Od teraz koniec ze spadkiem fps nawet do 1-5 fps na każdej rozgrywce niezależnie od tego, co się dzieje na mapie (✌゚∀゚)☞ W końcu można grać długie misje z setkami / tysiącami AI, stałymi fps i bez wymaganych restartów klienta co kilkadziesiąt minut (。◕‿‿◕。)
po 40 minutach testu i 6000 botach później, fpsy z 25 (walka 80 botów na raz) wróciły do 70-100!
Na razie dostępny tylko w PROFILING/ PERFORMANCE branch, do podmiany samodzielnie lub po zapisaniu się przez steam do odblokowania. Prawdopodobnie niedługo będzie publiczny patch z tą łatką.
Jak już teraz zainstalować łatkę: UWAGA! Nie wiem jak publiczne / inne serwery są skonfigurowane i czy wpuszczą z tym patchem. Serwer ArmaForces wpuszcza aż miło i zaprasza nowe osoby do dołączenia ( ͡°͜ʖ͡°)
@emjot86: Bug występował tylko w multiplayer, w grze lokalnej brak wpływu. Bug polegał na zapętleniu się wołania o pomoc przez martwe boty. Serwer nie rozsyłał komendy do usunięcia głosów botów, które już nie żyją. W miarę jak boty padały martwe, fps było coraz mniej. Co gorsza, błąd dokładał cały czas nowe głosy nie usuwając poprzednich. FPS spadał aż do 1 klatki na sekundę.
Mogłeś dosłownie wszystko usunąć z mapy, nadal zamiast
https://forums.bohemia.net/forums/topic/217328-arma-3-low-fps-and-degrade-over-time-because-of-sound-error-found-what-it-cause-ssadv-steps-to-reproduce/?tab=comments#comment-3298297
Od teraz koniec ze spadkiem fps nawet do 1-5 fps na każdej rozgrywce niezależnie od tego, co się dzieje na mapie (✌ ゚ ∀ ゚)☞
W końcu można grać długie misje z setkami / tysiącami AI, stałymi fps i bez wymaganych restartów klienta co kilkadziesiąt minut (。◕‿‿◕。)
po 40 minutach testu i 6000 botach później, fpsy z 25 (walka 80 botów na raz) wróciły do 70-100!
Na razie dostępny tylko w PROFILING/ PERFORMANCE branch, do podmiany samodzielnie lub po zapisaniu się przez steam do odblokowania.
Prawdopodobnie niedługo będzie publiczny patch z tą łatką.
Jak już teraz zainstalować łatkę:
UWAGA! Nie wiem jak publiczne / inne serwery są skonfigurowane i czy wpuszczą z tym patchem. Serwer ArmaForces wpuszcza aż miło i zaprasza nowe osoby do dołączenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Jeśli mamy standardową wersję (64 bitową) i chcemy samą poprawkę, pobieramy plik :
https://drive.google.com/open?id=1ZJhwQxcEE6GU7g0VrHnIih-6kTIO_iXH
Jeśli chcemy inne wersje takie jak Profiling / 32 bitowe / serwerowe, wszystkie dostępne są tutaj:
(jeśli nie wiesz co to znaczy to nie potrzebujesz tego :lenny: ):
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1-Zkg7ScR-mLIajTk4DB2yzqttDYWIYut
2. Wchodzimy do folderu z grą. Najszybciej będzie:
Steam / prawy na Arma 3 / właściwości / pliki lokalne / przeglądaj pliki lokalne
3. Robimy kopię zapasową pliku
4. Wklejamy tu pobrany plik
i podmieniamy mu nazwę na arma3_x64.exe
GOTOWE!
Dzięki wszystkim za pomoc w rozgłoszeniu problemu!
Pozwolę sobie zawołać ludzi z poprzedniego wpisu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.wykop.pl/wpis/32744953/bug-w-armie-powodujacy-dropy-fps-niemozliwe-%CA%96-chy/
#arma #arma3 #armaforces #gildiaorg #arma3coop #acc #grykomputerowe
Treść została ukryta...
Treść została ukryta...
Bug polegał na zapętleniu się wołania o pomoc przez martwe boty. Serwer nie rozsyłał komendy do usunięcia głosów botów, które już nie żyją. W miarę jak boty padały martwe, fps było coraz mniej. Co gorsza, błąd dokładał cały czas nowe głosy nie usuwając poprzednich. FPS spadał aż do 1 klatki na sekundę.
Mogłeś dosłownie wszystko usunąć z mapy, nadal zamiast
Komentarz usunięty przez autora
Forum jeszcze w budowie, jak powiedzieliśmy że zrobimy to zrobimy.