Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko144
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Rudolf_Tucker

Rudolf_Tucker

Dołączył 6 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 962
  • Znaleziska 51
  • Mikroblog 911
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 10
F.....o
F.....o
konto usunięte 31.10.2019, 09:43:28
  • 3
Kilka lat temu na ustach wszystkich w moim mieście był wypadek. Pewien 18-latek, ze swoimi czterema znajomymi, tydzień po odebraniu prawa jazdy, jechał nocą przez miasto samochodem, którzy mu rodzice kupili w nagrodę. Jechał nocą przez miasto z prędkością 180 km/h i stracił kontrolę nad samochodem. Wszyscy zginęli – pięć osób, w sumie dzieci, każda z nich miała wiek zaczynający się od 1. Jazda samochodem zabija młodych, więc należy kategorycznie zakazać prowadzenia
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 20.11.2019, 10:11:23
  • 0
@tallman:

dług publiczny jest spoko jeśli za nim idzie wzrost inwestycji a nie wydawanie pieniędzy na bombelki.


jak jest nadprodukcja to wtedy lepiej wydawać na bombelki, żeby wygenerować popyt
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 20.11.2019, 12:50:54
  • 0
@tallman: no np. można wprowadzić gospodarkę socjalistyczną, w ten sposób można rozwiązać problem nadprodukcji i marnowania np. jedzenia ;)
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 21.11.2019, 07:47:59
  • 0
@tallman: masowy głód xD dobre...

jeśli dla Ciebie jedynymi przykładami socjalizmu są kraje typu ZSRR, albo Kambodży to owszem

ale socjalizm może być normalny i wolnościowy, a nie totalitarny
  • Odpowiedz

825

Jak to jest być faszystą?

Jak to jest być faszystą?

Co by było gdyby skryba Otis był faszystą?

wojna_idei
z
youtube.com
dodany: 06.11.2019, 16:02:26
  • 104
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
  • #
    asterixiobelix
  • #
    wojnaidei
  • #
    kultura
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 06.11.2019, 18:34:08
  • 8
@aleksiej-trexlebov: aha, czyli każdy objaw kooperacji to twoim zdaniem f-----m? to ludzie żyjący w skłotach to też faszyści? jak w rodzinie sobie pomagamy to też f-----m? jak założę kółko różańcowe to jestem faszystą? założę partię socjalliberalną, to też jestem faszystą wtedy? a może prace w grupach w szkołach też były faszystowskie?

chyba najgłupszy wpis jaki kiedykolwiek czytałem na wykopie
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.11.2019, 00:21:32
  • 1
@aleksiej-trexlebov: szczerze liczyłem, że przyznasz się do błędu albo zamilkniesz, bo szerzysz tylko dezinformację

po pierwsze postawiłeś znak równości między Torą, a Talmudem pokazując swój brak edukacji, ponieważ to są dwie zupełnie różne rzeczy

po drugie jesteś zwykłym pospolitym burakiem antysemitą skoro twierdzisz, że Żydzi są z natury nazistami (skrajny
adriano30
adriano30
21.10.2019, 16:19:08
  • 471
Kraje Europy i lata, w których w każdym z nich otworzono pierwszą linię metra.

#ciekawostki #inzynieria #metro #warszawa #europa #polska
adriano30 - Kraje Europy i lata, w których w każdym z nich otworzono pierwszą linię m...

źródło: comment_POfi7BBHw873wUJoBJyssbdUK2q4D43d.jpg

Pobierz
  • 86
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 22.10.2019, 10:13:02
  • 0
@adriano30: Polska sto lat za Węgrami... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

w ogóle dlaczego oni tacy zajebiści?
  • Odpowiedz
stulejan_perspective
stulejan_perspective
22.10.2019, 00:43:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1013
stulejan_perspective

źródło: comment_uvsKD4GloyOOP2qnETchVeHyM25mXxmJ.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 22.10.2019, 10:10:14
  • 1
@stulejan_perspective: @watowiec: fuuuuuck ale mocne

leci plusik
  • Odpowiedz
Rimfire
Rimfire
21.10.2019, 06:38:11
  • 1013
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 182
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 21.10.2019, 11:58:52
  • 1
@Rimfire: sama prawda, wystarczy spojrzeć jak wyglądają grupy znajomych wśród takich typowych wykształciuchów i porównać to z "Sebkami", ci pierwsi nie trzymają się ze sobą naprawdę
  • Odpowiedz
Prokurator_Bluewaffles
Prokurator_Bluewaffles
15.10.2019, 10:46:58
  • 216
#ciekawostki
#mapporn
Prokurator_Bluewaffles - #ciekawostki 
#mapporn

