Wpis z mikrobloga

Bug w Armie powodujący dropy fps? Niemożliwe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chyba udało mi się zlokalizować jeden z problemów fpsowych army. Silnik gry po praktycznie każdej wymianie ognia przetwarza w kółko dźwięk widmo, i co gorsza problem pogłębia się z każdą minutą.
Fps na starcie 120, początek walki 60 fps, po jakimś czasie 20-30 fps, usuwamy wszystko z mapy - fps zostaje na 40 i spada z każdą minutą.

Myślę, że praktycznie każda grupa armowa się z tym spotkała. Fps leci na mordę, mimo że nic w okół się nie dzieje.

Mam gotową misję z instrukcją jak doprowadzić do wystąpienia tego buga. Zachęcam do przetestowania tego samemu, instrukcja i plik do misji w linkach niżej.

Napisałem już w kilku miejscach, dobrze by było nagłośnić sprawę (upvote na reddit):
https://feedback.bistudio.com/T130564
https://www.reddit.com/r/arma/comments/8rdfag/arma_3_low_fps_and_degrade_over_time_because_of/
https://forums.bohemia.net/forums/topic/217328-arma-3-low-fps-and-degrade-over-time-because-of-sound-error-found-what-it-cause-ssadv-steps-to-reproduce/

Nie wiem co mogę więcej zrobić by ludzie z BI to zobaczyli. @RozekPoland Udało się to osiągnąć i naprawił 17letniego buga z army, to może i to naprawią. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#arma #arma3 #armaforces #gildiaorg #arma3coop #acc #gry
Madin5 - Bug w Armie powodujący dropy fps? Niemożliwe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chyba udało mi s...

źródło: comment_T9gRo9xioSJcEPuEVGfS6wZXJW2daRZK.jpg

Pobierz
  • 19
Z tego co na forum piszą błąd wynika z tego, że martwe jednostki... ciągle krzyczą o pomoc do innych martwych jednostek xD. I dźwięk usuwa tylko lokalnie. Więc jeśli serv jest "właścicielem" jednostki, to sobie usuwa ten dźwięk, ale zapomina rozsyłać to do klientów.

To pewnie dlatego na serv ma stałe 45-50 fps ( ͡° ͜ʖ ͡°) I tyle by i było minimum na klientach, gdyby nie ten