Shishu via Android
#pkp #intercity
Kurde, dawno już nie pisałem niczego rzeczowego na temat kolei przez co osoby obserwujące #sziszucontent mogły czuć się trochę zawiedzione, także najwyższa pora to zmienić. Ostatnio ruszyło trochę kursów na konduktora i jedna z koleżanek rozśmieszyła mnie (to bardzo łatwe zadanie) stwierdzając, że ona myślała, że jest tu tylko po to by sprawdzać bilety, a oni trują jej o jakiejś budowie wagonów czy sygnałach kolejowych. Kiedyś już o tym wspominałem, ale widać niedostatecznie, także najwyższa pora przypomnieć sobie od czego konduktor i kierownik pociągu są, a także dlaczego w każdym pociągu pasażerskim musi być conajmniej jeden z nich by ten mógł ruszyć ze stacji ( @Sexyvoldemort xD).
Jak macie jakieś pytania co do pracy maszynisty to dręczcie @Pociongowy o jakiś konkretny, długi wpis, bo myślę że mógłby coś więcej opowiedzieć o manewrach, łączeniu składów i tak dalej podczas gdy jest w pracy i jedzie sobie jako pasażer do
Kurde, dawno już nie pisałem niczego rzeczowego na temat kolei przez co osoby obserwujące #sziszucontent mogły czuć się trochę zawiedzione, także najwyższa pora to zmienić. Ostatnio ruszyło trochę kursów na konduktora i jedna z koleżanek rozśmieszyła mnie (to bardzo łatwe zadanie) stwierdzając, że ona myślała, że jest tu tylko po to by sprawdzać bilety, a oni trują jej o jakiejś budowie wagonów czy sygnałach kolejowych. Kiedyś już o tym wspominałem, ale widać niedostatecznie, także najwyższa pora przypomnieć sobie od czego konduktor i kierownik pociągu są, a także dlaczego w każdym pociągu pasażerskim musi być conajmniej jeden z nich by ten mógł ruszyć ze stacji ( @Sexyvoldemort xD).
Jak macie jakieś pytania co do pracy maszynisty to dręczcie @Pociongowy o jakiś konkretny, długi wpis, bo myślę że mógłby coś więcej opowiedzieć o manewrach, łączeniu składów i tak dalej podczas gdy jest w pracy i jedzie sobie jako pasażer do
#pkp #heheszki