źródło: comment_MMsCsYT8jX5KLHVaM8zLjU6e1B2GohgK.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 16.10.2019, 09:08:52
  • 0
@Prokurator_Bluewaffles: Szwecja też upośledzona

mnie ciekawią ta gigantyczna Japonia i RPA
i Sri Lanka też za duża
  • Odpowiedz
M.....k
M.....k
konto usunięte 02.10.2019, 10:29:19 via Android
  • 116
Mój pies ewoluował i osiągnął wyprostowaną postawę i jest mądrzejszy od was bo nie ma konta na wykopie

#pokazkota #smiesznypiesek
M.....k - Mój pies ewoluował i osiągnął wyprostowaną postawę i jest mądrzejszy od was...

źródło: comment_TjoIbNPQlMmALI3mCwNK0tEiaENE8DRP.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 03.10.2019, 08:23:20
  • 1
@MirasekTurasek: co to za rasa?
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 03.10.2019, 08:28:18
  • 1
@MirasekTurasek: stokrotne dzięki

pytam, bo mam kundla i nikt nie wie jakich mógł mieć rodziców, a twój jest chyba jednym z podobniejszych jakie dotychczas widziałem ;D
  • Odpowiedz
anoysath
anoysath
02.10.2019, 17:06:56
  • 270
#heroes3 #homm3 #heroes2 #heroesowememsy #heheszki #humorobrazkowy
anoysath - #heroes3 #homm3 #heroes2 #heroesowememsy #heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_0uiMazTXvI4Z5ZoJFODNIua6LuiQWMve.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 03.10.2019, 07:10:42
  • 0
@mannoroth: czarodziejka jest zajebiście szybka, no i z dobrymi zaklęciami można dużo zrobić (burza żywiołów + feniksy np.) więc imo nie jest taka zła w late game
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 03.10.2019, 08:10:20
  • 1
@mannoroth: to prawda. że te 100 HP boli i generalnie feniksy szybko znikają w walce (chociaż je da się wskrzesić w przeciwieństwie do smoków) + mają pierwszy ruch

no i to jest kolejny plus czarodziejki, która ma dwóch bardzo dobrych strzelców

ale w sumie true, czarodziejka jest słabsza od warlocka, czarodzieja i nekro (ale moim zdaniem nie aż tak mocno) ;)
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 03.10.2019, 08:10:50
  • 0
@mannoroth: a, no i najważniejszy argument za czarodziejką: najlepszy soundtrack :D
  • Odpowiedz
T.....x
T.....x
konto usunięte 02.10.2019, 13:58:10
  • 304
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 03.10.2019, 07:16:17
  • 1
@Thundax: to ja ostatnio wytrzymałem 2.5 miesiąca bez, ale kumpel zrobił trochę grubszą imprezę, no i się napiłem

teraz mija miesiąc bez i planuje co najmniej jeszcze z 5 (albo może już w ogóle abstynencja, jeszcze zobaczę)

powodzenia ;)
  • Odpowiedz
snickers111a
snickers111a
02.10.2019, 23:14:02 via iOS
  • 614
Jeden plus = jedna perełka dla cb (。◕‿‿◕。)
snickers111a - Jeden plus = jedna perełka dla cb (。◕‿‿◕。)

źródło: comment_MLgFFu9grVq0hZ2c7XNxYvm4pzRwY0Pu.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 03.10.2019, 06:44:56
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
k.....d
k.....d
konto usunięte 13.09.2019, 21:45:19
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 01.10.2019, 09:17:04
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 14.09.2019, 08:33:12
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

k.....k
k.....k
konto usunięte 14.09.2019, 08:34:29 via Android
  • 1
@Rudolf_Tucker Pij, nie p-----l!
  • Odpowiedz
SzycheU
SzycheU
15.09.2019, 11:22:57
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 10.09.2019, 22:04:56
  • 15
Czyż można wątpić, że w dniu, w którym narzędzia produkcji zostaną oddane do użytku ogółu, gdy wszyscy pracować będą wspólnie, a praca, odzyskując należne jej miejsce, wytwarzać będzie o wiele więcej, niż potrzeba na zaspokojenie wszystkich potrzeb ludzkich, - czyż można wątpić, że wtedy tendencja ta, już dziś tak potężna, upowszechni się tak dalece, iż stanie się właśnie zasadą życia społecznego?


