@emcter: organizowaliśmy "nielegalne" wyścigi po żwirowni o jakieś pierdoły, wyłudzaliśmy drobne na oranżadę na miejscu i star chipsy xD Działalność się skończyła po pobiciu kolegi z klasy.
Protip do SW(ee)T Markers System: 1) Włączcie Armę, 2) Bądźcie we misji, 3) Zacznijcie stawiać marker, ale zamiast tego wejdźcie w config SWT (zębatka), 4) Jako jeden z symboli, z rozwijanej listy, wybierzcie "Empty" - ten co w załączniku, 6) ??
Piątek, czas na ostatnie słynne liberacjowo-zeusowe postapo w tym miesiącu. Gramy oczywiście kontynuację ostatniej misji, w końcu Czernoruś nie odbije się sama ( ͡°͜ʖ͡°)
Minęły 2 lata od końca wojny, która wstrząsnęła światem. Wojny, pomiędzy czterema światowymi mocarstwami. Kto by pomyślał, że to Ci, którzy bronili pokoju, uciekną się do tak podłych metod jak ataki biologiczne na ludności cywilnej... To dziś, 9 stycznia 2028, w dokładnie 2 rocznicę zakończenia
@emjot86: Bug występował tylko w multiplayer, w grze lokalnej brak wpływu. Bug polegał na zapętleniu się wołania o pomoc przez martwe boty. Serwer nie rozsyłał komendy do usunięcia głosów botów, które już nie żyją. W miarę jak boty padały martwe, fps było coraz mniej. Co gorsza, błąd dokładał cały czas nowe głosy nie usuwając poprzednich. FPS spadał aż do 1 klatki na sekundę.
Bug w Armie powodujący dropy fps? Niemożliwe ( ͡°͜ʖ͡°)
Chyba udało mi się zlokalizować jeden z problemów fpsowych army. Silnik gry po praktycznie każdej wymianie ognia przetwarza w kółko dźwięk widmo, i co gorsza problem pogłębia się z każdą minutą. Fps na starcie 120, początek walki 60 fps, po jakimś czasie 20-30 fps, usuwamy wszystko z mapy - fps zostaje na 40 i spada z każdą minutą.
Silnik generalnie znany jest z tego, że lubi zmniejszać liczbę klatek wraz z rozwojem rozgrywki (niejednokrotnie ja jak i inni miewali po 10fps). Nawet po zmniejszeniu liczby obiektów framaż pozostawał bez zmian - mierny. Tutaj takie zjawisko nie zachodzi: po pierwsze liczba klatek większa niż u innych (przykładowe porównanie zombie+pojazdy+piechota) 35
DXVK jest dedykowany w ogóle dla Wine+Linux. Tutaj film dla samej Army 3 pod Wine. W ogóle polecam kanał gościa. Jeżeli karta jest kompatybilna z Vulkan API to zadziała DXVK. Jest podobno jakiś projekt portowania dx9 na Vulkana, ale ja sam nie szukałem. Musiałbyś popatrzeć. Z drugiej strony: po co? Domyślne biblioteki z Wine powinny wydajnościowo dać radę. Gdzieś w sumie był wpis na wykopie gościa co LoLa odpalił właśnie
@3Mydlo3 wszystkie opcje działają z wyjątkiem jednego buga: Przy uruchamianiu Army Multisampling musi być wyłączony (można go włączyć już na uruchomionej grze).
Manipulation of Direct3D libraries in multi-player games may be considered cheating and can get your account banned. This may also apply to single-player games with an embedded or dedicated multiplayer portion. Use at your own risk.
10/10 będę pojawiał się częściej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_DBofukhfTn6d6ucsRgTGEAFQ7qDvZRdO.jpg
Pobierz