polecacie jakiś dobry prostownik?
Mam akumulator glebokiego rozladowywania do lodzi ale obawiam się, że jego żywotność dobiega końca a ma jedynie 2 lata. Ładuje go prostownikiem i niby ok ale dość szybko pada. Cholera wie jaką obecnie ma pojemność z wyjsciowych 100 Ah.
Czy takie z funkcją naprawy/odswieżania ogniwa coś dają? Warto zainwestować? Pewno za jakiś czas kupie AGM. Ale co dwa lata wymiana aku to słaby biznes.
https://allegro.pl/oferta/ctek-mxs-5-0-12v-5a-ladowarka-automatyczna-56-998-11386006325?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:category&bi_c=NGQwYWM0NjctMzNhNi00NTVmLTgxM2MtODc0NTZmMDExOTA2AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=e8bc068f-fb96-45c6-9103-c5df294b2486
Lepiej taki markowy ale znacznie drozszy czy:
5 tysięcy. No aby wjechać dieslem to np. musiałbym wymienić na outlandera III (mam II). A
No ale przeciez pisze, ze 18 letnie auto sie nie lapie, bo z 2010 roku. A to jakby nie patrzec przy niektorych autach koszt rzedu 50 tysięcy. Czy jazda autem za 50 tysięcy to dużo czy mało to już zapytaj ludzi, którzy zarabiają 3500 na rękę.
(17 letnie auta nie 27, pomyliłeś się)
A z tego co widzę to głównym powodem wprowadzania normy emisji euro jest ograniczenie emisji tlenku azotu. W chwili obecnej dwutlenek azotu ma stężenie przy Dąbrowskiego w Poznaniu (jedna z bardziej zatłoczonych ulic) 4 UG/M3. A normę pokazuje przy 200? No to chyba jednak te ograniczenia mają inną
Przecież dwutlenek azotu jest znacznie poniżej normy, to po co zakazywać coś ludziom? Jaki powód, skoro normy nie są przekroczone? No wsparcie niemców. Przecież Niemcy od dawna są Hegemonem UE, to jeden z powodów dla