~Piotr Kropotkin (Zdobycie chleba, 1892)

#antykapitalizm #socjalizm
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker
Autor
10.09.2019, 23:22:44
  • 0
mmm bardzo merytoryczny argument. Jak wszystkie inne za socjalizmem zresztą.


@ChceszPorscheToSieNauczVatWyludzac: emotka ";)" być może była za mało widoczna...
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker
Autor
11.09.2019, 13:37:45
  • 0
@Hrpr:

Relokowanie bezdomnych po pustostanach miałoby katastrofalny skutek dla rynku nieruchomości.


rozumiem, że dla Ciebie najważniejszą rzeczą są ładnie wyglądające wykresiki PKB i bardziej Cię obchodzi rynek nieruchomości od losu tych bezdomnych?
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker
Autor
11.09.2019, 14:57:54
  • 0
@Hrpr:

Zniszczony rynek nieruchomości zaszkodzi wszystkim, łącznie z uratowanymi bezdomnymi


tylko, że żaden rynek nie będzie zniszczony, bo kapitaliści kiszą pieniądze, większość kiszą, a część wydają na inwestycję, by... kisić więcej
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker
Autor
11.09.2019, 14:59:57
  • 0
@matkakrawcowaojciecstefan: komu nie pykło?
  • Odpowiedz
Masak
Masak
10.09.2019, 18:05:28
  • 3
Po raz kolejny zapraszam do wspólnej gry w plemiona na 145 świecie. Super ustawienia dla casuali, każdy mile widziany ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pisać w grze do MasaK, albo zarejestrujcie się przez ten link. Jest kilka doświadczonych graczy co wytłumaczą co i jak. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Swiat startuje jutro w południe, serdecznie zapraszam!



#plemiona #gry #
Masak - Po raz kolejny zapraszam do wspólnej gry w plemiona na 145 świecie. Super ust...

źródło: comment_WOecfCxRDx64316zknLSgU5MNOz1ZgW5.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 11.09.2019, 09:06:04
  • 1
@kexus512: @Masak: @rzuberbozy: też gram jak coś :p
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 10.09.2019, 23:11:05
  • 2
mój żołądek tak hałasuje, że nie mogę zasnąć
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

478

Libertarianizm - Idea w 2 minuty

Libertarianizm - Idea w 2 minuty

Czym jest coraz częściej spotykany libertarianizm stawiający na pierwszym miejscu wolność od przymusu?

wojna_idei
z
youtube.com
dodany: 07.09.2019, 10:06:53
  • 132
  • #
    libertarianizm
  • #
    wojnaidei
  • #
    ciekawostki
  • #
    wolnosc
  • #
    kultura
  • #
    ekonomia
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 14:27:50
  • 4
Wszystkie skrajne idee koncentrujące się za wszelką cene dogmatycznie na jakiejś wartości są antyrozumowe.

Wolność jest dobra, ale rozsądek warzniejszy i trzeba chodzić na kompromisy wiele razy żeby nie być fanatycznym bucem.


@MateriaBarionowa: czyżbyś był fanatykiem rozumu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 14:28:10
  • -35
@nie_prosilem_o_to: własność to kradzież
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 18:24:02
  • -18
Kradzież to przywłaszczenie cudzej własności, więc wyjaśnij swój tok rozumowania.


@dolOfWK6KN: w kapitalistycznej nowomowie może i tak

ale prawdziwą definicją kradzieży jest zawłaszczenie cudzych owoców pracy, czyli tego na co człowiek sam zapracował -> państwa, ani kapitalisty nie okradniesz, okraść da się tylko człowieka pracy i właśnie temu okradaniu człowieka pracy należy się sprzeciwiać
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 18:34:11
  • 0
@Vanni: dokładnie, skrajne idee są zawsze logiczniejsze, bo to centrum próbuje pogodzić rzeczy nie do pogodzenia, co prowadzi do niespójności, stąd radykałowie są "najrozumniejsi" ;)
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 21:40:27
  • 0
@ArpeggiaVibration: +1 za ten komentarz, ale mała poprawka z mojej strony: owszem, oryginalnie libertarianizm oznaczał ruch lewicowy, socjalistyczny, anarchistyczny, ale NIE marksistowski

ruch socjalistyczny dzieli się właśnie na: marksistów i anarchistów (libertarian)
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 19:19:37
  • -1
@bastek66: jestem anarchistą
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 19:23:39
  • -1
@Razi91:

Ale spójrz na to inaczej, tu obowiązują pewne umowy, na które obie strony się zgodziły.


jak zgadzam się na umowę pod przymusem to nie powinna być
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 19:34:09
  • -2
@ArpeggiaVibration:

nie jestem tego pewien, czy różnica leży tylko w metodach; bo skoro metody są inne to prawdopodobnie płyną one z innego źródła, z innych przesłanek (nawet jeśli rzekomy cel jest ten sam)

moim zdaniem już kwestia autorytaryzmu to nie jest tylko kwestia metody... dlaczego? ponieważ autorytaryzm to nie tylko władza, ale i pewien specyficzny sposób myślenia, tzn. skoro ktoś uważa, że problemy trzeba rozwiązać siłą, to dlaczego miałby chcieć rozwiązań niesiłowych
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 19:49:54
  • 1
@ArpeggiaVibration:

a w anarchosyndykalizmie oparte jest wszystko o ideologie marksistowska i idealna wizje siermiężnej komuny bez panstwa i nie dosc ze wszystkiego nie wolnoto duzo rzeczy po prostu trzeba tam robic z punktu widzenia czysto ideologicznego a nie tylko modelowego...


to jest zupełna
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 20:00:46
  • -2
@ArpeggiaVibration:

wiesz teoretyczna komuna anarcho-syndykalistyczna tez rzadzi sie swoimi prawami - nie powstala 'przez przypadek' tylko jest wynikiem pewnej ide i modelu gospodarczo-spolecznego


pełna
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 09.09.2019, 07:07:04
  • 0
@ArpeggiaVibration:

wiesz... jeżeli socjalizm jest wspólnym przodkiem to wiadomo gdzie ma swoje źródło... U Marksa i jego wizji świata oraz jego aparatu pojęciowego - I właśnie oto mi chodzi.


czyli twoim zdaniem jeżeli marksizm i anarchizm mają wspólnego przodka w postaci socjalizmu to ten socjalizm ma swoje źródło u Marksa? czyli Marks stworzył socjalizm, a socjaliści stworzyli marksizm?
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 09.09.2019, 14:54:35
  • 1
@ArpeggiaVibration: tę końcówkę to kierowałem do @pyciak666, mogłem dać oddzielny komentarz sorry

liczy się to co mają teoretycy do powiedzenia, a nie przeciętne Janusze filozofii, jak będziemy pozwalać na to by słowa traciły swoje oryginalne znaczenie to wszelka debata przestanie być możliwa

są owszem tacy ludzie, co "sympatyzują z anarchizmem" i takie osoby są często marksistami, ale nie należy ich mylić z anarchistami, bo prawdziwy anarchista potrafi odróżnić
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 09.09.2019, 14:58:50
  • 1
@pyciak666: to jest akurat prawda, bo marksistowska krytyka kapitalizmu jest słuszna, ale trzeba zauważyć, że anarchiści zgadzają się z Marksem tam, gdzie pisze tak jak ludzie, których sam czytał, a nie zgadzają się tam gdzie Marks musiał sam pogłówkować ;)

a ortodoksji (jeśli dobrze ją rozumiem) na szczęście u nas nie ma, jedynie platformiści trochę skręcają w tę stronę
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 10.09.2019, 18:45:13
  • 0
@Razi91:

Żadna umowa z pracodawcą nigdy nie jest podpisywana pod przymusem.


jest, ponieważ jest przymus pracy, podyktowany potrzebą przeżycia -> więc skoro muszę żyć to gdzieś muszę pracować -> skoro to pracodawca decyduje ile płaci i czy przyjmie do pracy robotnika to on decyduje o losie robotnika -> robotnik nie jest wolny i pracuje pod przymusem, bo musiał wybrać któregoś kapitalistę, zamiast nie wybierać
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 10.09.2019, 20:32:41
  • 0
@Razi91:

Tysiące patusów żyje z zasiłków. Nie podoba się umowa z jednym, znajdzie się inny. Może też samemu zacząć jakąś działalność, np. artystyczną, albo zacząć od czegoś małego (swoją drogą, IT ma bardzo niski próg wejścia, każdy z laptopem znalezionym na śmietnisku może zostać programistą)


wciąż: kapitalizm ogranicza możliwości podjęcia
r.....v
r.....v
konto usunięte 09.09.2019, 19:07:36
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 10.09.2019, 19:07:12
  • 0
@KrakenFromKrakenowo: ale wiesz, że pracownik zastąpiony przez maszynę nadal może dostawać np. połowę wypłaty nie pracując, a kapitalista nadal będzie do przodu?
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 10.09.2019, 20:25:30
  • 0
@KrakenFromKrakenowo: jako rekompensatę za zwolnienie + ten zwolniony robotnik robił przez wiele lat na kapitalistę, który się na nim dorobił i zastąpił go maszyną, więc tę wypłatę można potraktować jako karę za nielojalność wobec pracownika
  • Odpowiedz
F.....h
F.....h
konto usunięte 08.09.2019, 11:33:04
  • 17
#antykapitalizm #neuropa #4konserwy
F.....h - #antykapitalizm #neuropa #4konserwy

źródło: comment_nbWfYGKk978Pu9tQXpJlVgssXtcPZI6B.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 20:36:15
  • 0
@Frank_Forsyth: reakcja zupełnie żadnego anarchisty w historii
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 20:42:47
  • 0
@DizzyEgg: możesz rozwinąć?
  • Odpowiedz
rzuberbozy
rzuberbozy
07.09.2019, 08:28:05 via Android
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 12:26:56
  • 0
@kilo-bravo:

Oczywiście, że niesprawiedliwe jest to, że youtuberki moczące swoją dupę w wodzie i później tę wodę sprzedają za chore pieniądze są w lepszej sytuacji niż np. pielęgniarki, lub pszedszkolanki.
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 12:37:29
  • 1
@KinkyFish: tylko, że automatyzacja nie wyjaśnia dlaczego cała korzyść z niej trafia do kapitalisty posiadającego fabrykę, a nie jest równo rozkładana po wszystkich pracownikach tejże

więc "co z tego?"
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 16:26:46
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 18:11:29
  • 0
@blindguardiano: a czy głodny człowiek musi się dowiedzieć o kiełbasach Sokołowa, by zaspokoić głód, czy po prostu potrzebuje jedzenia? idziesz do sklepu jaki masz w pobliżu i widzisz co mają na półkach, nie potrzebujesz do tego reklam

współcześnie mamy też dostęp do internetu z którego można pozyskiwać informacje i nie muszą to być na siłę wtłaczane nam do głów zmanipulowane reklamy

dzięki braku marketingu nie jesteśmy zalani taką ilością informacji
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 07.09.2019, 19:10:59
  • 0
@blindguardiano:

Lol nie masz pojecia jak rozbudowany jest marketing i co sie do niego zalicza.


przyznaję, że wywodem objąłem raczej węższe pojęcie
  • Odpowiedz
Rudolf_Tucker
Rudolf_Tucker 08.09.2019, 20:27:12
  • 0
@blindguardiano:

Chodzenie do restauracji to konsumcjonizm? Wiesz, ze nawet zrobienie posta na facebuku to jest nawet i godzina roboty jak chcesz ze zdjeciami. I kto to ma robic?


ale ja nie mówię, żeby nikt tego nie robił, tylko, że "marketing" w stylu "siema, świadczę takie i takie usługi, jak coś to wpadnij" (z pieniędzmi lub bez nevermind) vs kilkuset ludzi w dziale marketingu, badania nad rynkiem etc tylko po to
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 4 z 6
  • >

Rudolf Tucker

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 15.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking