie taką informację ?


@piotr-antyn: Jak widać mogą bezkarnie manipulować.
  • Odpowiedz

748

Marsz.

Marsz.

Defilada w wykonaniu papugi

rycerzm
z
youtube.com
dodany: 28.01.2017, 21:57:53
  • 35
  • #
    marsz
  • #
    papuga
  • #
    defilada
  • #
    heheszki
W1992
W1992 29.01.2017, 09:40:37
  • 13
Dla takich rzeczy powstał ten portal.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

M.....k
M.....k
konto usunięte 28.01.2017, 16:04:32
  • 31
Zawody z takimi trybunami powinni mieć po 2 weekendy lub więcej, a nie jakieś pustki jak w Ruce czy Norwegii :/

#skoki
M.....k - Zawody z takimi trybunami powinni mieć po 2 weekendy lub więcej, a nie jaki...

źródło: comment_C0AjiFIcTUAs7acYcKcHFMsW2FAR3zxB.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W1992
W1992 28.01.2017, 16:34:34
  • 1
@Ekspert_z_NASA: Przecież we Włoszech ostatni raz skakano w 2012. I tam mamy konkursy co jakieś 4 lata ....

Ogólnie problem frekwencji jako jedynego kryterium byłby taki, że zawody odbywały się w Austrii, w Niemczech, w Polsce, ewentualnie Planica. Oczywiście, zaletami takich miejsc jak Willingen jest duża gęstość zaludnienia w okolicy, JEDNAK:

Za skakaniem także w innych krajach przemawiają tradycja, kwestie sponsorskie jak i próby propagowania skoków w nowych krajach. Skoki bez krajów
  • Odpowiedz
W1992
W1992 28.01.2017, 16:47:50
  • 0
Skoki Fińskie dogorywają.


@Ekspert_z_NASA: Nasze też dogorywały #teammateja jednak Zakopane było i w 1996 i w 1998 i w 1999.

Upadek skoków szwedzkich jest faktem. Ale brak zawodów tamże nie pomaga w odbudowie sportu. A na miejscu FIS właśnie o tym bym myślał 0 by jak najwięcej krajów było włączonych w rozgrywkę. By skoki narciarskie stały się popularne w jak największej liczbie państw. Naturalnym kierunkiem jest utrzymywanie zawodów
  • Odpowiedz
W1992
W1992 28.01.2017, 16:58:32
  • 0
@Ekspert_z_NASA: No właśnie. Nam się poszczęściło dzięki talentowi jednego człowieka. Ale chyba nie wyobrażasz sobie, że jeśli - odpukać - polskie skoki wpadną w kilkuletni dołek, spadnie popularność sportu to zlikwidujemy zawody w Zakopanem i Wiśle.

Dlatego szkoda Szwecji i dlatego choć w jednym lub dwóch fińskich/norweskich miastach skoki powinny zostać.

Szwajcaria? Przecież tam zawody odbywają się tylko na jednej skoczni. Co złego w tym by choć jedne zawody w
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
  • Strona 8 z 17
  • >
  • GA / WF

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.01.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 28.12.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 10.01.2018

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking