Wpis z mikrobloga

5 LETNI BUG ARMY NAPRAWIONY! ( )


https://forums.bohemia.net/forums/topic/217328-arma-3-low-fps-and-degrade-over-time-because-of-sound-error-found-what-it-cause-ssadv-steps-to-reproduce/?tab=comments#comment-3298297

Od teraz koniec ze spadkiem fps nawet do 1-5 fps na każdej rozgrywce niezależnie od tego, co się dzieje na mapie ( )
W końcu można grać długie misje z setkami / tysiącami AI, stałymi fps i bez wymaganych restartów klienta co kilkadziesiąt minut ()

po 40 minutach testu i 6000 botach później, fpsy z 25 (walka 80 botów na raz) wróciły do 70-100!

Na razie dostępny tylko w PROFILING/ PERFORMANCE branch, do podmiany samodzielnie lub po zapisaniu się przez steam do odblokowania.
Prawdopodobnie niedługo będzie publiczny patch z tą łatką.

Jak już teraz zainstalować łatkę:
UWAGA! Nie wiem jak publiczne / inne serwery są skonfigurowane i czy wpuszczą z tym patchem. Serwer ArmaForces wpuszcza aż miło i zaprasza nowe osoby do dołączenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1. Jeśli mamy standardową wersję (64 bitową) i chcemy samą poprawkę, pobieramy plik :
https://drive.google.com/open?id=1ZJhwQxcEE6GU7g0VrHnIih-6kTIO_iXH
Jeśli chcemy inne wersje takie jak Profiling / 32 bitowe / serwerowe, wszystkie dostępne są tutaj:
(jeśli nie wiesz co to znaczy to nie potrzebujesz tego :lenny: ):
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1-Zkg7ScR-mLIajTk4DB2yzqttDYWIYut

2. Wchodzimy do folderu z grą. Najszybciej będzie:
Steam / prawy na Arma 3 / właściwości / pliki lokalne / przeglądaj pliki lokalne

3. Robimy kopię zapasową pliku

arma3x64.exe


4. Wklejamy tu pobrany plik

arma3clientx64performance182144872v05.exe

i podmieniamy mu nazwę na arma3_x64.exe

GOTOWE!

Dzięki wszystkim za pomoc w rozgłoszeniu problemu!

Pozwolę sobie zawołać ludzi z poprzedniego wpisu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.wykop.pl/wpis/32744953/bug-w-armie-powodujacy-dropy-fps-niemozliwe-%CA%96-chy/

#arma #arma3 #armaforces #gildiaorg #arma3coop #acc #grykomputerowe
Madin5 - 5 LETNI BUG ARMY NAPRAWIONY! (✌ ゚ ∀ ゚)☞
SPOILER
https://forums.bohemia.net...

źródło: comment_9saH83TgErguA0O9IxEO4CiSnAyE1Yi9.jpg

Pobierz
  • 31
@emjot86: Bug występował tylko w multiplayer, w grze lokalnej brak wpływu.
Bug polegał na zapętleniu się wołania o pomoc przez martwe boty. Serwer nie rozsyłał komendy do usunięcia głosów botów, które już nie żyją. W miarę jak boty padały martwe, fps było coraz mniej. Co gorsza, błąd dokładał cały czas nowe głosy nie usuwając poprzednich. FPS spadał aż do 1 klatki na sekundę.

Mogłeś dosłownie wszystko usunąć z mapy, nadal zamiast